Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Интересантно да на овој мапи коју је Вучко окачио нема стајалишта Сајам и Макензијева за које узурпатори Београда планирају да буду тачке укрштања са њиховим метроом, а има стајалиште Булевар Уметности које је на бесмислено малој раздаљини и од станице Нови Београд и од стајалишта Тошин бунар. Даље, прихватили су предлог стајалишта за БГ воз код Икее, а у плану уопште нема линије БГ воза која пролази пругом поред Икее. Колико уопште озбиљно схватити све ово, с обзиром на константну неконзистентост њихових назови планова?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=902449#p902449:339gnwsn je napisao(la):
Дошљак » Pet Nov 26, 2021 4:27 pm[/url]":339gnwsn]Па неће баш бити потпуно поклапање осим на делу од Панчевачког моста до Карабурме, где ће бити и поклапање са најављеним трамвајем :D По мом мишљењу је штета што нису планирали продужетак БГ воза од планиране станице Карабурма до Миријева. Проблем је што конкретно, план регулације шинских система нема за предмет конкретне линије.
Čekaj, ajde molim te mi objasni šta se tačno dobija linijom BG voza od Makiša do Karaburme? Šta time povezujemo što nije već povezano površinski prevozom i još bitnije - šta time povezujemo što neće biti povezano najavljenom Metro trasom 1? Pitam ozbiljno, bez ljutnje. Samo me zanima koja je to korist od ta dva patrljka u krajevima gde počinje i završava se buduća Metro linija 1.

Da bar staje na voljeni, nikad prežaljeni, blaženi bogougodni Prokop pa da kažemo ok, ova linija BG voza će da pokrije bar to, ono što Metro 1 neće. Ali neće stajati tu nego ispod Karađorđevog (u tzv. Fallout/STALKER stanici). Opet, zahvaljujući genijalnoj poziciji Prokopa i samog raskršća Čvooouura.
A najjace je sto ce voz za aerodrom da ide samo do nbg, ili do prokopa bese...
Pa presedaće se za dalje, ne znam šta je tu toliko neverovatno. Pogledajte kolika će biti ta plava linija, ne može da ide do Kine. Okej, jasno, u poređenju sa linijama koje će ići do Pančeva ili Mladenovca i uopšte, svim bivšim BEO voz linijama, jeste kratka. Ali očigledno je da je namenjena da služi kao brza i pouzdana veza aerodroma sa centrom grada. Pa posle na dalje svako preseda na onaj prevoz koji mu treba do odredišta.

Ja sam srećan što nakon 50 godina burgijanja Titovog podruma, pletenja paukove mreže Integalaktičkog železničkog čvora i bacanja para na gluposti, se taj nesrećni aerodrom, najaktivniji u regionu, taj aerodrom u toj metropoli i (nekada) prestonici Nesvrstanih... napokon povezuje sa Beogradom još nečim pored klackavog autobusa i divljeg taksija.

I još ako nakon kupovine garnitura obnove makar 2/3 nekadašnjih (teorijskih) trasa BEO voza, i ponovo daju ljudima u Mladenovcu i železničke polaske pored postojećih autobuskih, to će za mene biti ogroman napredak.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=902451#p902451:1zglxyzi je napisao(la):
dziggy » Пет Нов 26, 2021 4:29 pm[/url]":1zglxyzi]A najjace je sto ce voz za aerodrom da ide samo do nbg, ili do prokopa bese...
Што је велика грешка уместо да осмисле систем пролазних линија, типа (Инђија)Батајница-Прокоп-Младеновац(Велика плана), (Овча)Панчево-Лазаревац(Ваљево), Обреновац-Сурчин-Прокоп-Карабурма и Карабурма-Умчари(Смедерево/Пожаревац) и још пар варијација.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=902459#p902459:1zglxyzi je napisao(la):
Bender Rodriguez » Пет Нов 26, 2021 4:40 pm[/url]":1zglxyzi]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=902449#p902449:1zglxyzi je napisao(la):
Дошљак » Pet Nov 26, 2021 4:27 pm[/url]":1zglxyzi]Па неће баш бити потпуно поклапање осим на делу од Панчевачког моста до Карабурме, где ће бити и поклапање са најављеним трамвајем :D По мом мишљењу је штета што нису планирали продужетак БГ воза од планиране станице Карабурма до Миријева. Проблем је што конкретно, план регулације шинских система нема за предмет конкретне линије.
Čekaj, ajde molim te mi objasni šta se tačno dobija linijom BG voza od Makiša do Karaburme? Šta time povezujemo što nije već povezano površinski prevozom i još bitnije - šta time povezujemo što neće biti povezano najavljenom Metro trasom 1? Pitam ozbiljno, bez ljutnje. Samo me zanima koja je to korist od ta dva patrljka u krajevima gde počinje i završava se buduća Metro linija 1.
Па конкретно ништа. Мени је цео тај крак БГ воза ка Макишу бесмислен и само компликује организацију линија, боље да линија од Обреновца и аеродрома иде до Карабурме.

