Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

BG:VOZ je postao transportni bolesnik, takoreći zapušteni pacijent kojeg vlast maltertira sve više, a isti je u sve lošijem stanju..

Današnji haos:

Снимак екрана (538).png


Снимак екрана (539).png


Снимак екрана (540).png


Снимак екрана (541).png
 
Izgleda da samo Gagi prati rad PAN:VOZ-a, rekao bih da linija neće ići prazna, ali ne treba očekivati prepunjene vozove..


Inače, gde će biti terminarna stanica za taj direktni voz iz Pančeva za Novi Sad, nešto ne verujem da će ići do Vojlovice ili se varam?
Zašto voz svako malo usporava? Taman ubrza, pa uspori.. Zar je ta pruga već propala? Dobro i stigne za pola sata sa tolikim usporavanjima.

Inače, evo još jednog priloga, malo je putnika, nadam se da je to zbog toga što se još nije pročulo:
 
Dati povišicu reporterki za ovu reportažu, u marektinškom smislu uradila više za ovu liniju nego čitav Srbija Voz zajedno..:gobb:

Na pruzi izmedju Pančevačkog mosta i Pančeva često su putni prelazi u kvaru, takodje i signali, stanice/stajališta su već u očajnom stanju (doprinos naroda), i brzina nije nigde 120 km/, čak štaviše na jednom od koloseka je 80 km/h, ta pruga je brzo propala...
 
Zašto voz svako malo usporava? Taman ubrza, pa uspori.. Zar je ta pruga već propala? Dobro i stigne za pola sata sa tolikim usporavanjima.
Da smo kupili veš mašinu ili tv, važila bi garancija, ovako nema veze.
To je inače pruga koja je plaćena kao da je za 160km/h, urađena je kao za 120km/h, a kakva je stvarno vidiš i sam.
 
E, kad se setim, koliko smo čekali da srede tu prugu, izgrade drugi kolosek.. taj period bez vozova se baš poklopio sa mojim studiranjem.. pa na kraju uradili prugu, mi kao-evo, sad ćemo imati vozove na 15 min.. cvrc.. onda su počeli da rade ona dva nadvožnjaka preko Zrenjaninca pred Pančevcem.. kao, i to mora da se remontuje da bi vozovi išli brzo.. malo smo gunđali, komentarisali zar to nije moglo da se radi uporedo sa radovima na ostatku pruge, gužvali se kroz one uličice i Borču, jer je put bio zatvoren zbog radova... Sve čekali, ajde, preguraćemo, imaćemo voz uskoro... kad ono, moša.. završili se svi radovi, platilo papreno, a voza nigde...i tako 5,6 godina već.. Ma, nije kriva vlast, ni smo krivi, ovce, kad smo to dozvolili...
 
Никад није ни било 120 км/ч. Након реконструкције је било 100 км/ч. Рађен је само један нови колосек, стари је остао исти (брзина је била 100 км/ч на њему и раније).
 
Ma da l' je moguće, samo gurneš i prođeš... Neverovatno... A pričalo se još proletos da nema više švercovanja... Plašio sam se, da su mi švercerski dani odbrojani, kad ono, međutim...
Pre nekoliko dana sam pokusao da udjem na stanicu Karadjordjev Park sa kartom kupljenom telefonom, kad ono, ne moze. Kontrolori Bus Plusa koji stoje na kapijama ne mogu da ocitaju kartu kupljenu telefonom koja nije ocitana na validatoru, a validatori na kapijama nemaju NFC i ne mogu da ocitaju karte kupljene telefonom i tako propustim voz dok sam otisao do trafike po kartu.
Kontrolori su mi rekli da gore kod Fransa udjem u bilo koji autobus ocitam kartu i izadjem i vratim se na voz. Genijalno.
 
