Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Vidi WLAB, ulupano je nekoliko miljardi evra da ih EU izvadi iz kromanjonskog doba sto se zeleznice tice i imaju tu liniju SOlun Atina koja je bolja od svih nasih linija i onu liniju za Peloponez.
I to bi bilo to, ostalo je katastrofa.
Dakle ako uzimamo komplet njihovu mrezu tu su negde kao mi i to je realnost.

PS:Trebao bi Igor da prebaci sve ove postove u modernizaciju zeleznice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534723#p534723:3rp5wobm je napisao(la):
DzonTravolta » Pet Apr 27, 2018 10:23 pm[/url]":3rp5wobm]Deo frustracija koji ovde nastaju zbog sporih radova (naglašavam: deo) dolazi zbog toga što u podsvesti svi imamo Nemačku, Francusku i uopšte Zapadnu Evropu... Zapravo bi trebalo da se merimo sa Balkanom, za kojim smo opet, uglavnom, u zaostatku.

Inače i na zapadu su generalno rokovi za gradnju novih pruga vrlo rašireni (videti npr. Štutgart - Augzburg). Kinezi su po tom pitanju prestigli Evropu odavno...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534812#p534812:1gwzj6tf je napisao(la):
spatiotecte » Sub Apr 28, 2018 2:47 pm[/url]":1gwzj6tf]
Dakle ako uzimamo komplet njihovu mrezu tu su negde kao mi i to je realnost.

Nije sa aspekta stranke zato što će sa mnogo većim procentom tačnosti dovesti putnika ili teret sa tačke a na tačku b. I to je cela poenta. U Srbiji nisu sposobni da ispoštuju red vožnje u preko 90% slučajeva! Ne možeš porediti železnice na osnovu razgranatosti mreže jer svaka država ima drugačiji broj stanovnika, strukturu stanovništa, teritorijalnu raspoređenost, reljef, površinu, energente itd. Npr. naravno da će mreža u Vojvodini biti razgranatija nego u Crnoj Gori. Pritom kvalitet infrastrukture u Grčkoj je neuporedivo bolji od infrastrukture u Srbiji, dok je kvalitet infrastrukture u Crnoj Gori daleko bolji od Vojvodine.
 
Oni imaju ukupno 13 linija vozova u celoj drzavi, to je smesni red voznje! Pa samim tim je lakse da se vozna vremena ispoostuju.

maxresdefault.jpg

athens-train-station-platform.jpg

Pricas o kvalitetu infrastruktiure u grckoj koji je bolji nego u Srbiji.
Ovo je Glavna zeleznicka stanica u Atini u 2016oj godini!
I tamo jos nema elektro vuce(!!!)

O cemu pricamo?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534809#p534809:ouswec3b je napisao(la):
spatiotecte » 28 Apr 2018 01:17 pm[/url]":ouswec3b]
I jako mi je zanimljivo sto kad mi gradimo za 200 to je djubre i sta ce nam to.
Ali zato kad grci imaju nesto za 200, to je ludilo...

Е, зашто је замена теза омиљени алат овде на Беобилду, питам се.
Поредиш бабе и жабе. Тржиште које постоји између Солуна и Атине је неупоредиво са нашим. Између два поменута милионска града је једна од најоптерећенијих ваздушних линија у Европи: конкуренти ОСЕ су, дакле, у овом тренутку, и ценовно и по времену путовања, Рајанер, Иџијан и Елинер, и нормално је да им треба 200 км на сат. Још боље би било 250...
Још између постоје градови величине Ниша.

И све то што си навео - ижврљани возови, катастрофални губици оператера - не значи да је ситуација упоредива са нашом, јер, ми нити имамо возове, нити добре пруге у иоле прихватљивом проценту, а губитке, богме, умемо да направимо.

Болно је и равнање наших са црногорским железницама, јер је и то уређен систем у поређењу са ЖС (СВ): Црногорци све време раде на пругама, можда није пројектованих 100 на сат, али је 70-80, није 30.


И, за крај, да видиш какве пројекте Грци треба да почну:

https://ec.europa.eu/eipp/desktop/en/pr ... ct-64.html

Добро си прочитао, 10 милијарди евра... железнице у функцији разоја (лука у Игуменици итд.).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534816#p534816:1lrq0mbl je napisao(la):
spatiotecte » Sub Apr 28, 2018 2:54 pm[/url]":1lrq0mbl]
I tamo jos nema elektro vuce(!!!)

