колики је само потенцијал беовоза а шта се тренутно дешава на том пољу, заиста жалосне сцене... :notok:Siniša":1mgvu51l je napisao(la):Čuo sam da će železnica povući tri garniture jer su prešle određeni broj kilometara, a nema ništa ni od kupovine novih garnitura ni od remonta. To znači da će Beovoz ostati za tri garniture manje. Dolaze teški dani za Beovoz .
извор Студио Б16. Septembar 2008 | 17: 08
Izvor : Studio B
Putnici iz Mladenovca koji se voze beogradskom gradskom železnicom ponovo mogu da koriste usluge Beovoza na relaciji Pančevo - Velika Plana koja je bila u prekidu 6 dana.
U Železnicama Srbije objašnjavaju da su elektrolokomotive sa ove linije morali da preusmere iz sistema Beovoza zbog povećane potrebe privrede za robnim železničkim transportom.
U ovom preduzeću kažu da se u odnosu na prošlu godinu smanjilo vreme kašnjenja beogradskih vozova koji su za prvih šest meseci ove godine prevezli 1,7 miliona putnika kao i da se za sada neće menjati cene karata.
Ova izjava je meni fascinantna. Ko vas j... ljudi nama trebaju lokomotive za robni transport. Jel bilo nekog obavestenja/upozorenja da ce da povuku lokomotive na 6 dana? Zna li neko nesto vise? Strasno.U Železnicama Srbije objašnjavaju da su elektrolokomotive sa ove linije morali da preusmere iz sistema Beovoza zbog povećane potrebe privrede za robnim železničkim transportom.
Da, Beovoz koristi EMV 412/416, mada me ne bi čudilo da su nešto improvizovaliKimIlSin":25rac6wm je napisao(la):Kakve crne elektrolokomotive na "Beovozu"? :shok: :lool:
Koliko je meni poznato, za potrebe "Beovoza" se koriste elektromotorni vozovi JZ 412/414, koji se nikako ne mogu koristiti za prevoz tereta.
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2007&mm=10&dd=10&nav_category=9&nav_id=267274"vrachar"":25rac6wm je napisao(la):Dovoljno je znati da je na prvoj srpskoj pruzi Beograd-Nis krajem 19. veka brzina bila ista kao sto je danas, ako ne i veca.
Naime, 1. maja 1884. godine, kada je počeo saobraćaj na toj liniji, voz je od Beograda do Niša putovao pet sati i 35 minuta, pri brzini od 45,5 kilometara na čas.
Godine 2007. tu istu relaciju srpski vozovi prelaze za šest sati i pet minuta, a prosečna brzina je 44,7km na čas.
Izvor: BeoInfoСреда, 12. новембар 2008.
Градски комунални инспектори поново су контролисали стајалишта ЈП „Железнице Србије” на територији града. Утврђено је да је ово јавно предузеће предузело обимне радове на уређењу и осветљењу стајалишта.
На станици „Вуков споменик” у великом броју жардињера засађено је ново цвеће, а на 370 места постављене су нове светиљке. На станици „Карађорђев парк” поправљени су сви рефлектори и 33 расветна места, а поправљена је и надстрешница на улазу у станицу. Сви недостаци отклоњени су и на станици „Раковица”: замењене су оштећене табле са редом вожње, покошене зелене површине, поправљене чесме, јавни часовник, клупе на перонима, уклоњен напуштени киоск, а у току је замена неисправних светиљки.
Инспектори Секретаријата за инспекцијске послове настављају са контролом извршења издатих решења и на осталим станицама ЈП „Железнице Србије” на којима су у протеклом периоду утврђени недостаци.
"PRUGA 7.3.1986. broj 308"":2a711gz3 je napisao(la):VOZOVI PUNI SAMO U ŠPICEVIMA
Tokom februara, u nekoliko navrata, obišli smo železničke stanice Beograd-Centar, Novi Beograd, Zemun, Zemun polje i Batajnicu.Cilj nam je bio da vidimo koliko putnika putuje vozovima prigradskog saobraćaja. Ono što smo videli poražavajuće je. Od 17 pari vozova jedino su puna tri jutarnja (od 5 do 7) i tri popodnevna (od 13-16sati), a ostali "trče" sa po 20 do 50 putnika. Da se podsetimo: pre skoro 18 meseci otvorena je stanica Beograd Centar i prigradski saobraćaj do Batajnice. Tada je sačinjeno uputstvo o prevozu putnika u prigradskom saobraćaju, koje se odnosilo na RO ŽTO "Beograd" i RO GSB. U tom uputstvu između ostalog kaže se da se u vozovima mogu prevoziti putnici i sa mesečnim kartama GSB-a, a na linijama GSB-a 700, 34, 7 i 9 i putnici sa železničkim voznim kartama i povlasticama samo u određenim zonama.
