Тужно је да се деценијама ништа не улаже у БГ воз који се карактерише као брзи односно "тешки" метро (попут немачког С-бана) и који би са више десетина милиона евра улагања (минимално у односу на метро који ће коштати милијарде) могао да буде огромно растерећење за ГСП. Па да су у протеклих 20 година улагали по 10 милиона евра годишње и направили пругу до аеродрома сад би смо били у далеко бољој ситуацији. Никакав развој БГ воза није планиран колико ја видим...
„Nismo mogli od ranžirne stanice (Zemun), da vam ne objašnjavam naše probleme i naše muke. Idemo, dakle, unazad. Mislili smo ovde da skrenemo (rukom pokazuje od Zemuna pravo ka Surčinu, prim. N1), da sebi muke skratimo. Ne vredi“, rekao je Vučić, ne elaborirajući dalje razloge tih muka.Planirana pruga do Nacionalnog stadiona više "lagani flert" nego ozbiljna veza s centrom grada
U toku je javni uvid u nacrt plana za izgradnju deonice pruge od Zemun polja do budućeg Nacionalnog stadiona u Surčinu. Iako bi se realizacijom tog projekta, između ostalog, beogradski aerodrom povezao sa železničkom stanicom "Prokop", deo stručne javnosti dovodi u pitanje efikansost planiranog...n1info.rs
To ne pije vodu jer sam se licno uverio na licu mesta da moze da se izvedeКао проблем је да направе надвожњак изнад почетка скретничке лире ТПС и да пруга одмах скрене ка Икарбусу и ту пређе аутопут?
Možda je problem u visinskoj razlici između nasipa levog koloseka i zemljišta ka autoputu?Као проблем је да направе надвожњак изнад почетка скретничке лире ТПС и да пруга одмах скрене ка Икарбусу и ту пређе аутопут?
Smeta zgrada unutrašnjeg otpravnika vozova sa kulom. Kolosek bi morao da se odvoji negde na polovini prvog koloseka da bi postigao dovoljnu visinu da nesmetano pređe preko svih koloseka.А да се денивелисање и прелазак преко оба колосека одради одмах по изласку из станице Земун? Да негде у зони преласка преко аутопута из правца Земуна ка ТПС буде прелазак десног колосека преко свих колосека?