Da bar staje na voljeni, nikad prežaljeni, blaženi bogougodni Prokop pa da kažemo ok, ova linija BG voza će da pokrije bar to, ono što Metro 1 neće. Ali neće stajati tu nego ispod Karađorđevog (u tzv. Fallout/STALKER stanici).
A najjace je sto ce voz za aerodrom da ide samo do nbg, ili do prokopa bese...
Pa presedaće se za dalje, ne znam šta je tu toliko neverovatno. Pogledajte kolika će biti ta plava linija, ne može da ide do Kine. Okej, jasno, u poređenju sa linijama koje će ići do Pančeva ili Mladenova i uopšte, svim bivšim BEO voz linijama, jeste kratka. Ali očigledno je da je namenjena da služi kao brza i pouzdana veza aerodroma sa centrom grada. Pa posle na dalje svako preseda na onaj prevoz koji mu treba do odredišta.
Ово плаво није ништа наспрам крака ка Лазаревцу, а још су и то беспотребно исецкали, према овом плану би морало да се из Обреновца преседа у Сурчину код стадиона, па да се онда преседа на НБГ до сулуде станице Сајам и ту да се преседа на метро. Да ли је то боље решење од аутобуса 860?
Ja sam srećan što nakon 50 godina burgijanja Titovog podruma i bacanja para na gluposti, se taj nesrećni aerodrom, najaktivniji u regionu, taj aerodrom u toj metropoli i prestonici Nesvrstanih... napokon povezuje sa gradom još nečim pored klackavog autobusa i divljeg taksija.
Питање је како ће та веза функционисати. Питање је колико ће се нпр. чекат на НБГ воз из Батајнице за Прокоп, да се преседне на метро код Сајма?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=902449#p902449:2wc34dyh je napisao(la):
Дошљак » 26 Nov 2021 16:27[/url]":2wc34dyh]Па неће баш бити потпуно поклапање осим на делу од Панчевачког моста до Карабурме, где ће бити и поклапање са најављеним трамвајем :D По мом мишљењу је штета што нису планирали продужетак БГ воза од планиране станице Карабурма до Миријева. Проблем је што конкретно, план регулације шинских система нема за предмет конкретне линије. Ево сад у најавама Горана Весића имамо БГ воз до Панчева, биће да се нешто ради по том питању пошто је и министар Момировић причао нешто о томе. Руси пакет ће ваљда да се позабави возом до Лазаревца и Младеновца дуплирањем колосека, мени смета што нису ништа смислили за пругу преко Белог потока до Умчара (или Смедерева што да не?). Опет, остаје и питање како ће изгледати те линије до Младеновца и Лазаревца, да ли ће остати као продужени поласци линије Овча-Ресник, или ће терминирати на Прокопу. Ако буду терминирале на Прокопу, ту имамо промашај у интеграцији шинских система.
Plan regulacije šinskih sistema ima konkretan plan linija, ali sve što je van okvira onoga što su oni zamislili, "nije predmet plana" i kao takvo se ne razmatra, zato što "niko drugi osim njih ne može da smisli najbolje rešenje kloje će 1000% da zadovolji potrebe svih građana Beograda, kao i gostiju".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=902464#p902464:23j265aq je napisao(la):
Дошљак » Pet Nov 26, 2021 4:46 pm[/url]":23j265aq]
Па конкретно ништа. Мени је цео тај крак БГ воза ка Макишу бесмислен и само компликује организацију линија, боље да линија од Обреновца и аеродрома иде до Карабурме.
Pa onda se slažemo, tako reci. Ja sam bio pri utisku da se ne slažeš sa time što se čudim za koj moj će nam BG Voz Makiš - Černobilj - Karaburma kad ćemo imati metro liniju Makiš - Savski trg - Karaburma - Mirijevo.
Dakle slažemo se.
Ово плаво није ништа наспрам крака ка Лазаревцу, а још су и то беспотребно исецкали, према овом плану би морало да се из Обреновца преседа у Сурчину код стадиона, па да се онда преседа на НБГ до сулуде станице Сајам и ту да се преседа на метро. Да ли је то боље решење од аутобуса 860?
Lepo napisah gore, znam da plava linija nije ništa u poređenju sa onom do Mladenovca, ali razumite da BG/BEO voz ne može da dopire u svaki kutak.
Za to su zaduženi površinski prevozi i metro. E sad, to što je ovde 50 godina slepilo u železnicama i svemu vezanom za železnicu, a i sve šinske sisteme (gradske), pa se BG Voz princip, u svojoj srži namenjen kao regionalna železnica za Moskve, Petrograde, Minskove... mutagenisao da glumi jadan izgovor i surogat za metro, kroz još jadnije stanice... to je drugo.
Ali kažem, nerealno je očekivati da BG/BEO voz opsluži svaki kutak grada i to jednom linijom.

