Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Мој предлог за линије из система БГ ВОЗ:

A. Батајница - Овча/Панчево Војиловица А и А1
Б. Младеновац/Ресник-Аеродром - Сурчин Б и Б1
Ц Лазаревац/Железник Макиш - Борча Ц и Ц1.
Д Умчари-Врчин-Карабурма Д

А - главна линија
А1 А2 итд - подлиније унутар главне , урбаног типа (висока фрекфенција)
А11 А21 итд - линије које иду за гаражу или из гараже типа Овча-Земун , Батајница-Земун итд.
А101 итд - линије локалног типа, привремене линије , "шатл линије" пример Ресник-Умчари, Овча-Панчево Војиловица :kafa:

У току градње могуће су ротације Ц и Д линије. :D
 
Hajde, kad svi imaju neke svoje predloge, da ja dam i svoj: dakle, prokopa se tunel između Košutnjaka i Jajinaca, napravi se velika podzemna stanica ispod Kanarevog Brda, pa idu sledeće linije:
A1: Jajinci-Makiš
A2: Jajinci-Novi Beograd
A3: Jajinci-Surčin Aerodrom
A4: Jajinci-Ovča
A5: Jajinci-Beograd Centar
A6: PRESTANITE DA FANTAZIRATE

Živimo u zemlji koja ima druge najslabije železnice u Evropi (posle Albanije), druge najniže plate u Evropi (posle Makedonije), ima najvišu stopu inflacije na Balkanu i (iznad svega) počele su da joj stižu razne opomene međunarodnih institucija.
 
горе железнице од нас имају још и Босна, Македонија, ЦГ и Молдавија. а нису ни много боље у Хрватској, Бугарској и Румунији. а што се тиче плата, ниже имају још и Босна, Молдавија и Албанија. а да, и "Косово" је исто горе од нас у обе категорије
 
To ne menja suštinu mog posta, a ja sam se pozvao na WLABMZ-ov post o stanju infrastrukture.
Ukratko: ljudi, mi nemamo vozna sredstva za više od jedne i po linije. Dok se to ne reši, ne vredi ni da razmišljamo o daljim ulaganjima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534410#p534410:2y6whyvd je napisao(la):
JohnnyLee » Čet Apr 26, 2018 1:08 pm[/url]":2y6whyvd]горе железнице од нас имају још и Босна, Македонија, ЦГ и Молдавија. а нису ни много боље у Хрватској, Бугарској и Румунији. а што се тиче плата, ниже имају још и Босна, Молдавија и Албанија. а да, и "Косово" је исто горе од нас у обе категорије

Sve odreda Bosna, Makedonija, CG i Moldavija imaju bolje železnice nego Srbija. Svima sam se vozio. Nigde takav bezobrazluk konduktera, štroka u vagonima, stajanje na svakoj banderi zbog pokvarenih signala, klackanje sa 30 km/h na iskrivljenim prugama, kašnjenja od po 3-4 sata nema. Hrvatska, Bugarska i Rumunija su svetlosnim godinama ispred nas. I to nije zato što su oni nešto specijalno napredovali, nego je zato što je železnica u Srbiji nazadovala, sve je propalo, komplet!
 
Nije da je doba JŽ u tom smislu bilo zlatno (bilo je i tada štroke po vagonima, čak su i Rumunske železnice bile bolje 80ih), ali je bilo dosta bolje nego danas.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534360#p534360:2f6uz88d je napisao(la):
DzonTravolta » Чет Апр 26, 2018 11:26 am[/url]":2f6uz88d]H
A6: PRESTANITE DA FANTAZIRATE


Мој предлог није ништа другачији од оног што се званично планира само сам заротирао неке линије и ставио крак према Борчи.
Остало је само дат пример јединственог система обележавања линија из система БГ ВОЗ на шта сам се посебно осврнуо. :)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534421#p534421:2f6uz88d je napisao(la):
WLABmz » Чет Апр 26, 2018 1:26 pm[/url]":2f6uz88d]

