Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=668241#p668241:21b7a6ws je napisao(la):
Пантограф » 09 Окт 2019, 14:09[/url]":21b7a6ws]Вала, ако једна институција каква је државна железница није у стању да одржава једине покретне степенице којима располаже, онда тај ентитет, можда, и не би требало звати државом.

Очигледно је да није у стању. Па њима покраду АПБ и километре шина. О чему онда још да разговарамо?
 
Данас, по трећи пут у животу, путовах БГ возом, разлог: таксисти. :evil: Утисци: оно је кичма јавног превоза, где бусеви и остали подсистеми закажу, он иде даље. Иако је била гужва до Раковице, могао сам да стојим, а у Реснику сам пресео на други БГ воз за Младеновац и њиме путовао до Рипња. Оно је спас! :D Још кад би ставили више полазака за Младеновац, и да иду преко Карађорђевог парка и Вуковог споменика, тек би била милина! :D Гарнитуре 412-101/095 (Овча - Ресник) и 412-029/030 (Прокоп - Младеновац) утегнуте и веоооома чисте. Све похвале!
 
Треба увести још линија БГ:ВОЗ.
 
Треба пустити степенице ка ГОРЕ на Вуку и да тако ОСТАНУ јер су болесници умоболни јуче ИСКЉУЧИЛИ степенице у средини, а друге су ишле ка доле. Отпале ми ноге.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Dok Zorana ne završi igranje sa železnicom , ja teško da ću da koristim BG: voz , zato što u isti ne mogu više ni da uđem da visim na vratima u Prokopu , koliko je pun.
 
I ja sam jutros, takođe zbog taksista, koristio Bg voz. Imam potpuno suprotne utiske od onih napisanih gore:
Voz je stigao na vreme na stanicu u Zemun, ali je bio krcat. Stajao sam u onom prolazu između vagona, sa svih strana opkoljen ostalim putnicima, tako da sam se pridržavao pritiskanjem šake o plafon.Na NBG je dosta ljudi izašlo, pa je moglo da se stoji između sedišta.
Međutim, prvo smo iz nekog razloga stajali nekoliko minuta na stanici Novi Beograd, potom isto tako na Prokopu (oko 5 minuta; za ovo drugo stajanje mislim da smo čekali da prvo krene neki drugi voz, koji se kretao u istom smeru), ali najgori momenat je bio kada smo se približili stanici Karađorđev park, gde se voz zaustavio na stotinak metara ispred same stanice i stajao u mestu punih 10 minuta.
 
Ne znam kako sada ide Prokop - Zemun, da li u stanicnom razmaku?
 
Danas su na Vukovom spomeniku ogradili prostor kod pokretnih stepenica sa trakama (iste one koje se koriste u postama za pravljenje reda), sto mi govori da ce uskoro aktivirati one validatore.
 
hiavata":7fq1jfnb je napisao(la):
Ne znam kako sada ide Prokop - Zemun, da li u stanicnom razmaku?

Samo jedan kolosek je u funkciji od Prokopa skroz do Batajnice, ukrštaju se vozovi na Novom Beogradu, U Zemunu i u Zemun Polju, kako se potrefi... Jutros je kasnio šidski, zbog njega je 20 minuta kasnio BG voz iz Batajnice u kojem sam bio ja, zbog nas je kasnio Bg za Batajnicu (čekao na NBgd da prođemo mi ka gradu), opet zbog našeg kašnjenja je zakasnio i sledeći BG iz Batajnice (to su ona dva jutarnja koji idu na 20 minuta)...

Znači ide jednim kolosekom naizmenično dok neko ne zakasni, a onda nastaje žurka.
 
I kako to nije dovoljno da natera ljude kojima je voz glavno prevozno sredstvo da popi.zde i izadju na ulicu?
 
I šta se dobije sa time? Pruga bi i dalje stajala nezavršena. A ne verujem ni da bi se nešto značajno promenilo da dođe do sukoba među građanima korisnicima voza , koji bi bliokirali ulice i onih koji su protiv toga.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=670034#p670034:2u64gvpe je napisao(la):
biftek » Uto Okt 15, 2019 10:56 am[/url]":2u64gvpe]Danas su na Vukovom spomeniku ogradili prostor kod pokretnih stepenica sa trakama (iste one koje se koriste u postama za pravljenje reda), sto mi govori da ce uskoro aktivirati one validatore.

Malo je izvan fokusa, ali tako to slikovito izgleda...
Danas rade obe pokretne stepenice i ka gore i ka dole...
 
Postavlja se jedino pitanje kako će regulisati pitanje regionalnog saobraćaja (Vršac, itd.).
 
Sedeće busplusadžija verovatno tu pored validatora i puštaće ljude sa kupljenim kartama, kao što je sedeo i dok su te rampe bile dole na peronu, kao što sede i na Karađorđevom parku... Što može da znači da neće puštati dole ljude koji bi da kupe kartu kod konduktera u vozu za Vršac recimo... A moguće je da nisu ni razmišljali dalje od prvog koraka.
 
Sad, da su bili malo pametniji, ostavili bi prostor do šaltera, da može da se priđe.
Beograđani sa Bus-Plusom nemaju problem da siđu dole, ali, recimo, neko dolazi iz Vršca i hoće da se vrati, a da kupi kartu kod konduktera... Šta ćemo sad? Jedino da tu kupuje kartu.
 
