W
WLABmz
Guest
Navodno je 1992 godina u pitanju
На слици коју си поставио пише 1990.
Navodno je 1992 godina u pitanju
Ја сма читао да су својевремено БДЖ направиле ЕМВ по угледу на Југословенске, што управо рефлектор и оне две утичнице спреда и говоре.
Njujorški Metro je krajnje zapušten, neodržavan i ofucan, kako u pogledu infrastrukture tako i voznog parka, Ali je ipak metro, vozovi idu svakih 2-7 minuta 24 sata dnevno, i ne može se baš porediti sa BG Vozom koji je zavisna prigradska železnica koja danas ide ređe od međunarodnih vozova Budimpešta-Beč, a trasu čak deli sa naftnim cisternama.New York bg voz
Isto je voz star 40tak godina.
Ово искључиво од нас самих зависи. И управо то је наш цивилизацијски велики проблемčisti, pristojni, udobni, uredni,
Već imamo svoj Šinkansen(Soko), mogao bi i BG Voz malo da se ugleda na tokijske prigradske vozove. Naravno da mu ne treba 150 linija, Tokio kao grad ima stanovnika koliko 5 Srbija. Idealno bi bilo kada bi u narednih 10 godina dobio pedesetak novih garnitura, i kada bi do sredine 2030-tih imao ukupno 5 linija koje bi funkcionisale u okviru integrisanog tarifnog sistema GSP:Ne moramo se sad baš porediti sa Japanom koji je od većine zemalja sveta znatno razvijeniji u mnogo pogleda, a naročito u železničkom.
Kad li će naše da budu isključene iz saobraćaja Ima li gde kakav sveži info za kupovinu novih vozova Bg voza?
Pa Dzigi, jbm mu miša gde bi drugde proterao prugu u Resniku?Железничка станица Ресник, тамо сам био једном случајно, не налази се у најнасељенијем делу већ скроз на самом крају насељу низ неко брдо у три лепе.
Neko izgleda nije bio popio kafućino pa je video ono čega nema na spisku.Tosin bunar je pomeren nije ukinut
Железничка станица Земун поље нема благе везе са самим насељем Земун поље
Железничка станица Алтина се налази на самој периферији насеља, доста удаљена од већег дела Алтине
Sa druge strane pruge već ima jedno manje naselje, koje je uz put kojim ide linija 507 ka Rušnju.Stanica je tu gde jeste, ostaje samo da se vremenom taj prostor urbanizuje. To je proces koji ide prirodno i traje godinama.
Е том логиком се водили творци Ајиног метроа.Stanica je tu gde jeste, ostaje samo da se vremenom taj prostor urbanizuje. To je proces koji ide prirodno i traje godinama.
Mislio je na tendenciju postavljanja stanica duž obodno trasiranih pruga bez uzimanja u obzir dogradnje devijacija u cilju bolje pokrivemosti javnim prevozom (Krnjača, Ovča), odnosno planiranja uređenih urbanih zona sa druge strane pruge (Batajnica, Zemun polje) ili obostrano (Altina pre divlje gradnje, Ovča).Pa Dzigi, jbm mu miša gde bi drugde proterao prugu u Resniku?
Gore po grebenu od Straževice pa prema Avali???
Samo zato bi zadovoljio uslov da je u najnaseljenijem delu naselja. Ne ide to tako.