Sve odreda Bosna, Makedonija, CG i Moldavija imaju bolje železnice nego Srbija. Svima sam se vozio. Nigde takav bezobrazluk konduktera, štroka u vagonima, stajanje na svakoj banderi zbog pokvarenih signala, klackanje sa 30 km/h na iskrivljenim prugama, kašnjenja od po 3-4 sata nema. Hrvatska, Bugarska i Rumunija su svetlosnim godinama ispred nas. I to nije zato što su oni nešto specijalno napredovali, nego je zato što je železnica u Srbiji nazadovala, sve je propalo, komplet!

https://youtu.be/bvKB6bkpWzc?t=24m13s

Богами и 20км/ч а замисли још су мања земља. :kafa:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534475#p534475:35soj727 je napisao(la):
Norexan » Čet Apr 26, 2018 5:05 pm[/url]":35soj727]

Богами и 20км/ч а замисли још су мања земља. :kafa:

Na osnovu jedne lagane vožnje olako iznosiš zaključak...Uzmi vozi se kad je temperatura preko +30 od Beograda do Dimitrovgrada, Preševa, Vrbnice...Verovatno ti više neće biti do života...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534502#p534502:rxe16z0r je napisao(la):
WLABmz » Чет Апр 26, 2018 7:38 pm[/url]":rxe16z0r]

Na osnovu jedne lagane vožnje olako iznosiš zaključak...Uzmi vozi se kad je temperatura preko +30 od Beograda do Dimitrovgrada, Preševa, Vrbnice...Verovatno ti više neće biti do života...

Упоређивати Србију и Црну Гору стварно је неукусно.

Прво, Србија је много већа земља па самим тим треба и више новца и времена за реконструкцију а друго лепо је а не споменути колико су лепи чари путовања кроз тунел Созина 20км/ч плус стајање на свакој раскрници у долини Зете а сви знамо како је у долини Зети пријатно време и како је благост Сунца лепа и пријатна нарочито лети. :mrgreen: :kk:
 
Crna gora ima 3 zeleznicke pruge, 3 elektricne lokomotive, 3 EMU, toliko o zeleznickoj sili...
 
Spato omašio si načisto ....
daj poredjenje sa nekim Crnogorskim gradom koj ima nešto što liči na Bgvoz ili bar tramvaj :lol: :lool: :lol:
 
Slažem se sa prethodna tri posta.
Uz dužno poštovanje prema subjektivnom doživljaju, "neće ti biti do života" nije kriterijum za poređenje.
Sa svim ostalim podacima koje WLABmz iznosi sam saglasan, primarno sa ekonomskim aspektom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534563#p534563:2jid2c8q je napisao(la):
Norexan » Pet Apr 27, 2018 1:37 am[/url]":2jid2c8q]

Прво, Србија је много већа земља па самим тим треба и више новца и времена за реконструкцију а друго лепо је а не споменути колико су лепи чари путовања кроз тунел Созина 20км/ч плус стајање на свакој раскрници у долини Зете а сви знамо како је у долини Зети пријатно време и како је благост Сунца лепа и пријатна нарочито лети. :mrgreen: :kk:

Sozina je u međuvremenu remontovana i brzina je 70 km/h kroz tunel. Naravno da Crna Gora ima manje vozova i pruga kad je manja država, to je logično. Srbija recimo ima manje vozova od Luksemburga...Dovoljno je samo voziti se vozom Beograd - Bar, uporediti vagone Srbija Voza i ŽPCG i uporediti brzinu do i posle granice i pametnom dosta. Hteli mi to ili ne Železnice Srbije su trenutno najgora železnica u Evropi, posle Albanije...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534593#p534593:nmri6582 je napisao(la):
WLABmz » Пет Апр 27, 2018 11:11 am[/url]":nmri6582][

Sozina je u međuvremenu remontovana i brzina je 70 km/h kroz tunel. Naravno da Crna Gora ima manje vozova i pruga kad je manja država, to je logično. Srbija recimo ima manje vozova od Luksemburga...Dovoljno je samo voziti se vozom Beograd - Bar, uporediti vagone Srbija Voza i ŽPCG i uporediti brzinu do i posle granice i pametnom dosta. Hteli mi to ili ne Železnice Srbije su trenutno najgora železnica u Evropi, posle Albanije...

