Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Nije ovde problem ni Pancevo ni Beograd, ovdje je problem Srbija Voz. Gospoda is Srbija Voza neobjasnise kako su uspeli da liniju koja je prevozila preko million putnika na godisnjem nivou I jedno vreme bila cak i profitabilna uspeli da "unaprede" na citavih 29 putnika po vozu. Liniju koja je potencijalno isplativa, prepustiti na milost I nemilost lokalnim samoupravama je cista glupost.
 
Upravo niko srb vozu nebrani da uvede liniju pan most kolosjek kod okretnica buseva pancevo i to naplacuje
Ugasili bi divlje kombije odmah
 
Tacno direktore. Srb voz bi mogao da uvede 9 vozova na liniji Beograd-Pancevo, umjesto Ovca-Pancevo kako ce biti ALI Srbija voz nije nikakva firma vec "moneta za potkusurivanje" sto bi rekao narod. Sa zeljeznicom se manipulise na nevidjen nacin. Zato i propada. Zato ce biti i otpustanja radnika, ukidanja pruga, a zemljiste u njenom vlasnistvu se odavno rasprodaje. Kao ovo "parce" zemlje u projektu BNV.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419051#p419051:pcof5jzr je napisao(la):
direktor » Pet Nov 25, 2016 11:20 am[/url]":pcof5jzr]Upravo niko srb vozu nebrani da uvede liniju pan most kolosjek kod okretnica buseva pancevo i to naplacuje
Ugasili bi divlje kombije odmah
Upravo tako. Da ljudi iz Srbija Voza znaju(ili hoce) , pa uvedu polaske Pancevo-Prokop koji bi bili redovni, garantujem da bi ti vozovi bili puni.E onda bi i gospoda iz Panceva drugacije razmisljala u vezi BG Voza.
 
Da umeju, ili mogu, linija bi bila Indjija-NBGD-Vuk-Pancevo.
A posto linje nema...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419037#p419037:22zz8l7c je napisao(la):
rvr412 » Fri Nov 25, 2016 4:31 pm[/url]":22zz8l7c]Nije ovde problem ni Pancevo ni Beograd, ovdje je problem Srbija Voz. Gospoda is Srbija Voza neobjasnise kako su uspeli da liniju koja je prevozila preko million putnika na godisnjem nivou I jedno vreme bila cak i profitabilna uspeli da "unaprede" na citavih 29 putnika po vozu. Liniju koja je potencijalno isplativa, prepustiti na milost I nemilost lokalnim samoupravama je cista glupost.
Kada lokalne samouprave i zeleznice Srbije(Srbija voz,BG voz, busplus, kurta, murta) ne mogu da se dogovore za dobrobit i zadovoljenje potreba gradjana Srbije, to bi trebalo neko iz vlade da intervenise i usaglasi. Izgleda da je ovde problem ministarstvo gradjevinarstva saobracaja i infrastrukture na celu sa onom "plavusom". A verovatno u ministarstvu niti su strucni, niti nadlezni da ovo rese ! Moze biti da su neobavesteni ?

sa sajta doticnog ministarstva
"Потпредседник Владе проф. др Зорана Михајловић сваког четвртка, заједно са сарадницима, сваког четвртка у Влади Србије одржава састанке са представницима локалних самоуправа из свих делова Србије.
Представници градова и општина са потпредседником Владе разговарају о питањима из надлежности Министарства грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре, али и о другим темама, укључујући развој локалне инфраструктуре, јавно-приватна партнерства, унапређење услуга локалне самоуправе и локалних јавних предузећа и др.
Циљ ових састанака је побољшање координације између Владе и локалних самоуправа, ефикаснија реализацију пројеката од локалног, регионалног и националног значаја и брже решавање проблема грађана у локалним срединама."
 
Jedva cekam otvaranje, jedvaaaaaa! Novi kolosek ali nema voza :-D
Bice to dobar clanak, a mislim i da ce se Rusi cuditi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419060#p419060:3u5psx99 je napisao(la):
tzoran1 » Pet Nov 25, 2016 12:32 pm[/url]":3u5psx99]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419037#p419037:3u5psx99 je napisao(la):
rvr412 » Fri Nov 25, 2016 4:31 pm[/url]":3u5psx99]Nije ovde problem ni Pancevo ni Beograd, ovdje je problem Srbija Voz. Gospoda is Srbija Voza neobjasnise kako su uspeli da liniju koja je prevozila preko million putnika na godisnjem nivou I jedno vreme bila cak i profitabilna uspeli da "unaprede" na citavih 29 putnika po vozu. Liniju koja je potencijalno isplativa, prepustiti na milost I nemilost lokalnim samoupravama je cista glupost.
Kada lokalne samouprave i zeleznice Srbije(Srbija voz,BG voz, busplus, kurta, murta) ne mogu da se dogovore za dobrobit i zadovoljenje potreba gradjana Srbije, to bi trebalo neko iz vlade da intervenise i usaglasi. Izgleda da je ovde problem ministarstvo gradjevinarstva saobracaja i infrastrukture na celu sa onom "plavusom". A verovatno u ministarstvu niti su strucni, niti nadlezni da ovo rese ! Moze biti da su neobavesteni ?

