Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Čuo sam da će železnica povući tri garniture jer su prešle određeni broj kilometara, a nema ništa ni od kupovine novih garnitura ni od remonta. To znači da će Beovoz ostati za tri garniture manje. Dolaze teški dani za Beovoz .
 
Siniša":1mgvu51l je napisao(la):
Čuo sam da će železnica povući tri garniture jer su prešle određeni broj kilometara, a nema ništa ni od kupovine novih garnitura ni od remonta. To znači da će Beovoz ostati za tri garniture manje. Dolaze teški dani za Beovoz .
колики је само потенцијал беовоза а шта се тренутно дешава на том пољу, заиста жалосне сцене... :notok:
 
Opet radi Beovoz na relaciji Pančevo - Velika Plana
16. Septembar 2008 | 17: 08
Izvor : Studio B
Putnici iz Mladenovca koji se voze beogradskom gradskom železnicom ponovo mogu da koriste usluge Beovoza na relaciji Pančevo - Velika Plana koja je bila u prekidu 6 dana.

U Železnicama Srbije objašnjavaju da su elektrolokomotive sa ove linije morali da preusmere iz sistema Beovoza zbog povećane potrebe privrede za robnim železničkim transportom.

U ovom preduzeću kažu da se u odnosu na prošlu godinu smanjilo vreme kašnjenja beogradskih vozova koji su za prvih šest meseci ove godine prevezli 1,7 miliona putnika kao i da se za sada neće menjati cene karata.
извор Студио Б
линк http://www.studio-b.rs/info/vest.php?id=29065
 
U Železnicama Srbije objašnjavaju da su elektrolokomotive sa ove linije morali da preusmere iz sistema Beovoza zbog povećane potrebe privrede za robnim železničkim transportom.
Ova izjava je meni fascinantna. Ko vas j... ljudi nama trebaju lokomotive za robni transport. Jel bilo nekog obavestenja/upozorenja da ce da povuku lokomotive na 6 dana? Zna li neko nesto vise? Strasno.
 
Tako ti manje vise funkcionise zeleznica u Srbiji - seci usi krpi dupe. Ekipa koja vodi ZS je ucinila apsolutno sve da unazadi i ako je moguce ukine Beovoz. Da li su to radili zato sto su mahom svi iz raznih selendra pa time mrze Beograd, ili zato sto prosto i jednostavno nemaju pojma kako se vodi zeleznica, tesko je znati. Veljin kadar Milanko Sarancic ce sudeci po svemo do daljeg ostati na celu ZSa, a to znaci dalje propadanje. Dovoljno je znati da je na prvoj srpskoj pruzi Beograd-Nis krajem 19. veka brzina bila ista kao sto je danas, ako ne i veca.
 
Kakve crne elektrolokomotive na "Beovozu"? :shok: :lool:
Koliko je meni poznato, za potrebe "Beovoza" se koriste elektromotorni vozovi JZ 412/414, koji se nikako ne mogu koristiti za prevoz tereta.
 
posto je rec o relaciji pancevo - velika plana, pretpostavljam da je to neka kompozicija sa lokom 441/461 koja kroz beograd koristi beovozove sine a posle mladenovca nastavlja za v. planu.
 
KimIlSin":25rac6wm je napisao(la):
Kakve crne elektrolokomotive na "Beovozu"? :shok: :lool:
Koliko je meni poznato, za potrebe "Beovoza" se koriste elektromotorni vozovi JZ 412/414, koji se nikako ne mogu koristiti za prevoz tereta.
Da, Beovoz koristi EMV 412/416, mada me ne bi čudilo da su nešto improvizovali
"vrachar"":25rac6wm je napisao(la):
Dovoljno je znati da je na prvoj srpskoj pruzi Beograd-Nis krajem 19. veka brzina bila ista kao sto je danas, ako ne i veca.
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2007&mm=10&dd=10&nav_category=9&nav_id=267274
Naime, 1. maja 1884. godine, kada je počeo saobraćaj na toj liniji, voz je od Beograda do Niša putovao pet sati i 35 minuta, pri brzini od 45,5 kilometara na čas.

Godine 2007. tu istu relaciju srpski vozovi prelaze za šest sati i pet minuta, a prosečna brzina je 44,7km na čas.
chillando.gif
abso.gif
 
Поновљене контроле на железничким стајалиштима
Среда, 12. новембар 2008.

Градски комунални инспектори поново су контролисали стајалишта ЈП „Железнице Србије” на територији града. Утврђено је да је ово јавно предузеће предузело обимне радове на уређењу и осветљењу стајалишта.

