Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Na slici deluje da prolaz jako uzan.. ali nije.. lako se prolazi i ako si srednje debljine, samo je gojaznima prolaz nemoguć 😉

Naravno treba i spomeuti da na stanici NBG trenutno može da se kupi karta samo platnim karticama sa automata... šaltera još nema
Šalter na Novom Beogradu postoji, juče sam bio na njemu.
Što se ostalog tiče, nadam se da ćeš debelo u budućnosti plaćati kaznu.

Što se kupovine karata tiče, ne vidim razlog zašto na železničkim pa i na nekimtramvajskim i autobuskim stanicama ne bi postojali aparati.
 
Samo ću prokomentarisati ovo "švercovanje iz raznih razloga": primarno je to bezobrazluk, od čega naročito izdvajam posebnu kategoriju, koju bih nazvao zato što mi se može.
Ti, buraz, čim imaš internet, mobilni i kompjuter, sigurno imaš para za kartu za prevoz. Dakle, pridružujem se željama i čestitkama da ti odrape kaznu.
 
Šalter na Novom Beogradu postoji, juče sam bio na njemu.
Što se ostalog tiče, nadam se da ćeš debelo u budućnosti plaćati kaznu.

Što se kupovine karata tiče, ne vidim razlog zašto na železničkim pa i na nekimtramvajskim i autobuskim stanicama ne bi postojali aparati.
Juče sam bio na stanici, 5 osoba ga nije našlo..

Ako postoji dobro su ga sakrili 😄
 
Samo ću prokomentarisati ovo "švercovanje iz raznih razloga": primarno je to bezobrazluk, od čega naročito izdvajam posebnu kategoriju, koju bih nazvao zato što mi se može.
Ti, buraz, čim imaš internet, mobilni i kompjuter, sigurno imaš para za kartu za prevoz. Dakle, pridružujem se željama i čestitkama da ti odrape kaznu.

Meni to naravno ne smeta.. i ne znam što si tako agresivan 😁 nek me oderu... volim to
 
Ok rekao si jednom.. dobio silne lajkove čak i onih koji nikad nikom nisu dali lajk jer su mnogo mudri ovde, nabeđene sveznalice... i njih si dirnuo lol ..... sve kul ;)
 
Nikako, ali imam MasterCard. A može i kod vozača da se kupi karta, zar ne?

Kako će stranac da se vozi BgVozom?

Regio voz staje na Tošinom bunarom i u njemu može da se kupi karta kod konduktera? Kako će se ulaziti u regio voz?

Pa moći ćeš Mastercard da očitaš na turniketu isto kao u autobusu. Stranac će isto da provuče Mastercard (s tim što bi trebalo omogućiti da može i Visom da se kupi karta).

A za regio ćeš kartu kupiti preko kompjutera, telefona ili aparata za prodaju karata.

Msm, možemo to i obrnuto gledati - stranac koji nema kod sebe dinare u kešu, niti Dina karticu, kako će kupiti kartu na autobuskoj stanici?

Hoću reći, sve je moguće u zemlji Srbiji. Svakako sam za to da se uz kontrolu ulaska na perone, tamo gde nema blagajne, trebaju postaviti automati za prodaju karata na kojima se karta može kupiti karticama i kešom. To bi trebalo biti nešto što je "standardna oprema".

P.S. ovo me podseća na situaciju na Glavnom željezničkom kolodvoru u Zagrebu. Voz za Beograd je polazio nešto posle 23h, a blagajna za prodaju međunarodnih karata je radila do 22h, te ko nije kupio kartu unapred, nije mogao kupiti kartu pred polazak. Ljudi su ulazili u voz bez karte, ali pošto kod konduktera mogu da se kupe karte samo za unutrašnje relacije, hrvatski kondukter im je prodavao karte do Tovarnika, a zatim su srpskom kondukteru plaćali kartu od Šida do Beograda - često ljudi nisu imali dinare kod sebe (naročito stranci), pa su davali srpskim kondukterima novac u evrima i dolarima, a kondukteri im onda nisu izdavali karte nego su stavljali u svoj džep.
 
