[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419899#p419899:3bwpg7lm je napisao(la):Kokos » 28 Нов 2016, 19:51[/url]":3bwpg7lm]Bg voz se sastoji od vozova u vlasnistvu Srbija voza, i pruge u vlasnistvu Infrastrukture zs. Grad njima placa da vozovi idu tako kako idu, a on tj direkcija uzima pare od putnika preko bus plusa. Na pocetku funkcionisanja bg voza grad je platio remont pruge i odredjenpg broja vozova. Sve i da kupi svoje vozove i napravi svoj depo, bg voz ce i dalje ici po "tudjim" prugama.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419978#p419978:cypcae6v je napisao(la):Дошљак » 28 Нов 2016, 23:15[/url]":cypcae6v]Сада са новим законом и постоји могућност за другог путничког оператера, мада ја се питам колико би градски железнички превозник био ефикаснији и бољи од тренутног Србија воза/ЖС.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419984#p419984:cypcae6v je napisao(la):profa_chb » 28 Нов 2016, 23:23[/url]":cypcae6v]U Velikoj Britaniji je kompletna železnica privatna, pri čemu ima nekoliko prevoznika/operatera, i svi dele pruge.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=420000#p420000:akfffm6c je napisao(la):Дошљак » 29 Nov 2016 12:53 am[/url]":akfffm6c]У Краљевини Србији/Југославији су поред државне (СДЖ/ЈДЖ) постојале и окружне/бановинске железнице (ПОЖ/ЖДБ и СОЖ). После 2. светског рата је железница централизована, али данас закон дозвољава коришћење инфраструктуре и другим оператерима, мада се мени све чини да ће ту да улете неки странци који ће прво да купе (или још горе елиминишу нелојалном конкуренцијом) Србија карго.
Trenutno saobraća na 1h vikendom.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=420052#p420052:3f06yeum je napisao(la):Karlo del Ponte » November 29th, 2016, 2:04 pm[/url]":3f06yeum]Да се режим рада БГ:ВОЗ-а појача викендима, да иде на сваких 2 сата, а да се време рада продужи, бар од 5:00 ујутру до 23:30 увече.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=420052#p420052:1lxjxuwy je napisao(la):Karlo del Ponte » 29 Нов 2016, 13:04[/url]":1lxjxuwy]
1. Продужи време рада линије 36 од 3:20 до 1:00.
2. Да 36 сваки дан саобраћа на 15 минута или чешће, или има поласке тачно оријентисане на поласке возова. Рачунати да док буду трајали радови на прилазним саобраћајницама, прилазак перону и куповина карте узимају најмање 15 минута.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=420052#p420052:1lxjxuwy je napisao(la):Karlo del Ponte » 29 Нов 2016, 13:04[/url]":1lxjxuwy]3. Да се режим рада БГ:ВОЗ-а појача викендима, да иде на сваких 2 сата, а да се време рада продужи, бар од 5:00 ујутру до 23:30 увече.
Ti si nas insajder molim te reci u koje vreme su odredili prva jutarnja 3 polaska iz Vojlovicemvbg1":36nv5p0o je napisao(la):Potpuno se slažem o tome da se pojača takt BG:VOZ-a kako vikendom tako i radnim danom, ali...
Nedostatak voznih sredstava je najveći problem ovom cilju. Za potrebe BG:VOZ-a od novog reda voznje biće povučene još dve garniture sa putničke vuče kako bi se popunio broj potrebnih garnitura za obavljanje turnusa do stanice Ovča. Sa sadašnjih sedam garnitura koje "vrte krugove" njihov broj će biti devet,plus "vruća" rezerva u stanici Zemun i hladna u TPS-u. Ako tome dodamo i buduću liniju ka Resniku očigledno je koliki će deficit biti u raspoloživim garniturama. Takodje,nedostatak raspoloživih elektromotornih garnitura je i jedan od razloga zasto na Pančevačkoj pruzi ka Vojlovici saobraća DMV 711.
Pored očiglednog nedostatka voznih sredstava za povećanje takta BG:VOZ-a ništa manji problem nije i nedostatak voznog i vozopratnog osoblja. Svako povećanje broja polazaka automatski povećava i potrebu za angažovanjem većeg broja mašinovodja i konduktera.
Kako je posao mašinovodje specifičan i kompleksan tako i samo njegovo školovanje traje odredjen broj godina(četiri),pa zatim da bi dobili mašinovodju koji po važećim propisima može voziti vozove za prevoz putnika mora proći minimum tri godine njegovog rada na teretnim vozovima. Sve ovo pišem iz raloga da pojasnim i ukažem na problem koji će se pojaviti čak i ako se nabave nova vozna sredstva,a o kojem se nije pisalo ovde na forumu.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=420094#p420094:1fnliavz je napisao(la):dex87 » 29 Nov 2016 04:21 pm[/url]":1fnliavz]
Ti si nas insajder molim te reci u koje vreme su odredili prva jutarnja 3 polaska iz Vojlovice
Izvinjavam se na neupućenosti, i zahvaljujem na priloženom. Čitam čim budem stigao[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=420018#p420018:3h5uaj57 je napisao(la):JohnnyLee » Uto Nov 29, 2016 7:59 am[/url]":3h5uaj57][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419984#p419984:3h5uaj57 je napisao(la):profa_chb » 28 Нов 2016, 23:23[/url]":3h5uaj57]U Velikoj Britaniji je kompletna železnica privatna, pri čemu ima nekoliko prevoznika/operatera, i svi dele pruge.
тема Модернизација железнице и тема Прокоп, а вероватно има и овде. мало прелистај, у више наврата смо причали о британском моделу приватизације. и окачио сам био један извештај Европске комисије. ево тај извештај поново, али за остатак мораш да прелисташ форум