Ova plava očigledno služi da se ispravi ono što debele nesposobne glave 50 godina nisu mogle ili htele - da se do najaktivnijeg (ili drugog najaktivnijeg) aerodroma u regionu stiže još nečim osim klackacim autobusom i divljim taksijem. I da, fantomskom A1 linijom što radi samo kad je vlažnost vazduha 70% a pritisak 1000 mBar...
Питање је како ће та веза функционисати. Питање је колико ће се нпр. чекат на НБГ воз из Батајнице за Прокоп, да се преседне на метро код Сајма?
Isto kao što funkcionišu sve druge linije na području Okruga Beograd a i šire koje prevaljuju velike razdaljine. Onaj ko ide na aerodrom i treba da je na njemu u 16h, doći će na određenu stanicu, čekati tamo ako treba i 20 minuta, ali se onda sa sve koferima ukrcati u voz i imati ''šatl'' do aerodroma. Umesto da se klacka u autobusu ili plaća taksi 3.000.

A onaj ko bi da koristi plavu liniju za svakodnevni rad, radiće isto kako su radili Mladenovčani i svi ostali duž starih trasa koje su imale proređene ili specifične polaske - ako radi od 9 negde duž trase, krenuće od kuće u 8:20, sići će npr u Rupu u 8:30, čekaće do 8:40 i onda ući u voz i voziti se, na primer, do Tošinog Bunara.

Ne znam šta je tu sporno, izgleda da se očekuje da svaka linija vozi svakog beograđanina od svakog polazišta do svakog odredišta... A Beograd do juče s aerodromom bio povezan jednim autobusom i divljim taksijima (čast retkim izuzecima).

Što se Obrenovca tiče, pa ne idu svi iz Obrenovca da rade ili obavljaju šta treba pravo u centar Beograda, Obrenovačkim drumom. Neki idu i na Novi Beograd, u Zemun... Takvi ni sadašnji 860 ne koriste a ovo će koristiti ako im bude odgovaralo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=902477#p902477:cqlbjk8z je napisao(la):
Bender Rodriguez » Пет Нов 26, 2021 4:59 pm[/url]":cqlbjk8z]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=902464#p902464:cqlbjk8z je napisao(la):
Дошљак » Pet Nov 26, 2021 4:46 pm[/url]":cqlbjk8z]
Па конкретно ништа. Мени је цео тај крак БГ воза ка Макишу бесмислен и само компликује организацију линија, боље да линија од Обреновца и аеродрома иде до Карабурме.
Pa onda se slažemo, tako reci. Ja sam bio pri utisku da se ne slažeš sa time što se čudim za koj moj će nam BG Voz Makiš - Černobilj - Karaburma kad ćemo imati metro liniju Makiš - Savski trg - Karaburma - Mirijevo.
Dakle slažemo se.

Тачно, мени та линија Макиш-Карабурма делује као беспотребно гурање линије где би могла нека кориснија да се убаци.

