Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Ја скоро нисам био у Раковици, али опет питам и понављам, има ли место и где могу направити паркинг за аутомобиле који би се у близини паркирали, тиме би се добио огроман простор за аутобуски подсистем који би фидовао горњи ниво пруге до центра града, и онда не би гужве било у 37...? Има ли места за окретање у кругу бившег ИМРа или Димбија?
 
Мени се ова локација између фабричке хале, Топчидерке и моста чини ок за паркинг, а у кругу фабрике има закључана трамвајска окретница.
 
Па зато што сад раде сигнали и онда стигне брже на одредиште па компезује чекањем због реда вожње. Могли би сада на направе нови ред вожње.
 
свашта с тобом. па знаш ли колико је то велика наука за главе из СВ-а? нуклеарна фисија је дечија сликовница за то
 
Vrlo često se desi da kada BG: voz stigne iz pravca Ovče u Propkop , nekoliko minuta čeka vreme , kao i na stanici na NBG , dok se dešava da iz suprotnog smera zna da kasni i po 7 minuta na Prokop.
 
Ja samo znam da sam više puta presedao Novi Beograd - Karađorđev park - Resnik i još nisam uspeo da stigem na resnički voz koji po redu vožnje ide par minuta kasnije. Pre par dana dva teretnjaka u oba pravca su krenula dok smo u BG Vozu cekali na Novom Beogradu.
 
U pravcu od Bataje ka Ovci od uvodjenja novog reda voznje nijednom mi se nije desilo da stigne na vreme. Minimum 2 minuta a maksimum 13 minuta kasnjenja je bilo.
 
Između Batajnice i Zemun polja su dva putna prelaza koji su često u kvaru, pa voz mora da stane pre svakog od prelaza, kako već to ide po PS-u (čujem kad otpravnik u Zemun polju obaveštava mašinovođu, daje mu da potpiše dnevnik da je primio obaveštenje, nema laži, nema prevare). Dalje, od Zemuna do Prokopa je jednokolosečni saobraćaj, jedino moguće ukrštanje je na Novom Beogradu, i dovoljno je da bilo koji voz zakasni ili da se uglavi teretni negde između i sistem spojenih sudova odradi ono što mu je posao. Treće i poslednje - realno, kakav je ostali gradski prevoz vozovi su još i najbolji.
 
Е ту највећу замерку имам, ако већ постоји једноколосечни саобраћај од Батаје до Земуна, због чега су компиковали, да Бг воз не иде на 15 до 30 минута барем до Блока 42? Да ли имају мозга о проблему који је овде нашироко познат, а зове се 95... ПРЕПУНИ 95? Ако већ мора да иде на 30 до 60 минута у Батајницу, зашто не иде на 15 минута до Блока 42, а оданде довести 2 аутобуске линије у експрес режиму док је год ремонт пруге ка Батајници? Да ли је то толико компликовано? Па и дете од 3 године би смислило ово боље...
 
Jednokolosečni je trenutno od Zemuna do Prokopa a ne od Zemuna do Batajnice.
 
Ovo je stvarno za crnu stranu medalje: od sutra se redukuje na sat vremena i Resnik-Pančevački most... Koja je logika?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=599067#p599067:ri2es2ly je napisao(la):
DzonTravolta » Čet Jan 31, 2019 12:33 pm[/url]":ri2es2ly]Ovo je stvarno za crnu stranu medalje: od sutra se redukuje na sat vremena i Resnik-Pančevački most... Koja je logika?

Izmena na ovoj liniji važi do okončanja radova na Pančevačkom mostu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=599072#p599072:2u7jgc4x je napisao(la):
DzonTravolta » Čet Jan 31, 2019 12:37 pm[/url]":2u7jgc4x]Aha, kul.
Koje godine? :twisted:

Mnogo pitaš :mrgreen:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=598613#p598613:2lpzwhv0 je napisao(la):
Прле » Uto Jan 29, 2019 2:45 pm[/url]":2lpzwhv0]Обнова старих гарнитура, уколико ипак није истина да је остала смо лимарија, има итекако смисла јер се упошљавају наше фирме а куповином нових гарнитура троши се велики новац који потом мора да се враћа. Најстрашније је што нове гарнитуре тешко да можемо сами да ремонтујемо (а то ипак треба периодично што због течких услова експлоатације и вандализма).