На станици „Вуков споменик” у великом броју жардињера засађено је ново цвеће, а на 370 места постављене су нове светиљке. На станици „Карађорђев парк” поправљени су сви рефлектори и 33 расветна места, а поправљена је и надстрешница на улазу у станицу. Сви недостаци отклоњени су и на станици „Раковица”: замењене су оштећене табле са редом вожње, покошене зелене површине, поправљене чесме, јавни часовник, клупе на перонима, уклоњен напуштени киоск, а у току је замена неисправних светиљки.

Инспектори Секретаријата за инспекцијске послове настављају са контролом извршења издатих решења и на осталим станицама ЈП „Железнице Србије” на којима су у протеклом периоду утврђени недостаци.
Izvor: BeoInfo
Link: http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1330234
 
Zamena svetiljki i tabli bi u nekoj normalnoj situaciji trebala da bude rutinska stvar. A stanicama Beovoza bi trebalo dooooosta toga kako bi licile na nesto. Zato grad i treba da dobije ingerencije u potpunosti.
 
Upravo to. Nego beovoz i nije zamisljen kao gradska vec kao prigradska zeleznica, po meni bi on bio poseban sistem bi imao nekih 10 linija oznacenih slovima dok bi neke koje imaju krake imale dodat i broj, npr A1, A2, B,C,D1,D2,D3 itd... A da napomenem da sva 3 zeleznicka podsistema (metro, gradska zeleznica i prigradska zeleznica) mora da budu pod okriljem grada, u suprotnom nista od toga nije ni g od gradskih sistema, tako je i sa beovozom, to je bukvalno drzavni voz na teritoriji grada beograda :rolleyes:
 
Na resenju tog problema se vec dugo radi jer realno, koji je interes Zeleznica Srbije u BeoVozu?

Sada kada su se napokon strukture konsolidovale i kada su i Grad i zeleznica u rukama DS-a, vrlo je moguce da ce do nekog dobrog resenja uskoro doci.
 
ZS danas nema interes u Beovozu zato sto sve pare odlaze na stanove, limuzine i toalete po seoskim stanicama. Hvala Bogu, Sarancic je smenjen, a sada bi valjalo da se njime sudovi pozabave.

Sto se DSa tice, on je partija sacinjena od 5 partija, tako da to samo po sebi ne garantuje resenje problema. Ono sto mi donekle uliva nadu je Djilasov intervju B92ci od pre nekoliko dana , gde je dosta realno govorio o Beovozu i njegovom privodjenju nameni. Sve sto je pricao bilo je u granicama ostvarljivih zadataka, kao sto je adaptacija postojecih stanica, rekonstrukcija postojecih garnitura i pocetak nabavke novih tokom tokom sledece dve godine.
 
Prva linija gradske železnice uvedena je 30 septembra 1984. godinena relaciji Batajnica-Prokop. Evo zašto je železnički saobraćaj bio osuđen na neuspeh.

"PRUGA 7.3.1986. broj 308"":2a711gz3 je napisao(la):
VOZOVI PUNI SAMO U ŠPICEVIMA

Tokom februara, u nekoliko navrata, obišli smo železničke stanice Beograd-Centar, Novi Beograd, Zemun, Zemun polje i Batajnicu.Cilj nam je bio da vidimo koliko putnika putuje vozovima prigradskog saobraćaja. Ono što smo videli poražavajuće je. Od 17 pari vozova jedino su puna tri jutarnja (od 5 do 7) i tri popodnevna (od 13-16sati), a ostali "trče" sa po 20 do 50 putnika. Da se podsetimo: pre skoro 18 meseci otvorena je stanica Beograd Centar i prigradski saobraćaj do Batajnice. Tada je sačinjeno uputstvo o prevozu putnika u prigradskom saobraćaju, koje se odnosilo na RO ŽTO "Beograd" i RO GSB. U tom uputstvu između ostalog kaže se da se u vozovima mogu prevoziti putnici i sa mesečnim kartama GSB-a, a na linijama GSB-a 700, 34, 7 i 9 i putnici sa železničkim voznim kartama i povlasticama samo u određenim zonama.

Tih dana septembra 1984 govorilo se i pisalo u sredstvima javnog informisanja da će železničke stanice biti dobro povezane sa većim brojem autobuskih linija i da će motivisati putnike da se prevoze železnicom.

Međutim, ugovora i upustva pridržava se samo RO ŽTO "Beograd". Nekoliko meseci nakon potpisivanja ovog uputstva, GSB uvodi ekspresne linije 706 (Batajnica - Studentski trg) i 704 (Zemun Polje - Zeleni Venac). Autobus 700 koji treba da kruži kroz Batajnicu i prikuplja putnike za voz, ima čudan red vožnje i putnike dovozi kada voz ode. Isti slučaj je i sa autobusom 34. Železnička stanica Zemun Polje udaljena je od naselja i autobuske stanice oko 3 kilometra, pa jedino preostaje pešačenje. Ako se tome doda da ni dogovor da se autobusi 15, 18 i 45 usmere prema železničkoj stanici Zemun nije poštovan, onda je jasna neikorišćenost prigradskog železničkog saobraćaja.

