Прле
Expert
- Učlanjen(a)
- 29.11.2018.
- Poruke
- 6.440
- Pohvaljen
- 9.067
Ja se samo nadam da će to svi shvatiti da to nisu nikakva "pravoslavna braća" i kako nas obožavaju... Nema ni P od pravoslavlja kod njih ni B od braća...
Причај ми о томе...
Ja se samo nadam da će to svi shvatiti da to nisu nikakva "pravoslavna braća" i kako nas obožavaju... Nema ni P od pravoslavlja kod njih ni B od braća...
Hajde sada nekoliko zanimljivih činjenica o RVR:Sećam se da sam pre desetak godina pročitao tekst dokumenta (mislim da je bio okačen na railserbia), u kojem je bio ispisan maksimalni broj remonta koji je RVR predvideo za seriju 412/416. Nakon toga dolazi do zamora materijala i garniture trebaju da se izbace iz saobraćaja. Ostalo mi je u sećanju, jer mi je podatak bio zanimljiv, pa sam za neke garniture računao koliko su remonta imali do tog trenutka i još koliko remonta mogu da imaju pre nego što bi, po proizvođaču, trebalo da budu izbačene iz saobraćaja. Detalja se na žalost ne sećam.
Pa makar i polovne vagone sa po dva široka vrata i lokomotive za push-pull (sirotinjska, ali ekonomski održiva varijanta). Takvih vagona ima i dvospratnih polovnih, recimo Holandske železnice.
Mislim da nisi u pravu. BG meto i voz nije železnički operater....Jedna od retkih pametnih reformi sa naprednjacima je ukidanje monopola na transport Želrznicama Srbije.
Вероватно ЦИП."Očekujemo da do sredine sledeće godine završimo tehničku dokumentaciju, a projektna će biti završena do kraja ove godine. To znači da ćemo brzo imati izvođača, a rok za završetak radova je 18 meseci od uvođenja izvođača u posao", rekao je Vesić za TV Prva."
Ko radi projektnu dokumentaciju, na osnovu kog tendera i za koliko novca??? Izvinite što pitam gluposti jer se radi o mojim parama poreskog obveznika koji radi i plaća poreze ovoj državi, praštajte.
Па зашто онда постоје? За кординацију свих видова јавног превоза имамо Дирекцију за јавни превоз, и за то нам не треба ни више ни мање бирократске основе. Једина сврха постојања "Београдски метро и воз" је како би били оператер, остало је пљачка народа.Mislim da nisi u pravu. BG meto i voz nije železnički operater.
A i prevoz putnika metroom planiraju da povere RATP-u.@Karlo del Ponte @Pendolino
Naziv
Akcionarsko društvo za železnički prevoz putnika Srbija Voz Beograd-Savski Venac
PIB
109108438
MB
21127124
Datum osnivanja
10.08.2015.
Delatnost
4910 - Železnički prevoz putnika, daljinski i regionalni;
Veličina preduzeća
Veliko
Naziv
Javno komunalno preduzeće za izgradnju i obavljanje prevoza putnika metroom i razvoj gradske železnice u Beogradu Beogradski metro i voz Beograd
PIB
111091167
MB
21424650
Datum osnivanja
12.10.2018.
Delatnost
4931 - Gradski i prigradski kopneni prevoz putnika;
Veličina preduzeća
Malo
Kakve veze ima APR iz od firme SV sa firmom BG metro j voz.@Karlo del Ponte @Pendolino
Naziv
Akcionarsko društvo za železnički prevoz putnika Srbija Voz Beograd-Savski Venac
PIB
109108438
MB
21127124
Datum osnivanja
10.08.2015.
Delatnost
4910 - Železnički prevoz putnika, daljinski i regionalni;
Veličina preduzeća
Veliko
Naziv
Javno komunalno preduzeće za izgradnju i obavljanje prevoza putnika metroom i razvoj gradske železnice u Beogradu Beogradski metro i voz Beograd
PIB
111091167
MB
21424650
Datum osnivanja
12.10.2018.
Delatnost
4931 - Gradski i prigradski kopneni prevoz putnika;
Veličina preduzeća
Malo
Kakve veze ima APR iz od firme SV sa firmom BG metro j voz.
Voleo bi da me neko demantuje sa novim informacijama.
Koliko ja znam, ta firma nije ooerater u železnižkom saobraćaju.