@mvbg1
Batice, razumemo svi da radiš u železnici i razumemo da u 99% slučajeva stvari rade odnosno ispadnu kako treba. Ali to ne menja dobro poznatu činjenicu da se u onih 1% dešavaju propusti i brljotine, da se masa toga radi preko štapa i kanapa, da iz Železnice konstantno odlaze dobri kadrovi u potrazi za boljim platama i da to preduzeće, odnosno preduzeća, imaju istoriju propusta i rada na jedvite jade, zbog stanja u kome se nalaze već decenijama (što nije u potpunosti njihova krivica, samo kažem).
I nemoj da misliš da si jedini ovde koji radi u železničkom preduzeću i koji zna nešto o njima. Znam ih nekoliko, od ljudi koji nadgledaju prevoz opasnih materija, preko bivših direktora pa do ljudi koji su predavali i radili veštačenja u vanrednim događajima. I svi do jednog su oduvek govorili da se u železnici sve radi preko štapa i kanapa. A sama atmosfera unutar preduzeća je još gora, i jako je malo ljudi koji zapravo veruju da železnica može da liči na nešto. Stvari se popravljaju zadnjih nekoliko godina, ali toliko je propusta učinjeno u zadnjih 100 godina i toliko se mrzovolje i ravnodušnosti nakupilo u železnici da će biti potrebno još mnogo vremena, mnogo para, mnogo rada i mnogo interesa i pritiska (i domaćih i stranih) da se stvari dovedu u red.