Iz razgovora sa kondukterima pomenutih vozova saznali smo da više ne postoje železničke pretplatne karte na ovim linijama. Oko 90% putnika koristi GSB. Ostvareni mesečni prihod od prodaje karata ne deli se sa ŽTO-om. Uzaludni su bili zahtebi skupštine grada da se i železnica uključi u jedinstven tarifni sistem gradskog prevoza, iako je postojala podrška gradskog veća sindikata.

Kada se ovo zna, sa pravom se pitamo kuda nas vodi ovakav prigradski železnički saobraćaj i imali svrhe da u ovim uslovima i dalje postoji.
 
Среда, 19. новембар 2008.

Куповина нових возова и трамваја

Град ће идуће године за реконструкцију пружних прелаза и пруга издвојити око 13 милиона евра, како би покренуо градску железницу. Институт ЦИП је урадио студију према којој би градски воз могао да саобраћа сваких 15 до 20 минута.

– Сви велики градови у свету имају градску железницу, док ми имамо мрежу железница која пролази кроз град, а није искоришћена. Ако идуће године успемо да реконструишемо пруге и да путем лизинга набавимо неколико композиција нових возова, овим системом можемо да превозимо огроман број људи, који онда неће ићи у град аутомобилима. Што се метроа тиче, позваћемо људе из великих градова Европе који имају развијене метро системе да нам кажу који је по њиховом мишљењу најреалнији концепт за Београд. Наравно, за опредељивање ће бити веома важна и његова цена – рекао је Драган Ђилас.

Градски саобраћај ће идуће године бити појачан куповином одређеног броја нових и реконструкцијом једног броја постојећих трамваја, у које ће бити уграђени и клима-уређаји.
Link:http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1330650
 
^^^^ ...i rekonstrukcijom jednog broja postojecih tramvaja, bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla. Vrtenja u krug nikad dosta. Raspisan je bio konkurs valjda prosle godine za rekonstrukciju tramvaja pobacane pare za to i onda se odustalo. Toliko dobro isplaniraju projekat da se na pola onda naravno stane a ulozene pare propadnu. Zvuci poznato?
 
Gradonačelniku je valjda jasno,da treba da usmeri pare na sve sto kliza i mrda po šinama,bilo na ,iznad ili ispod zemlje :grand: Bez impovizacija moliću ga :dil:
 
Jel neko upućen ,da li može da se na Beovoz liniji od Prokopa do NBG doda još jedna stanica kod Sajma tipa hidrauličnog lifta ,ima odlično mesto( na samom ulazu odnosno izlazu iz podzemnog prolaza) na Sajam ,pa prvi stub koji nosi most oko njega dosta prostora ,a saobraćaja nema na (mostu bi bila natkrivena stanica do koje bi dovozio kao platforma zastakljeni hidrauični lift ,nije loša ideja a nije i neizvodljiva ni mnogo skupa)
 
Teoretski je moguce, tehnicki takodje, ali mislim da je neizvodljivo iz razloga sto tu prugu koristi kompletan koridor 10, a ne samo BeoVoz. Ako bi se pruga nekim cudom namenila samo BV onda bi to naravno bilo izvodljivo.
 
Ovo je mišljenje Duska sa zovspozega foruma u vezi potencijalnog stajališta na mostu kod sajma.
"Dusko"":xdp8h3jm je napisao(la):
Stanica (stajaliste) na mostu iznad sajma sigurno nece biti gradjeno iz vise razloga:

1. Sam most, koji je jedan od lepsih zeleznickih mostova u svetu bi izgradnjom stajalista na njemu bio naruzen.
2. I ako bi se izgradilo, to stajaliste bi bilo udaljeno 1km, pa i manje od stanice Beograd Centar tako da bi njegova izgradnja bila krajnje nepotrebna
3. I trece, posto se i ulazni signali (Bu 91 i Bu 93) stanice Beograd Centar nalaze na mostu to stajaliste bi bilo ispred samih signala, a mozda i iza njih sto bi u budnucnosti kada Beograd Centar postane glavna stanica u Beogradu, pravilo velike probleme u organizaciji saobracaja (dolazilo bi do nagomilavanja vozova na mostu)
Link
 
Dusko ocigledno udise previse dizela kada moze da lupeta ovako.

Stanica se ne bi nalazila na mostu vec ispred ulaza u tunel, a taj deo pruge se sa zemlje skoro i ne vidi. Jedan kilometar na otvorenom putu nije nista, ali taj kilometar pod zakrcenim gradskim ulicama znaci jako mnogo, pogotovu ako znamo da od sajma do Vuka u saobracajno spicu treba i vise od pola sata, u najboljem slucaju. I konacno, signali se uvek mogu izmestiti.
 
Vrh