Па логично би било онда да на основу свега тамо (мала дужина пруге + мања потреба за локомотива = мање $) и прихода које има држава возови тамо бришу али они килаве. Брзина 70км/ч дајте молим вас... :lool:
 
Grci imaju goru zeleznicu od Srbije.
Do 1997 oni nisu imali elektrificirane pruge.
Vozni park im je uzas osim par Stadlera i nekoliko Z1 kola ostalo je za muzej.
A mreza pruga im je izuzetno mala i skoro su sve jednokolosecne osim izmedju Atine i Soluna (i to ne svuda) i mnoge pruge su ostale bez saobracaja a cak su neke i uskotracne tj metarske.

Mapa govori sama od sebe...

greece.gif
 
Uhhh... šta ti je, gde gore od nas?! Pa, oni imaju 200 km na sat.

Istina je da, kada sam bio u Grčkoj 1993. i tih godina, jesu bili iza nas - sve jednokolosečno, neelektrifikovano, bez svetlosnih signala, kasni ko zna koliko - ali, odonda se mnogo evropskog novca slilo u njihove železnice. Baš mnogo, delom nepovratna sredstva.

Pruga Solun - Atina, a to je u kontinentalnoj Grčkoj jedino ozbiljno nastanjeno područje, zapravo je ono što mi želelmo od pruge Beograd - Subotica (- Niš). Ali smo daleko od toga...
 
Jedina pruga koja valja je Atina Solun i ona pruga ka Peloponezu, a tih 200 km/h nije svuda na toj trasi, daleko od toga. Pri tom se ta pruga modernizuje vec 20 godina i nisu zavrsili (kontaktni stubovi su postavljeni 1997, video ih uzivo kad sam putovao za solun a vukla neka dizelka iz doba Jurija gagarina koja je dimila kao nenormalna).
Z1 imaju od prilike kao mi, Stadlera isto, elektricnih lokomotiva imaju manje. Manje elektrificiranih pruga, manje pruga uopste u odnosu na nas.
Cinjenica da su bili sa albanijom jedina drzava u evropi koja je ostala bez medjunarodnih vozova govori dovoljno o tome kakva im je zeleznica.
Zaista ne vidim sta je tu toliko bolje, mozemo mozda da kazemo da smo tu negde ali bolji svakako nisu.
Ako je kriterijum 200 km/h odlucujuci faktor da se klasifikuje neka drzava onda cemo biti zaista lider u regionu po pitanju zeleznice za koju godinu (sarkazam a la Vucic)
 
Deo frustracija koji ovde nastaju zbog sporih radova (naglašavam: deo) dolazi zbog toga što u podsvesti svi imamo Nemačku, Francusku i uopšte Zapadnu Evropu... Zapravo bi trebalo da se merimo sa Balkanom, za kojim smo opet, uglavnom, u zaostatku.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534699#p534699:2a49en6u je napisao(la):
spatiotecte » Pet Apr 27, 2018 8:03 pm[/url]":2a49en6u]Grci imaju goru zeleznicu od Srbije.
Do 1997 oni nisu imali elektrificirane pruge.
Vozni park im je uzas osim par Stadlera i nekoliko Z1 kola ostalo je za muzej.
A mreza pruga im je izuzetno mala i skoro su sve jednokolosecne osim izmedju Atine i Soluna (i to ne svuda) i mnoge pruge su ostale bez saobracaja a cak su neke i uskotracne tj metarske.

Mapa govori sama od sebe...

greece.gif

Dečko, lupetaš gluposti, da izvineš! Niti si se ikada vozio očigledno vozom u Grčkoj, niti imaš pojma!