Sada ima, stvari se menjaju iz godine u godinu u nekim zemljama osim u Srbiji, a ima i putnika za Solun, za razliku od putnika iz Beograda za Niš kojih nema..
 
Ovde ste uzeli stanje linije Atina Solun kao jedino merilo za citave grcke zeleznice.
I ja sam rekao da je ta linija bolja od svega sto postoji u Srbiji i to stoji. I sto kazes ne moze da se uporedi sa bilo cim kod nas.

Ali ostatak grcke infrastrukture je katastrofa. I to ne moze da se porekne.

DSC_0380.JPG

%CF%84%CF%81%CE%B5%CE%BD%CE%BF_1.jpg


Ovo je situacija na Peloponezu, mislim to je realna slika van Atine i Soluna.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534823#p534823:6v12alsy je napisao(la):
spatiotecte » Sub Apr 28, 2018 3:12 pm[/url]":6v12alsy]
Ovo je situacija na Peloponezu, mislim to je realna slika van Atine i Soluna.

Misliš? Znaš, problem na ovom forumu što ljudi preterano misle, a nigde činjenica. Čovek stavio pola tuceta slika iz Grčke i misli...Takva je situacija u celoj Srbiji pa još i mnogo gora. Pa šta, to nema nikakve veze sa temom ovde...Vidim da bi bilo pametno otvoriti temu Železnice u Grčkoj. :mrgreen:
 
Ja tu vidim puspul vagone koje zs moze da sanja a cudo bi uradili nanasim prugama

Igore prebaci sve ovo iz ove teme
 
Ljudi neće se forum raspasti ako se ispiše 20ak postova koji nisu 100% on-topic. U Srba drugi najveći zent posle promaje je offtopic na forumu...

Kod Amera su to spoileri za filmove i serije. :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534825#p534825:2ougqgwx je napisao(la):
WLABmz » 28 Apr 2018 02:21 pm[/url]":2ougqgwx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534823#p534823:2ougqgwx je napisao(la):
spatiotecte » Sub Apr 28, 2018 3:12 pm[/url]":2ougqgwx]
Ovo je situacija na Peloponezu, mislim to je realna slika van Atine i Soluna.

Misliš? Znaš, problem na ovom forumu što ljudi preterano misle, a nigde činjenica. Čovek stavio pola tuceta slika iz Grčke i misli...Takva je situacija u celoj Srbiji pa još i mnogo gora. Pa šta, to nema nikakve veze sa temom ovde...Vidim da bi bilo pametno otvoriti temu Železnice u Grčkoj. :mrgreen:

Pa ja ti upravo kazem da je osim 2 pruge u grckoj da je situacija kao u Srbiji.
Ja nigde ne kazem da su srpske zeleznice velesila bas na protiv. Lose su nam zeleznice ali ne volim kad se preteruje.

Da si rekao za MAV ili za PKP da su ozbiljne zeleznice za Srbiju ja bi se potpuno slozio.
ALi OSE nisu.

Igore prebaci postove bas smo otisli debelo u off.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534819#p534819:2rki2q6l je napisao(la):
WLABmz » April 28th, 2018, 3:05 pm[/url]":2rki2q6l]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534816#p534816:2rki2q6l je napisao(la):
spatiotecte » Sub Apr 28, 2018 2:54 pm[/url]":2rki2q6l]
I tamo jos nema elektro vuce(!!!)
Sada ima, stvari se menjaju iz godine u godinu u nekim zemljama osim u Srbiji, a ima i putnika za Solun, za razliku od putnika iz Beograda za Niš kojih nema..
Dokle god se autobusom uštedi 2h , nećemo ni imati putnike u vozu za Niš.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534839#p534839:wxeou8e3 je napisao(la):
solecar » Sub Apr 28, 2018 4:33 pm[/url]":wxeou8e3]
Dokle god se autobusom uštedi 2h , nećemo ni imati putnike u vozu za Niš.
That's the point...
 
Juče se upustih u avanturu do Ovče zbog toga što sam prošli put odustao. Hteo sam i to da obavim pre nego što rotiraju takt radi rekonstrukcije pruge (Batajnica-Ovča=60min, Resnik-Ovča=15min).

