Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Нешто што не постоји деценију+ се уводи до Пожаревца.
За пругу до Мале Крсне (па даље Пожаревца, Зајечара или Смедерева) треба да се поправе скретнице у Бг чвору. Колико се сећам на форуму је писано да су скретнице код Кијева заварене, тј да више нису скретнице, па да воз из правца Малог Пожаревца може да иде само на обилазницу и Макиш, а не може одмах на север у Раковицу.
Такође сигнализација на прузи Јајинци-Мала Крсна не ради па се вози у станичном размаку.


Svakako bi vreme bilo dosta nekonkurentno.
Мсм да је људима који раде на НБг време сасвим коректно, јер би могли на ЖС НБг или Тошином бунару да изађу. Такво путовање би било око 70ак минута и требало би да гарантује константност времена, али јбг лагане вожње су честе колико и гужве у Бгу
 
Ne postoji mogućnost za 70 minuta Požarevac - Novi Beograd u trenutnom projektovanom stanju pruge.

Od Umčara do Jajinca praktično mora nova trasa, jer je trenutna projekt za Vmax 65 km/h, realno nećemo tako nešo doživeti u našim životima.
Pritom sada će od naplatne do Požarevca ići brza saobraćajnica tu tek smanjuje konkurentnost železnice.
 
Ne postoji mogućnost za 70 minuta Požarevac - Novi Beograd u trenutnom projektovanom stanju pruge.

Od Umčara do Jajinca praktično mora nova trasa, jer je trenutna projekt za Vmax 65 km/h, realno nećemo tako nešo doživeti u našim životima.
Pritom sada će od naplatne do Požarevca ići brza saobraćajnica tu tek smanjuje konkurentnost železnice.
Мислим да су књижице од пре 2 године имале график путовања од Бг-По, сад мислим да је то било укупно око 70 минута, мада могуће да нисам сабрао неки од графика па да је требало да буде 90+ минута.

Мислим да брза саобраћајница неће нешто скратити путовање људима из самог Пожаревца, најнестабилнији део путовања до Бга је у самом Београду.
 
Da je ostao stari plan nove trase dvokolosečne pruge Resnik - Velika Plana preko Male Krsne (od SNS garniture izmenjen da ide preko Mladenovca) vozovi do Požarevca bi nakon njene izgradnje bi bili konkurentni. Ovako, mislim da će železničko povezivanje Beograda i Požarevca ostati zakržljalo barem još decenijama, ako ne i večno.
 
Ljudi napravili železnice kroz Sibire, Alpe, pustinje, prašume, Ande, ledare... i to po više stotina kilometara...

Srbi ni posle 150 godina ne mogu da naprave ni kršten čvor ni prugu do Požarevca u ravnici, udaljenog 70 km...

thinking-lost.gif


Dobro, srediće se sve to kad se završi EXPO. Ne samo to, nego sve u zemlji.
 
Realno, ovim premeštanjem trase pruge za velike brzine koju je spomenuo dveipola stavljena je tačka na taj pravac, nema te matematike koja će opravdati veliko ulaganje u taj krak pored već Mladenovačkog ili ne u tako bližem periodu. Nešto sitno može da se uradi od Krsne do Požarevca za 120, ali treba novi most kod Ljubičeva.

Tu pored Požarevca ispade žrtva i Smederevo, ali i Istočna Srbija, iz Zaječara će se železnicom brže stizati preko Niša nego gore, kao i u stara vremena sa "Okolo Ganzem".
 
Ja mislim da su uradili dobru stvar time sto su izabrali ovaj krak preko Mladenovca iz 2 razloga.

1. Izgradnjom pruge do Mind parka ostaje samo 40km vazdusnom limijom da se Kragujevac, cetvrti grad u Srbiji spoji najkracom vezom sa Beogradom preko brze pruge
2. Za istocnu Srbiju, da je pameti pa da se remontuje pruga Markovac-Resavica i u neku buducnost da se izgradi 50 km dugacka pruga Resavica Bor, i eto ti Bora i Zajecara mnogo blizi Beogradu preko brze pruge.
 
Vrh