Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=902616#p902616:qbuh7xcb je napisao(la):
WLABmz » 27 Nov 2021 08:55 am[/url]":qbuh7xcb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=902598#p902598:qbuh7xcb je napisao(la):
solecar » Суб Нов 27, 2021 2:16 am[/url]":qbuh7xcb]

Он је нагласио да је од 2013. године инсистирао на развоју Бг воза, јер је то један неискоришћен потенцијал Београда који нам омогућава да интегришемо све делове града истовремено са центром и да коначно постанемо једна саобраћајно интегрисана престоница.

Од 2013. је прошло 8 година, што је дужина два мандата. И шта је од тад урађено по питању БГ воза? Ништа!

U pravu si a i nisi u pravu.
Ako gledamo šta je uradjeno u prethodnih 8 godina za BG voz nije tačno da nije ništa uradjeno.
Kroz razne rekonstrukcije pruga oko Beograda i izgradnjom brze pruge za NS, obnovljeno je i unapredjeno dosta stanica i stajališta.
Tako u sistemu BG voza imamo 22 stanice sa širokim peronima, podhodnicima nadstrešnicama i na većinu njih predvidjene liftove.
To su jako obimni i skupi radovi i polako te naše stanice počinju da liče na stanice gradskih železnica u zapadnoj evropi.

Mozemo se sloziti da u tih 10 godina nisu proširili mrežu i kupili nove vozove ali su unapredili infrastrukturu na sva 3 kraka.
 
Čekaj, a kad će konačno da se osete efekti tih unapređenja?
Ja kao korisnik prevoza znam samo da sam 2016. imao vozove od i do Zemuna na 15 minuta, a sada je pitanje da li ih imam i na sat vremena.
 
To су све били републички радови, тј. ИСЖ. Град сам није ништа учинио по питању унапређења БГ воза, а могли су макар да организују фидер линије, да уреде околине станица које су углавном срамотне, да поставе путоказе ка станицама...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=902649#p902649:2d7b42ch je napisao(la):
mikelo90 » 27 Nov 2021 11:36 am[/url]":2d7b42ch]Čekaj, a kad će konačno da se osete efekti tih unapređenja?
Ja kao korisnik prevoza znam samo da sam 2016. imao vozove od i do Zemuna na 15 minuta, a sada je pitanje da li ih imam i na sat vremena.

Ne mozes da ih osetiš dok se ne nabave novi vozovi.
Možemo mi da imamo 100 rekonstruisanih stanica full opremljenih ako u celom sistemu voze 15 garnitura ti kao korisnik nećeš osetiti poboljšanje usluge u vidu broja polazaka a od 2016te do sada zbog zatvaranja pruga radi rekonstrukcije au bili redukovani polasci. Tako da je logično da si osetio degradaciju a ne unapredjenje.
 
Pa jel zbog zatvaranja pruge ili zbog vozova ili zbog oba?
Jel završeno zatvaranje pruga pa su sad samo vozovi problem? Koji je prvobitno bio rok da se vrati regularan red vožnje? Kraj 2017. beše?
 
Zahvaljujući svim tim unapređenima, više nisam, nego što jesam, koristio BG: voz, koji mi staje ispred stana. A vi slobodno mislite šta hoćete i verujte u šta hoćete i u čije god hoćete priče.
 
Dokumentarac ruske НТВ o Moskovskim dijametrima, Pariskom RER, Londonskom Crossrailom i Berlinskom S-Bahn.[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=uZI3qJP1vfo[/youtube]
 
Да су урадили прилог о нашем БГ возу и покојном Беовозу, било би крајње срамотно.
 
Господин Ненад боље да објасни шта се десило са МИНЕЛОМ.
 
Dakle krajem ove ili one tamo nedelje se potpisuje taj sporazum za BG Voz
 
Koliko je to pouzdano? Znaš li možda da li će se pri potpisivanju navesti taksativno projekti koji će biti finansirani ili oni tek treba da budu definisani? Ako i ne budu rekli za javnost šta će konkretno biti namena sredstava, moći će da se pročita u informatoru o poslovanju infrastrukture pod uslovom da se to sada zna.