Išao sam do Blokova nešto da kupim pa sam nastavio do BG:Voza. Bilo je interesantnije nego što sam očekivao.

Ima dosta pa ko ne želi da čita može sada da prestane.

Banovo Brdo: Izlazim iz zgrade u 13:31; na stajalište stižem za 3-4 minuta i posle 20 minuta čekanja stiže Japanac (sve pootvarano, klima naravno da ne radi, peče zvezda, peče motor, promaja nije od pomoći - spasa nema) što znači da je polazak u 13:41 kasnio 8 minuta. U međuvremenu dok sam čekao prošao je neki od N serije ka okretnici B.Brdo. Rekao bih da ga je sustigao (mimoišli su se blizu okretnice iako je takt 15 minuta). Suma sumarum meni je znači pobegao Solaris. :bash:

Od 6 autobusa danas na 85 pola treba da stane ns sledeću stanicu Železnik INOS (druga polovina što valja su Solarisi).

Buvljak: Prešao most kad na semaforu zastoj. Ne, nije to bilo klasično gomilanje već se nešto obilazilo. Šta je sad, vidim gura se neki Conecto ispred nas. Kad je stao ispred otkrio je krivca - pokvaren 774 sa linije 89 na semaforu u Gagarinovoj. Conecto jetakođe bio na 89 ali nisam hteo da žurim da presednem jer iovako na stajalištu kod Buvljaka imam 95 koji ide svaki čas.

Izađem i vidim 89 stoji, potrčim i uđem, još i sednem ali u žurbi ne videh garažni broj. Stigoh ja do Nehruove kad imam šta da vidim. Sustignut 3236 na 89. :violina: Izađem, vidim da je moj bus bio 168 i odem u prodavnicu.

Vojvođanska: Prođem kroz debelu hladovinu pored zgrada do crkve kad stiže na semafor privatna Akia na 71. Pogledam da li ide još nešto, nema ništa na viduku pa potrčim i uđem u njega. Kao podsetnik da je vozilo privatno klima radi mada slabo. Kad se zaustavio na semaforu kod Tošinog Bunara vidim ode mi išaran RVR na 8055 u 14:31 (po redu vožnje u 14:30).

Tošin Bunar: Sednem u hladovinu da predahnem od autobuskih pušnica, međutim ubrzo najavljen "BG:Voz za Batajnicu" stiže prazan iz Zemuna za Ovču. :roll: Šta god to značilo...

U pitanju je polazak 8057 koji je stigao u 14:42 umesto u 14:45 kako je predviđeno po redu vožnje. Toliko je bio prazan da sam pomislio da je neka zamena iz Zemuna. Inače ne znam koja je rezervna garnitura stajala u Zemunu. Za čas stiže do stanice Novi Beograd gde se zadržava 4 minuta. Kretao se brzo do polovine železničkog mosta da bi do ulaska u kasetu tunela pre Prokopa potpuno stao na nekoliko sekundi. Kada je krenuo iz Prokopa uleteo je u tunel velikom brzinom i kroz njega se kretao bez usporavanja. Tek po izlasku iz tunela počeo je da koči kako bi se zaustavio u "pećini" Karađorđev Park. Ono nije pristojno nazvati stanicom sve dok je propisno ne osvetle. Metro u Stokholmu treba da im bude uzor i što se tiče dekoracija.

Između K. Parka i V. Spomenika, odnosno V.S i P. Mosta kretao se najbže. Prilikom polaska sa stanice Vukov Spomenik imao je najveće ubrzanje toliko da je opšti osećaj bio kao u regionalnom metrou. Nije bilo nikakve "gnjavaže" na koju smo inače navikli.

Ovaj polazak je uopšte bio slabo popunjen da je od NBG do Vuka bilo jedva pola sedišta popunjeno, te posle Vuka ostao gotovo prazan.

Preko Pančevačkog Mosta je u smeru ka Ovči išao sporije mada se nije vukao. Na rampi ka gradu iz Krnjače policija se parkirala ispred nekog tegljača. Rezultat: kolona do Metroa i dalje. Vozovi su prolazili prazni dok su pune 95-ice naravno stajale.

Na stanici Krnjača nema žive duše. Sebeš kao da je u Sibiru i na kraju Ovča pustinja.

