Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Ja sam ga osetio isto koliko i predhodna 2 veća, '99 kad beše i onaj oko 2010., a bio je malo jači nego kad mi BG voz protutnji ispod zgrade u kojoj stanujem blizu Vuka... To se uvek oseti, ali nije strašno...

Inače konkretno Beograd ne može imati katastrofalne zemljotrese... Za dlaku smo gde treba da budemo da možemo da imamo slabe i umerene a ne i katastrofalne. Pa su i neke posebne procedure za vozove od zemljotresa takve jačine verovatno nepotrebne...
 
Juče se nisu pojavili voz za Ovču onaj što ide u 16 i 10 sa NBG kao ni sledeći oko 15 do 17. Došao je tek neki vanredni oko 5 do 17. Nikakvih obaveštenja, ništa. Isto tako se pre 3 nedelje nije pojavio voz od Vuka u 7 i 20 za Batajnicu. A što se tiče informisanja putnika, taktika je da se ništa ne javi. Znači javljanje je samo koji voz nailazi ,a ako neki kasni ili ga nema nikom ništa. I onda tako ljudi stoje i nemaju pojma šta se dešava, da li da čekaju ili idu. Tako da se izgleda često događa da voz ne dođe i to je to.
 
Juče se nisu pojavili voz za Ovču onaj što ide u 16 i 10 sa NBG kao ni sledeći oko 15 do 17. Došao je tek neki vanredni oko 5 do 17. Nikakvih obaveštenja, ništa. Isto tako se pre 3 nedelje nije pojavio voz od Vuka u 7 i 20 za Batajnicu. A što se tiče informisanja putnika, taktika je da se ništa ne javi. Znači javljanje je samo koji voz nailazi ,a ako neki kasni ili ga nema nikom ništa. I onda tako ljudi stoje i nemaju pojma šta se dešava, da li da čekaju ili idu. Tako da se izgleda često događa da voz ne dođe i to je to.
Informisanost je nepostojeća i žalosno je što to ne mogu da reše a žele da dobiju imidž "novih železnica"
 
Ево месец дана још чешће користим БГВоз са преседањем па да поделим неко искуство.
...
На станицама НБг и Тошин Бунар ми се чини да треба неко проширење прилаза јер треба неких 3-4 минута да се сиђе низ степенице.
...
Apsolutno se slažem. Isto to treba i u Batajnici. Imali su sav prostor ovoga sveta kada su rekonstruisali te stanice i nisu mogli da stave šire pothodnike i stepenice.

Kada se bude gradio metro treba ignorisati apsolutno svakoga iz trenutnog menadžmenta Železnica i pustiti strance da vode ceo projekat od početka do kraja. Našima ne treba omogućiti ni da okreče stanice.
 
Sudeći po informacijama o izmenama sa sajta Srbijavoza, vozovi iz Mladenovca češće izostaju nego što idu, što poprilično remeti funkcionisanje gradske železnice između Resnika i Ovce/Zemuna, jer ujutru ima dva polaska iz Mladenovca
 
Sudeći po informacijama o izmenama sa sajta Srbijavoza, vozovi iz Mladenovca češće izostaju nego što idu, što poprilično remeti funkcionisanje gradske železnice između Resnika i Ovce/Zemuna, jer ujutru ima dva polaska iz Mladenovca
Očigledno su skontali da su oni najmanji prioritet. Zato lepo treba ukinuti i time obezbediti pouzdanost ostatka sistema
 
Gremlin iz šahta je na sednici Skupštine Srbije rekao da se priprema projekat izgradnje gradske železnice koja će ići do centra Surčina i Aerodroma „Nikola Tesla“, i da je plan da gradska železnica ide i do centra Obrenovca.

On je naveo da se kroz rekonstrukciju BG voza planira uključenje Pančeva i Nove Pazove i drugih opština iz kojih i ka kojima ljudi gravitiraju iz Beograda.


Aj baš da vidimo i to čudo. :LOL:
 
Jeл раде руси пругу за Обреновац преко аеродрома?
 
Gremlin iz šahta je na sednici Skupštine Srbije rekao da se priprema projekat izgradnje gradske železnice koja će ići do centra Surčina i Aerodroma „Nikola Tesla“, i da je plan da gradska železnica ide i do centra Obrenovca.

On je naveo da se kroz rekonstrukciju BG voza planira uključenje Pančeva i Nove Pazove i drugih opština iz kojih i ka kojima ljudi gravitiraju iz Beograda.