Ово плаво није ништа наспрам крака ка Лазаревцу, а још су и то беспотребно исецкали, према овом плану би морало да се из Обреновца преседа у Сурчину код стадиона, па да се онда преседа на НБГ до сулуде станице Сајам и ту да се преседа на метро. Да ли је то боље решење од аутобуса 860?
Lepo napisah gore, znam da plava linija nije ništa u poređenju sa onom do Mladenovca, ali razumite da BG/BEO voz ne može da dopire u svaki kutak.
Za to su zaduženi površinski prevozi i metro. E sad, to što je ovde 50 godina slepilo u železnicama i svemu vezanom za železnicu, a i sve šinske sisteme (gradske), pa se BG Voz princip, u svojoj srži namenjen kao regionalna železnica za Moskve, Petrograde, Minskove... mutagenisao da glumi jadan izgovor i surogat za metro, kroz još jadnije stanice... to je drugo.
Ali kažem, nerealno je očekivati da BG/BEO voz opsluži svaki kutak grada i to jednom linijom.

Ova plava očigledno služi da se ispravi ono što debele nesposobne glave 50 godina nisu mogle ili htele - da se do najaktivnijeg (ili drugog najaktivnijeg) aerodroma u regionu stiže još nečim osim klackacim autobusom i divljim taksijem. I da, fantomskom A1 linijom što radi samo kad je vlažnost vazduha 70% a pritisak 1000 mBar...
[/quote]

Плава линија је последица пројекта Националног стадиона пре свега. Мој став је да до аеродрома и Сурчина треба да иде метро линија 3 после блокова, а до Обреновца БГ воз од Остружнице десном обалом Саве.

Питање је како ће та веза функционисати. Питање је колико ће се нпр. чекат на НБГ воз из Батајнице за Прокоп, да се преседне на метро код Сајма?
Isto kao što funkcionišu sve druge linije na području Okruga Beograd a i šire koje prevaljuju velike razdaljine. Onaj ko ide na aerodrom i treba da je na njemu u 16h, doći će na određenu stanicu, čekati tamo ako treba i 20 minuta, ali se onda sa sve koferima ukrcati u voz i imati ''šatl'' do aerodroma. Umesto da se klacka u autobusu ili plaća taksi 3.000.

A onaj ko bi da koristi plavu liniju za svakodnevni rad, radiće isto kako su radili Mladenovčani i svi ostali duž starih trasa koje su imale proređene ili specifične polaske - ako radi od 9 negde duž trase, krenuće od kuće u 8:20, sići će npr u Rupu u 8:30, čekaće do 8:40 i onda ući u voz i voziti se, na primer, do Tošinog Bunara.

Ne znam šta je tu sporno, izgleda da se očekuje da svaka linija vozi svakog beograđanina od svakog polazišta do svakog odredišta... A Beograd do juče s aerodromom bio povezan jednim autobusom i divljim taksijima (čast retkim izuzecima).

Što se Obrenovca tiče, pa ne idu svi iz Obrenovca da rade ili obavljaju šta treba pravo u centar Beograda, Obrenovačkim drumom. Neki idu i na Novi Beograd, u Zemun... Takvi ni sadašnji 860 ne koriste a ovo će koristiti ako im bude odgovaralo.
[/quote]

Питање је да ли је боље и комфорније ићи нпр. са Теразија са 95 до Новог Београда и ту чекати воз за аеродром, или сићи на Зелењак и сести у аутобус 72, или сићи у БнВ са ЕКО2 и пресести на аутобус 860И који иде право на аеродром аутопутем?
 
To što neki očekuju da imaju direktan prevoz od stana do posla, ne znači da su svi takvi. Isto tako, šta ima loše u pravljenju malko boljih linija BG: voza?
 
A jel su te linije uklesane u kamenu pa da ne mogu posle naknadno da se promene?

Pa metro trasa će se izmeniti jedno 20 puta od prvog metra tunela do poslednje pločice u Mirijevu. Govorim vam to već dve godine. A to su dakle tuneli i nešto što tek treba da se gradi. A ovde govorimo o linijama. Znači nešto što može očas posla da se promeni i doradi, tako što voz umesto da završi i okreće se u Mestu A, ode i okrene se u Mestu B. Et voila!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=902482#p902482:xdhcpw39 je napisao(la):
Дошљак » Pet Nov 26, 2021 5:07 pm[/url]":xdhcpw39]
Плава линија је последица пројекта Националног стадиона пре свега. Мој став је да до аеродрома и Сурчина треба да иде метро линија 3 после блокова, а до Обреновца БГ воз од Остружнице десном обалом Саве.
Naravno da je posledica projekta Nacionalnog stadiona. Aerodrom napravljen pre 50 godina, nije puštena krštena veza do njega. U međuvremenu se izgubio viši interes da se to pravi. Sada, da bi se taj interes povratio i održao, potrebno je još sadržaja. Jedan od tih sadržaja biće i Nacionalni stadion.

