Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Да ли је технички могуће (због дужине перона) да се упаре по две гарнитуре за кимпозицију БГ воза?
 
Да ли се зна на којима је могуће? Предпостављам Тошин бунар и Карађорђев парк (најфрекфентније станице) нажалост немају довољну дужину перона.
 
Због овог ремонта пруге, очекујем масакр у аутобусима ка Новом Саду, то ће се најбоље видети у центру Земуна у главној улици...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=599372#p599372:2x8dgtco je napisao(la):
Дошљак » Pet Feb 01, 2019 5:20 pm[/url]":2x8dgtco]Да ли се зна на којима је могуће? Предпостављам Тошин бунар и Карађорђев парк (најфрекфентније станице) нажалост немају довољну дужину перона.
Tošin bunar , Karađorđev park i Vukov spomenik. To je ono za šta sigurno znam. Za stanice u Krnjači i Sebešu nisam siguran , ali čini mi se da ni tamo nije moguće. Svega par puta sam bio tamo , tako da ne mogu sa sigurnošću da tvrdim.
 
Ako ne grešim Vukov spomenik ima dužinu perona nešto preko 200 metara (225 čini mi se), jedna kompozicija BG voza je valjda između 100 i 105 metara, znači mogao bi taman da stane "dupli" kao što sad staje singl na Karađorđevom parku, sa malo rezerve ispred i iza...
 
Можда звучи као компликовање, али верујем да би у овим гужвама било од помоћи да се упаре две гарнитуре, па да на Тошином бунару (наравно ако је могуће да се засебно отвара свака гарнитура понаособ) да прво стане и отвори се предња гарнитура па после задња па тек онда воз настави путовање.
 
Jel ovo oni napišu kako im dune, tj dokle traje red vožnje u celoj Evropi ili je to znak da neće srediti kolosek na Pančevcu do kraja godine?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=599377#p599377:3dz4fpwf je napisao(la):
Gaspar18 » Fri Feb 01, 2019 5:42 pm[/url]":3dz4fpwf]Због овог ремонта пруге, очекујем масакр у аутобусима ка Новом Саду, то ће се најбоље видети у центру Земуна у главној улици...
Na pojedinim polascima sigurno. Ima autobuskih polazaka koji su za NS išli sa vrlo malo putnika, i biće sigurno solidno popunjeni, problem će biti polasci koji se poklapaju sa "rupama" u vremenima u kojima je polazio voz, tu ko preživi, pričaće. Pogotovo polasci koji ne idu autoputem i pokrivaju mesta između Bg i NS, a sada su jedina opcija, osim naravno privatnog automobila. Inače u Glavnoj se povremeno pojavljuju lešinari sa privatnim automobilima, koji nude vožnju po ceni autobuske karte, očekujem da će sada krenuti da iskaču kao pečurke posle kiše.
 
Da li mi se čini na osnovu fotografija i novijeg vizuelnog "naletanja" na dotične, ili je od početka rekonstrukcije NS pruge dosta veći broj remontovanih RVR-ova u rotaciji BG voza?
Tačnije, mislim da sam samo jednom video grafitirani RVR u zadnjih mesec dana.
 
Bomfunk MC na stanici Vukov spomenik uradio ''remake'' spota za legendarnu pesmu Freestyler iz 1999. :D

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=U843Uema_Lg[/youtube]

Znam da je malo off, ali morao sam, pošto mi je ovo jedna od omiljenih pesama iz detinjstva. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=605409#p605409:1fdfzgpk je napisao(la):
Bender Rodriguez » Pet Mar 01, 2019 2:56 pm[/url]":1fdfzgpk]Bomfunk MC na stanici Vukov spomenik uradio ''remake'' spota za legendarnu pesmu Freestyler iz 1999. :D

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=U843Uema_Lg[/youtube]

Znam da je malo off, ali morao sam, pošto mi je ovo jedna od omiljenih pesama iz detinjstva. :)

1. Da li su pokretne stepenice proradile ili su kompjuterski obradili :D

2. Koliko je leglo para u budzet za cimanje voza da prodje i u ciji budzet?
 
Oni su mogli da stave i kasnije polaske za Resnik i Rakovicu, ovo u 19:58 je krajnje bezveze, jer ce 37 i 47 biti u haosu, barem da ide voz za Resnik do 22, jer svaki polazak na 37 i 47 posle 21 zna da bude guzve... I da voz barem u spicu ide na 20 minuta do Pancevackog Mosta... Bas su upropastili, isto vazi i za Batajnicu.
 
