dziggy
Advanced
A najjace je sto ce voz za aerodrom da ide samo do nbg, ili do prokopa bese...
Čekaj, ajde molim te mi objasni šta se tačno dobija linijom BG voza od Makiša do Karaburme? Šta time povezujemo što nije već povezano površinski prevozom i još bitnije - šta time povezujemo što neće biti povezano najavljenom Metro trasom 1? Pitam ozbiljno, bez ljutnje. Samo me zanima koja je to korist od ta dva patrljka u krajevima gde počinje i završava se buduća Metro linija 1.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=902449#p902449:339gnwsn je napisao(la):Дошљак » Pet Nov 26, 2021 4:27 pm[/url]":339gnwsn]Па неће баш бити потпуно поклапање осим на делу од Панчевачког моста до Карабурме, где ће бити и поклапање са најављеним трамвајем По мом мишљењу је штета што нису планирали продужетак БГ воза од планиране станице Карабурма до Миријева. Проблем је што конкретно, план регулације шинских система нема за предмет конкретне линије.
Pa presedaće se za dalje, ne znam šta je tu toliko neverovatno. Pogledajte kolika će biti ta plava linija, ne može da ide do Kine. Okej, jasno, u poređenju sa linijama koje će ići do Pančeva ili Mladenovca i uopšte, svim bivšim BEO voz linijama, jeste kratka. Ali očigledno je da je namenjena da služi kao brza i pouzdana veza aerodroma sa centrom grada. Pa posle na dalje svako preseda na onaj prevoz koji mu treba do odredišta.A najjace je sto ce voz za aerodrom da ide samo do nbg, ili do prokopa bese...
Што је велика грешка уместо да осмисле систем пролазних линија, типа (Инђија)Батајница-Прокоп-Младеновац(Велика плана), (Овча)Панчево-Лазаревац(Ваљево), Обреновац-Сурчин-Прокоп-Карабурма и Карабурма-Умчари(Смедерево/Пожаревац) и још пар варијација.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=902451#p902451:1zglxyzi je napisao(la):dziggy » Пет Нов 26, 2021 4:29 pm[/url]":1zglxyzi]A najjace je sto ce voz za aerodrom da ide samo do nbg, ili do prokopa bese...
Па конкретно ништа. Мени је цео тај крак БГ воза ка Макишу бесмислен и само компликује организацију линија, боље да линија од Обреновца и аеродрома иде до Карабурме.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=902459#p902459:1zglxyzi je napisao(la):Bender Rodriguez » Пет Нов 26, 2021 4:40 pm[/url]":1zglxyzi]Čekaj, ajde molim te mi objasni šta se tačno dobija linijom BG voza od Makiša do Karaburme? Šta time povezujemo što nije već povezano površinski prevozom i još bitnije - šta time povezujemo što neće biti povezano najavljenom Metro trasom 1? Pitam ozbiljno, bez ljutnje. Samo me zanima koja je to korist od ta dva patrljka u krajevima gde počinje i završava se buduća Metro linija 1.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=902449#p902449:1zglxyzi je napisao(la):Дошљак » Pet Nov 26, 2021 4:27 pm[/url]":1zglxyzi]Па неће баш бити потпуно поклапање осим на делу од Панчевачког моста до Карабурме, где ће бити и поклапање са најављеним трамвајем По мом мишљењу је штета што нису планирали продужетак БГ воза од планиране станице Карабурма до Миријева. Проблем је што конкретно, план регулације шинских система нема за предмет конкретне линије.
Ово плаво није ништа наспрам крака ка Лазаревцу, а још су и то беспотребно исецкали, према овом плану би морало да се из Обреновца преседа у Сурчину код стадиона, па да се онда преседа на НБГ до сулуде станице Сајам и ту да се преседа на метро. Да ли је то боље решење од аутобуса 860?Da bar staje na voljeni, nikad prežaljeni, blaženi bogougodni Prokop pa da kažemo ok, ova linija BG voza će da pokrije bar to, ono što Metro 1 neće. Ali neće stajati tu nego ispod Karađorđevog (u tzv. Fallout/STALKER stanici).
