[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=533661#p533661:10jq3jx2 je napisao(la):
boca-ica » 23 Apr 2018 08:03 am[/url]":10jq3jx2]Nova linija Resnik - Prokop
smislenije i bolje bi funkcionisala da je
Resnik -N.Bgd.
Upravo se vratih sa BG:safarija.
Napravio sam krug B.Brdo-NBG (autobuska linija 85), NBG-Prokop (BG:Voz Linija 1, polazak 8063 u 15:34), Prokop-Rakovica-Kneževac (BG:Voz Linija 2, polazak 7121 u 16:30), Kneževac-Banovo Brdo (autobuska linija 37).
Pa da počnemo:
-Banovo Brdo. Po dolasku na stajalište pojavila se Solaris rerna na liniji 85. Nisam obraćao pažnju na gb. Za klimu nikad čuli.
-Novi Beograd. Nailazi 8063 rerna u 15:37 umesto u 15:34 po redu vožnje. Ne videh broj garniture ali videh da je u pitanju gradska Černobilj™ išarana verzija.
-Prokop. Planirao sam da obiđem i rekonstruisanu deopnicu do Ovče i nazad, međutim predomislio sam se "u hodu" zbog vreline. To je značilo da ću čekati 45 minuta, no isplatilo se. Došao sam sebi u debeloj hladovini betonskog sarkofaga, pardon Železničke Stanice Beograd-Centar.
Sižem u pothodnik sa ispisanim brojevima perona sa pripadajućim kolosecima. Naravno da nema table sa natpisom BG:Voz Linija 2 i strelicom čak i kada je privremena trasa. U svetskim sistemima to bi bilo obeleženo sa -> S-Bahn S2, -> Cercanias C2 ili u našem slučaju -> BG:Voz G2 (G od Gradska Železnica). Tek kad spazih ekran na kraju hodnika dobih više informacija koje su trebale biti ispisane i na peronima linije 1. Ako nam ovako "sjajno" funkcioniše gradsaka železnica zamislite na šta će ličiti ne daj bože metro.
Odem na peron IV, kolosek 6 na koji je postavljena garnitura 412-416 103-104. U pitanju je remontovana garnitura pošteđena grafita sa tapaciranim sedištima koja za svoje godine izgleda veoma dobro (kad bi svi Gorbačovi takvi bili to bi bila druga priča).
U 16:20 stiže mašinovođa i otvara vrata. Već se okupilo dosta ljudi i dobar deo sedišta je bio popunjen. S obzirom na to da je voz duže stajao u hladu unutra je bilo prijatno i pored nedostatka klime.
U 16:30 tačno po redu vožnje mašinovođa zatvara vrata i voz polazi velikim ubrzanjem za Gorbačova bez karakterističnog cimanja. Putovao je većom brzinom 4 minuta do izlaska iz tunela (gde se mimoišao sa takođe remontovanom garniturom bez grafita) nakon čega je naglo usporio i prešao na drugi kolosek. Bilo je radnika oko pruge a stanica Rakovica je raskopana. Ukupno vreme putovanja između Prokopa i Rakovice je bilo 9 min 30 sekundi do otvaranja vrata. Na stanici se zadržao 57 sekundi (radila mi je štoperica na telefonu) sa sve zatvaranjem vrata do polaska iz mesta. Gnjavio je nekih 100m nakon čega je ubrzao pa stigao u Kneževac za 4 minuta i 44 sekunde. Ukupno vreme putovanja od Prokopa do otvaranja vrata u Kneževcu bilo je dakle 14 minuta i 41. sekundu.
Kada bi za 15 min stigli autobusom od Hitne Pomoći do Kneževca? Nikad.
Rezime bi bio da je opšti utisak pozitivan s obzirom na to da je uspostavljena skraćena linija sa znatno redukovanim taktom na nedovršenoj deonici sa radovima, te da i pored otežanih tehničkih uslova funkcioniše sa nekim zakašnjenjem od nekoliko minuta.
Primetili ste da sam izostavio 37. Sa razlogom naravno. Upravo sam njega posle čekao 15 minuta što znači da je negde došlo do poremećaja. Stigao Liaz u kome je klima jedva radila uz ispuštanje čudnog zvuka. Prozori su naravno bili otvoreni. Rezultat: pakao kao da klima ne radi. Izlazim na Brdu i vidim dva Maza se sustigla u smeru ka Kneževcu. Šou sa solo autobusima.
Kada druga linija proradi do Ovče na 15 minuta, a posebno kada se nabavkom novih garnitura uvede i treća situacija će se znatno popraviti. Nadam se da će rešiti problem grafita u dogledno vreme.