Za koga mene baš briga, kao i za većinu stadiona u zemlji. Ali ja to ne gledam tako. Nego se radujem što nakon pola veka mršenja damu najaktivniji i najvažniji aerodrom u regionu će dobiti još neki način da se dođe do njega pored autobusa kroz divlja naselja i paprenih taksija.
Питање је да ли је боље и комфорније ићи нпр. са Теразија са 95 до Новог Београда и ту чекати воз за аеродром, или сићи на Зелењак и сести у аутобус 72, или сићи у БнВ са ЕКО2 и пресести на аутобус 860И који иде право на аеродром аутопутем?
To ćemo znati kada se budu realizovale planirane linije.

Ja ne samo da se ne bavim takvim ''šta ako'' scenarijima, nego mi u zadnje vreme neopisivo ide na živac ta forumska navika koja je postala trend otkako je objavljeno da posle 50 godina mršenja tunela i titovih podruma, Beograd će napokon da dobije metro, ali avaj, investitorski. (pa koji ste drugi očekivali, neki humanitarni? Ili donacija od Evrope, sad u vreme najgorih kriza?)

I onda se došlo dotle da se javljaju neke krajnje granične pojave i podele. Pa jedan kaže ako se napravi metro bankrotiraće država, drugi kaže ubiće se površinski prevoz i saobraćaj, a treći kaže ma neće se to uopšte ni graditi. E pošto sam sit i umoran od tih srpskih graničarskih posla (mora uvek ili - ili, nema ništa između) ja ću lepo da sačekam pa ću da širim komentare i stavove u skladu kako se budu širili radovi i mreže. Nadam se da je to ok. :sesir:

Pošto sam video na delu prethodni mentalitet i sistem razmišljanja - ''hajde da ne radimo ništa dok ne napravimo idealni projekat, dok ne stvorimo idealne političke uslove (čitaj - oooooh Won't somebody please think of Ljubljana and Zaagreeb), dok ne otplatimo sve dugove i kredite, dok ne dobijemo ceo projekat od pločice na prvoj stanici do pisoara na poslednjoj, dok ne završimo Titov podrum, dok se ne opremi Željava i dok ne skupimo svih XXX.XXX.XXX maraka''.
E video sam na delu taj prethodni mentalitet. Iiiii.... paaa nije baš najbolje ispalo. :oops:

Tako da sam se opredelio za drugi mentalitet - dajem šansu da bude negde između dve krajnosti: 1) potpuni uspeh 2) potpuni neuspeh i komentarišem kako se realizuje mic po mic.


Kao što radim i u slučaju npr Beograda na vodi, za koji sam isto kao i mnogi mislio i govorio da se neće praviti. Pa kad se napravio, istupih i rekoh ''ok, lepo, bolje nego što je bilo''. A kad se radi o kontroverznim temama i glasinama (poplavljeni podrumi i raspadi od stanova) dođem na forum, pitam ljude koji tu žive ili su radili nešto, pa proverim s njima. A ne odmah da srljam u krajnost jednu ili krajnost drugu zato što su mi N1 ili Pink rekli tako. I dokle god je nakon svih računica (svih sabiranja i oduzimanja) nešto bolje nego što je bilo, podržavam i pohvalim.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=902488#p902488:2n1h3srh je napisao(la):
Bender Rodriguez » 26 Nov 2021 17:23[/url]":2n1h3srh]A jel su te linije uklesane u kamenu pa da ne mogu posle naknadno da se promene?
A gde je uklesano da sada ne mogu da se menjaju?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=902492#p902492:2n1h3srh je napisao(la):
Bender Rodriguez » 26 Nov 2021 17:30[/url]":2n1h3srh]Ja ne samo da se ne bavim takvim ''šta ako'' scenarijima, nego mi u zadnje vreme neopisivo ide na živac ta forumska navika koja je postala trend otkako je objavljeno da posle 50 godina mršenja tunela i titovih podruma, Beograd će napokon da dobije metro, ali avaj, investitorski. (pa koji ste drugi očekivali, neki humanitarni? Ili donacija od Evrope, sad u vreme najgorih kriza?)
Ne baviš se "šta ako" scenarijima, ali se baviš scenarijem "konačno dobijamo". Gde su te garancije da ćemo dobiti sve to što te oduševljava i gde su garancije da ćwe to biti tako kako kako kažeš? U pojedinim postovima zvučiš tako kako da veruješ da će se sve realizovati kako se spominje vezano za BG: voz, a da će se metro milion puta izmenjati do konačne realizacije.
 
