Fala Sebastijanu više...
Prugom do aerodroma: Šta je plan za BG voz?
Prema nacrtu plana generalne regulacije šinskih sistema u Beogradu gradski prevoz u Beogradu primarno se seli na šine. Osim proširenja tramvajskih linija i izgradnje metroa, master planom planiran je i dalji razvoj sistema BG voza.
Na liniji 1 BG voza planirano je uspostavljanje više novih železničkih stanica: Agostina Neta, Altina, Kamendin i Batajnica istok, piše Beograd uživo.
Planirano je uvođenje linije 3 BG voza ukupne dužine od 13,7 kilometara. Ona bi bila na potezu od Makiša, postojećom trasom pruge kroz tunel ispod Ceraka, pa do Pančevačkog mosta, odnosno železničke stanice Karaburma. Kako bi ova linija bila moguća, biće potrebno da se uradi dodatna železnička infrastruktura u zoni ranžirne stanice u Makišu, kako bi se ostvarila veza sa planiranom linijom 1 metroa. Takođe, potrebno bi bilo uraditi kompletnu infrastrukturu kojom bi se u funkciju stavila Železnička stanica Karaburma.
Sem nje, planirano je uvođenje i linije 4 BG voza na potezu od službenog mesta železničke stanice Novi Beograd do Aerodroma Nikola Tesla i dalje ka naselju Surčin, odnosno ka Nacionalnom stadionu i kasnije kroz područje Surčina ka Obrenovcu. Trasa putničke železnice biće potpuno odvojena od trase teretne pruge. Planirano je da bude dvokolosečna i planirana dužina od Novog Beograda do Nacionalnog stadiona bila bi oko 23,5 kilometara.
Kako bi se kompletirala pruga oko grada planira se i povezivanje od stanice Beli potok preko Leštana i Vinče, mostom preko Dunava na pravcu ka Pančevu.
http://www.b92.net/lokal/beograd/drustv ... oz-1913845