Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Mozda je vrijeme da BG voz predje u vlasnistvo grada.
 
Moze cim grad pljune pare za novi depo recimo u borci i krak pruge ili karaburmi i kupi nove ili nabavi polovne vozove
 
Bg voz se sastoji od vozova u vlasnistvu Srbija voza, i pruge u vlasnistvu Infrastrukture zs. Grad njima placa da vozovi idu tako kako idu, a on tj direkcija uzima pare od putnika preko bus plusa. Na pocetku funkcionisanja bg voza grad je platio remont pruge i odredjenpg broja vozova. Sve i da kupi svoje vozove i napravi svoj depo, bg voz ce i dalje ici po "tudjim" prugama.
 
To nije nista cudno. I autoprevoznici voze autobuse po "tudjim" cestama
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419899#p419899:3bwpg7lm je napisao(la):
Kokos » 28 Нов 2016, 19:51[/url]":3bwpg7lm]Bg voz se sastoji od vozova u vlasnistvu Srbija voza, i pruge u vlasnistvu Infrastrukture zs. Grad njima placa da vozovi idu tako kako idu, a on tj direkcija uzima pare od putnika preko bus plusa. Na pocetku funkcionisanja bg voza grad je platio remont pruge i odredjenpg broja vozova. Sve i da kupi svoje vozove i napravi svoj depo, bg voz ce i dalje ici po "tudjim" prugama.

па добро, плаћали би накнаду Инфраструктури (тј. шинарину), као и сваки железнички превозник. свакако би мање коштало него што плаћају СВ-у
 
Сада са новим законом и постоји могућност за другог путничког оператера, мада ја се питам колико би градски железнички превозник био ефикаснији и бољи од тренутног Србија воза/ЖС.
 
U Velikoj Britaniji je kompletna železnica privatna, pri čemu ima nekoliko prevoznika/operatera, i svi dele pruge.
 
У Краљевини Србији/Југославији су поред државне (СДЖ/ЈДЖ) постојале и окружне/бановинске железнице (ПОЖ/ЖДБ и СОЖ). После 2. светског рата је железница централизована, али данас закон дозвољава коришћење инфраструктуре и другим оператерима, мада се мени све чини да ће ту да улете неки странци који ће прво да купе (или још горе елиминишу нелојалном конкуренцијом) Србија карго.
 
ма купиће га или ОББ или ДБ Шенкер

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419978#p419978:cypcae6v je napisao(la):
Дошљак » 28 Нов 2016, 23:15[/url]":cypcae6v]Сада са новим законом и постоји могућност за другог путничког оператера, мада ја се питам колико би градски железнички превозник био ефикаснији и бољи од тренутног Србија воза/ЖС.

погледај ГСП и видећеш одговор. боље да град распише тендер за оператера БГВ-а, па нека се јави и СВ и Арива и ко год још хоће

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419984#p419984:cypcae6v je napisao(la):
profa_chb » 28 Нов 2016, 23:23[/url]":cypcae6v]U Velikoj Britaniji je kompletna železnica privatna, pri čemu ima nekoliko prevoznika/operatera, i svi dele pruge.

тема Модернизација железнице и тема Прокоп, а вероватно има и овде. мало прелистај, у више наврата смо причали о британском моделу приватизације. и окачио сам био један извештај Европске комисије. ево тај извештај поново, али за остатак мораш да прелисташ форум
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=420000#p420000:akfffm6c je napisao(la):
Дошљак » 29 Nov 2016 12:53 am[/url]":akfffm6c]У Краљевини Србији/Југославији су поред државне (СДЖ/ЈДЖ) постојале и окружне/бановинске железнице (ПОЖ/ЖДБ и СОЖ). После 2. светског рата је железница централизована, али данас закон дозвољава коришћење инфраструктуре и другим оператерима, мада се мени све чини да ће ту да улете неки странци који ће прво да купе (или још горе елиминишу нелојалном конкуренцијом) Србија карго.


После Другог светског рата је железница централизована, а потом је разбијена на - осам засебних железница.

Иначе, не разумем људе који сматрају да предузеће Србијавоз треба да опстане. Ко може да поверује и на основу чега да ће они икада радити како треба, или 15% од тога како треба?
 
Meki ovde tvrde da je zelwznica bolje funkcionisala za vreme Kraljevine, to je zaista sramota za jednu danasnju demokratsko orijentisanu zemlju.
 