Ovča: Stigavši u Ovču u 15:16 uspeo sam da vidim koja mi je garnitura naišla. S obzirom na to da nije bila išarana, da je bila čista i to sa plavim plastičnim tapaciranim sedištima u pitanju je bila garnitura 412/416-064 + 412-092, 416-063. Putovao je 33 minuta, dakle 29 min od NBG pa se pitam ko bi ponedeljkom uspeo da stigne kombinacijom 95+105 za pola sata od Buvljaka do Ovče? Dobro od stanice Ovča do naselja treba presesti na 105/105L, no to neznatno produžava putovanje. U svakom slučaju ušteda je minimum 20 minuta.

Išarani 8064 odlazi u 15:20. U 15:25 čujem ja neki "traktor" se muči, kad ono ni manje ni više nego 661-162 sa NIS-ovim vozom! Baš sam se nasmejao. Moja garnitura preuzima voz 8066 koji po redu vižnje treba da krene za Batajnicu u 15:36. Krenuo je minut ranije. Proverio sam oba telefona koja su prikazivala isto vreme podešeno prema kompjuteru/internetu. Ipak je pošao minut ranije.

Između Ovče i Sebeša se mimoišao sa DMV 711. Milio je preko mosta u smeru ka gradu. Zastoja više nije bilo. Svi prolazili pored voza a on se vukao. Nisam obratio pažnju kada sam tačno stigao na Novi Beograd.

Novi Beograd: Sišao iz stanice, dođem do semafora kad tamo crveno za pešake, crveno za
vozila ali otvorena druga polovina ulice. Upali se nama zeleno, međutim zatvori drugu stranu. Vidim neki Ikarkrš pobegao sa rashoda skreće u Gagarinovu, primetiše i ljudi oko mene tako da kada je kolona iz Antifašističke Borbe skrenula mi pretrčimo ostatak ulice dok je još semafor držao saobraćajni tok ka mostu.

Kreće Ikar i u žurbi opet ne vidim broj. Kad sam ušao majko mila samo što me šlog nije strefio. Kao iz Černobilja da je došao. Režu točkovi na pratećoj osovini ispod mene, grebe, drnda i nešto napred a motor kad otpusti gas vrišti kao mlazni avion. Kad mu da gas čuje se kao traktor. Iizduv je skroz otišao. Jedva se vuče. Verujte mi da su se osim mene i ostali putnici uznemirili. Uplašili smo se za svoje živote!

Banovo Brdo: Stigao do bioskopa "Šumadija", stade na stajalište, viri zadnji prepust van istog i ne otvara vrata 2 minuta. Pomeri se 2-3m i otvori. Solaris stao ceo izvan stajališta iza njega pa otvorio vrata. Ispred se "nacrtao" kombi u žutoj traci na stajalištu. Špic je tako da se formirala kolona do semafora kod Beteksa. Iza Solaris 3009 na 88. Samo što se nisu sudarili. Izlazim i imam šta da vidim. Ne, to nije nešto iz Havane - to je 965. :shock:

Opšti utisak današnjeg putešestvija oko Beograda jeste da železnički sistem deluje kao da je u boljem stanju od autobuskog. Zna se i ko je odgovoran za to, samo što mu na čelu ne piše. Treba postaviti pitanje šta bi bilo da je Đilas ostao? Da li bi bilo takvog dispariteta ili bi imali nove vozove uz mnogo više novih autobusa. Bilo kako bilo trenutno se ističe da su stari vozovi bolji od proseka autobusa. :blah: U tom smislu je utisak stečen pre nekoliko dana u potpunosti opravdan. Ponovo noćna mora sa autobusima. Voz ftw!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535295#p535295:17lxvrd9 je napisao(la):
Express » Уто Мај 01, 2018 11:51 am[/url]":17lxvrd9] Opšti utisak današnjeg putešestvija oko Beograda jeste da železnički sistem deluje kao da je u boljem stanju od autobuskog.
А то је добро или лоше гледано из угла возољубитеља? По мени је то добро, јер ће више људи користити воз (када сазнају за његово боље функционисање, уколико већ нису обавештени).
 
Опет фали боља информисаност путника, путокази ка станицама, на улазима дисплеји са подацима о наиласку воза попут оних што су уграђени на перонима, информације о преседањима на ЈГП на различитим станицама БГ воза...
 