Nadoveozao bih se na ovoj temi, mada je mozda za neku posebnu.. Ostalo je svakako vise od limarije ako govorimo o deponovanim vagonima u Topcideru.. Doduse ni jedan od vagona od ovih koje sam obisao, a obisao sam sve do jednog, nije bio ranije koriscen za liniju bg voza, nego su to uglavnom bile medjunarodne linije...

Neki od vagona su toliko ocuvani, da meni kao laiku za zeleznicu uopste nije jasno zasto su rashodovani i stoje neupotrebljivi. Sedista su cista kao da voz upravo treba da krene... Ima i puno krsa naravno, povadjenih i poskidanih kojekakvih materijala i izvucenih elektro instalacija, polupanih prozora, nedostaju okviri i boga bitaj kome i cemu sluze ti tako poskidani delovi... ali slikao sam dobre, ocuvane vagone i barem 3 vagona mogu za sat vremena da se privedu nameni, tj. puste u saobracaj... ako je suditi po koricama, tj. celokupnom izgledu, a sta im sustinski fali pa se ne koriste, nisam strucan :)

Inace bilo je skroz zabavno obici sve to... Ocekivao sam da cu naici na beskucnike, ali nije bilo nikog...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=599067#p599067:3jsndfbm je napisao(la):
DzonTravolta » Thu Jan 31, 2019 11:33 am[/url]":3jsndfbm]Ovo je stvarno za crnu stranu medalje: od sutra se redukuje na sat vremena i Resnik-Pančevački most... Koja je logika?

Eto odgovora na pitanje odakle garniture za spuštanje takta na pola sata NBG - Ovča
 
A onda posle izvesnog vremena , pošto se pobune stanovnici Rakovice , opet linija 1 na 1h , a linija 2 na staro.
 
Bez vozova ka severu u narednih godinu dana!

Zbog infrastrukturnih radova na izgradnji brze pruge od Beograda do Subotice, od 1. februara 2019. godine doći će do dugoročne izmene saobraćaja vozova na otvorenoj deonici pruge između Stare Pazove i Novog Sada. Paralelno sa tim, radiće se i na izgradnji vijadukta i tunela kod Čortanovaca, zbog čega će pomenuta deonica međunarodne pruge, po rečima nadležnih, biti potpuno zatvorena za saobraćaj u narednih godinu dana!

Međunarodni voz koji po redu vožnje iz stanice Beograd Centar za Budimpeštu polazi u 11:13 časova, polaziće iz Novog Sada u 10:57 časova i saobraćaće do Kelebije, sa presedanjem u 14:46 časova za Budimpeštu. Istovremeno, voz koji iz Budimpešte za Beograd polazi u 7:57 časova, polaziće u 11:57 časova do Kelebije, sa presedanjem u 15:41 časova za Novi Sad.

Međunarodni voz koji iz stanice Beograd Centar za Budimpeštu polazi u 21:15 časova, kao i voz koji iz Budimpešte za Beograd Centar polazi u 22:15 časova, neće saobraćati do završetka radova!

Takođe, ni međunarodni voz koji iz stanice Beograd Centar polazi za Beč u 7:13 časova, kao i voz koji iz Beča za Beograd Centar polazi u 8:42 časova, neće saobraćati do završetka radova!

izvor: planplus.rs

P.S.
Evo i još jednog objašnjenja zašto je moguće da se ima BG: voz linija 1 na 30min.
 
Nekako sam pod utiskom da ovo nije prevelika razlika, a upravo sam izasao iz jednog i mnogo sam frustriran guzvom...


