[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=877606#p877606:1c08njc4 je napisao(la):
Дошљак » Ned Sep 05, 2021 12:43 pm[/url]":1c08njc4]Пази, ова обилазница коју си нацртао је предвиђена пројектом новог чвора, пре њега није била у плановима.
Još gore. Samo potvrđuje moju tezu da ovde već vekovima vladaju i odlučuju slepci.
I da je ova varijanta BG Čvoooura najveća glupost i muka koja je ikad zadesila Beograd.
Nije Vukov spomenik isključio metro, samo je pokušao da u jednoj istoj stanici, na dva ista koloseka spoji nespojivo - 1) sovjetske garniture regionalne železnice koje služe za spajanje sovjetskih metropolisa sa udaljenim satelitskim gradovima... i 2) moderne metro sisteme za brzo kretanje unutar gradskog tkiva.
Namerno naglašavam i dupliram ovo ''sovjetske'' jer premda takvi sistemi i garniture su solidno radili posao u svojim matičnim zemljama i uslovima, još tada se videlo da gube korak ili se bar razlikuju u odnosu na druge trendove i tehnologije u svetu. I dobro, to je ok, to je njihova stvar. Ali nemoj mi onda kupovati garniture regionalne železnice da služe kao surogat za metro koji nećeš da praviš. I nemoj mi ceo grad podređivati tom nakaradnom sistemu koji pritom neće pokriti ni mrvicu onoga što treba da pokrije metro.
Da je ta greška urađena 1960ih, dok se tehnologije i principi metroa i regionalnih železnica još uvek nisu toliko razlikovali, pa i da razumem. Ali uraditi nešto tako 1980ih i 19990ih je odraz teškog slepila i proletarijatskog razmišljanja koje očigledno nije znalo osnovne razlike između podsistema.
Аутобуси до Обреновца су последица маније за аутобусима када је Југославија имала у сваком месту гиганта превозника и када је имала шест фабрика аутобуса.
Pa da, to između ostalog i kritikujem. Megalomanija i forsiranje neprirodnih tokova razvoja, čak i na sopstvenu štetu.
Al bitno da ih nije mrzelo da teraju/proširuju prugu 50 km od Kolubare do TENTa. Al za onih 17 km do Železnika ih zabole. :kafa:
Без новог чвора Панчево би имало воз до Дунав станице, и онда би сви ишли на аутобус који улази у град.
Ово садашње стање није последица новог чвора, већ његовог незавршавања.
Pančevci bi imali voz dokle god žele, od svog grada, preko stanice Pančevački most, Dunav, 25. maj, Beton Hala, GŽS, pa sve do Topčidera i Rakovice. To je samo stvar rutiranja BG odnosno BEO voza.
Ovo sadašnje stanje je posledica i nezavršavanja novog čvora, ali i slepila i kratkovidosti u njegovom projektovanju. Nisu im trebale nikakve tunelčine kroz centralne delove grada, nego da putnički saobraćaj podele na krak ka Bloku 42 (za dalje pravce ka zapadu) i krak oko Kalemegdana za pravce ka severu. A sve ostalo da ide na obilaznicu. Nikakvi Prokopi, nikakve mreže ispod Dedinja, nikakve tunelčine duboko pod Vračarom a svakako ne nikakve opasne materije ispod centra grada.
Nego im bilo ispod časti da imaju skrmno raskršće kod NISa. A i Tita i JNA su hteli da imaju tunel za beg ispod Belog dvora i kasarne Topčider. A grad i železnice nek se prilagode tome... Da su bar imali neke šanse nakon tog bega, pa i da razumem. Pošto je ceo svet tada projektovan i razvijan uz obraćanje pažnje i na vojne zahteve (hladni rat). Ali mogli su da naprave pešački izlaz do Rakovice gde je depo Plavog voza. Nisu morali da preusmeravaju ceo saobraćaj na to prokleto brdo samo da bi ovima voz i tunel bio direktno pod nogama. Bestraga im glava više s tim Prokopom i čvorom u brdu. :bash: