Živeo internet, jer je on poslednja brana od našeg mentaliteta gde je svako ko želi da ovo društvo liči na nešto državni neprijatelj. Ja recimo imam takvu situaciju sa GSP-om, ali ne objavljujem anonimno. Ovog čoveka bi trebalo tužiti jer je sramota da se tako ponaša zaposleni javnog preduzeća za transport putnika.I pitanje, zašto pojedina grupa radnika SrbijaVoza konstantno vređa i proziva članove Fb grupa "BG:VOZ" koji objavljuju nepravilnosti.
Tipa ovo:
Pogledajte prilog 188561
Pogledajte prilog 188562
Može karta do sekund pre polaska voza u app. Potrebno je integrisati regio vozove u beogradski tarifni sistem, u najvećem delu Evrope je tako i funkcioniše sasvim fino.Karta u aplikaciji je 80 din u vozu 84. Problem je što kartu ne možete kupiti ovako ad hok na 5 min pre polaska voza već se mora uzeti za neki kasniji polazak po istoj ceni za šta ljubazni kondukteri imaju razumevanja kao što je do sada već i bilo reči ovde. Moje pitanje je konkretno bilo da li bi Srbijavoz mogao da profitira od grada Beograda time što bi uvažavajući SMS karte Beograd plusa na linijama koje prolaze kroz stanice koje pokriva, a preklapaju se sa stanicama bg voza. Time bi se kroz minimalna ulaganja praktično povećala frekventnost bg voza i maksimalno iskoristio postojeće stanje u kome Gorbačova hronično nema da bi bg voz išao češće a DMV 711 ide od Zemuna do Pančevačkog mosta pa ide bilo da ima 2 i 200 putnika.
Potrebno je integrisati regio vozove u beogradski tarifni sistem, u najvećem delu Evrope je tako i funkcioniše sasvim fino.
Мислим да је и пре 8-10 година било тако.
Može karta do sekund pre polaska voza u app. Potrebno je integrisati regio vozove u beogradski tarifni sistem, u najvećem delu Evrope je tako i funkcioniše sasvim fino.
Функционисало и у Београду/Србији, пре 20+ година.
Мислим да је и пре 8-10 година било тако.
Kako inače takav sistem funkcioniše u drugim zemljama? Ovaj prvi post me je podsetio da i ja cesto iskoristim voz za Vršac kao BG VOZ. Ali, u ovom sadašnjem kontekstu gde je BG VOZ pod okriljem SV (ispravite me ako grešim), kako bi se naplaćivale karte za ljude koji u Beogradu koriste regio linije? Preko Beograd plus aplikacije tj. SMS-a, pa to onda kondukter skenira i tj. overi (što nije baš njegova dužnost jer postoji, čitav sistem JKP naplata pa s time i zaposleni kontrolori) ili se prosto kupi karta preko aplikacije SV? Kad smo kod toga, zašto makar nisu polasci BG VOZ-a integrisani u aplikaciju SV. Bilo bi veoma korisno imati te informacije, s obzirom da trenutno ne postoji aplikacija, sem POLAZAK.com (koji nije zvaničan predstavnik), gde se mogu videti informacije o polascima BG voza.Није. У време пре Бусплуса. Кад је тачно укинуто, не сећам се.
Ako kondukter voza prolazi i imaš validnu gradsku kartu, okej si i to je to. Takođe kao @Igormartin uglavnom ne razmišljam o prevoznom sredstvu gde god da sam van Srbije jer je sve integrisano. Na primer, u Španiji turniketi na stanicama prihvataju gradske kartice, otkucaš ulaz i izlaz s bilo kojom gradskom karticom i pusti te unutra/napolje ako si u dobroj zoni i to je sva nauka.Kako inače takav sistem funkcioniše u drugim zemljama? Ovaj prvi post me je podsetio da i ja cesto iskoristim voz za Vršac kao BG VOZ. Ali, u ovom sadašnjem kontekstu gde je BG VOZ pod okriljem SV (ispravite me ako grešim), kako bi se naplaćivale karte za ljude koji u Beogradu koriste regio linije? Preko Beograd plus aplikacije tj. SMS-a, pa to onda kondukter skenira i tj. overi (što nije baš njegova dužnost jer postoji, čitav sistem JKP naplata pa s time i zaposleni kontrolori) ili se prosto kupi karta preko aplikacije SV? Kad smo kod toga, zašto makar nisu polasci BG VOZ-a integrisani u aplikaciju SV. Bilo bi veoma korisno imati te informacije, s obzirom da trenutno ne postoji aplikacija, sem POLAZAK.com (koji nije zvaničan predstavnik), gde se mogu videti informacije o polascima BG voza.