Упозоравамо Дирекцију за јавни превоз да ће од недеље 11.децембра 2016. бити пребачен знатно већи број полазака возова за Прокоп.

Конкретно:
- 4 за Шид
- 6 за Нови Сад
- 3 за Ваљево (2 за Ужице)
- 2 за Лапово (2 за Ниш)
Први полазак у 3:59, последњи 22:20

У супротном правцу, исти број долазака, са једним поласком више из Новог Сада и мање из Шида, првим доласком у 6:30, а последњим у 00:52. Замолили би Дирекцију за јавни превоз да:
1. Продужи време рада линије 36 од 3:20 до 1:00.
2. Да 36 сваки дан саобраћа на 15 минута или чешће, или има поласке тачно оријентисане на поласке возова. Рачунати да док буду трајали радови на прилазним саобраћајницама, прилазак перону и куповина карте узимају најмање 15 минута.
3. Да се режим рада БГ:ВОЗ-а појача викендима, да иде на сваких 2 сата, а да се време рада продужи, бар од 5:00 ујутру до 23:30 увече.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=420052#p420052:3f06yeum je napisao(la):
Karlo del Ponte » November 29th, 2016, 2:04 pm[/url]":3f06yeum]Да се режим рада БГ:ВОЗ-а појача викендима, да иде на сваких 2 сата, а да се време рада продужи, бар од 5:00 ујутру до 23:30 увече.
Trenutno saobraća na 1h vikendom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=420052#p420052:1lxjxuwy je napisao(la):
Karlo del Ponte » 29 Нов 2016, 13:04[/url]":1lxjxuwy]
1. Продужи време рада линије 36 од 3:20 до 1:00.
2. Да 36 сваки дан саобраћа на 15 минута или чешће, или има поласке тачно оријентисане на поласке возова. Рачунати да док буду трајали радови на прилазним саобраћајницама, прилазак перону и куповина карте узимају најмање 15 минута.

и да се уведе полазак у супротном правцу

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=420052#p420052:1lxjxuwy je napisao(la):
Karlo del Ponte » 29 Нов 2016, 13:04[/url]":1lxjxuwy]3. Да се режим рада БГ:ВОЗ-а појача викендима, да иде на сваких 2 сата, а да се време рада продужи, бар од 5:00 ујутру до 23:30 увече.

суботом имају до 2 поласка на сат, а недељом иду на сваки сат цео дан. оно што треба ургирати је да се повећа број полазака, и то:
- радним данима: 4 в/с ван шпица, 6 в/с у време шпица
- суботом од 4 до 7 и 19 до 23 - 2 в/с, од 7 до 19 - 4 в/с
- недељом и празницима 2 в/с цео дан
 
Potpuno se slažem o tome da se pojača takt BG:VOZ-a kako vikendom tako i radnim danom, ali...
Nedostatak voznih sredstava je najveći problem ovom cilju. Za potrebe BG:VOZ-a od novog reda voznje biće povučene još dve garniture sa putničke vuče kako bi se popunio broj potrebnih garnitura za obavljanje turnusa do stanice Ovča. Sa sadašnjih sedam garnitura koje "vrte krugove" njihov broj će biti devet,plus "vruća" rezerva u stanici Zemun i hladna u TPS-u. Ako tome dodamo i buduću liniju ka Resniku očigledno je koliki će deficit biti u raspoloživim garniturama. Takodje,nedostatak raspoloživih elektromotornih garnitura je i jedan od razloga zasto na Pančevačkoj pruzi ka Vojlovici saobraća DMV 711.
Pored očiglednog nedostatka voznih sredstava za povećanje takta BG:VOZ-a ništa manji problem nije i nedostatak voznog i vozopratnog osoblja. Svako povećanje broja polazaka automatski povećava i potrebu za angažovanjem većeg broja mašinovodja i konduktera.
Kako je posao mašinovodje specifičan i kompleksan tako i samo njegovo školovanje traje odredjen broj godina(četiri),pa zatim da bi dobili mašinovodju koji po važećim propisima može voziti vozove za prevoz putnika mora proći minimum tri godine njegovog rada na teretnim vozovima. Sve ovo pišem iz raloga da pojasnim i ukažem na problem koji će se pojaviti čak i ako se nabave nova vozna sredstva,a o kojem se nije pisalo ovde na forumu.
 