Tih dana septembra 1984 govorilo se i pisalo u sredstvima javnog informisanja da će železničke stanice biti dobro povezane sa većim brojem autobuskih linija i da će motivisati putnike da se prevoze železnicom.
Međutim, ugovora i upustva pridržava se samo RO ŽTO "Beograd". Nekoliko meseci nakon potpisivanja ovog uputstva, GSB uvodi ekspresne linije 706 (Batajnica - Studentski trg) i 704 (Zemun Polje - Zeleni Venac). Autobus 700 koji treba da kruži kroz Batajnicu i prikuplja putnike za voz, ima čudan red vožnje i putnike dovozi kada voz ode. Isti slučaj je i sa autobusom 34. Železnička stanica Zemun Polje udaljena je od naselja i autobuske stanice oko 3 kilometra, pa jedino preostaje pešačenje. Ako se tome doda da ni dogovor da se autobusi 15, 18 i 45 usmere prema železničkoj stanici Zemun nije poštovan, onda je jasna neikorišćenost prigradskog železničkog saobraćaja.
Iz razgovora sa kondukterima pomenutih vozova saznali smo da više ne postoje železničke pretplatne karte na ovim linijama. Oko 90% putnika koristi GSB. Ostvareni mesečni prihod od prodaje karata ne deli se sa ŽTO-om. Uzaludni su bili zahtebi skupštine grada da se i železnica uključi u jedinstven tarifni sistem gradskog prevoza, iako je postojala podrška gradskog veća sindikata.
Kada se ovo zna, sa pravom se pitamo kuda nas vodi ovakav prigradski železnički saobraćaj i imali svrhe da u ovim uslovima i dalje postoji.
Link:http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1330650Среда, 19. новембар 2008.
Куповина нових возова и трамваја
Град ће идуће године за реконструкцију пружних прелаза и пруга издвојити око 13 милиона евра, како би покренуо градску железницу. Институт ЦИП је урадио студију према којој би градски воз могао да саобраћа сваких 15 до 20 минута.
– Сви велики градови у свету имају градску железницу, док ми имамо мрежу железница која пролази кроз град, а није искоришћена. Ако идуће године успемо да реконструишемо пруге и да путем лизинга набавимо неколико композиција нових возова, овим системом можемо да превозимо огроман број људи, који онда неће ићи у град аутомобилима. Што се метроа тиче, позваћемо људе из великих градова Европе који имају развијене метро системе да нам кажу који је по њиховом мишљењу најреалнији концепт за Београд. Наравно, за опредељивање ће бити веома важна и његова цена – рекао је Драган Ђилас.
Градски саобраћај ће идуће године бити појачан куповином одређеног броја нових и реконструкцијом једног броја постојећих трамваја, у које ће бити уграђени и клима-уређаји.
Link"Dusko"":xdp8h3jm je napisao(la):Stanica (stajaliste) na mostu iznad sajma sigurno nece biti gradjeno iz vise razloga:
1. Sam most, koji je jedan od lepsih zeleznickih mostova u svetu bi izgradnjom stajalista na njemu bio naruzen.
2. I ako bi se izgradilo, to stajaliste bi bilo udaljeno 1km, pa i manje od stanice Beograd Centar tako da bi njegova izgradnja bila krajnje nepotrebna
3. I trece, posto se i ulazni signali (Bu 91 i Bu 93) stanice Beograd Centar nalaze na mostu to stajaliste bi bilo ispred samih signala, a mozda i iza njih sto bi u budnucnosti kada Beograd Centar postane glavna stanica u Beogradu, pravilo velike probleme u organizaciji saobracaja (dolazilo bi do nagomilavanja vozova na mostu)