TRAINOSE poseduje:

185 komada Siemens Modularvagen Z1 vagona za 200 km/h (mi imamo 23) - generacija ispred našij Z1 - rađeni slično kao vagoni za Railjet
7 modernih klimatizovanih spavaćih vagona
određen broj drugih starijih vagona u rezervi- svi su klimatizovani
30 Siemens Hellas sprinter električnih lokomotiva za 200 km/h
36 Bombardier dizel lokomotiva za 200 km/h
još oko 50 dizel lokomotiva drugih serija
20 EMV Desira
20 DMV AEG prvobitno namnjene za IC vozove

Ta mapa je zastarela. Dvokolosečna pruga Solun - Atina za 200 km/h je danas gotovo u celosti gotova. I ka granici sa Makedonijom od Polikastra do Idomeni nova trasa sa boljim karakteristikama je uskoro gotova.
 
TRAINOSE poseduje:

185 komada Siemens Modularvagen Z1 vagona za 200 km/h (mi imamo 23) - generacija ispred našij Z1 - rađeni slično kao vagoni za Railjet Pitam se gde voze tih 185 vagona?
7 modernih klimatizovanih spavaćih vagona Ok tu su bolji
određen broj drugih starijih vagona u rezervi- svi su klimatizovani
30 Siemens Hellas sprinter električnih lokomotiva za 200 km/h Staro 20 godina a mi imamo vise elektricnih lokomotiva
36 Bombardier dizel lokomotiva za 200 km/h Ok ovo su novije lokomotive
još oko 50 dizel lokomotiva drugih serija
20 EMV Desira Znaci isti broj kao mi a njihovi su stari modeli
20 DMV AEG prvobitno namnjene za IC vozove staro preko 20 godina, a mi imamo 39 ruskih novih DMV

I jako mi je zanimljivo sto kad mi gradimo za 200 to je djubre i sta ce nam to.
Ali zato kad grci imaju nesto za 200, to je ludilo...

Na kraju krejeva ovaj "impozantni" Train OSE kako ga predstavljas WLAB je prodat za pisljivih 45 miliona evra (cetrdeset pet miliona) italijanskim zeleznicama jer bi u suprotnom morao da vrati ozbiljna EU sredstva nazad.
Toliko o grckoj zeleznickoj sili.

30401070604_eab29583f5_b.jpg

A evo i ti famozni Z1 railjet grcki vagoni koji su svi isarani i vise ne lice ni na sta...
 
14534622309_66cbd93734_b.jpg

201202761744f3cf5035231d434fc8c9-2000.jpg


Grcki Z1 za 200km/h

images

Ovo su njihovi stadleri

mixani.jpg

Ovo su famozne grcke dizel lokomotive za 200

siemens_eurosprinter_ose04Martinsarman.jpg


Evo na sta lice njihove elektricne lokomotive za 200, vec su postale kante.
460113_93500_Tithorea_24092011_dp_01.jpg

Grcki Simens u razulu

Pametnom dosta...
 
Daleko od toga da je Grčka železnica sila, kamo sreće, imaju oni dosta problema. Ali nigde nisam rekao da je Grčka železnička sila. To je izgleda epidemija na ovom forumu da forumaši stalno stavljaju reči koje nisu izgovorili u usta drugim forumašima. Mada do duše, na slikama koje kačiš su problem grafiti, gde je Grčka zaista najgora Evropi, evo sad smo ih mi sustigli tek. Ali dovoljno je sesti u voz za Solun (kad ide grčki vagon) i proći kroz grčki, makedonski i srpski vagon. Pametnom dosta...

Ako se od Soluna do Atine stigne za isto vreme kao od Beograda do Niša, a duplo veća kilomtraža i duplo više polazaka ima nemamo o čemu da pričamo. No Grčka je nebitna u ovoj priči.

Ne znam čemu toliko žučno branjenje stanja Železnice Srbije odjednom. Sa aspekta putnika koji treba da stigne sa tačke A na tačku B u određenom vremenu i komforu i sa aspekta kompanije kojoj treba prevezen teret u određenom roku Železnice Srbije su najgore železnice u Evropi (možda čak i od Albanskih). I to je tako. Zato nas i zaobilaze. Zato i ide 10 puta više tereta za Bugarsku i Tursku preko Rumunije, a ne preko Srbije. Zato danas imamo višestruko slabiji međunarodni putnički saobraćaj nego pre 10 i kusur godina iako su ukinute vize...

No otišli smo u debeli offtopic...
 
Vrh