Ako je za utehu, barem će malo biti pojačana linija Batajnica - Ovča - Batajnica pošto će biti dodati sledeći polasci:

* Batajnica - Ovča u 6.32 i 15.22

* Ovča - Batajnica u 6.43 i 16.01


* Batajnica - Zemun u 8.30 i 17.30

* Prokop - Ovča u 14.53

* Ovča - Zemun u 20.52

* Ovča - Prokop u 7.58 i 16.43

https://www.blic.rs/vesti/beograd/prome ... te/sbypnp4
 
Kod:
RED VOŽNJE NA LINIJI 1 (od 1. februara):
BATAJNICA - ZEMUN - OVČA
6.02, 6.32, 7.02, 8.02, 8.30 (do Zemuna), 9.02, 10.02, 11.02, 12.02, 13.02, 14.02, 15.02, 15.22, 16.02, 17.02, 17.30 (do Zemuna), 18.02, 19.02, 20.02 (do Zemuna), 21.02 (do Zemuna), 21.47 (do Zemuna).
OVČA - BATAJNICA
6.22, 6.43, 7.22, 8.22, 9.22, 10.22, 11.22, 12.22, 13.22, 14.22, 15.22, 16.01, 16.22, 17.22, 18.22, 19.22 i 20.22.
RED VOŽNJE NA LINIJI 2 (od 1. februara):
RESNIK - PANČEVAČKI MOST
6.10, 7.10, 8.10, 9.10, 10.10, 11.10, 12.10, 13.10, 14.10, 15.10, 16.10, 17.10, 18.10, 19.10, 19.55 (do Ovče) 21.10
PANČEVAČKI MOST - RESNIK
6.32, 7.32, 8.32, 9.32, 10.32, 11.32, 12.32, 13.32, 14.32, 15.32, 16.32, 17.17, 18.17, 19.17, 20.17
BEOGRAD CENTAR - OVČA
14.53
OVČA - ZEMUN
20.52 čas.
OVČA - BEOGRAD CENTAR
7.58, 16.43 čas
https://www.telegraf.rs/vesti/beogr..._campaign=Od_sutra_vazi_novi_red_voznje_BG_vo
 
Noki vagoni su istrcali moraju na remont bez obzira na enterijer a vandisu se od stranesitnih lopova i secikjesa ...
 
Juče pitam konduktera, nema pojma ali čuo je nešto. Pitam otpravnika - nema pojma ali čuo je nešto. Gledam obaveštenja na stanici (možda su nalepili u prethodnoj smeni a nisu obavestili otpravnika) - nema ništa. Da li je moguće da sama železnica nema želju/volju da obavesti putnike popodne pre jutarnjih promena? Samo na Telegrafovom sajtu sam našao, i ovde na forumu. Evo trenutno ni na sajtu "Železnica Srbije" u zvaničnom redu vožnje nema tih ubačenih polazaka...
 
"Привремена измена саобраћаја возова из система БГ:ВОЗ

Београд, 31. 1. 2019. год.

„Србија Воз“ a.д. обавештава кориснике својих услуга да се од 1. 2. 2019. године привремено мења саобраћај возова из система БГ:ВОЗ због радова на левом колесеку дела пруге Панчевачки мост - Крњача.

Возови на релацији Ресник - Панчевачки мост - Ресник саобраћаће на 60 минута. Први полазак из станице Ресник је у 06:10 часова, а из станице Панчевачки мост у 6:32 часова.

Такође, возови на релацији Батајница - Овча - Батајница саобраћаће на 60 минута. Први полазак из станице Батајница је у 07:02 часова, а из станице Овча у 6:22 часова.

Додатни поласци на овој релацији из станице Батајница за Овчу су у 06:32 и 15:22 часова, као и за станицу Земун у 08:30 и 17:30 часова. Из станице Овча за Батајницу у 06:43 и 15:43 часова, као и за станицу Београд Центар, у 07:58 и 16:43 часова.

Додатни полазак из станице Београд Центар за Овчу је у 14:53 часова."


Kakve veze imaju radovi na deonici Pančevački most-Krnjača sa linijom 2, kad ona, ionako, privremeno saobraća do Pančevačkog mosta, a ne do Ovče? Zbog čega je onda redukuju na sat vremena?
 
Највећи удар је на воз из Батајнице је у 7:00, тада већ 20 мин пре поласка нема места за седење (можда има кад је распуст) а пред полазак је препун. Исто тако са Вука онај око 16 је препун. Увођење два нова поласка у том термину ће помоћи да се растерети тај шпиц и да колико толико буде подношљиво путовање. Наравно интервал од сат времена не може никако да буде решење за ову линију.
 
Vrh