Mislim da se noću posle 22h zatvara pruga Beograd Centar - Zemun zbog radova pa sve garniture moraju da se vrate u TPS Zemun pre 22h. To je razlog što nema kasnijih polazaka.

Nego, da li su završili remont koloseka na Pančevcu?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=605809#p605809:ep19z5hv je napisao(la):
solecar » Ned Mar 03, 2019 4:21 pm[/url]":ep19z5hv]A ne mogu jedna dve garmiture da budu u Rakovici ili Ovči?

Ne mogu, depo je u Zemunu.

Btw, da odgovorim sebi, sutra se otvara drugi kolosek na Pančevačkom mostu, a takt Ovča - Resnik ostaje na sat vremena. Kada je redukovano sa pola sata na sat vremena rečeno je da je zbog zatvaranja koloseka na Pančevačkom mostu. Izgleda da to nije baš istina do kraja. Ne pada mi na pamet nijedan drugi razlog za nevraćanje takta na pola sata osim da je veliki broj garnitura 412 istrčao te da nema dovoljno garnitura da bi se ostvario takt od pola sata.
 
A ne mogu nigde drugde da budu te garniture , nego isključivo u Depou u Zemunu? Jel će možda da ih uticaj vremenskih prilika toliko urniše da će kroz godinu dana biti za otpad?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=605873#p605873:jncglmxa je napisao(la):
solecar » Ned Mar 03, 2019 8:41 pm[/url]":jncglmxa]A ne mogu nigde drugde da budu te garniture , nego isključivo u Depou u Zemunu? Jel će možda da ih uticaj vremenskih prilika toliko urniše da će kroz godinu dana biti za otpad?

Garniture imaju dnevni pregled u depou. Pošto ceo dan saobraćaju moraju otići do depoa noću na pregled. Takođe, znaš i sam koliko vandali i grafiteri uništavaju garniture. Ako bi garnitura noćila negde drugde to iziskuje dodatni trošak angažovanja obezbeđenja, a takođe i dodatni trošak Srbija Voza prema Infri jer zauzima kolosek.
 
Obezbeđenje nije problem. Slobodno mogu i ovo što imaju da otpuste , jer ne obavljaju svoj posao. Da ga zaista obavljaju , ne bi nam sve što još uvek nije stiglo na remont , bilo išarano.
Drugo , zar je toliki promet vozova noću da je i taj jedan kolosek koji bi bio zauzet toliki problem? Pitam , jer nisam upućen u promet noćnog saobraćaja.
 
Заузеће колосека се изгледа плаћа без обзира на саобраћај пошто су Србија воз и Инфраструктура железнице Србије засебне фирме.
Што се тиче обезбеђења, графитери су упадали и у депо Земун као и у сада покојни депо ГЖС. Шара се све и свашта и у сред бела дана.
 
Nivo retardacije sa pravljenjem reda voznje je dostigao vrhunac, umesto da se radnickoj klasi omoguci odlazak na posao vozom plus prevoz da bude sto kraci, oni produzuju putovanje... Pa ako su hteli zatvaranje pruge od 22:00, pa neka se od Pancevakog Mosta do Resnika i Batajnice pusti voz koji odatle ide u to vreme, nikome kruna sa glave nece pasti zbog 5 do 10 minuta... Ne vidim sta je problem u glavama tih ljudi? Ponekad se pitam zasto su uvodili voz i skracivali interval samo na 2 ili 3 polaska? Cak mislim da Bg Voz iz Resnika bi ubio donekle 37 i 94 u Rakovici, samo da postoji uskladjenost sa 37, 42 i 502, da skratim, uvodis voz tamo gde je frka i velika masa ljudi, smanjis interval, onda podignes interval na relaciji gde se ljudi biju za ulazak? Pa stavi voz da ide 15 do 20 minuta za Resnik ako kapacitet pruge dozvoljava, isto vazi i za Batajnicu, komotno je moglo da u 22 i 20 kad prodje voz na Tosinom Bunaru gde je veca guzva ka Batajnici uvece da rastereti 45 i 73, ali ne , oni su odabrali opciju produzetka putovanja za jos 60 minuta... Van svake pameti majke mi!
 
Vrh