sa sajta doticnog ministarstva
"Потпредседник Владе проф. др Зорана Михајловић сваког четвртка, заједно са сарадницима, сваког четвртка у Влади Србије одржава састанке са представницима локалних самоуправа из свих делова Србије.
Представници градова и општина са потпредседником Владе разговарају о питањима из надлежности Министарства грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре, али и о другим темама, укључујући развој локалне инфраструктуре, јавно-приватна партнерства, унапређење услуга локалне самоуправе и локалних јавних предузећа и др.
Циљ ових састанака је побољшање координације између Владе и локалних самоуправа, ефикаснија реализацију пројеката од локалног, регионалног и националног значаја и брже решавање проблема грађана у локалним срединама."

Izvinjavam se na izrazu ,ali kako nas narod kaze riba smrdi od glave a ne od repa.Dok god zeleznicu i misistarstvo vode podobni i nesposobni , nema nama napred. Beovoz je nestao zahvaljujuci ovakvim " strucnjacima", a nazalost nebi me iznenadilo da jednog dana I BG Voz dozivi istu sudbinu.
 
Beovoz je bio daleko bolja opcija ali je izgleda uklonjen da bi grad Beograd mogao da ima svoje zeljeznicko saobracajno preduzece - BG voz. Ispostavilo se da BG voz nece ici dalje od granica beogradskog kotara. A kako stvari stoje, zadugo nece imati vise od dvije linije. Batajnica - Ovca i Batajnica - Resnik.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419094#p419094:27rnh0f0 je napisao(la):
RioBL » Fri Nov 25, 2016 9:02 pm[/url]":27rnh0f0] A kako stvari stoje, zadugo nece imati vise od dvije linije. Batajnica - Ovca i Batajnica - Resnik.

Da se ispravim...predvidjeno je da druga linija bude Prokop - Resnik. Pruga kroz NBG nema kapacitet za dvije linije BG voza.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419163#p419163:2dwln7qs je napisao(la):
RioBL » Sat Nov 26, 2016 9:42 am[/url]":2dwln7qs]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419094#p419094:2dwln7qs je napisao(la):
RioBL » Fri Nov 25, 2016 9:02 pm[/url]":2dwln7qs] A kako stvari stoje, zadugo nece imati vise od dvije linije. Batajnica - Ovca i Batajnica - Resnik.

Da se ispravim...predvidjeno je da druga linija bude Prokop - Resnik. Pruga kroz NBG nema kapacitet za dvije linije BG voza.

Pruga kroz Novi Beograd ima kapacitet za 2 linije BG Voz sto druga linija mora ici do Batajnice moze da ide samo do Zemuna?
 
Mogu dvije linije sa taktom od pola sata ili 4 linije sa taktom 1 sat...Da moze bolje uveli bi jos jednu liniju.

Trenutno idu 4 voza na sat i mislim da je to maksimum koji se moze ocekivati na dvokolosjecnoj pruzi koja sluzi za gotovo sav daljinski saobracaj garada Beograda. Pogotovo nakon ukidanja Glavne. Cak i da svi vozovi sa juga terminiraju na Prokopu i ne idu na NBG (sto u zadnje vrijeme cine) ne vjerujem da ce se na NBG osloboditi prostor za BG voz. Prebacivanje daljinskog saobracaja na novi cvor je jednostavno smrt za BG voz.

Za BG voz, u novonastaloj situaciji jedino rjesenje je izgradnja novih kolosjeka i/ili aktiviranje starih. Jedina pruga koju jos mogu aktivirati je ona kroz dedinjski tunel i nju ce aktivirati linijom Resnik - Prokop.

