Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Izvinite zbog offtopica, ali ovo je u pitanju, nesposobnjakovici... Ima jos primera ali nije tema.

6f3c5c2fe581265246bd17238689bae1.jpg
 
Stvar je u tome da je ta pruga do panceva napravljena iskljucivo da bi rusi terali svoje cisterne boli ih uvo za gradjane. Zeleznica nam je nula! U interesu im je samo teretni saobracaj i bice sve gore i gore.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=420552#p420552:1wo8k35f je napisao(la):
JohnnyLee » Thu Dec 01, 2016 11:06 am[/url]":1wo8k35f]
тај вињак им је уништио мозак :bash: , да не могу једну једину логичну ствар да ураде. 6 возова саобраћа од Прокопа до Новог Сада (7 обрнуто). могли су свих 6 да ставе да иду од Панчева. ок, не може да стане на Панчевачком мосту и Вуковом споменику, али може да стане на Карађорђев парк, што је опет добро

:kk:
Itekako dobro. Kod Karadjordjevog P. imamo nekoliko bus i tram linija, tu je autokomanda, medicinski fakulteti itd...

Mislim da je velika steta sto se vracarski tunel uopste ne koristi za medjugradski saobracaj a mogao bi. Cak mislim da bi potencijalno stanica Karadordjev Park mogla uz najmanje troskova da se prosiri za jos 2 perona i da se dobije pristojna stanica ali bojim se da je citav vracarski tunel zajedno sa svim stanicama predodredjen da sluzi iskljucivo BG vozu.

Ali eto, dok god postoji pruga, postoji i nada da ce njom ici vozovi.
 
I putnicki donosi...indirektno. Koliko su gubici zbog otezanog ili neefikasnog kretanja putnika? Zbog guzvi na gradskim ulicama, potrosnje goriva, zagadjenog vazduha, itd...

Racunica je znatno komplikovanija nego sto bi se u prvi mah reklo.
 
I putnički donosi novac. Barem je potez od PA do BG najprofitabilniji u zemlji, možda pruga oko Majdanpeka nije zbog malo ljudi ali da neko kaže da je pozez PA-BG neprofitabilan pa da zbog toga nema, vozove ne stoji stvarno.
 
Biciklistkinja":2mie7h2a je napisao(la):
I putnički donosi novac. Barem je potez od PA do BG najprofitabilniji u zemlji, možda pruga oko Majdanpeka nije zbog malo ljudi ali da neko kaže da je pozez PA-BG neprofitabilan pa da zbog toga nema, vozove ne stoji stvarno.
Ako nemas dovoljno polazaka onda normalno da nema ni putnika, ideja placanja voza od pan vo. Do ovce i onda placanje bg voza je u najmanju ruku idiotizam.
Sramotno je najavljujes super pruge 120 kmh, ono ovo a nema posle polazaka, ovo sto ce pustiti je u startu osudjeno na neuspeh, bolje i da nisu uopste pomenuli beovoz, znaci odustajanje u startu, karte na sto i gotovo a ne ovako, to je onaj fazon:

Dajem ti sansu da se mucis ali ne garantujem ti nikakvu sansu da ti bude bolje -> jbg crkni.
 
Прилог о БГ:ВОЗ-у је од 5:30 до 9.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=l7i-zyTB3C0[/youtube]

Сматрам да би требало да се понудимо Ради, када тему већ сматрају занимљивом, и пре 11.12. дамо читав низ конструктивних критика. У оквиру истих, поменули би и предлог да регионални возови за Пожаревац, Нови Сад, Ваљево, Велику Плану иду из Панчева. Наравно, трудити се да ипак не оцрнимо баш потпуно све са којима смо покушали сарадњу.
 
Zanimljivo prezime gradonačelnika Pančeva, Balog. Imao sam priliku da upoznam gospođu Balog, koja je u tom trenutku bila neko u JKP ATP Pančveo. Dotična je lično bila protiv ideje da im novi IK112LE budu u bojama ATP-a, jer "neće ona crvene autobuse kao Beograd" (koji tada još nije zvanično imao crvene...), pa su dobili nezanimljivo sive autobuse. No, dotična nije baš najprijatnija osoba, nevezano za osećaj za estetiku. Zašto beše pišem ovo, kakve li ovo veze ima sa temom... Zašto li nemamo gradsko-prigradski voz BG-PA...
 
Доскорашња помоћница директора ЈКП за превоз путника “Аутотранспорт Панчево” и одборница у Скупштини града Панчева у другом мандату на листи ЛДП..

Балог Кормањош Мирјана
http://arhiva.pancevo.rs/Balog_Kormanjo ... 290-1-2728
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=420714#p420714:y1k1k54v je napisao(la):
Karlo del Ponte » 01 Дец 2016, 22:43[/url]":y1k1k54v]Наравно, трудити се да ипак не оцрнимо баш потпуно све са којима смо покушали сарадњу.

треба оцрнити сваког ко се понаша као дебил и ид****, да такав више никада не обавља никакву значајну функцију
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=420548#p420548:jcq8ptob je napisao(la):
Biciklistkinja » 01 Dec 2016 10:50 am[/url]":jcq8ptob]
Uzmemo kredit od rusa, izgradimo još jedan kolosek, napravimo kolosek preko P. Mosta, zamenimo nadvožnjake na petlji posle mosta, izgradimo još jedan most preko Tamiša da bi samo još više pokvarili stvari. Dakle sve ovo što je urađeno nema nikakvog efekta jer će vozova biti manje nego što je bilo pre rekonstukcije.