@Дошљак Mislim da bi sve to imalo nekog smisla samo ako bi BG Voz funkcionisao kao sistem, sa bar osnovne tri linije koje bi pokrivale sva tri kraka, da ne govorim još o Ripnju, Mladenovcu... Neću ni da navodim na stanice i stajališta na južnom kraku još nisu završena. Ovako, kada imamo jednu liniju koja je u postupku polu-promene i drugu koja je u postupku polu-nečega, ne znam šta više očekivati. Ovde se često insistira na privremenosti kada kritikujem ove linije, posebno drugu, pa i ja da se pozovem na to. Posebno jer nisam baš siguran da li "ovi gore" imaju ideju u kom pravcu razvijati Bg Voz.
 
Па имало би смисла и са садашњим линијама, ево ја често имам на уму да себи скратим путовање нпр. од Аутокоманде до НБГ, и док се попнем до улаза у станицу Карађорђев парк, нађем на табели реда вожње полазак за тај сат, и схватим да га неће бити дуго изгуби се неко време, а притом малу табелу читку само изблиза може троје људи највише да чита. А ефективније би било да на улазу стоји семафор и да пише: Батајница 4 минута, Овча 12 минута, Ресник 7 минута (нпр.) и да пролазници одмах могу да се одлуче да ли ће пре на воз или на неки други вид превоза. Многи људи појма немају да постоји БГ воз, причао сам нпр. са једном девојком која студира грађевину а живи у студењаку, појма није имала да може возом од Вука до Тошиног бунара, већ се мучи у 74. Исто тако сам скоро причао са другом девојком која студира ЕТФ, Београђанком која станује близу Партизановог стадиона и исто није имала појма да од Прокопа иде воз до њеног факултета. То су млади људи и опет нису упознати са могућностима БГ воза. За БГ воз углавном знају становници Батајнице и Овче и исти га највише и користе.
 
Tacno, stanovnici Batajnice dosta koriste voz. Zato ce biti problema kad se smanji broj polazaka iz Batajnice jer ce se ona opteretiti autobusi, koji i bez toga ne funkcionisu najbolje...
 
Пре десетак дана сам негде око 5 поподне чекао воз за град на Тошином Бунару. Нисам имао појма да га толико народа користи; на станици је чекало око 150 људи.
 
Кад има одличну локацију, може се рећи стратешку, али и добру повезаност јавним превозом. Ту пролази 7 аутобуских линија (45, 65, 71, 72, 82, 601 и 613) и близу је Студентски град. Свака станица БГ воза би требала да има минимум толико линија других видова јавног превоза. Moжда пребацити 35Л да окреће на Панчевачки мост (боље преседати на БГ воз макар до Вука него у препуну 27/25/25Е/74), можда чак и 44 такође. За Раковицу не би било лоше нешто "збуџити " тамо где је била окретница у кругу фабрике ИМР и ддо ту продужити 94, и направити неку баш мини локалну кружну линију која би ишла Борска-Пере Велимировића-Патријарха Димитрија и то тачно да довезе путнике на воз и покупи путнике са воза.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535299#p535299:3lhg1gzy je napisao(la):
ВОЗФАН » 01 May 2018 12:08 pm[/url]":3lhg1gzy]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535295#p535295:3lhg1gzy je napisao(la):
Express » Уто Мај 01, 2018 11:51 am[/url]":3lhg1gzy] Opšti utisak današnjeg putešestvija oko Beograda jeste da železnički sistem deluje kao da je u boljem stanju od autobuskog.
А то је добро или лоше гледано из угла возољубитеља? По мени је то добро, јер ће више људи користити воз (када сазнају за његово боље функционисање, уколико већ нису обавештени).

Zavisi iz kog ugla vozoljubitelja posmatraš situaciju. Iz mog ugla ono što sam doživeo pre svega sa autobusima (fiderima) je sve samo ne dobro. Oni treba da budu udobni i pouzdani a železnička stanica u prvoj gradskoj zoni na udaljenosti od 1-2km vožnje fiderom sa direktnim presedanjem. Istovremeno železnica treba da pokriva opterećene pravce sa najviše putnika. Tako nešto ne odgovara opisu BG:Voza niti se može jednostavno rešiti preko noći. Naravno mogu reći da je uvođenjem BG:Voza situacija znatno poboljšana u odnosu na period od pre 10-15 godina kada nismo imali ni to.

