astrodule
Professional
Gostovao je juče u BGD hronici. Teško ga je slušati ako se imalo razumeš u te stvari.
Taj za Mladenovac je pomeren u 16:34, s tim što se uvek on otkazuje ako je deficit ispravnih garnitura za BG voz.Izbaciše neke jutarnje od Rakovice ka Vuku. I popodnevni iz Zemuna za Mladenovac u 16:51h koji je bio dobra veza Nbg i Rakovice
Stanisavljević je naš Bagdad Bob.Železnice objasnile zašto je BG voz kasnio poslednjih nedelju dana
Dva kvara za nedelju dana izazvala su usporen saobraćaj BG voza, jer je u oba slučaja jedan kolosek morao da bude zatvoren.n1info.rs
Stanisavljević je naveo i da radnim danima, na prugama beogradske železnice, saobraća 127 vozova, ali da oni nisu puni i da se putnici još nisu navikli da voz koriste kao javni gradski prevoz.
Nisu preuzeli funkciju. Za te vozove ne važi karta BeogradPlusa nego podleže tarifniku SrbijavozaSada kada su ovi međugradski preuzeli funkciju BeoVoza kako funkcioniše naplata karata npr od Rakovice do Zemuna u vozu Valjevo-Zemun?
Voz nema bavljenje ni u jednoj stanici do ValjevaDa li je ovo tačno? Može da stigne direktni za 1:11h do Valjeva?
Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
Nikada mi nije palo na pamet da se švercujem mada de facto Bg voz je besplatan i nisam video nikada u novom sistemu kontrolora i bele u BG Vozu.
To je bio odgovor na tvoje neslaganje sa JohnnyLee-jem. Komentar na visinu perona odnosio se prvenstveno na činjenicu da u slučaju blagovremenog usvajanja povoljnijeg standarda za lokalne uslove ne bi došlo do dileme na koje još kompromisno rešenje utrošiti koliko stotina miliona za koliko putnika dnevno pri koliko dobrom umreženju sa ostalim vidovima prevoza, koliko još čekati, čega se usput odreći i posle kog reda veličine ulaganja ga partijske neznalice ne bi ponovo zapustile, degradirale, marginalizovale, isključile iz tarifnog sistema ili ne daj bože potpuno ukinule.Nisam shvatio poentu posta al ok. Da, naravno da treba da postoji platfotma svuda gde može. Samo to ovde nije bila tema, ovde je tema zašto nije peron 760mm od GIŠa i zašto svuda ne postoje uređeni PERONI!
Peroni se sad ugrađuju na svaku prugu kad se ta pruga modernizuje, biće ugrađeni na celom K10 i na ovim regionalnim prugama koje se elektrifikuju. Kad su remonti u pitanju tu se takvi peroni ne ugrađuju već se čeka velika rekonstrukcija/modernizacija a zadržava postojeće stanje do tad.
Jednostavno nije realno da se na nekom stajalištu na istoku Srbije recimo sa 5 putnika dnevno ugrađuje peron, menja raspored staničnih koloseka, gradi pothodnik i lift.
Kad železnica zašivi pa dnevno imamo više hiljada ljudi onda da naravno da treba, kao što je na Beograd-Valjevo
Prema katastru pružni pojas je širok 60m što je dovoljno za četvorokolosečnu stanicu sa ostrvskim peronima na nasipu. Jedino su se zeznuli s stepenicama koje nisu usmerene ka pothodniku. Ako neće da zatvaraju prugu zbog novih pothodnika mogu napraviti mezanin, samo što bi onda zbog nasipa pasarele bile toliko visoke da prilaz ne bi bio praktičan bez eskalatora. Svakako skuplje, ali ne treba zaboraviti da bi stajalište postalo prava urbana stanica u najbrže razvijanom delu Novog Beograda.Пасарела од станице до друге стране булевара би била корисна. Али се плашим да нема простора између две парцеле, оне са оним закошеним баракама и ове спорне.
Тачно би требало 90 метара пасареле од оног подеста где се са степеништа скреће ка перону.
Опет имамо две грешке у самом пројектовању:
-што је стајалише у супротности са планираним проширењем са 2 на 4 колосека,
-што стајалиште није направљено тачно на надвожњаку изнад улице Тошин бунар, са приступом перонима са обе стране улице, како би се створило функционално преседачко место.
Može se odrediti na osnovu uzorka i posmatranja u nekom vremenskom periodu matematički, ali se niko me bavi time. Možda SJP ima neke proceneKako da odrede broj putnika kada ne postoji kontrola?