Poslednja izmena od urednika:
Ali strasno je sto je obican aparat za prodaju karata kod nas spejs tehnologija.

Doći će i to nekad na red. Treba prvo da uvedu ćirilicu i dijakritičke znakove u latinici na postojećim aparatima. Evo gledam kako je obeležena renovirana stanica Horgoš. Pošto je dvojezična (srpski, mađarski), na srpskom fale dijakritički znakovi (piše Horgos umesto Horgoš), dok na mađarskom lepo piše vágány.
 
Ok rekao si jednom.. dobio silne lajkove čak i onih koji nikad nikom nisu dali lajk jer su mnogo mudri ovde, nabeđene sveznalice... i njih si dirnuo lol ..... sve kul ;)
Sa načinom tvog pisanja u prethodnih nekoliko stranica, upravo ti deluješ kao sveznalica i mnogo mudar.

Samo ću prokomentarisati ovo "švercovanje iz raznih razloga": primarno je to bezobrazluk, od čega naročito izdvajam posebnu kategoriju, koju bih nazvao zato što mi se može.
Ti, buraz, čim imaš internet, mobilni i kompjuter, sigurno imaš para za kartu za prevoz. Dakle, pridružujem se željama i čestitkama da ti odrape kaznu.
Ovoga sam se naslušao i nagledao samo tako. Posebno na FB gde se ljudi žale na to kako je nešto skupo ili kako je neko zaista sirotinja i treba mu pokloniti neku biljku, a taj što moli em što piše sa najnovijeg mobilnog, plus ima internet... Ili ide dete u srednju školu, nema para, a ima najnoviji tip mobilnog, najnovije patike, puši, ponekad je tu i najmoderniji sat, pa barem jednom nedeljno izlazi u neki provod.... Čak sam jednom prilikom prisustvovao i situaciji gde je neka lekarka razgovarala na mobilni u troli i objašnja tome kome priča, da neće da plaća kartu iz principa, i to nešto u stilu ko su oni da jednoj lekarki naplaćuju prevoz, kada ona ni ne stanuje u Beogradu.
 
Tebi Sole kako delujem vala... i nek delujem 😄 hvala dragom bogu da je tako...

Ne plaćam karte kao 80% Srba i to je sve ali nivo agresivnosti je jeziv iako meni ne smeta što ste vi za naplatu... Ja vas nisam napao bilo kako... Ja ću samo i dalje ići od Pančevca besplatno, a od Tošinog ili NBG nazad isto tako... Samo sam gledao način da mi ostane sve po starom... I to je to 😉
 
U pravu si ali si postigao poentu još prekjuče... 3 puta ponovio da nije normalno i da sam problem i rekao sam da nemam ništa protiv... 😊

Ja sam napravio slikovitu stazu kretanja zaobilaznim putem za one kojima zatreba...

I to je to... šta još da dodam da bih neke ovde zadovoljio...
 
To što 80% ili koliko god Srba ide besplatno (iako je cifra veoma sumnjiva), ne znači niti da je to normalno, niti da tako treba.
Još je manje normalno to što prigradska železnica u gradu od 1,8 miliona stanovnika ide ređe nego antibiotik, a i to malo što na papiru ide se kvari i otkazuje bukvalno svakog dana. Na sajtu Srbija Voza već nedeljama nema drugih vesti osim "BG Voz taj i taj izuzetno ne saobraća zbog tehničkih smetnji", i tako svih 7 dana u nedelji.

Može li iko sa moralne strane osuđivati putnika koji odbija da plaća takvo trećesvetsko ruglo od "usluge" javnog prevoza, i to tamo gde efikasna kontrola ni ne postoji ?
 