Dakle dobar fider=dobar voz. Inače kad sam rekao da je voz bolji od autobusa mislio sam na zapaženi disparitet u vidu poremećaja odnosa kvaliteta fidera i kičme. Razlika u kvalitetu vožnje je zaista primetna. To ne može da se ignoriše. Svakako da nije loše što je takav, međutim kada posmatramo vezu fider-kičma niti je poželjno da autobus bude lošiji niti da voz opslužuje isključivo trase beogradskog železničkog čvora.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535325#p535325:3lhg1gzy je napisao(la):
Дошљак » 01 May 2018 04:58 pm[/url]":3lhg1gzy]Опет фали боља информисаност путника, путокази ка станицама, на улазима дисплеји са подацима о наиласку воза попут оних што су уграђени на перонима, информације о преседањима на ЈГП на различитим станицама БГ воза...

Taj lako rešiv problem me ne brine koliko recimo pristup stajalištima i oskudna mreža koja je posledica korišćenja infrastrukture BŽČ (Beogradskog Železničkog Čvora) koju je nemoguće izmeniti niti dograditi preko noći.

Seti se Karlove mape. Praktično RM1/RM3 ne može da se izostavi. Crći il pući je morala da se izgradi dugolinijska T mreža koju su političari nazvali gradskom. Da su bar izgradili deo RM situacija bi bila potpuno drugačija. Ja ne bi morao da putujem 4km preko mosta niti da pešačim pola kilometra od fider autobusa do voza već bi imao RM kod Ade i to dupli takt. Da je bio izgrađen RM bez gradskom getroa tramvaj bi ostao kao primarni fider, uz to bi bio delimično podzeman. Katastrofa koliko su bili kratkovidi.

Nego da nastavim sa prethodnim postom koji sam morao da isečem zbog dužine.

Jedna stvar mi bode oči više od svih drugih - nespretno rešene lokacije stajališta, kako železničkih u odnosu na postojeće puteve (npr. nalaze se dalje od samog ukrštanja sa trasama fidera) tako i stajališta ostalih sistema u odnosu na stajališta železnice onda kada ukrštanja trasa nema.

Pokušaću da opišem stanje fider tačaka na obe linije - što postojećih, što planiranih.

1. Batajnica

-Stanica zahteva rekonstrukciju što je i planirano, no nalazi se na diretnom pristupu fiderima tako da neće biti nikakvih problema. Ovaj terminus nije sporan.

2. Kamendin (planirano stajalište za koje bi bilo prikladnije da nosi naziv Zemun Polje)

-Izgraditi perone stajališta ispred ili iza ulice (kao što je to urađeno na stajalištu Sebeš) Jurija Rakitina. Autobuske linije 708 i 709 već postoje, mada je potrebna izgradnja dva stajališta. Takt linija uskladiti sa taktom BG:Voza odnosno pojačati sa postojećih 20min na 15min.

3. Zemunsko Polje (prikladnije bi bilo da se preimenuje u "Plavi Horizonti")

-Rekonstruisati. Autobusko stajalište linija 708 i 709 ispred stanice. Nema nikakvih problema.

4. Altina (planirano stajalište)

-Nezgodna lokacija zbog postavljanja TPS između koloseka. Pored koloseka ka gradu prolaze 708 i 709, međutim pored koloseka ka Batajnici ne prolazi ništa, osim 81L sa najbližim stajalištem udaljenim 500m. Spominjano je stajalište u jednom smeru, međutim izvodljivo je da se izgrade dva nezavisna asimetrično postavljena stajališta. U smeru ka gradu ispred krivine a u smeru ka Batajnici pored škole gde bi mogla da se napravi okretnica za produženu neku novu liniju. Mislim da produženje linije 18 nikako nije dobra ideja jer bi idealno bilo da nova linija bude kružna linija lokalnog karaktera poput 700 u Batajnici.

5. Zemun

-Uvesti kružni fider kroz Cvijićevu.

6. Tošin Bunar

-Stanica se pomera sa druge strane ulice. Nema problema.

7. Novi Beograd

- Rešiti pristup tramvajima sa Mosta.

8. Sajam

-Ukrštanje sa glavnim pravcem bez ikakvog stajališta je neprihvatljivo. Izgraditi stajališta iznad okretnice 44 s tim da se stajalište sa strane sajma direktno poveže zatvorenom tunel-pasarelom sa pokretnom trakom i liftovima (sa strane sajma).