Za realizaciju prvog ruskog kredita od 800 miliona dolara trebalo je 12 godina (2009-2021), u ovom slučaju to bi bilo 2033. što i nije tako mnogo dalje u odnosu na 2027. U trenutku kada je odobren nisu se znali konkretni projekti a i kasnije je došlo do nekih prenamena. Ja se sećam da je na kraju njime obuhvaćeno: nabavka 27 DMV, Beograd - Pančevo, šest deonica na koridoru X, Resnik - Valjevo i Stara Pazova - Novi Sad bez SS, TT i EE (ako sam pogodio skraćenice). Ne mogu sad da se setim šta je tačno bilo prvobitno predviđeno pa menjano.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=903300#p903300:331r7wox je napisao(la):
vucko » Пон Нов 29, 2021 11:25 am[/url]":331r7wox]Dakle krajem ove ili one tamo nedelje se potpisuje taj sporazum za BG Voz

Шта тачно предвиђа тај споразум?

Pumba":331r7wox je napisao(la):
Ne mogu sad da se setim šta je tačno bilo prvobitno predviđeno pa menjano.

Првобитно је била предвиђена изградња пруге Ваљево - Лозница уместо Стара Пазова - Нови Сад. Тада је планирано било да се Стара Пазова - Нови Сад ради из кредита ЕУ. Од првобитне процене за 160 км/ч до сутрашње пруге за 200 км/ч, цена радова Стара Пазова - Нови Сад је порасла чак три пута! Скупље три пута за вожњу краћу свега три минута! Док радници на железници примају минималац.
 
Evo, danas je tekst u Danasu o tome. Koliko sam razumeo tu je stanica sajam za bg voz, proširenje mosta, pruga, izgradnja do Nacionalnog stadiona. Naravno, nemamo nijedan od projekata pa će se kao i za ta stari ruski kredit zapravo čekati projektna dokumentacija.
 
И плаћаћемо казне јер нисмо у стању да на време повучемо кредит... Екстра.

Додуше ајде, станица воза изнад сајма није катастрофална идеја, али је ипак поприлично скупа. Ипак наш сајам је мали да би то имало неког смисла. Није то Франкфурт.
 
Ta stanica se ne gradi zbog Sajma već toga što prva linija ne pokriva Prokop. Koliko čujem planirano je i seljenje Sajma uskoro.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=903657#p903657:3mcpemk7 je napisao(la):
vucko » Уто Нов 30, 2021 9:37 am[/url]":3mcpemk7]Evo, danas je tekst u Danasu o tome. Koliko sam razumeo tu je stanica sajam za bg voz, proširenje mosta, pruga, izgradnja do Nacionalnog stadiona. Naravno, nemamo nijedan od projekata pa će se kao i za ta stari ruski kredit zapravo čekati projektna dokumentacija.

Само ћу ти рећи да се за Ваљево - Врбница већ годинама чека само пројекат који још увек није готов, а то је само реконструкција постојеће пруге. Могу мислити колико ће тек требати да се све ово пројектује. Мост се не може проширити, мора се градити нови.

vucko":3mcpemk7 je napisao(la):
Ta stanica se ne gradi zbog Sajma već toga što prva linija ne pokriva Prokop. Koliko čujem planirano je i seljenje Sajma uskoro.

Све је у неком велу тајни. Ова држава је стварно постала приватна...

А план шинских система би слободно могли назвати - План селидбе свега што је на укрштањима шинских система. Прво ГЖС, затим Сајам, шта је следеће?
 
Има ли краја овим мајсторима кваришама? Само да сруше и иселе а да ни пре ни после не направе замену. Какво бре сељење сајма!? Чему? А кошта не зна се....
 
Kako čemu iseljenje Sajma? Pa nema smisla da se BNV grči samo na prostoru Savamale. :D
 
Neće valjda rušiti Sajam zbog izgradnje BGH20 ? Mislim da su te hale pod zaštitom države kao kulturno nasleđe. Nadzemna stanica BG Voza na Novom Železničkom Mostu bi tehnički mogla da se sagradi bez arhitektonskog ugrožavanja tog objekta,i da ima pristup eskalatorima iz unutrašnjeg kruga sajma i sa Bulevara Vojvode Mišića, ali čini mi se da je to samo još jedna predizborna floskula, kao i nova podzemna stanica u Makenzijevoj.
 
Под заштитом није цео комплекс већ само чини ми се хала 1 и можда још једна, нисам сигуран.
 
Sve se da srediti. Ako mogu za moj kraj da kažu da ne spada u kulturno dobro, iako postoji dokument, sa sve ljubičastim pečatom, koji kaže da jesmo, šta je jedan Sajam. Ono što bi eventualno moglo da osujeti izgradnju je da se masovno pobunimo, ali sa trenutne tačke gledišta, nisam nešto preterano optimističan.
 
Па зар мислите да је стајалиште метроа Сајам ту стварно због сајма? Јок, ту је због новог насеља које ће нићи на његовом месту. Зона развоја града.
 
Vrh