Pa presedaće se za dalje, ne znam šta je tu toliko neverovatno. Pogledajte kolika će biti ta plava linija, ne može da ide do Kine. Okej, jasno, u poređenju sa linijama koje će ići do Pančeva ili Mladenova i uopšte, svim bivšim BEO voz linijama, jeste kratka. Ali očigledno je da je namenjena da služi kao brza i pouzdana veza aerodroma sa centrom grada. Pa posle na dalje svako preseda na onaj prevoz koji mu treba do odredišta.A najjace je sto ce voz za aerodrom da ide samo do nbg, ili do prokopa bese...
Питање је како ће та веза функционисати. Питање је колико ће се нпр. чекат на НБГ воз из Батајнице за Прокоп, да се преседне на метро код Сајма?Ja sam srećan što nakon 50 godina burgijanja Titovog podruma i bacanja para na gluposti, se taj nesrećni aerodrom, najaktivniji u regionu, taj aerodrom u toj metropoli i prestonici Nesvrstanih... napokon povezuje sa gradom još nečim pored klackavog autobusa i divljeg taksija.
Plan regulacije šinskih sistema ima konkretan plan linija, ali sve što je van okvira onoga što su oni zamislili, "nije predmet plana" i kao takvo se ne razmatra, zato što "niko drugi osim njih ne može da smisli najbolje rešenje kloje će 1000% da zadovolji potrebe svih građana Beograda, kao i gostiju".[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=902449#p902449:2wc34dyh je napisao(la):Дошљак » 26 Nov 2021 16:27[/url]":2wc34dyh]Па неће баш бити потпуно поклапање осим на делу од Панчевачког моста до Карабурме, где ће бити и поклапање са најављеним трамвајем По мом мишљењу је штета што нису планирали продужетак БГ воза од планиране станице Карабурма до Миријева. Проблем је што конкретно, план регулације шинских система нема за предмет конкретне линије. Ево сад у најавама Горана Весића имамо БГ воз до Панчева, биће да се нешто ради по том питању пошто је и министар Момировић причао нешто о томе. Руси пакет ће ваљда да се позабави возом до Лазаревца и Младеновца дуплирањем колосека, мени смета што нису ништа смислили за пругу преко Белог потока до Умчара (или Смедерева што да не?). Опет, остаје и питање како ће изгледати те линије до Младеновца и Лазаревца, да ли ће остати као продужени поласци линије Овча-Ресник, или ће терминирати на Прокопу. Ако буду терминирале на Прокопу, ту имамо промашај у интеграцији шинских система.
Pa onda se slažemo, tako reci. Ja sam bio pri utisku da se ne slažeš sa time što se čudim za koj moj će nam BG Voz Makiš - Černobilj - Karaburma kad ćemo imati metro liniju Makiš - Savski trg - Karaburma - Mirijevo.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=902464#p902464:23j265aq je napisao(la):Дошљак » Pet Nov 26, 2021 4:46 pm[/url]":23j265aq]
Па конкретно ништа. Мени је цео тај крак БГ воза ка Макишу бесмислен и само компликује организацију линија, боље да линија од Обреновца и аеродрома иде до Карабурме.
Lepo napisah gore, znam da plava linija nije ništa u poređenju sa onom do Mladenovca, ali razumite da BG/BEO voz ne može da dopire u svaki kutak.Ово плаво није ништа наспрам крака ка Лазаревцу, а још су и то беспотребно исецкали, према овом плану би морало да се из Обреновца преседа у Сурчину код стадиона, па да се онда преседа на НБГ до сулуде станице Сајам и ту да се преседа на метро. Да ли је то боље решење од аутобуса 860?
Isto kao što funkcionišu sve druge linije na području Okruga Beograd a i šire koje prevaljuju velike razdaljine. Onaj ko ide na aerodrom i treba da je na njemu u 16h, doći će na određenu stanicu, čekati tamo ako treba i 20 minuta, ali se onda sa sve koferima ukrcati u voz i imati ''šatl'' do aerodroma. Umesto da se klacka u autobusu ili plaća taksi 3.000.Питање је како ће та веза функционисати. Питање је колико ће се нпр. чекат на НБГ воз из Батајнице за Прокоп, да се преседне на метро код Сајма?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=902477#p902477:cqlbjk8z je napisao(la):Bender Rodriguez » Пет Нов 26, 2021 4:59 pm[/url]":cqlbjk8z]Pa onda se slažemo, tako reci. Ja sam bio pri utisku da se ne slažeš sa time što se čudim za koj moj će nam BG Voz Makiš - Černobilj - Karaburma kad ćemo imati metro liniju Makiš - Savski trg - Karaburma - Mirijevo.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=902464#p902464:cqlbjk8z je napisao(la):Дошљак » Pet Nov 26, 2021 4:46 pm[/url]":cqlbjk8z]
Па конкретно ништа. Мени је цео тај крак БГ воза ка Макишу бесмислен и само компликује организацију линија, боље да линија од Обреновца и аеродрома иде до Карабурме.
