Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Demolirani voz i jeste stajao na stanici na Vuku, dok je policija obavila potrebne radnje... Ovde se radi o drugom vozu koji je zbog ovog prethodnog, koji se neplanirano zadržao na Vuku, stajao u tunelu 40 min.. ta žena iz priloga je u tom vozu bila, tako su stajali i na kraju ih vratili nazad na Karađorđev park gde su izašli napolje..
 
Колико видим овде помаже само да се лично, ко има времена и пара да пресавије табак, па да тужи хулигане за губљење времена и моралну штету.
 
Ako je demolirani voz stajao na stanici na Vuku, kako je ovaj drugi voz dobio signal da krene sa Karadjordjevog parka.
 
Возовима се на тој прузи не управља на основу станичног размака (још мање на основу стајалишног).
Али било би лепо да су успели да га задрже на Карађорђевом, због путника.
 
Возовима се на тој прузи не управља на основу станичног размака (још мање на основу стајалишног).
Али било би лепо да су успели да га задрже на Карађорђевом, због путника.

Стајалишни размак ни не постоји као појам. Можда је воз већ кренуо из Карађорђевог парка, пре него што је јављено о догађају у Вуковом споменику.
 
Nije se znalo koliko će da traje, niti je vrv javljeno da se bilo šta desilo. Voz je stajao na vuku i lično sam video policiju kako grupu od 7-8 klinaca blokira da izađe, u tom trenutku sam u daljini video taj nesretni BGvoz u tunelu kako staje na signal, mislio sam da će biti brzo rešeno (putnici su molili da voz krene), ali je kondukterka bila uporna i zajedno sa policijom radila na rešavanju problema koji se očigledno odužio. Verovatno su mislili da može u bilo kom trenutku da se reši pa nisu vraćali BGvoz nazad.
 
Noćna inspekcija Prokopa 😊

20230127_042556.jpg
20230127_042127.jpg
Screenshot_20230127-064936_Gallery.jpg
Pored vode malo otpada i sa plafona...

20230127_043119.jpg

Stiže voz za LA u 4.30, propuštam ga...

20230127_050715.jpg

Pretpostavljam da su ovo te reklamne table koje juče neko reče da su klinci žvrljali.. Mesecima već stoje čiste, prosto nekako mame da izvadiš flomaster 😊

20230127_064040.jpg
20230127_064102.jpg

Mladenovac, malo je visoko da se uđe u voz, nije lepo stao ili je peron prekratak

20230127_070658.jpg

Jako malo putnika u oba smera (dvojica ka Mladenovcu uključujući mene, do 10tak putnika iz Mladenovca) linija za bleju, zavejalo, a unutra toplo kao u sred leta, može u majici da se sedi... Mašinovođa lepo vozi, lepo ugrejao kompoziciju, zamislio sam da je možda baš mvbg1 za upravljačnicom pa mi bilo još lepše... 😊

Iz Mladenovca je krenuo sa 23 min zakašnjenja jer je toliko kasnio ka Mladenovcu... Pre tunela malo pre Ralje je morao da čeka BG voz da prođe da bi nastavio...

Od Resnika se napunio... i to je to, kratak review vožnje do Mladenovca i nazad 🙂
 

Prilozi

  • 20230127_071816.jpg
    20230127_071816.jpg
    73,8 KB · Pregleda: 115
Vlak u snijegu..

Što ne slika i plafon na Prokopu, da vidimo je l' stvarno curi od poklopaca za pokretne stepenice, ili na drugim mestima?
 
Nisam znao da vam je to bila dilema, slikao bih... Možda sutra ;) na više mesta curi... minimum 5, 6... prosto gradilište je, nije gotova stanica uprkos svim otvaranjima do sada...
 
Ето то је та политичка линија за Младеновац која не служи никоме. Превози ваздух. Који су они прикани, то је невероватно.
 
Što se ne može reći za liniju ka Lazarevcu... ona je solidno popunjena...
 
Ето то је та политичка линија за Младеновац која не служи никоме. Превози ваздух. Који су они прикани, то је невероватно.