Otkud znam, to je pitanje za ove što ih kroje. I sasvim je legitimno.


Meni samo ide na živac taj trend da se odmah očekuje sve savršeno i ponajviše - da se oscilira između nekoliko krajnosti. Ne mogu da se setim ima li i koliko komentara da su rekli ''dobro ovaj deo metro ili BG voz plana je bezveze, ovo ostalo je ok''. Jok, sve same krajnosti. Jedna ''analiza'' kaže bankrotiraće država, druga kaže ugasiće se prevoz, a s treće strane - metro nikad neće biti ni izgrađen.

Ok. Dobro. Kao što ni Beograd na vodi nije izgrađen i kao što mu otpadaju delovi fasade svakog dana i ubijaju ljude dole...


A pazi, ovo sve kaže i zapaža neko ko SNS ne može očima da vidi. Ali koliko mi se SNSovi graničari penju na živac, toliko mi se penju i svi ostali graničai koji ceo svet i život posmatraju kroz krajnosti i ekstreme. I unapred znaju sve šta će gde da bude. A ne osvrnu se iza da pogledaju pola faking veka cupkanja u mestu, burgijanja brda, nalivanja betona u crnu rupu, mršenja tunela intergalaktičkog železničkog centra i glumatanja Trećeg svetskog bloka i koječega sa aerodromom do kojeg vozi autobus i sličnim zaostavštinama svih tih što se sad vrte po TVu i seju naknadnu pamet.

Da ne bude zabune, govorim o onima što su 50 godina bili nadležni ili stručni za metro i /ili BG voz a za prvo nisu uspeli ni 1 metar tunela da naprave, a od drugog napraviše bastarda da glumi mutanta između metroa i regionalne železnice i izvukoše od njega neku korist na kraju samo tako što su ga desetkovali da se vrti po 6-7 istih jadnih stanica od njih 30ak koliko je bilo planirano.
 
Ne očekuje se savršeno, ali ako može u startu bolje, što ne insistirati na tome, nego se posle hvatati za glavu i čekati neka nova "bolja vremena" za ispravljanje grešaka.
 
Сасвим је реално да причамо о функционисању неког будућег система који је најављен и анализирамо све могућности, ипак је ово интернет форум :D Сетимо се нпр. радова на прузи Београд-Панчево и каснијег разочарајућег реда вожње и преседања у Овчи за једну станицу до Панчева и после укидања и тог последњег патрљка покојног Беовоза.
 
U ovim temama više nema priča, samo krajnosti.

1) Bankrotiraće država
2) Ubiće se površinski javni prevoz i gužve će postati samo još veće
3) Metro će se napraviti ali će voziti prazne garniture
4) Metro se neće ni graditi


A za to vreme na TVu i po vestima glave koje su imale 50 godina da naprave metro linije a nisu napravile ni jedan jedini metar. Ali bitno da sad naknadno znaju šta je trebalo uraditi tada, i šta treba uraditi sada.
 
Не видим неку претерану крајност, баш се води конструктивна дискусија.
 
Ponekad, da.

Kad se ne šara po krajnostima i ekstremima. I ne slušaju naknadne pameti iz medija.
 
Весић: Са првом линијом метроа имаћемо потпуно реконструисан систем Бг воза

После јучерашњег састанка председника Вучића и председника Путина договорено је да руске фирме, које иначе раде реконструкцију пруге, добију посао изградње београдске градске и приградске железнице. То је велика победа за Београд, изјавио је заменик градоначелника Горан Весић гостујући на ТВ Студио Б.

– Тај посао ће бити завршен пре завршетка прве линије метроа. Истовремено, са првом линијом метроа имаћемо потпуно обновљен систем Бг воза, а такође и првих 50 трамваја, од 130 колико их купујемо, као и нове трамвајске шине у дужини од 42, 6 километара. На овај начин бићемо спремни да до 2030. године шински подсистем постане доминантан – рекао је Весић.

Како је нагласио, Београду су потребни метро, Бг воз и трамваји, али и напоменуо да ниједна престоница у Европи није одустала ни од тролејбуса.

