Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Па поставио сам АПР...
Дакле, по садашњој регистрацији БМВ не може да обавља превоз путника железницом.
Licenciranje operatera ne vrši APR nego Direkcija za železnice
Jedini licencirani operater za putnički saobraćaj u Srbiji je SV

Koliko znam, još uvek ne postoji potpun zakonski za licenciranje u putničkom saobaćaju.
 
Beovoz iz zadnjih 5-6 godina pre ukidanja jeste enormno kasnio, ali je barem vozio daleko izvan administrativnih granica Beograda, što je za današnji propali BG Voz misaona imenica. A takt mu je bio sličan 30-90 minuta gore-dole zavisno od relacije, samo što su tada linije bile neuporedivo duže.
 
Имао је у веду северну Ирску и Енглеску.

Енглези нису протестанти, иако је њихова доња црква ближа протестантизму
 
srbija voz kasnjenje nije opcija.jpg
 
Ту је дресина ИЖС, могуће да је квар на шинама, скретници или мрежи.
 
Kao neko ko u poslednje vreme svakodnevno koristi bg voz na pravcu Vukov spomenik-Novi Beograd jasno je da su vozna sredstva slaba tačka celog sistema. Hitno nam trebaju novi vozovi koji će podići atraktivnost i pouzdanost Bg voza. Ljudi najvise vole BG voz jer brzo "prekoči" Savu što nijedno drugo sredstvo ne može da uradi.
 
Чија ли су? Зна ли се? То су нека стављана накнадно. Али ко је произвођач?
Proizvođač sedišta je Pullman iz Turske. Takva sedišta poseduju pomenuta garnitura 412/416-029/030 i garnitura 412/416-099/100. Obe su 2018. remontovane u Šinvozu za potrebe daljinskog saobraćaja, ali su u međuvremenu prebačene na BG:VOZ.
 
Kao neko ko u poslednje vreme svakodnevno koristi bg voz na pravcu Vukov spomenik-Novi Beograd jasno je da su vozna sredstva slaba tačka celog sistema. Hitno nam trebaju novi vozovi koji će podići atraktivnost i pouzdanost Bg voza. Ljudi najvise vole BG voz jer brzo "prekoči" Savu što nijedno drugo sredstvo ne može da uradi.
Ja povremeno koristim. Juče sam koristio BG voz 1 od Zemuna do Karađorđevog parka. Sistem veoma liči na metro, veoma brzo se stiže do željenih destinacija a iz dosadašnjeg iskustva vozovi su dosta tačni. Tužno je koliko je ovo jedan genijalan vid prevoza, a do maksimuma je zapostavljen. Oni vozovi su zaista svoje završili i pod hitno su potrebni noviji. Mogu samo zamisliti kako će onda biti moćno voziti se tim linijama.
Elem, interesantno da za autobuse imamo brdo nekih standarda, od niskopodnih, preko pogonskih goriva pa sve do godina starosti. Za šinska vozila očigledno nema nikakvih standarda, pa se zato još uvek vozimo praistorijskim vozovima i tramvajima.
 
Obe su 2018. remontovane u Šinvozu za potrebe daljinskog saobraćaja, ali su u međuvremenu prebačene na BG:VOZ.
Е свашта. Мада кад видим седишта у новом Флирту, схватам да о свему томе НИКО не води рачуна.
А постоје РВР који се не користе у БГ:ВОЗ?
 
Svi RVR se sada koriste na BG:VOZ-u. Desi se, ali sada već zaista retko, da neki RVR zameni FLIRT do Valjeva recimo.
 
Kao neko ko u poslednje vreme svakodnevno koristi bg voz na pravcu Vukov spomenik-Novi Beograd jasno je da su vozna sredstva slaba tačka celog sistema. Hitno nam trebaju novi vozovi koji će podići atraktivnost i pouzdanost Bg voza. Ljudi najvise vole BG voz jer brzo "prekoči" Savu što nijedno drugo sredstvo ne može da uradi.
Potreban nam je novi gradski prevoz, pod hitno, jer svaki podsistem kuburi, čak i onaj koji se bavi vozačima.
 
Ово беше једна од оних гарнитура које нису могле да уђу код нас због ембарга?
 
Vrh