Grad mora pod hitmo da nabavi nova vozna sredstva, to je jedino dugotrajno resenje za ravoj gradske zeleznice i logican korak posle renoviranja stanica i pojacanja propusne moci pruga.
 
mvbg1":36nv5p0o je napisao(la):
Potpuno se slažem o tome da se pojača takt BG:VOZ-a kako vikendom tako i radnim danom, ali...
Nedostatak voznih sredstava je najveći problem ovom cilju. Za potrebe BG:VOZ-a od novog reda voznje biće povučene još dve garniture sa putničke vuče kako bi se popunio broj potrebnih garnitura za obavljanje turnusa do stanice Ovča. Sa sadašnjih sedam garnitura koje "vrte krugove" njihov broj će biti devet,plus "vruća" rezerva u stanici Zemun i hladna u TPS-u. Ako tome dodamo i buduću liniju ka Resniku očigledno je koliki će deficit biti u raspoloživim garniturama. Takodje,nedostatak raspoloživih elektromotornih garnitura je i jedan od razloga zasto na Pančevačkoj pruzi ka Vojlovici saobraća DMV 711.
Pored očiglednog nedostatka voznih sredstava za povećanje takta BG:VOZ-a ništa manji problem nije i nedostatak voznog i vozopratnog osoblja. Svako povećanje broja polazaka automatski povećava i potrebu za angažovanjem većeg broja mašinovodja i konduktera.
Kako je posao mašinovodje specifičan i kompleksan tako i samo njegovo školovanje traje odredjen broj godina(četiri),pa zatim da bi dobili mašinovodju koji po važećim propisima može voziti vozove za prevoz putnika mora proći minimum tri godine njegovog rada na teretnim vozovima. Sve ovo pišem iz raloga da pojasnim i ukažem na problem koji će se pojaviti čak i ako se nabave nova vozna sredstva,a o kojem se nije pisalo ovde na forumu.
Ti si nas insajder molim te reci u koje vreme su odredili prva jutarnja 3 polaska iz Vojlovice
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=420094#p420094:1fnliavz je napisao(la):
dex87 » 29 Nov 2016 04:21 pm[/url]":1fnliavz]
Ti si nas insajder molim te reci u koje vreme su odredili prva jutarnja 3 polaska iz Vojlovice
 
E divno nisam znao da su ubacili red voznje ;-)
Nebih da budem negativan ali to je osudjeno na ukidanje linije, osta samo BG voz.

Placem :lool: :lool: ipak ima jedan polazak Pancevo vojlovica - pancevacki most :D hahahahah
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=420018#p420018:3h5uaj57 je napisao(la):
JohnnyLee » Uto Nov 29, 2016 7:59 am[/url]":3h5uaj57]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419984#p419984:3h5uaj57 je napisao(la):
profa_chb » 28 Нов 2016, 23:23[/url]":3h5uaj57]U Velikoj Britaniji je kompletna železnica privatna, pri čemu ima nekoliko prevoznika/operatera, i svi dele pruge.

тема Модернизација железнице и тема Прокоп, а вероватно има и овде. мало прелистај, у више наврата смо причали о британском моделу приватизације. и окачио сам био један извештај Европске комисије. ево тај извештај поново, али за остатак мораш да прелисташ форум
Izvinjavam se na neupućenosti, i zahvaljujem na priloženom. Čitam čim budem stigao :sesir:
 
што се извињаваш? нормално је, ипак си нов члан :) ипак, мораш мало дубље да копаш по форуму, јер стварно не могу ништа прецизно да ти кажем на којој се теми и страни тачно налазе те приче о приватизацији, давно смо причали о томе
 
Zašto od tog Ruskog kredita nisu uzeli neku EMV (elektromotorini voz), a ne samo DMV garniture, ako već moraju da uzimaju od Rusa zbog onog prvog kredita iz 2007 (Koštunica), od 800 miliona dolara za železnicu?
 
Мислим да је ситуација када је узиман руски кредит била критичнија у питању ДМВ (шинобуси, макосе и оне швеђанке). Искрено се надам набавкама још ЕМВ 417 као и Штадлерових ДМВ који би могли да возе синхро са ЕМВ или хибридних који би могли да возе и по електрификованим и неелектирфикованим пругама.
 
Vrh