Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Данас сам причао са колегом који ради на пројекту за сигнализацију на прузи Ресник-Раковица и рекао ми је да је пуштено званично 6. Јануара. Те ЛЕД које је Џонтра видео на ескалаторима су биле постављене привремено за снимање филма, залепљене селотејпом, ове неонке које су заменили на перонима (такође екипа за снимање филма) су оставили док су ове на ескалаторима поскидали. Ипак нека вајда од снимања филма, не чекамо воз у полу мраку.
 
БЉУЦ преноси како се планирају голф терени на југу Пиносаве.

Колико требаш да будеш кхм, кхм... паметан да на најперспективнијој локацији за планску градњу предграђа правиш голф терене? Ту је просторним планом одавно планирана двоколосечна пруга, а за разлику од околине Железничке станице Рипањ, где су стрма брда са доста клизишта у тесној клисури, овде постоји висораван мало изнад пруге. Па нису осмислили плански развој предграђа ни у Овчи, Крњачи, Земун пољу... него ГДС гради на месту касарне у Цара Душана. Дивља градња, као и Насеље Степа Степановић.
 
Зашто се тренутне две линије БГ воза не би преименовале у Б1 и Б2(Б као Београд) или С1 и С2 (С као С линија/бан), да се у народу створи навика због лакше манипулације, плус неколико дисплеја по гарнитури и можемо да кажемо да смо нешто урадили. Ко о томе одлучује, јел дирекција за превоз?
 
Moj prvi upis na forumu, pa pre svega sve da pozdravim :)
Sta mislite posle rekonstrukcije pruge, hoce li ova linija od resnika ici ka pancevackom mostu ili kako je po prvom planu isla do Beograd centra, mada je tu isla na sat vremena.
Licno mislim da je mnogo bolja ova trenutna varijanta jer postoji direktna veza sa centrom grada, sa druge strane ono sto vidim kao najveci problem je slaba povezanost stajalista gradskim prevozom, ali kad nam je i glavna zaleznicka stanica jos uvek sa jednom linijom, onda sta ja bzv pricam....
 
Svakako se mora povećati broj garnitura BG:voza jer sa sadašnjim brojem ne može se imati više od dve linije na 30 minuta ili jedna na 15 minuta, a druga na 60 minuta.
 
Ми отприлике имамо за целу државу укупно ЕМВ колико је потребно за нормалан такт три линије БГ воза.
 
Колико покварених РВР гарнитура које се полако канибализују могу да се обнове? Да ли постоји нека тачна иномфрација? Својевремено сам видео фотографију где је било преко 10 гарнитура избледелих на сунцу...

Можда би Македонија и Црна Гора хтели да продају своје 412ице које не користе...
 
Остали су углавном костури, лимарија. Те гарнитуре је требало сређивати пре 15 година. Македонија и Црна Гора да нам продају своје 412/416 би тачно преполовили свој возни парк.
 
Ma sta ima da nam prodaju starudije, treba nove garniture da kupimo i kraj price.
 
И то треба набавити што пре да спремно дочекамо крај радова на прузи БГ-НС и нормализацију линије за Батајницу.
 
Slažem se par puta sam pomenu da na vreme treba obaviti nabavku pošto garniture ne čekaju spremne kao automobili u auto salonu.
 
Чујем неке приче по возу јутрос да ће линија за Батајницу од фебруара ићи на пола сата? Има ли ко информације о томе?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=598429#p598429:fx5rorwo je napisao(la):
abrines » Pon Jan 28, 2019 8:36 pm[/url]":fx5rorwo]Чујем неке приче по возу јутрос да ће линија за Батајницу од фебруара ићи на пола сата? Има ли ко информације о томе?

Iz tih usta u bozje usi. Samo puke neznalice i sarlatani mogu da kazu da je prihvatljivo da ide na intervalu manjem od 30 minuta ta linija.
 