Ne znam kako ih nije sramota da stavljaju ove validatore i krezube članove kluba pored njih, dok je voz u ovakvom rasulu.
Ja ih uvek priupitam sta tačno naplaćuju i nemaju valjan odgovor.
 
Nisu, spustio sam se pre 5 minuta u podzemlje. Stoje one crvene trake, biće cirkus i ujutro i popodne kad 300 ljudi izlazi stepenicama gore pa neki po navici krenu odmah desno, jer su stubić koji drži traku stavili tik uz desne stepenice i sve usmeravaju da prođu pored validatora pa tek onda mogu desno ka 27. marta... Biće saplitanja i rušenja stubića.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=670063#p670063:2oip9fgn je napisao(la):
solecar » Uto Okt 15, 2019 12:10 pm[/url]":2oip9fgn] ...do sukoba među građanima korisnicima voza , koji bi bliokirali ulice i onih koji su protiv toga.

Onih koji su protiv upotrebe voza?
Znam šta si hteo da kažeš. Tvoj komentar je zapravo savršen prikaz izostanka čak i minimuma solidarnosti u ovom društvu i zato je naša propast neminovna.
 
Треба ширити БГ:ВОЗ и полако планирати метро. Боље погрешна траса БГ:ВОЗ него погрешна траса метроа.
 
U Londonu su sve stanice sa barijerama (metro i železnica generalno), sem na izlazu iz grada. Još pre 20-ak godina su našli tehnologiju da imaju takav zatvoreni sistem samo za grad, a ovi naši uz BusPlus, koji je realno savremena platforma, ne umeju da nadju neko rešenje. Mislim komedija.

Inače, BG voz ima strava potencijal i sada, samo da su se udostojili i nabavili više garnitura, mislim da bi već tada rasteretili autobuse, ljudi bi sa radošću prešli na voz. Ne znam ko bi blesav išao tramvajem sa Vukovog spomenika do Novog Beograda recimo, ako zna da ima voz na svakih 15 minuta i to sa dovoljno prostora unutra.
 
Prvi put sam juče koristio BG;VOZ na liniji 3 za Mladenovac. Razlog je štrajk taksista naravno. Od Pančevačkog mosta do Resnika linijom 2, pa potom presedanje u Rakovici na polazak u 15:56h sa Prokopa. Mislim, potpuno je svejedno gde presedati do Resnika, al kako je u ovom prvom bila jako velika gužva, izašao sam ipak u Rakovici. Doduše, i većina putnika je na toj stranici, takođe, napustila voz. Do Rakovice ne idem prvi put, pa mogu samo ponovo konstatovati da je na tom potezu izuzetna alternativa, kao i dalje prema Resniku, a potom i do Ripanja. Doduše, vreme u kom treba biti na prvoj stranici u Ripnju, oko pola pet, je vreme kad sam ja već kod kuće ako koristim autobuse sa prolaskom u pola četiri sa BAS-ove stanice. Pritom se voz ne uklapa u red vožnje linije 404, tako da meni voz u normalnim okolnostima ne znači mnogo. Stanica Ripanj Klenak, takođe se, ukršta sa linijom 404, sa kojom bi mi do okretnice na Trešnji trebalo desetak minuta. Opet, ne uklapam se u red vožnje, a za pešačenje je malo daleko ipak, a i brdovito. U nekoj budućnosti kad se uvede još polazaka na liniji 3, 404-tku bi pod obavezno trebalo uskladiti sa BG;VOZ-om.

Elem, utisci su takvi da se do Ripnja stiže lepo, dok je već do Ralje bolno sporo, naročito dok prolazi tunel nakon stanice Ripanj tunel. U Ralji je tek bio oko deset do pet. Do stajališta autobuskih linija u centru Ralje nema tako puno da se pešaci, a i ide se nizbrdo. Vraćam se prema građu linijom 450, pa kući stižem malo posle pet sati. Nije ni tako strašno, nekih četrdesetak minuta kasnije u odnosu na to kad koristim normalno autobus, a izbegao sam potencijalni kolaps. U principu, i da mi je Ralja krajnje odredište, opet bi pre stigao busom, ali uz više cimanja i guranja.

Šteta zaista što se potencijal železnice ne koristi u većem obimu. Najveći problem, po mom mišljenju, jesu jako male brzine za jedan voz koji na tridesetak kilometara ima tek nekoliko stanica. Kad bi do Ralje mogao doći za oko pola sata do četrdeset minuta od Prokopa, što je verujem moguće, bio bi to pun pogodak. Previše je skoro celi sat putovati na toj relaciji. Pretpostavljam da je pruga i na tom potezu u lošem stanju.
 
Validatori na Vuku ne rade još uvek. Jutros stubići pomereni malo u stranu, da može da se ide odmah desno ka 27. marta, da ne moraju da se obilaze validatori.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=669869#p669869:32smcbn6 je napisao(la):
SBG » Pon Okt 14, 2019 6:53 pm[/url]":32smcbn6]Треба увести још линија БГ:ВОЗ.

pa ako bismo mi kao gradjani malo pritisli vlast, mozda bi se to brze desilo
 
Vrh