Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Па нек направе кроз приземље зграде пролаз право до степеништа за станицу. Нек поставе то као урбанистички услов.
Опет ће "живи" простор бити пријатнији приступ од садашње дивљине и хаоса.
 
Тужно је да се деценијама ништа не улаже у БГ воз који се карактерише као брзи односно "тешки" метро (попут немачког С-бана) и који би са више десетина милиона евра улагања (минимално у односу на метро који ће коштати милијарде) могао да буде огромно растерећење за ГСП. Па да су у протеклих 20 година улагали по 10 милиона евра годишње и направили пругу до аеродрома сад би смо били у далеко бољој ситуацији. Никакав развој БГ воза није планиран колико ја видим...
 
Тужно је да се деценијама ништа не улаже у БГ воз који се карактерише као брзи односно "тешки" метро (попут немачког С-бана) и који би са више десетина милиона евра улагања (минимално у односу на метро који ће коштати милијарде) могао да буде огромно растерећење за ГСП. Па да су у протеклих 20 година улагали по 10 милиона евра годишње и направили пругу до аеродрома сад би смо били у далеко бољој ситуацији. Никакав развој БГ воза није планиран колико ја видим...

Ulozilo se mnogo sredstava u BG Voz ali indirektno kroz modernizaciju pruge Beograd Pancevo i izgradnju brze pruge BG-NS. Sve su stanice dobile siroke perone, nadstrešnice, podhodnike i liftove, stanicne zgrade su ili renovirane ili su izgradjene nove i izgradjeni su parkinzi.

E sad sto se to ne održava je druga priča.
 
„Nismo mogli od ranžirne stanice (Zemun), da vam ne objašnjavam naše probleme i naše muke. Idemo, dakle, unazad. Mislili smo ovde da skrenemo (rukom pokazuje od Zemuna pravo ka Surčinu, prim. N1), da sebi muke skratimo. Ne vredi“, rekao je Vučić, ne elaborirajući dalje razloge tih muka.


Ja bi bas voleo da cujem to objasnjenje jer cim su ovako nesto rekli vec vidim neku glupost kao razlog.
 
Као проблем је да направе надвожњак изнад почетка скретничке лире ТПС и да пруга одмах скрене ка Икарбусу и ту пређе аутопут?
 
Као проблем је да направе надвожњак изнад почетка скретничке лире ТПС и да пруга одмах скрене ка Икарбусу и ту пређе аутопут?
To ne pije vodu jer sam se licno uverio na licu mesta da moze da se izvede
 
Ма намазанинсу они. Измислиће нешто типа војне инсталације или сл.
 
Moze neko sa foruma da pita direktno direktora Bujalica preko instagrama, znam da su neki uspeli da mu postave par pitanja, ja sam pokusao ali nije odgovorio.
 
ТПС беше припада Србија возу. Али ја мислим да је намерно тек од Земунског поља због насеља Сингидунум.
 
Као проблем је да направе надвожњак изнад почетка скретничке лире ТПС и да пруга одмах скрене ка Икарбусу и ту пређе аутопут?
Možda je problem u visinskoj razlici između nasipa levog koloseka i zemljišta ka autoputu?
 
А да се денивелисање и прелазак преко оба колосека одради одмах по изласку из станице Земун? Да негде у зони преласка преко аутопута из правца Земуна ка ТПС буде прелазак десног колосека преко свих колосека?
 
А да се денивелисање и прелазак преко оба колосека одради одмах по изласку из станице Земун? Да негде у зони преласка преко аутопута из правца Земуна ка ТПС буде прелазак десног колосека преко свих колосека?
Smeta zgrada unutrašnjeg otpravnika vozova sa kulom. Kolosek bi morao da se odvoji negde na polovini prvog koloseka da bi postigao dovoljnu visinu da nesmetano pređe preko svih koloseka.
 
Screenshot_20231008_210257_Google Earth.jpg


Ajmo jedan mali primer iz francuske za te nabijene i komplikovane situacije.
 
Е тако нешто сам ја имао на уму. Иначе опет грешка у корацима због буџења.

Морали су на време да предвиде везу са аеродромом пре свих радова на брзој прузи.
 
Vrh