Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Dovoljno je reći da mi je sestra (a naravno i ja) , koja ima početnu stanicu voza na pet minuta od kuće , išla do BAS - a na autobus za Niš , i sa sve odlaskom do stanice gradskim prevozom i putovanjem , stigla za oko 1h - 1.5h brže nego što se putuje vozom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=590936#p590936:sq0wt4ee je napisao(la):
solecar » Уто Дец 25, 2018 1:40 am[/url]":sq0wt4ee]Dovoljno je reći da mi je sestra (a naravno i ja) , koja ima početnu stanicu voza na pet minuta od kuće , išla do BAS - a na autobus za Niš , i sa sve odlaskom do stanice gradskim prevozom i putovanjem , stigla za oko 1h - 1.5h brže nego što se putuje vozom.

Ишао сам до Ниша регионалним возом и путује се нешто јаче од 5 сати. Није заморно путовање што је најбитније. За то пре свега захвалити лоше стање пруге до Јагодине као чињенуцу да возу треба 1 сат само да дође до Младеновца и ту по Београду највише изгуби време. Такође исто пруга покрај аутопута је исто у очајном стању воз мили 30 км/ч али зато као што већ рекох кад се дође до Јагодине онда минумум 100. Шта нам то говори? Па говори нам то да и поред свог стајања и поред целе лоше пруге на појединим деоницама супериорност воза у односу на аутобус како капацитивно, конфорно, конективно тако и по брзини.
 
Bolje da uloze u vagone i lokomotive, da se sredi ono malo Z1 što ima za 160 i da se udobnije putuje za inostranstvo barem. Iskreno jako volim EMVove, ali koncipirati međunarodni saobraćaj samo na njima je zbogom pameti.
 
По мени је конципирати сав саобраћај само на гарнитурама ван памети, реално смо могли да ремонтујемо оно брдо вагона што пропада по разним депоима и оне силне локомотиве које су или касиране или продате у иностранство или приватним оператерима. Шта фали за неки локал да иду два-три вагона и 661/641/642. Или да имамо директне возове oд Београда до Крагујевца, Зворника, Крушевца, Косовске Митровице, Зајечара, Неготина, Кикинде и Сомбора? Као да је велики проблем замена локомотиве у Лапову, Руми, Сталаћу, Пожаревцу, Панчеву и Врбасу? Или као да нису могли да направе композицију са 441 на челу и иза ње 641/642, па се на месту где престаје електрификација откачи 441 а композиција са 641/642 продужи даље?
 
Par fotografija sa FB grupe ULJŽ-a
https://www.facebook.com/groups/vozoljubitelji/

Tekst iznad fotografija u objavi sugerise da su fotografije nastale na BG-Voz-u ali videcemo hoce li se zadrzati ili ce ici dalje.
49062804_10218285843124432_6619179042820063232_o.jpg

49123144_10218285842844425_8816517846558310400_o.jpg

49054327_10218285842644420_3090319481612795904_o.jpg

49206692_10218285843004429_8063373461231239168_o.jpg
 
Jedno pitanje..

Videh pre neki dan postavljene kamere i u jednom drugom vagonu, podjednako čistom i sređenom ali sa onim starim stolicama.. u jednom trenutku je ušao kondukter da upozori neke srednjoškolce da nešto ne rade ali nisam shvatio šta.. možda da ne žvrjaju po zidu..

Ono što me zanima jeste da li ih je on primetio na video nadzoru, tj. da li napred gde je mašinovođa imaju uživo praćenje dešavanja u vozu, kao što je u španskim tramvajima ili je snimke video nadzora moguće samo naknadno proveriti ukoliko postoji opravdan osnov, recimo vagon je demoliran ili je neko prijavio napad, krađu...

Dakle, uživo praćenje ili naknadni pregled snimka.. Zna li neko?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=592252#p592252:y58ov72f je napisao(la):
Noki » 30 Dec 2018 02:08 am[/url]":y58ov72f]
Ono što me zanima jeste da li ih je on primetio na video nadzoru, tj. da li napred gde je mašinovođa imaju uživo praćenje dešavanja u vozu, kao što je u španskim tramvajima ili je snimke video nadzora moguće samo naknadno proveriti ukoliko postoji opravdan osnov, recimo vagon je demoliran ili je neko prijavio napad, krađu...

Dakle, uživo praćenje ili naknadni pregled snimka.. Zna li neko?
Uživo praćenje na lcd displejima u upravljačnici. Postoji mogućnost praćenja dešavanja u svakom "salonu" pojedinačno.
 