Topciderska pruga bi takodje mogla da se upotrebi ali ne znam gdje bi linija na njoj terminirala. Mozda kod Sajma.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419219#p419219:b5947ja3 je napisao(la):
Kolega2357 » 26 Nov 2016 11:46[/url]":b5947ja3]... Pruga kroz Novi Beograd ima kapacitet za 2 linije BG Voz sto druga linija mora ici do Batajnice moze da ide samo do Zemuna?...
Kolega2357.... ima kapacitet od dve noge ....Što mora da kupi obe cipele , kad može da kupi samo jednu desnu :laugh: :lool: :laugh:

Izvini mali sarkazam ... Pre ce biti jedna linija da ide od Batajje do Ovče
a druga od Pazove do Prokopa

Koliko se secam postoji velika zaintresovanost i potreba
Stare Pazove, Nove Pazove ,Indjije, Rakovice i Resnika za aktiviranje šinskog saobracaja

bilo bi poželjno i novi ,,par cipela,, bar ko stare linije od Beovoza
od Zemuna do Pančeva i od Zemuna do Resnika iiiiiii Karababurme

Naravno da i u onu postojecu a nikad korišcenu tunelsku ,,cev,, iza Pančevaca ka Karaburmi
treba ubaciti koj dinar tj koj km šina i završiti započeto
i napokon aktivirati pravacv ka Karaburmi i selu Višnjica tj ka Vinčanskom mostu

E tako sa ovg ,, slomljenog ipsilona ,, napokon preci na ,, iks ,, oblik postojeceg saobracaja
to bi bio napredak
ovako, pojacavati jedan krak od slomljene ,, ipsilon ,, pruge - nikako nije napredak
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419251#p419251:26tx50lv je napisao(la):
boca-ica » Sat Nov 26, 2016 2:30 pm[/url]":26tx50lv]
bilo bi poželjno i novi ,,par cipela,, bar ko stare linije od Beovoza
od Zemuna do Pančeva i od Zemuna do Resnika iiiiiii Karababurme

Kad vec pominjemo Karaburmu...da li je rjeseno pitanje depoa za BG voz?
S obizorm da vozovi zeljeznica srbije napustaju savski amfiteatar i da ce vjerovatno koristiti depo u Zemunu da li je taj depo onda dovoljan i za BG voz i za medjugradske vozove. Posebno ako se ima u vidu potreba sirenja BG voza.

S tim u vezi, mislim da je Karaburma ili cak Ada Huja povoljna lokacija za depo BG voza.
 
Rio,jednom zauvek. Nikakvog depoa na Karaburmi,Pančevu ili bilo gde za RVR neće biti osim TPS Zemun. Možda nekad bude TPS Kijevo,ali taj depo je prevashodno namenjen dugolinijskom saobraćaju(medjunarodnom) sa vozovima sastavljenih od lokomotive i klasičnih vagona.
 
Jel to kazes zbog RVR-ova ili se to odnosi uopste na BG voz? Sta kad jednog dana kupe nove vozove za BG voz?
Mene zanima da li ce grad dijeliti depo sa zeljeznicama srbije i da li im se vise isplati placati za tu uslugu zeljeznicama ili praviti spostveni depo.

Cini mi se da ce nastupiti "depo kriza". od TPS Kijevo za sada nema nista a zemunski depo se vjerovatno puni vozovima iz savskog amfiteatra.
 
Град није власник БГ Воза већ Србија воз тако да нема деобе.
 
Rio,mislio sam uopšteno za EMV. Dokle god garniture na BG vozu budu vlasništvo Srbija Voza depo će im biti TPS. Ako se jednog dana grad Beograd odluči za osnivanje svog preduzeća ili će naći neku novu lokaciju za depo ili će sklopiti nekakav ugovor sa SV o korišćenju kolosečnih kapaciteta u TPS Zemun.
 
Depo za Bg voz može da se ,,prišljamči,, uz planirani intermodularni terminal u Batajnici
i tako za daleko manje para i vremena , nego da se pravi poseban drugde
:sesir:
 
Ne znam zasto vidite problem oko depoa BG Voza kad nisu kupljene nove garniture a i planirano je niz dodatnih koloseka i hala u sklopu zavrsetka TPS Zemun za koju CIP zavrsava gradjevinske planove tako da ce kapaciteti uskoro biti znacajno unapredjeni.
 
Нема потребе за депо БГ воза, докле год су гарнитуре у власништву Србија воза. А и интермодални терминал ће ваљда припадати Каргу.
 
Aaa...u tom grmu lezi zec. Ja sam mislio da je grad Beograd vlasnik BG voza. Dobro. Nadam se da u Srbija vozu znaju gdje i sta sa vozovima.
 
наравно да не. да знају, прво би било довољно вагона за сав железнички саобраћај, друго БГВ гарнитуре не би биле ишаране, и треће линије и поласци би били са неком логиком (нпр. Нови Сад-Београд-Панчево и сл.)
 
Vrh