Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Креће по медијима из централе орвеловска контрола штете. Кажу по медијима великог брата да има само лакше повређених.
Dačić kaže da su svi sami izašli i da su dobro, na kraju će ispasti da sudara nije ni bilo.
 
Očigledno ne učimo iz grešaka, imali smo sličnu situaciju pre izvesnog vremena kada je kondukter zaustavio voz u Vukovom spomeniku da se pohapse neki delikventi, a sa Karađorđevog parka je pušten sledeći voz koji je srećom samo ostao zaglavljen u tunelu 45 min. Totalna neozbiljnost, nadamo se bez teže povređenih.
 
U Bežanijskom su bila dva sudara.
2013. i jedan 1992. sličan kao ovaj danas.
"U Bežanijskom tunelu se novembra 1992. godine desila slična nesreća u kojoj je stradalo dvoje ljudi. Voz za Šid zaustavio se zbog kvara u stanici Zemun, neposredno po izlasku iz tunela. Na njega je, najverovatnije zbog pogrešnog tumačenja signalizacije, naleteo lokalni voz brzinom od 70km/h u trenutku kočenja. Poginuli su mašinovođa lokalnog voza i jedan putnik iz voza u kvaru."
 
Dok ne dođe zvanični izveštaj, može li neko da pojasni šta od opreme poseduju tuneli i kako može da dođe do ovakvog incidenta?
 
Screenshot_20240517_220713_Instagram.jpg
 
Čitam u vestima, nisam znao da postoji evakuacioni tunel Karaburma. Koliko ima evakuacinih tunela u Vračarskom tunelu i gde su njihovi izlazi?
 
Nikad u životu se nisam vozio Bg vozom jer nemam potrebe i hteo sam baš čisto da probam jednom, al posle ovog neka hvala
 
Мени је ово баш језиво, а волео сам да се возим Бг возом. Зна ли се чији је теретњак? Карго или приватни?
 
Kažu da signalizacija nije radila 4 dana... Samo da mladoj mašinovotkinji bude dobro.
Vesić izjavljuje da je ljudski faktor onda. A ako signalizacija nije radila, ona je nastupila po nalogu telekomande, je li tako? ( Ne razumem se baš toliko kako funkcioniše organizacija železničkog saobraćaja) Ako je tako onda su oni iz telekomande krivi.
 
Ај сад нека неко мућне главом па наложи уређење ових пролаза/излаза. Да се воз запалио и да су путници морали сами да се евакуишу сви би били мртви јер излази нити су обележени нити су проходни просечном путнику. Мрак, влага, прашина и рђа би максимално успорили проток путника, а оне најспособније би на крају "тунела" сачекао катанац наравно. Код Марка у видеу можете видети како то све изгледа, уживо је посебна прича..
 
Dok ne dođe zvanični izveštaj, može li neko da pojasni šta od opreme poseduju tuneli i kako može da dođe do ovakvog incidenta?
Dok se ne javi neko ko bolje zna da ja probam.

APB pruga, zapravo dve dvosmerne APB pruge. Otvorena pruga je od rasputnice Karađorđev park do Pančevačkog mosta. Ima dve zone. U pravcu K. Park - P. Most Vukov spomenik je u istoj zoni skroz do mosta. Ako je teretni voz bio pred signalom P. Most, zaštitni signal, koji se nalazi otprilike ispod hrama Sv. Save je morao da bude zatvoren, crveno svetlo.
Ako je sve radilo, a postoji priča da se vozi po nalogu.
 
Vrh