Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Pa eto neka pocnu sa 8 Stadlera za 40 miliona evra to je realan cilj a znacilo bi puno gradskoj zeleznici.
 
не заборавите да 413 не може да стане на Панчевачком мосту, Вуковом споменику и Земуну због изразито високих перона на тим станицама
 
Znam za to ali sam mislio na kupovinu visokopodnog stadlera za gradsku zeleznicu.
 
Ne moze ni u Rakovici da stane. Zeleznicka stanica Rakovica sa blizom okolinom sad izgleda kao Pripjat jbt, staju max 2 voza dnevno. :/
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=420222#p420222:1g9lpo9d je napisao(la):
JohnnyLee » Tue Nov 29, 2016 11:33 pm[/url]":1g9lpo9d]не заборавите да 413 не може да стане на Панчевачком мосту, Вуковом споменику и Земуну због изразито високих перона на тим станицама

Ovo za Zemun se ne bi slozio sa tobom 413 staje na 8 kolosek bez problema.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=420216#p420216:2jxg21p1 je napisao(la):
spatiotecte » 29 Nov 2016 10:16 pm[/url]":2jxg21p1]Pa eto neka pocnu sa 8 Stadlera za 40 miliona evra to je realan cilj a znacilo bi puno gradskoj zeleznici.
Ипак, не би било добро набављати тако малу серију железничких возила. Високи перони нису проблем, ако имаш 150 милиона за нове возове, имаш и пар милиона да спустиш пероне у све 4 станице. И преко 20 композиција уопште не би било вишак са све евентуалним баксузирањем локалних власти у Панчеву, и тренутним плановима да се укине пола централног дела мреже. Имамо Карабурму, Железник, и три једноколосечне пруге, на којима можемо успоставити интервале сат времена.

Али за сваку набавку финасирану од стране града, има смисла једино ако "Србија воз" и ГСП направе јавно предузеће у мешовитом власништву. Засебно би наишло на безброј препрека са обе стране, колико год да је то на штету јавног интереса, ту чињеницу морамо прихватити као константу.

Не сматрајте још дуго да би могли имати довољно квалитетан правни систем, који би могао бранити наше интересе у случају давања концесије за монопол на одређеним линијама приградске железнице. Са таквим концептом имају проблеме и много уређеније земље, попут Немачке. Турски систем са мешовитим предузећем је најближи корак у напредовању који би евентуално био достижан у нашем случају.
 
Jesu ali ovo je tema o Bg vozu ;)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=420251#p420251:318oiwyn je napisao(la):
Karlo del Ponte » 30 Нов 2016, 01:31[/url]":318oiwyn]Ипак, не би било добро набављати тако малу серију железничких возила. Високи перони нису проблем, ако имаш 150 милиона за нове возове, имаш и пар милиона да спустиш пероне у све 4 станице.

не верујем да је то скуп и дуготрајан посао. мислим, само треба спустити висину 40-50 цм, колико то може да кошта и траје? 5, 6 дана рада? осим Раковице. њу треба целу срушити скроз и направити поново, са станичним простором испод перона. мада би и Земун могао да се сруши и направи поново
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=420263#p420263:23co3zj8 je napisao(la):
JohnnyLee » November 30th, 2016, 7:51 am[/url]":23co3zj8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=420251#p420251:23co3zj8 je napisao(la):
Karlo del Ponte » 30 Нов 2016, 01:31[/url]":23co3zj8]Ипак, не би било добро набављати тако малу серију железничких возила. Високи перони нису проблем, ако имаш 150 милиона за нове возове, имаш и пар милиона да спустиш пероне у све 4 станице.

не верујем да је то скуп и дуготрајан посао. мислим, само треба спустити висину 40-50 цм, колико то може да кошта и траје? 5, 6 дана рада?
Nije ti ovo zapad pa da se ekspresno obavi. Ovo ti je Srbija gde se trotoari od Kralja Milana do Admirala Geprata asfaltiraju mesec dana ...
 
Meni nije jasno zašto od tog Ruskog kredita nisu kupili i neke ruske EMV (Elektromotorni voz) garniture. Na primer oni su pored već nabavljenih 20 komada DMV (Dizelmotorni voz) od Rusa, potpisali prošle godine kupovinu još 20 ili 40 komada DMV od Rusa. Stvarno zabrinjavajuće. Zar nije cilj da sve pruge budu elektrificirane? Neka od tih kada bi uzeli EMV od Rusa bi mogla i za BG voz ili Beovoz. Naravno visokopodna (normalne visine) garnitura ako smo već tim Ruskim kreditom ucenjeni da moramo od Rusa da kupimo.
 
Plakacu sutra od smeha posto ne vredi covek da se nervira.
Sutra, onim prvim ako saobraca idem od Vojlovice do Ovce da se malo krstim kako je to bolesno i ciju bolesnu ideju sprovode.
Da jedan RVR oni nisu u stanju da obezbede za Pancevo vojlovica - Pan most, pa makar na svaka 2 sata voz polazio iz Vojlovice ili sa mosta, eto 5 polazaka neka bude...ali neee.
 
Novi red vožnje važi od 11.12.2016. do 09.12.2017. godine
Obaveštavamo putnike da je objavljeni red vožnje na Internetu za period posle 10.12.2016. godine informacionog karaktera. "Infrastruktura železnice Srbije" a.d. i "Srbija voz" a.d. ne snose odgovornost za eventualno nastale izmene do pocetka važenja novog reda vožnje;
 
Nase zeleznice su komedija totalna.