Ma @Jelancha znma ja za ovo verujem i većina ljudi na ovoj temi, više sam mislio na neku "user friendly" verziju ovog sajta tj. aplikaciju na telefonu koja će sa po muke biti dostupna svima. Aplikacija SV je otp to o čemu pričam. Za Android korisnike je POLAZAK dobar primer toga. Nemam pojma zašto BG voz nije dodat na Google mape (Inače dodat je na Yandex mape, pa ih zato i koristim), pretpostavljam da ima veze sa time što je BG voz pod SV, a neko se nije iscimao da traži ili da podatke.Imate ovde sva obaveštenja o prekidima, izmenama što se tiče BG:VOZ-a, takođe unosom informacija u naznačena polja može se dobiti informacija o redu vožnje za traženu relaciju uključujući i BG:VOZ.
RED VOŽNJE - Srbija Voz a.d.
w3.srbvoz.rs
Tu su i "Kuriri"
Ред вожње – Курир – Srbijavoz
www.srbvoz.rs
Imate ovde sva obaveštenja o prekidima, izmenama što se tiče BG:VOZ-a, takođe unosom informacija u naznačena polja može se dobiti informacija o redu vožnje za traženu relaciju uključujući i BG:VOZ.
RED VOŽNJE - Srbija Voz a.d.
w3.srbvoz.rs
Tu su i "Kuriri"
Ред вожње – Курир – Srbijavoz
www.srbvoz.rs
Pogledao sam DB Navigator aplikaciju baš i sasvim si u pravu, dobar predlog. Ja bih takođe dao predlog aplikacije SBB-a (Švajcarska Federalna Železnica), koji integriše prigradsku železnicu, kojom sam se pre godinu dana intenzivno služio. Interfejs te aplikacije se praktično svodi na dve stvari:Slažem se u svemu, ali aplikacija je namenjena za kupovinu karata prvenstveno, a s obzirom da SV nema kontrolu nad plaćanjem u BG:VOZ-u, onda i ne mogu da stave opciju tog ranga u app.
Naravno, ništa nepremostivo, ali možda bi zato trebala da se napravi nova aplikacija slična "DB Navigator-u" ili da se uradi veliki uplate na trenutnoj da bi se omogućile opcije čistog planera putovanja ili ti reda vožnje.
Još bolje, ne bih ni ja da zagovaram prisvajanje BG:Voza od strane JP u Beogradu. Neka onda Srbija voz u svoju aplikaciju uvrsti i BG voz, njegov red vožnje, stanice i sve potrebne informacije, kao što je to urađeno i na web sajtu SV i neka omogući opciju kupovine karte, kao i za ostale rute. Time ćemo pospešiti vidljivost BG voza u očima korisnika gradskog prevoza. Ovako, postoji velika doza ignorisanja BG voza od strane SV. Kontraporduktivno ako mene pitate. A i možda je i bolje izbeći "pokušaje" saradnje između naših javnih preduzeća, retko se to završi uspešno.Србијавоз једини има овлашћење за путнички превоз на железници, те тако и за БГ воз. Осим тога, те гарнитуре су ипак власништво државе, не би смео да их присваја ниједан град.
Такое. Посебно због краткоће перона Карађорђевог парка, ово нам треба.Ako se budu kupovale nove garniture mislim da bi uzor trebao da bude RER iz Pariza. Kompozicije na sprat, velika vrata na svakih nekoliko metara i često idu dve kompozice spojene. Jedina mana im je što su mnogo ružni na oko
Sa wiki: "Регионална експресна мрежа Ил-де-Франс (фр. Réseau Express Régional, скраћено РЕР) је мрежа брзих железница у Паризу, околини и области Ил де Франса. Укупно 587 км управља пет линија, којима управљају две компаније. Линије А и Б заједно воде РАТП и СНЦФ, док линије Ц, Д и Е припадају СНЦФ-у."Ako se budu kupovale nove garniture mislim da bi uzor trebao da bude RER iz Pariza. Kompozicije na sprat, velika vrata na svakih nekoliko metara i često idu dve kompozice spojene. Jedina mana im je što su mnogo ružni na oko