Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=670344#p670344:1u1dt9ns je napisao(la):
indigo » Sre Okt 16, 2019 11:28 am[/url]":1u1dt9ns]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=669869#p669869:1u1dt9ns je napisao(la):
SBG » Pon Okt 14, 2019 6:53 pm[/url]":1u1dt9ns]Треба увести још линија БГ:ВОЗ.

pa ako bismo mi kao gradjani malo pritisli vlast, mozda bi se to brze desilo

A ne ne, pa možda ćeš iznervirati druge sugrađane koji nisu za to, pa nastane građanski rat!
 
можда таксисти опет реше да блокирају све, јер ће им и БГВ сметати
 
E овако данас сам ишао од Мостара (трамвајске станице) до Прокопа и ево шта могу да кажем о путу. Пут НИЈЕ ЗАХТЕВАН и не може ме нико убедити да је онај шала од успона толико велика препрека да нико не може да прескочи а постоје у граду далеко захтевнији успони пример од Зеленог венца до БАС-а, затим од Душанове до Кнеза Михајла, Краљом Петра од Душанове до Кнеза, сад да не набрајам сва брда на периферији и Земун. Лаганим ходом се стиже за тачно 10 минута. Мерио на штопаљку.

Такође ишао сам од Вука другом линијом и изненадио сам се колико људи сада користе ову линију, колико се линија примила у народу, чак људи иду колима до станице, да сам морао да питам људе да случајно нисам ушао у онај за Батајницу. :D
 
Dana 24.10.2019.godine u periodu od 11.00-14.00 časova, očekuje se poremećaj u saobraćaju Bg voz-a na relaciji Batajnica - Ovča - Batajnica. Vozovi na relaciji Ovča - Batajnica - Ovča, neće saobraćati na delu Beograd Centar – Zemun – Beograd Centar.

izvor: bgprevoz.rs
 
Znači li to da ćemo čekati jesen 2021. da BG voz na liniji 1 ponovo krene u nekom pristojnom taktu?
 
да, када се заврши деоница од Прокопа до Батајнице. него, излгеда да ће Панчево добити БусПлус, што значи да можда, али можда, добију и БГВ
 
То су требали да учине када је установљен бус плус. Бг воз до Панчева би био најефикаснији вид борбе са илегалним комби превозницима којих сваки дан има код моста.
 
Камо среће да свуда има нелегалних комби превозника, да се постојећи легални превозници мало замисле и промене начин рада. Да се замисле генијалци који уређују живот у овом граду и у овој земљи.

Без нелегалног комби превоза између Гроцке и Новог Београда, моја колегиница за који месец неће моћи да се врати са породиљског на посао - даће отказ (колима је прескупо, легалним превозом је преспоро).
 
Koristio sam rakovica-vuk dok nisu smanjili interval polazaka sa pola sata na sat. Sad ide na svaki 20ti minut u satu, u 8.20 mi je rano, a u 9.20 kasno, i odustao sam, ne idem vec neko vreme nego se guzim u onoj smrdljivoj e2ci koja je na vidikovcu vec krcata, ali makar stize za pola sata. Problem sa rakovicom je bio i nepristupacnost stanice, od meka do rakovice mi treba min. 15 minuta, dok sacekam autobus koga cesto nema, pa dok se spustim do stance izgubim vreme a cesto i zakasnim jer autobus ne dodje a ne krece mi se zbog voza pola sata ranije, koja je onda poenta.

Sa druge strane nema ni alternative ako ne dodje voz moram da pesacim kilometar do prve stanice jer su ukinuli liniju 3, pa sad do rakovice ide samo neka 42ka koja ide na sat vremena.

Realno to bi moglo da se regulise sve spustanjem stanica nize kod nadvoznjaka rakovica , i spustanjem direktnih stepenica do koloseka, ali ne vidim da bilo ko razmislja u tom pravcu. Boli ih uvo. A beovoz bi mogao da bude prilicno efikasan.
 
Jedino da se preselis u Resnik, odande ces jos i uhvatiti neki autobus..
 
Rakovica ima odličnu poziciju za feedovanje busom i tramvajem. Šta misliš, da u Beču, Berlinu itd. S-Bahn staje svakome na max. 300 metara od kuće ili posla? Ne naravno, i obično su te stanice, tj njihove neposredne okoline skroz prazne i nenaseljene. Problem sa tramvajem je što on ide strogo uz trasu voza...Ono štobi bilo SAVRŠENO je da se napravi proširenje na nadvožnjaku gde je železnička stanica i da tu bude stajalište busa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=673298#p673298:3pce67jn je napisao(la):
JohnnyLee » Pet Okt 25, 2019 9:33 am[/url]":3pce67jn]него, излгеда да ће Панчево добити БусПлус
Otkud ta informacija?
 
Сага Транс, Транс Југ и Думеко су са Апексом једини доставили понуду на тендеру за превоз у Панчеву. Мене је изненадило што Ариве нема у причи уопште, а као имали су неку сарадњу са АТП. Свакако ми је драго јер ће једна од бољих домаћих фирми бити носилац целе ове приче, а то је Сага Транс.

Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
 
Или престанак АТП лобија који је гушио повратак БГ воза или нови лоби приватника.
 
solecar":11nddtbt je napisao(la):
I šta to konkretno znači za BG: voz?
Значи да ће Панчево (теоретски) бити додато у БусПлус систем, што би онда значило да Бг:Воз може да се продужи до истог и да целом трасом буде у БусПлус систему. Јел сад јасније или треба и да ти се нацрта?


Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
 
Teoretski je bilo priče i ranije , a konkretno se ništa nije menjalo.
 
S time što je sada Apeks deo priče sa konzorcijumom Sage i ostalih prevoznika koji su dali ponudu na tenderu. Tako da su sada povećane šanse za uvođenjem Pančeva u busplus sistem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=673718#p673718:2dcgzn2v je napisao(la):
marrecar » Sub Okt 26, 2019 12:20 pm[/url]":2dcgzn2v]S time što je sada Apeks deo priče sa konzorcijumom Sage i ostalih prevoznika koji su dali ponudu na tenderu. Tako da su sada povećane šanse za uvođenjem Pančeva u busplus sistem.
To je OK , samo što se ne spominje i integracija BG: voz - a. Obzirom da železnice funkcionišu kao zasebna država , zato sam i izrazio bojazan.
Zašto se gasi ATP , a nije se uradila neka vrsta pripajanja. Znam da je propalo sa Arrivom. Da li ovo znači da će se linija 108 produžiti do Pančeva i da li će samo za nju važiti BUS PLUS ili i za sve lokalne linije i kako će numeracija biti rešena (da to postane potez 200)?
 
BTW, Pančevo je na teritoriji AP Vojvodina, ne znam da li to može papirološki da bude problem?

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
Za produženje BG voza do Pančevo u nekom pristojnom taktu ne postoji dovoljan broj elektro motornih vozova, naročito sad kada je uvedena linija za Mladenovac, a planira se za Lazarevac. Vidite da su čak morali Resnik - Ovča da razrede sa pola sata na sat, jer nema vozova. Pre pet godina se pričalo o nabavci vozova za gradsku železnicu, ali sad više to nije ni u ideji. Računajte da je jedna nov savremeni elektormotorni voz oko 5 miliona evra...
 
Pa kako misle genijalci da razviju regionalni voz bez vozova? Tako sto ce imari dva poladka dnevno, kao za Mlanenovac?
 
Vrh