Dakle slažemo se.
Lepo napisah gore, znam da plava linija nije ništa u poređenju sa onom do Mladenovca, ali razumite da BG/BEO voz ne može da dopire u svaki kutak.Ово плаво није ништа наспрам крака ка Лазаревцу, а још су и то беспотребно исецкали, према овом плану би морало да се из Обреновца преседа у Сурчину код стадиона, па да се онда преседа на НБГ до сулуде станице Сајам и ту да се преседа на метро. Да ли је то боље решење од аутобуса 860?
Isto kao što funkcionišu sve druge linije na području Okruga Beograd a i šire koje prevaljuju velike razdaljine. Onaj ko ide na aerodrom i treba da je na njemu u 16h, doći će na određenu stanicu, čekati tamo ako treba i 20 minuta, ali se onda sa sve koferima ukrcati u voz i imati ''šatl'' do aerodroma. Umesto da se klacka u autobusu ili plaća taksi 3.000.Питање је како ће та веза функционисати. Питање је колико ће се нпр. чекат на НБГ воз из Батајнице за Прокоп, да се преседне на метро код Сајма?
Naravno da je posledica projekta Nacionalnog stadiona. Aerodrom napravljen pre 50 godina, nije puštena krštena veza do njega. U međuvremenu se izgubio viši interes da se to pravi. Sada, da bi se taj interes povratio i održao, potrebno je još sadržaja. Jedan od tih sadržaja biće i Nacionalni stadion.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=902482#p902482:xdhcpw39 je napisao(la):Дошљак » Pet Nov 26, 2021 5:07 pm[/url]":xdhcpw39]
Плава линија је последица пројекта Националног стадиона пре свега. Мој став је да до аеродрома и Сурчина треба да иде метро линија 3 после блокова, а до Обреновца БГ воз од Остружнице десном обалом Саве.
To ćemo znati kada se budu realizovale planirane linije.Питање је да ли је боље и комфорније ићи нпр. са Теразија са 95 до Новог Београда и ту чекати воз за аеродром, или сићи на Зелењак и сести у аутобус 72, или сићи у БнВ са ЕКО2 и пресести на аутобус 860И који иде право на аеродром аутопутем?
A gde je uklesano da sada ne mogu da se menjaju?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=902488#p902488:2n1h3srh je napisao(la):Bender Rodriguez » 26 Nov 2021 17:23[/url]":2n1h3srh]A jel su te linije uklesane u kamenu pa da ne mogu posle naknadno da se promene?
Ne baviš se "šta ako" scenarijima, ali se baviš scenarijem "konačno dobijamo". Gde su te garancije da ćemo dobiti sve to što te oduševljava i gde su garancije da ćwe to biti tako kako kako kažeš? U pojedinim postovima zvučiš tako kako da veruješ da će se sve realizovati kako se spominje vezano za BG: voz, a da će se metro milion puta izmenjati do konačne realizacije.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=902492#p902492:2n1h3srh je napisao(la):Bender Rodriguez » 26 Nov 2021 17:30[/url]":2n1h3srh]Ja ne samo da se ne bavim takvim ''šta ako'' scenarijima, nego mi u zadnje vreme neopisivo ide na živac ta forumska navika koja je postala trend otkako je objavljeno da posle 50 godina mršenja tunela i titovih podruma, Beograd će napokon da dobije metro, ali avaj, investitorski. (pa koji ste drugi očekivali, neki humanitarni? Ili donacija od Evrope, sad u vreme najgorih kriza?)
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=902598#p902598:3v8a9v2o je napisao(la):solecar » Суб Нов 27, 2021 2:16 am[/url]":3v8a9v2o]
Он је нагласио да је од 2013. године инсистирао на развоју Бг воза, јер је то један неискоришћен потенцијал Београда који нам омогућава да интегришемо све делове града истовремено са центром и да коначно постанемо једна саобраћајно интегрисана престоница.