Aj baš da vidimo i to čudo. :LOL:

Širenje BG voza je stara Sićveova priča, još iz vremena kad je bio vođin namesnik za Grad Beograd. Ima tu naravno dobrih ideja, poput dupliranja koloseka od NBG do Zemuna (a u nekoj kasnijoj fazi i do Prokopa), kako bi BG voz na najfrekventnijoj liniji imao takt od 10-15 minuta. Ali bilo je i "genijalnosti" tipa da linija za Obrenovac ide od Novog Beograda, preko Aerodroma, surčinskih poljana, Naci stadiona (i verovatno novog Sajma), pa još malo poljana, preko Save i do Obrenovca.

Pre par godina je bila priča da će ceo projekat finansirati Rusi, čak je imao i zvaničan naziv "Beogradski dijagrami", ali je Vladimir Vladimirovič, kao što vidimo, imao neke druge planove.
 
Znam, pa ne smeta meni ova (ponovna) najava, samo čekam da vidim hoće li se obestiniti. :D Potencijal BG voza do aerodroma i do Obrenovca je toliko očigledan da samo najveći slepci to ne bi mogli da uvide. I naravno, da treba raditi na vraćanju nekadašnjeg BEO voza. Samo da prionu već jednom na to.
 
Pre par godina je bila priča da će ceo projekat finansirati Rusi, čak je imao i zvaničan naziv "Beogradski dijagrami", ali je Vladimir Vladimirovič, kao što vidimo, imao neke druge planove.
Dijametri, ne dijagrami ;)

Po ugledu na Moskovske centralne dijametre (diametr, ru = prečnik).
 
Проширење пруге НБГ-Земун су могли да ураде у склопу ове модернизације. Безвезе ће после бити затварање пруге, укидање полазака, рушење направљеног стајалишта Тошин бунар са све лифтом...
Што се тиче пруге за аеродром и Обреновац, греота да се ограничи само на градску железницу, кад од Обреновца може да се продужи до Шапца па да се добије бржи воз до Лознице, Бање Ковиљаче и даље Босне, без промене смера у Руми и Шапцу.
 
Проширење пруге НБГ-Земун су могли да ураде у склопу ове модернизације. Безвезе ће после бити затварање пруге, укидање полазака, рушење направљеног стајалишта Тошин бунар са све лифтом...
Што се тиче пруге за аеродром и Обреновац, греота да се ограничи само на градску железницу, кад од Обреновца може да се продужи до Шапца па да се добије бржи воз до Лознице, Бање Ковиљаче и даље Босне, без промене смера у Руми и Шапцу.
Računao sam vozbo vreme preko Obrenovca do Šapca, isto mu izađe kao preko Rume. Jedino što nema obrta smera u Šapcu. Ali u načelu se slažem, ta pruga bi trebala biti i za drugi saobraćaj. Recimo, kad bi se izgradila deonica Obrenovac-Lajkovac-Čačak, Valjevo-BG bi bilo dosta brže, Čačak bi bio pkvezan sa Beogradon itd. Lajkovac-Čačak je baš dugoročno a ovo pre bi moglo da se radi
 
Проширење пруге НБГ-Земун су могли да ураде у склопу ове модернизације. Безвезе ће после бити затварање пруге, укидање полазака, рушење направљеног стајалишта Тошин бунар са све лифтом...

Ја се не бих могао кладити да ће се додавање додатна два колосека на тој деоници десити за време наших живота.

Што се тиче пруге за аеродром и Обреновац, греота да се ограничи само на градску железницу, кад од Обреновца може да се продужи до Шапца па да се добије бржи воз до Лознице, Бање Ковиљаче и даље Босне, без промене смера у Руми и Шапцу.

За ово болдовано бих се већ могао кладити да се неће догодити за време наших живота. Уосталом, апсолутно је економски неисплативо градити пругу зарад пар путничких возова дневно, нарочито кад већ постоји пројектована пруга алтернаривном трасом, чија је градња чак и почела, па је прекинута (Ваљево - Лозница).
 
Истина, све је то далеко од реалног, мада је мени и изградња пруге до Обреновца са новим железничким мостом преко Саве још мање реална, а у исто време годинама се прича и тапка у месту са продужетком обилазнице преко Дунава.
 
Drugari treba mi jedan savet, treba iz Rakovice da idem do Borče, kombinacija voza i busa, gde je pametnije presadati na stanici Pančevački most ili na sledećoj Krnjača most?
 
Vrh