Inace i BG hronika je napravila prilog o genijalnom povezivanju Beograda i Panceva uz presedanje.
 
и Рок радио исто. био је циркус за слушати. волео бих да упознам човека који је дошао на генијалну идеју да се уведе воз Вјвловица-Овча
 
I ja se pitam cemu toliki broj ruskih dmv-a. Mogli su da remontuju RVR 412 u Rusiji,iako ih nisu oni pravili,ali sigurno rade remont jer i oni imaju slicne od istog proizvodjaca. Da se na neki nacin pametnije potrosi taj kredit. Ovako spucali su u dizele i u remont pruge (bg-valjevo) koja nije u toliko losem stanju dok one katastrofalne jos vise propadaju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=420396#p420396:2574ys3j je napisao(la):
Igor » Sre Nov 30, 2016 12:10 pm[/url]":2574ys3j]Nase zeleznice su komedija totalna.

Inace i BG hronika je napravila prilog o genijalnom povezivanju Beograda i Panceva uz presedanje.
E ovo je preslo u tragediju. U prilogu nista novo, gospodu iz Panceva netreba komentarisati. Gospodin iz Srbija Voza i njegove strucne sluzbe treba pod hitno da odu da se posavetuju sa onim sa kraja snimka (divlji prevoznici) u vezi protoka putnika.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=420052#p420052:3stelma0 je napisao(la):
Karlo del Ponte » 29 Nov 2016 01:04 pm[/url]":3stelma0]Упозоравамо Дирекцију за јавни превоз да ће од недеље 11.децембра 2016. бити пребачен знатно већи број полазака возова за Прокоп.
2. Да 36 сваки дан саобраћа на 15 минута или чешће, или има поласке тачно оријентисане на поласке возова. Рачунати да док буду трајали радови на прилазним саобраћајницама, прилазак перону и куповина карте узимају најмање 15 минута.

Ali u čemu je poenta pojačavanja linije 36 ako je stanica trenutno u bespuću, nema asfaltnog puta do stanice Beograd Centar?
Pretpostavljam da je onim nesrećnicima koji putničkim vozom prispeju u Prokop bolje rešenje da sačekaju BG voz da bi se izbavili iz te jezive stanice, nego da gacaju kroz bespuće to autobusa 36?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=420078#p420078:1bzhgoug je napisao(la):
mvbg1 » 29 Нов 2016, 15:22[/url]":1bzhgoug]Potpuno se slažem o tome da se pojača takt BG:VOZ-a kako vikendom tako i radnim danom, ali...

за почетак, може да се стави:
- радним данима 4-7 и 19-23 3 в/с, 7-19 4 в/с
- суботом 4-7 и 19-23 2 в/с, 7-19 3 в/с
- недељом и празницима 4-7 и 21-23 1 в/с, 7-21 2 в/с
 
Stučne službe šljokaju vinjak :)

Uzmemo kredit od rusa, izgradimo još jedan kolosek, napravimo kolosek preko P. Mosta, zamenimo nadvožnjake na petlji posle mosta, izgradimo još jedan most preko Tamiša da bi samo još više pokvarili stvari. Dakle sve ovo što je urađeno nema nikakvog efekta jer će vozova biti manje nego što je bilo pre rekonstukcije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=420548#p420548:1dshfhkr je napisao(la):
Biciklistkinja » 01 Дец 2016, 10:50[/url]":1dshfhkr]Stučne službe šljokaju vinjak :)

тај вињак им је уништио мозак :bash: , да не могу једну једину логичну ствар да ураде. 6 возова саобраћа од Прокопа до Новог Сада (7 обрнуто). могли су свих 6 да ставе да иду од Панчева. ок, не може да стане на Панчевачком мосту и Вуковом споменику, али може да стане на Карађорђев парк, што је опет добро
 
Biciklistkinja":x5b07xwb je napisao(la):
Stučne službe šljokaju vinjak :)

Uzmemo kredit od rusa, izgradimo još jedan kolosek, napravimo kolosek preko P. Mosta, zamenimo nadvožnjake na petlji posle mosta, izgradimo još jedan most preko Tamiša da bi samo još više pokvarili stvari. Dakle sve ovo što je urađeno nema nikakvog efekta jer će vozova biti manje nego što je bilo pre rekonstukcije.
A sto nam lepo iz uprave Panceva ne priznaju, evo ovako:

Dragi gradjani Panceva, boli nas uvo za voz, od toga nemamo koristi mi iz opstine.
Vi imate ATP, super prevozbika koji je u milionskim troskovima, molimo vas odustanite od voza zato sto ATP-u treba novac od vas, kako bi se dugovi pokrili a za voz nema to sad veze moze i za godinu dve, bitno je da je pruga sagradjena, kada ste cekali 3 god onda mozete i jos toliko.

Jasno je sta je po sredi, cak i komunalna policija dezura kod hotela Tamis na ulazu u Pancevu posle Mosta na tamisu, teraju kombi prevoznike...
Btw i sami znate da je komunalna policija svojevremeno bila i sns obezbedjenje...
Hoces da sprecis kombi prevoz, pa pusti majku mu voz da ide, jedan beovoz ima kapacitet najmanje 4 autobusa i to onako krcata, ma kakvi i vise.
 
Vrh