Само неколико простих ствари ми нису јасне, које ми не иду у главу
1. Зашто су малтене обесмислили Бг Воз за Батајницу, јер исти нема сврху са тактом од 60 минута
2. Зашто барем у шпицу не иде на 30 минута до Блока 42, као једног од кључних стајалишта на тој траси
3. Зашто нису увели експресни аутобус или променили трасу 612, који ионако скупља прашину од Кванташа до Општине, да иде од Блока 42, како би барем тај део где има Железничке станице у Земуну, могао брже да стигне аутобусом до Савских Блокова, јер је ту највећа миграција тог дела људи
4. Зашто после 20 је Бг Воз за Батајницу и Земун Поље је неупотребљив за све становнике ових насеља? Да ли ико види како је у 73 и 610 због тога?
Кренеш у ремонт пруге од Земуна до Будимпеште, а кључне станице попут Тошиног Бунара и Блока 42 имају проблем како да аутобуси то пребаце до жељених дестинација... Јако лоше што се с моје стране тиче...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=592412#p592412:s50yo57l je napisao(la):
mvbg1 » Pon Dec 31, 2018 12:38 am[/url]":s50yo57l]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=592252#p592252:s50yo57l je napisao(la):
Noki » 30 Dec 2018 02:08 am[/url]":s50yo57l]
Ono što me zanima jeste da li ih je on primetio na video nadzoru, tj. da li napred gde je mašinovođa imaju uživo praćenje dešavanja u vozu, kao što je u španskim tramvajima ili je snimke video nadzora moguće samo naknadno proveriti ukoliko postoji opravdan osnov, recimo vagon je demoliran ili je neko prijavio napad, krađu...

Dakle, uživo praćenje ili naknadni pregled snimka.. Zna li neko?
Uživo praćenje na lcd displejima u upravljačnici. Postoji mogućnost praćenja dešavanja u svakom "salonu" pojedinačno.

Da, tako sam i mislio. Hvala na odgovoru :)
 
Sto se tice takta od 60 minuta, to je zbog radova na pruzi. Jbg, jeste losa situacija, ali nije realno da sav saobracaj kroz BG čvor bude podređen BGvozu uvek.

Za vikend sam išao od Rakovice do Vuka, testirao sam varijantu sam sa malim detetom, kolicima i svim pratećim stvarima i onako, gimnastika je fina, ali ipak za moje potrebe bolje nego bilo koji vid javnog prevoza. :) Ali i pored toga najveće zamerke su mi:
1. U Rakovici ne funkcioniše razglas, vozovi dolaze i odlaze bez ikakva najave.
2. Cela garnitura išarana, ne vidi se ništa kroz prozor, tipa gde si, koja je stanica itd.
3. Ovo je već manji problem, ali pošto sam taj BG voz davnoo koristio, dok je još bio Beovoz, navikao sam da RVR garniture staju na stanicu u liniji sa onim znakom sa slovom S, mislim da se zove tačka stajanja i shodno tome se pozicioniram. Ovaj put me zeznu "majstor", stao kod one crvenkapice, otpravnika onako fino dalje, tako da sam morao da potrčim malo sa svim rekvizitima da bih ušao. :)

Ovako svaka pohvala za vozno osoblje, bio je unutra neki gospodin sa legitimacijom Srbija voza, ponudio se da otvori vrata od "salona" i sve ostalo.
 
Posle dužeg vremena sam se vozio od Vukovog spomenika do Rakovice.
Generalno, malo šta bitno se promenilo, ali ima neke kozmetike: u Vuku se opet snima neki film, pa je tu postavljena scena i jedan kvazi šalter za metro.
Inače, nezavisno od toga (ili ne?) ima nekih manjih novina: kroz tunel za dugi eskalator se izgleda postavljaju neonke i menjaju staro osvetljenje.
Čini mi se da se osvetljenje menja i u glavnoj prostoriji gore. Na samoj platformi za perone je deo reklama zamenjeno par natpisa za perone, sada su skoro svi i novi i na engleskom. Inače, ne znam da li to ima veze sa filmom (priznajem, nisam obratio pažnju), ali dole je jasno dat putokaz za nekakvu polikliniku i apoteku u okviru same stanice: siguran sam da je to novina, inače bih primetio ranije.
Da ne zaboravim: postavljene su rampe za Bus plus, ali su još van funkcije.
Da, inače i gore i dole stoje relativno nove reklame, koje ranije nisu menjane skoro 5 godina.

Što se same vožnje tiče, opet sam bio u "razlupanom" RVR-u. Ne kao na liniji 1, ali dosta ljudi je bilo unutra: u mom kompartmanu nas je sedelo šestoro, pretpostavljam da je tako bilo i u ostalim. To je dobra popunjenost, jer sam se vozio nešto posle špica. Ne znam u čemu je fora (a posle ću objasniti zašto ne znam), ali opet je došlo do usporenja i delimičnog gubitka napona kad je voz izleteo kod garaže Plavog voza. Ipak, vremenski se nije izgubilo koliko ranije i ubrzo smo stigli u Rakovicu.
Prijatno me je iznenadilo što je tu (posle dosta godina) čekao solidan broj ljudi, i to ne BG voz, već neki od regio vozova.
Kad sam izašao iz stanice, video sam da bez tolikog usporenja u stanicu ulazi "Štadler" za Niš: upravo zbog toga kažem da ne znam u čemu je razlika sa RVR-ovima.
Sve u svemu, napredak, ali može to mnooogo bolje.
 