Ma dajte ljudi, kad budu menjali sistem kontrole naplate i kad mu naolate par kazni plaćaće on. Do tad, realno, nije on kriv što ne plaća zato što su ovi iz uprave nesposobni da reše taj problem. Većina mov društva ne plaća mesečnu kartu, nakon kazne su neki krenuli.
 
Još je manje normalno to što prigradska železnica u gradu od 1,8 miliona stanovnika ide ređe nego antibiotik, a i to malo što na papiru ide se kvari i otkazuje bukvalno svakog dana. Na sajtu Srbija Voza već nedeljama nema drugih vesti osim "BG Voz taj i taj izuzetno ne saobraća zbog tehničkih smetnji", i tako svih 7 dana u nedelji.

Može li iko sa moralne strane osuđivati putnika koji odbija da plaća takvo trećesvetsko ruglo od "usluge" javnog prevoza, i to tamo gde efikasna kontrola ni ne postoji ?
Jel plaćaš S-Bahn u Nemačkoj kad ne dođe iz "tehničkih razloga"? Evo bio sam pre mesec dana u Štutgartu, svaki drugi polazak S-Bahna bio otkazan i to na liniji koja ide na 30 minuta. Jel to znači da ne treba da se plati?
 
Jel plaćaš S-Bahn u Nemačkoj kad ne dođe iz "tehničkih razloga"? Evo bio sam pre mesec dana u Štutgartu, svaki drugi polazak S-Bahna bio otkazan i to na liniji koja ide na 30 minuta. Jel to znači da ne treba da se plati?
Nikada u Nemačkoj nisam bio, ali pretpostavljam da im se S-Bahn ne kvari 30 dana u mesecu i to u kontinuitetu već 2-3 meseca, verovatno takav slučaj nisu zabeležili još od 1945.

Inače, Štutgart ima i laki metro, a sa svojih 600.000 stanovnika je tri puta manji grad od Beograda. Da mu je prevoz loš kao u Beogradu (srazmerno veličini), imao bi ukupno 4 gradske autobuske linije, jednu na po pola sata, a sve ostale na sat vremena, baš kao moj rodni gradić. Kakav crni S-Bahn i laki metro, Beograd bi procvetao da i to ima.
 
Mislio sam na to koliko su trajala ta otkazivanja u Štutgartu i koji je bio razlog. Jer ako traje dovoljno dugo, korisnik ima i moralno i ponekad zakonsko pravo da ne plati ili da plati polovično. Na primer u Srbiji, ako kablovski operater ne pruža uslugu određeni broj dana (ali ne znam koliko, da ne nabadam), korisnik ima pravo da traži umanjenje računa. Mislim da nešto slično postoji i za struju, ako si dovoljno zaludan i uporan da se drndaš s njihovim korisničkim centrima i službama.
 
Mislio sam na to koliko su trajala ta otkazivanja u Štutgartu i koji je bio razlog. Jer ako traje dovoljno dugo, korisnik ima i moralno i ponekad zakonsko pravo da ne plati ili da plati polovično. Na primer u Srbiji, ako kablovski operater ne pruža uslugu određeni broj dana (ali ne znam koliko, da ne nabadam), korisnik ima pravo da traži umanjenje računa. Mislim da nešto slično postoji i za struju, ako si dovoljno zaludan i uporan da se drndaš s njihovim korisničkim centrima i službama.
Nisam siguran, znam da je na taj dan više vozova bilo otkazano. Dok sam bio, u Kelnu je par dana potpuno otkazan ceo S-Bahn zato što su se mašinovođe zarazile koronom.
Svejedno, smatram da uslugu koju koristiš trebaš da platiš (znači ako si se vozio npr od Tošinog bunara do Vukovog spomenika istu tu relaciju treba da platiš). Ako je voz otkazan ili je došlo do kvara, naravno ne trebaš platiti jer nisi dobio uslugu koja ti je obećana. To je nažalost u gradskom prevozu jako teško primeniti jer imaš jako frekventan prevoz i ne plaćaš za određeni polazak.
 
Vrh