– Веома сам захвалан председнику Вучићу. Ово је велика победа за Београд. Наравно да је важно то што смо добили гас који ће омогућити стабилно грејање, рад привреде и нове инвестиције. Али, суштински, за Београд је најважнији разговор о београдској градској и приградској железници и срећан сам што учествујем у вођењу Београда када градимо метро и Бг воз – навео је заменик градоначелника.

Он је нагласио да је од 2013. године инсистирао на развоју Бг воза, јер је то један неискоришћен потенцијал Београда који нам омогућава да интегришемо све делове града истовремено са центром и да коначно постанемо једна саобраћајно интегрисана престоница.

– Бг воз се сада користи од Батајнице до Овче и Ресника. Имамо три и шест полазака до Младеновца и до Лазаревца. То је добро зато што је Бг воз превоз који је најтачнији и најпоузданији у Београду – рекао је Весић.

Он је подсетио да је потписан уговор и да је коначно, после 51 године, почела изградња метроа.

– Метро је важан. Реч је о 42 километра и две линије које ће повезивати различите делове града, али суштински метро није потпуно завршен без Бг воза – нагласио је заменик градоначелника.

Он је истакао да ћемо са Бг возом имати проширене капацитете железничке пруге према Младеновцу и Лазаревцу, те продужетак Бг воза до Панчева.

– Имаћемо и нове линије Бг воза, односно потпуно нову трасу према Сурчину, која ће обухватити национални стадион, Аеродром „Никола Тесла”, центар Сурчина и Обреновац. То значи да ћемо када све завршимо имати 223 километра Бг воза са 500 полазака дневно уместо 104, колико их имамо данас. То значи да ће свака београдска општина, Младеновац, Сопот, Лазаревац, Барајево, Обреновац, Сурчин, па и Панчево које није београдска општина, али ће бити повезано Бг возом, имати поласке према центру града на 10, 12 и 15 минута у шпицу и на 45 минута ван шпица. Сваки грађанин ће моћи када дође у Београд Бг возом да преседа на друге видове превоза као што је метро. Више неће бити потребно да долазите колима. Грађани ће моћи да живе у Младеновцу и да раде у центру града, као и обрнуто – рекао је Весић.

Према његовим речима, Бг воз је јединствена целина нашег шинског подсистема који треба да постане доминантан и зато је веома важно да се тај пројекат развија истовремено са изградњом метроа.

izvor: beograd.rs
 
I tako je naš cenjeni zamenik gradonačelnika nabrojao "sve" beogradske opštine sem Grocke, koja mu nekako slučajno uvek promakne kad treba da se poboljšava javni prevoz.
Što se BG voza tiče, to je nekada bio sjajan vid prevoza dok ga nisu proredili do maksimuma, pa sad još treba i da čestitamo i aplaudiramo što se možda vraćaju česti polasci... Ovaj čovek svima kompletno vređa inteligenciju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=902598#p902598:3v8a9v2o je napisao(la):
solecar » Суб Нов 27, 2021 2:16 am[/url]":3v8a9v2o]

Он је нагласио да је од 2013. године инсистирао на развоју Бг воза, јер је то један неискоришћен потенцијал Београда који нам омогућава да интегришемо све делове града истовремено са центром и да коначно постанемо једна саобраћајно интегрисана престоница.

Од 2013. је прошло 8 година, што је дужина два мандата. И шта је од тад урађено по питању БГ воза? Ништа! И још је пропао од тад и разређен му је број полазака. И сад он прича да ће до 2024. да прошири насип на НБГ, изгради нови Бежанијски тунел, нову пругу од Земуна до Сурчина, а до 2027. два нова моста преко Саве и пругу од Сурчина до Обреновца, притом за ништа од тога се још није ни кренуло у пројектовања. Дакле, претходних 8 година није ништа урађено, а у следећих 3, односно 6 година ће да изграде куле и градове и то баш сад пред изборе. Хоће, месеца Лимбурга...
 
И овде Весић није рекао ништа конкретно, типа које ће линике тачно бити, тј. докле ће ићи лоније до Младеновца и Лазаревца у центру. Без тих података ово је све празна прича. Сетите се када је уведена линија Ресник - Прокоп и како је била неатрактивна.
 
Ja се све плашим да би их СМАРТ планери скратили до Прокопа.
 
Vrh