Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Vrtim se nesto oko Hrama, rekoh aj se spustim na Bg do Rakovice

Bg Voz u 16:13 izuzetno ne saobraca. Pa kad ce ako ne u spicu sad jmm
 
Kažu neki "infrastrukturni problem" na stajalištu Tošin bunar. Ne znam kako ne utiče na ostale vozove, već samo na bgvoz?
 
"Zahvaljujemo se putnicima na razumevanju." i sve je OK.

To što je to vreme povratka sa posla, ma nebitno.

Ja se zaista nadam da niko od trenutno rukovidećih ljudi neće imati apsolutno nikakve veze za budućim metroom.
 
Ako je za utehu ja u Parizu sam slušao takve najave bukvalno svaki 3ći dan. Te se neko bacio na prugu te neko hoda po tunelu te je iščupana kontaktna mreže, te ima neki štrajk, nekad se pokvari skretnica, ili pukne šina, defektira lokomotiva/garnitura, pronadjen sunmnjivi paket, ispražnjena stanica zbog rizika atentata, nestala struja, pokvario se sitem itd i tako od kad znam za RATP i SNCF.
 
Da, samo što Beograd nema ni 12mil, ni sistem te razmere.

Razvijene mreže su podložne širokom spektru problema koje neki bolje prevazilaze od drugih, međutim za razliku od "sirotog Pariza" ovo naše stecište štetočina za pola veka nije uspelo da skrpi deset godina normalnog rada jednog patrljka od linije, pa bez ikakvog pokrića i pored hroničnih poteškoća rado uvodi nove antibiotike.

Zbog takvih je tramvaj ostao u senci autobusa, metro na papiru, a praktična železnica pusta želja. Sve što odvlači pažnju od gorućih problema za vlast je dobro, budući da ista na taj način kupuje vreme i resurse za pet projekte fast forvardovane na listi prioriteta (prvo Surčin i Makiš, ko *ebe Dušanovac i Borču).
 
Pukao je napojni kabl na samom vozu, praktično se prepolovio pa srećom nije bio dovoljno dugačak da padne ka peronu. I srećom da se dogodilo baš na stanici jer je pitanje da li bi nas pustili napolje i drugoj situaciji. Voz je ostao da stoji, a mi smo prešli na drugi kolosek i sačekali onaj sledeći.
Iza ovog ubijenog ostao je većim delom u tunelu novosadski. Nemam pojma šta su sa tim ljudima uradili.
 
Vrh