а то је гарант због катастрофалног реда вожње. јер да је добар, сигурно би било путника
 
Vezano za Pančevo-Beograd, za onoga ko hoće ima sasvim prosto rešenje. Garnituru Zemun-Mladenovac i Beograd-Pančevo zameniti, a Prokop-Pančevo Vojlovica na dva sata. Tipa, iz Prokopa 4:00, 6:00, 8:00, 10:20, 12:20, 14:20, 16:20, 18:20, 20:20, iz Vojlovice: 5:00, 7:00, 9:00, 11:20, 13:20, 15:20, 17:20, 19:20, 21:20. Između 6 pari polazaka za Vršac, pa da makar ima preko celoh dana. Cena karta promotivna 100 dinara za nekoliko meseci, voz ide tamo gde ljudima treba, pa da onda brojimo putnike. Ovako, izgleda da je cilj da se uskoro kaže "nema putnika".
 
Poslednja izmena:
Тј Панчевачки терминира на Прокопу, али даље иде за Земун па у Младеновац - и обрнуто?
 
А како да се окрене на Прокопу? Да се врати по истом колосеку све то П моста?
 
А како да се окрене на Прокопу? Да се врати по истом колосеку све то П моста?
Isto kao što sa okreće Vršački voz, voz dođe na 3. kolosek na koji jedino može, iskrcaju se putnici i on nastavi iz stanice u smeru Novog Sada. Nakon obrtanja smera nakon skretnica na izlasku iz Beograd Centra voz se vraća na 9. kolosek.
 
Младеновац треба потпуно укинути док се не ремонтује пруга, јер је пруга у катастрофалном стању. И да иде чешће, стално би каснио због тога. Боље увести Панчево на сат времена.
 
Isto kao što sa okreće Vršački voz, voz dođe na 3. kolosek na koji jedino može, iskrcaju se putnici i on nastavi iz stanice u smeru Novog Sada. Nakon obrtanja smera nakon skretnica na izlasku iz Beograd Centra voz se vraća na 9. kolosek.
А каква је могућност окретања на Новом Београду? Кад је већ тако компликована промена смера на Прокопу, зашто не додати још свега 4-5 минута вожње по смеру, а скратити време путовање потенцијално великом броју путника? Или из неког другог разлога возови из смера Панчева/Вршца морају да завршавају и започињу вожњу на Прокопу?
 
Младеновац треба потпуно укинути док се не ремонтује пруга, јер је пруга у катастрофалном стању. И да иде чешће, стално би каснио због тога. Боље увести Панчево на сат времена.
Upravo tako. Bus stiže mnogo brže. (do Mladenovca)
 
Младеновац треба потпуно укинути док се не ремонтује пруга, јер је пруга у катастрофалном стању. И да иде чешће, стално би каснио због тога. Боље увести Панчево на сат времена.
Slažem se, čak i sa sjajnim terminima polazaka jednostavno manjak polazaka u toku dana, duže vreme putovanja i totalna nepouzdanost (što je ja mislim ključno) dovodi do iste situacije kao sada gde ima 5 putnika po vozu. U situaciji gde nemaš voznih sredstava i gde je sve na ivici kapaciteta ti zauzimaš 2 garniture dobar deo dana zbog 20 putnika.
Takođe na te vozove niko ne može da se osloni, jer će uvek kasniti u Resnik, dakle za gradski transport su beskorisni, dok Mladenovčani ne znaju da li će stići na vreme.
Rešenje: Ukinuti tu liniju, RVR prebaciti na PANvoz. 2 RVR mogu da drže takt od sat vremena tokom celog dana na Pančevo Vojlovica - Beograd Centar ili Novi Beograd, dok bi do Zemuna bilo nategnuto jer bi vreme stajanja kompozicije bilo samo 10 minuta, u slučaju kašnjenja, bilo bi ispadanja. 3 RVR bi lako mogla držati takt od sat vremena do Batajnice čak. U svakom slučaju dolazimo do problema kako naplatiti relacije unutar Beograda. Ali ako smo to već rešili, onda nema problema ni BGvoz pustiti.
 
Vrh