У целој причи ту, ако су хтели Бг Воз за Ресник, зашто су 94 онда продужили тамо, кад га поклапају 47 и 504 донекле, и да ли је морало 506 и 507 направити да су у ствари бачене паре, што и јесу генерално...
 
E al' ovako imaju direktnu vezu sa NBG i kroz dewlove naselja koja do sada nisu imala gradski prevoz. :)
 
Taj gubitak napona je isključivanje glavnog prekidača kod sekcionara, to je standardna procura tu. Inače uverih se juče da signali od Rakovice ka garaži plavog voza rade, e sad, pretpostavljam da to nije još zvanično pušteno "u produkciju" i da mašinovođe jošuvek imaju direktivu da ignorišu signale.
 
Da ispravim jedan lapsus, nastao u brzini: stoje nove reklame u stanici "Vukov spomenik" (film "Kralj Petar", npr.).
A osvetljenje izgleda menjaju. Još kada bi zaista dali u zakup sve lokale, gde bi im kraj bio.
 
Kraj bi im bio kada bi se potrudili i da operu i očiste prolaze od grafita , prljavštine i mirisa amonijaka , postave nove prozore na mesto polupanih , poprave sve pokvarene pokretne stepenice , srede stepenice gde su razbijene i izvaljene ploče , srede wc koji izgleda kao da je scenografija filma strave i užasa , a koji uredno naplaćuju 30 din...
 
Eee, pre će opozicija da pobedi Vučića na izborima koje on namešta, nego što će to da se dogodi. :mrgreen:
 
Evo jedne sličice dok sam išao juče vozom do Vuka. Ovo su one desne pokretne stepenice kojima i dalje stoji polomljena guma. Zbog snimanja filma nisam mogao da slikam ogradu sa bus plus čitačima.

 
Da li je realno da se autobusko stajalište za linije 42 i 504 kod železničke stanice u Rakovici, u smeru ka Miljakovcu/Kanarevom brdu, premesti da bude tačno preko puta železničke stanice? Naime, do trenutnog stajališta koje je udaljeno oko 100m se vrlo teško dolazi jer gotovo i da nema trotoara...
Mislim da uz mali napor može da se nađe rešenje, naročito sada, kada do leta neće saobraćati tramvaji, pa može da se iskoristi prostor na kojem su šine...
Koga juriti za to?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595692#p595692:25c3q9ec je napisao(la):
Gaspar18 » 17 Jan 2019 01:32 am[/url]":25c3q9ec]У целој причи ту, ако су хтели Бг Воз за Ресник, зашто су 94 онда продужили тамо, кад га поклапају 47 и 504 донекле, и да ли је морало 506 и 507 направити да су у ствари бачене паре, што и јесу генерално...
I 37 ćemo da provučemo do Resnika. U inat ovima sa Miljakovca.
Resnik rules!!!
Sory za off ali morao sam. :wink:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595818#p595818:26t5e1fx je napisao(la):
mvbg1 » Čet Jan 17, 2019 6:42 pm[/url]":26t5e1fx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595692#p595692:26t5e1fx je napisao(la):
Gaspar18 » 17 Jan 2019 01:32 am[/url]":26t5e1fx]У целој причи ту, ако су хтели Бг Воз за Ресник, зашто су 94 онда продужили тамо, кад га поклапају 47 и 504 донекле, и да ли је морало 506 и 507 направити да су у ствари бачене паре, што и јесу генерално...
I 37 ćemo da provučemo do Resnika. U inat ovima sa Miljakovca.
Resnik rules!!!
Sory za off ali morao sam. :wink:

Kolika je gužva bila juče u vozu za Resnik, posle skupa kod Hrama, sigurno dobijate i 37...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595969#p595969:24lewx3v je napisao(la):
sudija » 18 Jan 2019 11:07 am[/url]":24lewx3v]


Kolika je gužva bila juče u vozu za Resnik, posle skupa kod Hrama, sigurno dobijate i 37...
Ako je zbog toga,onda neka hvala.
 
Ja sam juče išao linijom 2 sa polaskom sa Pančevačkog mosta u 15:32h. Mislio sam da idem do Rakovice, pa otud prema Banjici, ne bi li izbegao centar grada. Međutim, izađoh kod Karađorđevog parka, pa peške na autokomandu. Ostala je gomila ljudi u vozu dalje prema rakovici, a koliko je naroda u vozu bilo, dovoljno govori činjenica, da mi je trebalo jedno pet minuta da izađem iz podzemnog prolaza. Juče me je voz spasao, iako mi više toliko ne odgovara od kako je polazak u 15:24h pomeren na 15:32h.
 
Vrh