Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti


Screenshot_20240324_012903_Chrome.jpg


Wow, 50 km/h, kakva brzina.
(Nadam se da opet nešto priča napamet)
 
...na primer, da ako je železnička stanica istorijski bila u centru grada, gradnjom RER učiniš da ona bude još bliže. Staro rešenje opsluge ključnih lokacija ne rešavaš ukidanjem opsluge ključne lokacije već funkcionalnim integrisanim rešenjima i u saobraćajnom i u urbanističkom smislu.

A vezano za Tošin bunar. Jedan od principa projektovanja brzog masovnog prevoza je da ako nećeš da ubijaš brzinu sa čestim stanicama, obezbeđuješ maksimalnu pešačku dostupnost i maksimalno lako presedanje. Crnom bojom je ono što je maksimum CIPonaprednog projektovanja. ljubičastom produžetak kako bi se normalno primali dupli Stedleri, a žutom sistem pasarela kako bi se ostvarila maksimalno laka i bezbedna pešačka kretanja i presedanja. To je funkcionalna šema, a anketnim konkursom bi mogla da se izvuku jako atraktivna rešenja.
Pogledajte prilog 193007
Predlogom plana detaljne regulacije koji je bio na javnom uvidu krajem prošle godine predviđeno je ukidanje prilaza Bulevaru Heroja sa Košara. Podneo sam primedbe u ime udruženja Naša mesna zajednica kako bi postojao prolaz za pešake od železničkog stajališta Tošin Bunar ka budućem pešačkom prelazu Bulevara. Urbanistički plan izrađuje firma Urbanistiq d.o.o. koja ima veoma zanimljiv portfolio planova koje su radili u Beogradu.

 
Poslednja izmena:
Predlogom plana detaljne regulacije koji je bio na javnom uvidu krajem prošle godine predviđeno je ukidanje prilaza Bulevaru Heroja sa Košara. Podneo sam primedbe u ime udruženja Naša mesna zajednica kako bi postojao prolaz za pešake ka budućem pešačkom prelazu.

Baš sam pre neki dan prošao tim bulevarom i video to. Bravo za inicjativu.
 
Ceo taj potez oko ž. stanice Tošin bunar treba srediti.

Raseliti ciganmalu i napravit parking i prilaze iz Bulevara heroja sa Košara iz Bulevara Milutina Milanovića i postojeći prilaz (it Tošinog bunara) proširiti i porušiti sve one napuštene objekte.
U ta dva Bulevara postaviti autobuska stajališta u nivou tih novih prilaza (sa pešačkim prelazima, tj. bolje pasarelama).

Pa onda bi trebalo i proširiti postojeće stepenice koje vode ka peronima.
 
Poslednja izmena:

Zapalio se BG voz.
 

Zapalio se BG voz.
Nije bilo otvorenog plamena. Pojava dima iz jednog elektro ormara.
 
Nije bilo otvorenog plamena. Pojava dima iz jednog elektro ormara.

Koliko se to često dešava bilo bi vesti svakog dana..

Mada skidam kapu RTS-u u ovom segmentu, obično im je ekipa prva na mestima nezgode, sećam se kada je u stanici ispala 710, došli su posle 40 minuta od VD-a...
 
Најбоље да ураде један перон без прекида од станице Нови Београд до стајалишта Тошин Бунар па нек путници машу успут да им воз стане, где се нађу у тренутку проласка воза... :ROFLMAO:
 
@solecar @vucko

Zar stajalište Bulevar umetnosti nije na mapama PGRŠS bilo ucrtano između Tošinog i stanice NBG?

Mislim da bi im Omladinskih brigada zapala za oko budući da kako pokriva najveći broj linija između dve postojeće stanice/stajališta na NBG (pri čemu je i bliža Bežanijskoj kosi od Bulevara umetnosti) u gradskom prevozu uslovno (reorganizacijom mreže linija preko Tošinog) može zameniti obe. Na taj način bi zmeđu Zemuna i NBG Regio i BG voz koristili dva različita stajališta i to BG voz ono pristupačnije budući da opslužuje više putnika.

Ne znam, tako su sve zamrsili da više ne znam šta će sledeće da još više vežu u čvor.

Најбоље да ураде један перон без прекида од станице Нови Београд до стајалишта Тошин Бунар па нек путници машу успут да им воз стане, где се нађу у тренутку проласка воза... :ROFLMAO:
LoL Šapić da najavi konkurs za otkrivanje najkraćeg puta do perona.

Mada kako su "vešti" sa umrežavanjem ništa im drugo ni ne preostaje nego da prepuste narodu da peške nalazi bolje prečice. Ako ni nadležni nisu sposobni, onda u se i u svoje kljuse.
 
Poslednja izmena:
Vrh