W
WLABmz
Guest
Pa kako da kupim kartu na samoj stanici? Logike bez da ne možeš da uđeš u voz ako nisi u mogućnosti da u blizini kupiš kartu (naročito BgVoz)
Kako kupuješ kartu na stajalištu GSP?
Pa kako da kupim kartu na samoj stanici? Logike bez da ne možeš da uđeš u voz ako nisi u mogućnosti da u blizini kupiš kartu (naročito BgVoz)
Šalter na Novom Beogradu postoji, juče sam bio na njemu.Na slici deluje da prolaz jako uzan.. ali nije.. lako se prolazi i ako si srednje debljine, samo je gojaznima prolaz nemoguć
Naravno treba i spomeuti da na stanici NBG trenutno može da se kupi karta samo platnim karticama sa automata... šaltera još nema
Nikako, ali imam MasterCard. A može i kod vozača da se kupi karta, zar ne?Kako kupuješ kartu na stajalištu GSP?
Juče sam bio na stanici, 5 osoba ga nije našlo..Šalter na Novom Beogradu postoji, juče sam bio na njemu.
Što se ostalog tiče, nadam se da ćeš debelo u budućnosti plaćati kaznu.
Što se kupovine karata tiče, ne vidim razlog zašto na železničkim pa i na nekimtramvajskim i autobuskim stanicama ne bi postojali aparati.
Samo ću prokomentarisati ovo "švercovanje iz raznih razloga": primarno je to bezobrazluk, od čega naročito izdvajam posebnu kategoriju, koju bih nazvao zato što mi se može.
Ti, buraz, čim imaš internet, mobilni i kompjuter, sigurno imaš para za kartu za prevoz. Dakle, pridružujem se željama i čestitkama da ti odrape kaznu.
Nikako, ali imam MasterCard. A može i kod vozača da se kupi karta, zar ne?
Kako će stranac da se vozi BgVozom?
Regio voz staje na Tošinom bunarom i u njemu može da se kupi karta kod konduktera? Kako će se ulaziti u regio voz?
Ali strasno je sto je obican aparat za prodaju karata kod nas spejs tehnologija.
Sa načinom tvog pisanja u prethodnih nekoliko stranica, upravo ti deluješ kao sveznalica i mnogo mudar.Ok rekao si jednom.. dobio silne lajkove čak i onih koji nikad nikom nisu dali lajk jer su mnogo mudri ovde, nabeđene sveznalice... i njih si dirnuo lol ..... sve kul
Samo ću prokomentarisati ovo "švercovanje iz raznih razloga": primarno je to bezobrazluk, od čega naročito izdvajam posebnu kategoriju, koju bih nazvao zato što mi se može.
Ti, buraz, čim imaš internet, mobilni i kompjuter, sigurno imaš para za kartu za prevoz. Dakle, pridružujem se željama i čestitkama da ti odrape kaznu.
Još je manje normalno to što prigradska železnica u gradu od 1,8 miliona stanovnika ide ređe nego antibiotik, a i to malo što na papiru ide se kvari i otkazuje bukvalno svakog dana. Na sajtu Srbija Voza već nedeljama nema drugih vesti osim "BG Voz taj i taj izuzetno ne saobraća zbog tehničkih smetnji", i tako svih 7 dana u nedelji.To što 80% ili koliko god Srba ide besplatno (iako je cifra veoma sumnjiva), ne znači niti da je to normalno, niti da tako treba.
Jel plaćaš S-Bahn u Nemačkoj kad ne dođe iz "tehničkih razloga"? Evo bio sam pre mesec dana u Štutgartu, svaki drugi polazak S-Bahna bio otkazan i to na liniji koja ide na 30 minuta. Jel to znači da ne treba da se plati?Još je manje normalno to što prigradska železnica u gradu od 1,8 miliona stanovnika ide ređe nego antibiotik, a i to malo što na papiru ide se kvari i otkazuje bukvalno svakog dana. Na sajtu Srbija Voza već nedeljama nema drugih vesti osim "BG Voz taj i taj izuzetno ne saobraća zbog tehničkih smetnji", i tako svih 7 dana u nedelji.
Može li iko sa moralne strane osuđivati putnika koji odbija da plaća takvo trećesvetsko ruglo od "usluge" javnog prevoza, i to tamo gde efikasna kontrola ni ne postoji ?
Otkazivanja su posledica starog voznog parka, tj kvarova vozova. A bila su neka skraćenja vozova do KrnjačeKoliko dana su trajala ta otkazivanja polazaka? I zbog cega su uopste bila?
Nikada u Nemačkoj nisam bio, ali pretpostavljam da im se S-Bahn ne kvari 30 dana u mesecu i to u kontinuitetu već 2-3 meseca, verovatno takav slučaj nisu zabeležili još od 1945.Jel plaćaš S-Bahn u Nemačkoj kad ne dođe iz "tehničkih razloga"? Evo bio sam pre mesec dana u Štutgartu, svaki drugi polazak S-Bahna bio otkazan i to na liniji koja ide na 30 minuta. Jel to znači da ne treba da se plati?
Nisam siguran, znam da je na taj dan više vozova bilo otkazano. Dok sam bio, u Kelnu je par dana potpuno otkazan ceo S-Bahn zato što su se mašinovođe zarazile koronom.Mislio sam na to koliko su trajala ta otkazivanja u Štutgartu i koji je bio razlog. Jer ako traje dovoljno dugo, korisnik ima i moralno i ponekad zakonsko pravo da ne plati ili da plati polovično. Na primer u Srbiji, ako kablovski operater ne pruža uslugu određeni broj dana (ali ne znam koliko, da ne nabadam), korisnik ima pravo da traži umanjenje računa. Mislim da nešto slično postoji i za struju, ako si dovoljno zaludan i uporan da se drndaš s njihovim korisničkim centrima i službama.