Pošto retko svraćam ka Pančevcu, nikako da se setim da pitam sledeće: a koje su sada vozne brzine preko Pančevačkog mosta??
Da li one opravdavaju zamenu 15 godina starih nadvožnjaka posle mosta ka Pančevu, koji su omogućavali brzinu od "samo" 80km/h? Kolikom brzinom voz iz Pančeva stupa na Pančevački most?
 
Kada vec govorimo o Pancevu to je super ideja da vozovi odatle polaze za Novi Sad. Ali za Pozarevac i ne bas treba rementovati prugu od Jajinaca do Male Krsne.
 
Pančevački most je za oko 50 km/h da se ja pitam. Novi kolosek može 100 km/h na mostu, ali po mom mišljenju ne može most i ako je glavna greda mosta još pre par godina rekonstruisana. Ne treba se brzinom voza iživljavati na tako starom mostu, a pritome je most u naseljenom mestu.
 
Šta ste tol'ko zapeli za taj Pančevački most kao početnu stanicu. Sada je to neizvodljivo , osim u kasnim večernjim satima , zato što se dodatni kolosek koji će biti pušten u saobraćaj uskoro , ne može više koristiti da vozovi čekaju vreme , jer u tom slučaju neće moći vozovi koji prolaze da ga koriste.
 
Ne govore ljudi da pancevacki most bude pocetna stanica, vec Pancevo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=420827#p420827:1qp8k980 je napisao(la):
Mair » 02 Dec 2016 02:42 pm[/url]":1qp8k980]Pančevački most je za oko 50 km/h da se ja pitam. Novi kolosek može 100 km/h na mostu, ali po mom mišljenju ne može most i ako je glavna greda mosta još pre par godina rekonstruisana. Ne treba se brzinom voza iživljavati na tako starom mostu, a pritome je most u naseljenom mestu.

Pa da li se vozi 50km/h novim kolosekom preko Pančevačkog mosta? Šta je sa starim kolosekom?
Zašto su menjaani nadvožnjaci iza Pančevačkog mosta za 80km/h ako voz ne sme preko Pančevačkog mosta brže?
 
Preko Pancevackog mosta po desnom koloseku ce brzina biti 50km/h a po levom za sada 20km/h. Ali ce,kada se pusti desni kolosek za saobracaj tokom nocnih zatvora raditi na zameni dotrajalih drvenih pragova na levom koloseku. Brzina od 50km/h je uslovljena jedino zbog samog mosta. Pretpostavljam da sledi pitanje zbog cega se u toku izgradnje drugog koloseka nije radilo na revitalizaciji levog koloseka preko Pancevca pa da i to pojasnim. Pustanjem u saobracaj desnog koloseka sticu se uslovi nesmetanog odvijanja saobracaja teretnih kompozicija tokom noci sto do sada nije bilo moguce. Totalni zatvori na jednokolosecnim prugama su dosta komplikovanjiji sa aspekta same organizacije saobracaja vozova i dolazilo bi do otkazivanja velikog broja vozova koji saobracaju od Panceva ka Makisu i drugim krajnjim destinacijama i obrnuto,kao i nagomilavanja bruta u polaznim i usputnim stanicama.
 
Znači, znalo se da nijedan voz neće proći Pančevcem brže od 50km/h sve dok se taj most praktično ponovo ne izgradi, ali bez obzira na to oni su rušili nadvožnjake na prilazu Pančevcu od pre 15 godina kojima je limit bio 80km/h? Ispada da je za Mrkonjićevog vakta ispravno postupljeno kada se štedelo i kada su stavljeni ti nadvožnjaci za 80km/h, jer brži su potpuno nepotrebni dok god ovaj Pančevački most stoji?
Eto kako se ekonomiše investicijama u zemlji gde se železnica raspada.

I koliko je još vremena potrebno za puštanje novog koloseka preko Pančevca? Mislim da pola Beograda jedva čeka da sa BusPlusom sedne na voz za Ovču i vidi to čudo, vožnju preko Pančevca 50 km/h. Koliko još vremena (godina) nas deli od dvokolosečnog saobraćaja preko Pančevačkog mosta?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=420829#p420829:3l21ommo je napisao(la):
solecar » 02 Дец 2016, 14:56[/url]":3l21ommo]Šta ste tol'ko zapeli za taj Pančevački most kao početnu stanicu. Sada je to neizvodljivo , osim u kasnim večernjim satima , zato što se dodatni kolosek koji će biti pušten u saobraćaj uskoro , ne može više koristiti da vozovi čekaju vreme , jer u tom slučaju neće moći vozovi koji prolaze da ga koriste.

ако мислиш као почетну станицу за Панчево, изводљиво је. чак је до скоро и постојао воз Панчевачки мост-Панчево. терминус је био на дунавском колосеку (ка Дунав станици), не главном ка тунелу. е за то се треба поново изборити
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=420896#p420896:3o3ohamh je napisao(la):
stanislaw » 02 Dec 2016 10:06 pm[/url]":3o3ohamh]

I koliko je još vremena potrebno za puštanje novog koloseka preko Pančevca? Mislim da pola Beograda jedva čeka da sa BusPlusom sedne na voz za Ovču i vidi to čudo, vožnju preko Pančevca 50 km/h. Koliko još vremena (godina) nas deli od dvokolosečnog saobraćaja preko Pančevačkog mosta?
11.12.2016.
 
To sam mogao i ja da mu kažem. Neko je ovde već kačio informaciju da je pušten novi red vožnje za BG: voz , ali izgleda da nisu svi pazili na času. :) Jedina novina je što je pre dva tri dana ubačena i informacija koji polasci ne saobraćaju vikendom.
 
Koliko je bila informacija u medijima nadvožnjaci su zamenjeni jer nisu ispunjavali određeni kvalitet čelika što može biti povezano sa brzinom ali i samom bezbednošću nadvožnjaka nevezano od brzine vozova.
 
Vrh