Ma oni rade samo vozila, ostalo treba da rade gradjevinske firme, Kontrolu sistema moze Siemens Automotive
Nije uopste komplikovano, samo treba imati u vidu sta se zapravo radi, a radilo bi se to da se sto vise ide na bezbednost, brzinu, efikasnost kao i fleksibilnost.
Jer ako odvojis linije u zasebne tunele, taj sistem kontrolisanja od Siemens Automotive-a bi mogao da izdrzi za ne daj boze i na 30 sekundi interval sledjenja, sto je sa ukrstanjem nemoguce jer je isuvise rizicno, naravno metro ne bi imao ni jednog jedinog vozaca jer se ne sme rizikovati ljudska greska pomnozena sa brojem svih vozova jer toliko bi imao vozaca
Naime sistem sam kalkulise koliko se nepredvidjeno zadrzao na stanici, te ce brze ubrzati ukoliko je to moguce, a naravno da je moguce sa linearnim motorom, cak sta vise, sto jaci to bolji, ima vece ubrzanje. Treba da ima ekvivalent voza od 20mW power outputa, a da pritom trosi manje od 2mW, naravno takvi vozovi su skupi, ali ako ti traje 40 godina bez vecih popravki, samo redovno odrzavanje, vec u roku od 10 god ce se visestruko isplatiti.
Ja cuo da Djilas lupeta da ce stedeti na ceni vozova, mislim da je to katastrofalna greska, cak sta vise, ne sme se kupovati od aluminijuma, vec ili od nerdjajuceg celika ili kompozitnih materijala :kk: Voz ni u najgorem slucaju ne sme biti jeftiniji od 5 miliona evra. Treba da se dogovore, npr, gradjevinske radove radi Srbija, a sve elektronske sisteme ukljucujuci i vozila, kupuje Beograd. I to makar za prvu liniju
A ako ni sam grad ni za to nema pare, neka svi beogradjani daju odredjenu sumu doprinosa, i namusce se nekako, samo se strogo mora voditi racuna da pare na zavrse na pogresnom mestu kao sto se u proslosti desavalo