Pre nekoliko dana sam pokusao da udjem na stanicu Karadjordjev Park sa kartom kupljenom telefonom, kad ono, ne moze. Kontrolori Bus Plusa koji stoje na kapijama ne mogu da ocitaju kartu kupljenu telefonom koja nije ocitana na validatoru, a validatori na kapijama nemaju NFC i ne mogu da ocitaju karte kupljene telefonom i tako propustim voz dok sam otisao do trafike po kartu.
Kontrolori su mi rekli da gore kod Fransa udjem u bilo koji autobus ocitam kartu i izadjem i vratim se na voz. Genijalno.

Tužno.

Ne znam šta bih drugo rekao ako i pored važeće vozne karte to smeće od kontrolora nije htelo da te pusti da prođeš...
 
Čini mi se da Vuk, Franš i Pančevački most imaju stare barijere koje samo čitaju busplus a ove nove barijere čitaju busplus i vozne karte...

Međutim ako ne planiraju angažovano ljudstvo u vidu živih kontrolora na svim stanicama na kojima su postavili barijere, džabe su ih stavljali...
 
Meni je komedija kako Infra ne može da savlada samo dva operatera na istoj stanici.

Ispada da je BGvoz uzurpirao stajališta.
 
Znači Flirt i Gorbačov ...
Neće biti putnika , traljavo je ovo ako ne saobraća nedeljom to će tek biti komedija.
Za godinu dana opet stara priča nema putnika , ukidamo.
Iovako se voze automobili masovno.

Beovoz je bio sjajna ideja.

Sent from my Pixel 4a using Tapatalk
 
Ma bice putnika, pola ljudi je na odmoru, skole i fakulteti jos ne rade. Vozom ce ici mahom mladja populacija koja nema auto.
 
Linija bi imala mnogo jači potencijal da ide do NBG.
NBG stanica ima dovoljno koloseka, čime se rešava problem Prokopa.
Ispada da je problem u Infrastrukturi jer oni ne umeju da reše kontrolu karata dva operatera. Šta će tek da rade kad se tržište liberalizuje?!

Vreme vožnje bi bilo oko 40 minuta, što daje odličnu osnovu za takt od sat vremena.
Dva Gorbačova i cepaj.

Nisam bio, ali mi drug kaže da je zaključana kapija između "dunavskog perona" i "pančevačkog mosta", čime se dodatno konplikuje presedanje na BGvoz (ako je to tačno).

Stanje ove pruge do Pančeva je slika i prilika kako se bacaju pare na železnici poslednjih godina.
Toliko loše urađenih i nedovršenih rekonstrukcija. (osim BG-NS sve što je rađeno poslednjih 10 godina)
 
Dva Gorbačova i cepaj.

Nisam bio, ali mi drug kaže da je zaključana kapija između "dunavskog perona" i "pančevačkog mosta", čime se dodatno konplikuje presedanje na BGvoz (ako je to tačno).
1. Nema dovoljno garnitura ni za BG:VOZ a kamo li za ovo šta predlažeš.
2. Na stajalište Pančevački Most se ulazi na jedino za to predviđeno mesto tamo gde su turniketi.
 
1. Nema dovoljno garnitura ni za BG:VOZ a kamo li za ovo šta predlažeš.
2. Na stajalište Pančevački Most se ulazi na jedino za to predviđeno mesto tamo gde su turniketi.
1. Znam, ali to nije nepremostivo
2. Pričam o "Dunavskom" koji ima ogradu od signala ka mostu
 
1. Znam, ali to nije nepremostivo
2. Pričam o "Dunavskom" koji ima ogradu od signala ka mostu
Pa ima ogradu da bi se sprečilo švercovanje i putnici usmerili ka truniketima. A i ta ograda uopšte i nije ni blizu zone "Dunavskog" perona. Tako da mi nije jasno šta je problem sa "zaključanom kapijom" na ogradi?
Screenshot_20230106_105046.jpg
 
Niko ne prodaje polovne garniture niti hoće niko da da kredit da se one kupe. Samo novo bajo moj
 
Vrh