Са прекидом саобраћаја ка Новом Саду то је сасвим логично. Само питање је има ли довољно гарнитура. Предпоставља да ће сада све Горбачове који су радили друге линије пребацити на БГ воз а њих компензовати Штедлерима.
 
Обнова старих гарнитура, уколико ипак није истина да је остала смо лимарија, има итекако смисла јер се упошљавају наше фирме а куповином нових гарнитура троши се велики новац који потом мора да се враћа. Најстрашније је што нове гарнитуре тешко да можемо сами да ремонтујемо (а то ипак треба периодично што због течких услова експлоатације и вандализма).
 
Nema više onog "groblja" garnitura u TPS Zemun. Većina je otišla pod brener i prodata u staro gvožđe.
Ostavljene su dve garniture kao rezerva u slučaju da se desi nešto aktivnim vozovima,tipa neki udes,požar,itd...
 
Мвбг1, има ли каквих информација о појачању такта линије до Батајнице?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=598656#p598656:2tdzxfuh je napisao(la):
Дошљак » 29 Jan 2019 04:06 pm[/url]":2tdzxfuh]Мвбг1, има ли каквих информација о појачању такта линије до Батајнице?
Spominje se saobraćaj vozova na pola sata. Videćemo.
 
Sa jednim kolosekom Beograd Centar - Zemun u funkciji i samo Novi Beogradom za ukrštanje između deluje poprilično tesno da se bilo šta drugo provuče tom prugom ukoliko ide takt na 30 min.

bgvoz.png


Iz ovoga izlazi da bi se moglo provući jedino:

Beograd Centar 12:17, Novi Beograd 12:24-12:36, Zemun 12:45
Zemun 12:15, Novi Beograd 12:24-12:36, Beograd Centar 12:43

Dakle stajanje i čekanje na ukrštanje u Novom Beogradu 12 minuta za Regio vozove. Može i kraće - 7 minuta, ali onda bi i BG:voz morao imati 7 minuta stajanje i čekanje u Novom Beogradu. Pritom bi u Novom Beogradu u istom trenutku bila 4 voza - nisam siguran da je trenutno toliko koloseka tamo u funkciji.

Mislim da bi se dodavanjem takta na 30 minuta dobilo isto što je i bilo ka Resniku u vreme radova i zatvora jednog koloseka - kašnjenje i otkazivanje vozova.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=598656#p598656:2485dxz3 je napisao(la):
Дошљак » 29 Jan 2019 04:06 pm[/url]":2485dxz3]Мвбг1, има ли каквих информација о појачању такта линије до Батајнице?
Za sada je predlog da se uvede samo po jedan dodatni polazak iz Batajnice u 06:34 i u 15:32
a iz st Ovča u 06:43 i u 15:43.
U ovakvim uslovima propusna moć pruge je minimalna bez obzira što onih sedam pari novosadskih
vozova neće saobraćati. Od pre neki dan isključen je APB od Zemuna do Bgd Centra, signali se skidaju,
a vozovi saobraćaju u staničnom razmaku (od stanice do stanice samo po jedan voz).
Ako se uskoro zatvore 5. 7. 8. i 10. kolosek stanice Zemun vozovi će skroz od Batajnice pa sve do
Bgd Centra saobraćati jednokolosečno. U tom slučaju oni Bg vozovi koji see sada mimoilaze između
Z polja i Zemuna imaće ukrštavanje u st Z Polje.
 
@Rile, eto još gore, bez signala i sa jednim kolosekom do Batajnice nema šanse, možda samo uspeju da uguraju ta dva dodatna polaska po smeru u špicu.
 
Veceras sam u Rakovici cekao voz za Pancevacki most, trebao je da dodje u 21:18, stigao je 5 minuta ranije. U stanici se zadrzao 4 minuta i do Vuka je stigao za rekordnih 9 minuta, tj u 21:26, lepo je sto moze brzo da se stigne, ali nije bas lepo da se ne postuje red voznje jer ima ljudi koji u minut dodju na polazak i u ovakvom slucaju ostanu bez prevoza.
 
Vrh