9. BG-Centar/Prokop

-Proširiti Gučevsku i spojiti je sa Deligradskom izgradnjom nadvožnjaka. Preusmeriti 59 i 43 tako da obe prolaze kroz Dragana Mancea/Gučevsku/Deligradsku. 43 popreko kroz Topčiderski Venac pa Bulevarom Vojvode Putnika i dalje treasom 49 do Banovog Brda, dalje do Julinog (stara okretnica 88 oko zgrada). Vratiti zglob na 59, ostaviti zglob na 43.

10. Karađorđev Park

-Osvetliti i "umetnički okrečiti". Nema problema sa pristupom.

11. Vukov Spomenik

-Ništa, malo doterati enterijer, posebno kod perona.

12. Pančevački Most.

-Rekonstruisati stanicu i produžiti tramvaj kroz Mije Kovačevića pa levoz kroz Bulevar Despota Stefana do nove okretnice ispod pristupa mostu ali iznad tunela, dakle između mostovskih konstrukcija gde se sada nalaye neki lokali.

13. Krnjača Most

-Napraviti stajalište 108 ispred stepeništa za pristup peronima. Napraviti okretno stajalište (sa pasarelom) po medijanu da bi 108 ka Revi mogao da pokupi presedače sa stanice Krnjača-Most.

14. Krnjača

-Uvesti minibus fider od Jovice Vasiljevića do Sebeša.

15. Sebeš

-Isto kao i za Krnjaču.

16. Ovča

-Ništa.

17. Pančevo Glavna?

-Produžiti 108 preko centra Pančeva do stanice Pančevo Glavna. Uvesti Pabčevački kružni fider 111.

18. Košutnjak

-Izgraditi stajalište pored raskrsnice ulica Patrijarha Dimitrija/Patrijarha Pavla i Pere Velimirovića sa pasarelom ili podzemnim prolazom radi pristupa stajalištima fidera. Linije postoje.

19. Rakovica

-Linije postoje samo treba obezbediti direktan pristup. Daću primer dole kako.

20. Kneževac

-Najproblematičnije stajalište. Nemaš kuda da dovedeš autobus do nje sa strane Vidikovca a sa strane Kneževca je nepotreban. Dobro ima mesta za minibus. To bi bio plan B.

21. Kijevo

-Ništa.

22. Resnik

-Produžiti 532 do terminusa Resnik.

23. Pinosava?

-Moguće zgraditi stajalište, put i novu okretnicu 401 samo je pitanje isplativosti. Jednog dana...

24. Ripanj?

-Izgraditi nova stajališta i uskladiti red vožnje svih autobuskih linija.

25. Ripanj-Klenje?

-Izgraditi novo terminalno stajalište južno od pružnog prelaza a paralelno sa putem za Pavićevac. Uskladiti red vožnje sa BG:Vozom.

Udžbenički primer fidera je stanica Ano Liosia u Atini. Tako treba da bude organizovan pristup stanici Rakovica koja je na 400+m od stajališta Marička. Čudi me da ništa nisu pokušali da urade po tom pitanju. Na stanici Ano Liosia imamo stajalište opsluženo lokalnim solo fiderima 713 i 723 kao i jačom zglobnom radijalnom linijom do centra grada kao što je B12.

https://www.google.com/maps/@38.070...=203&h=100&yaw=131.39119&pitch=0&thumbfov=100
 
Кнежевац има линије. 42 501 502 у непосредној близини. Једино што се треба мало пешке доћи.
Како би се избегао овај проблем (овде и тамо где постоји) мој предлог уградити у Бус плус апарате обавештење где је пресадање за БГ Воз. :kk:
 
Ako očekuješ da će to malo peške da reši problem , grešiš. Glavni problem tu je što je ta ulica koja povezuje Kneževac sa ŽS , produižetak Bože Jeremića i što je ulica na uzbrdici , na koju se konstantno žale građani Kneževca i traže liniju gradskog prevoza ka Vidikovcu kroz pomenutu ulicu.
Meni lično ta ulica ne predstavlja nikakav problem , zato što sam se njom bez ikakvih problema od ŽS popeo do Vidikovca , ali koliko je ljudi poput mene? Mnogo je više onih koji će u startu da dignu ruke.
 
Vrh