[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=807200#p807200:s1qbfttk je napisao(la):tragac » Pet Dec 25, 2020 7:09 pm[/url]":s1qbfttk]Može da radi Prokop-Resnik ...
Дошљак":s1qbfttk je napisao(la):Што се тиче проблема перона, могли су да пусте линију БГ воза Батајница-Ресник/Младеновац/Лазаревац са Штедлерима.
Doba Beovoza nije bilo mračno,tada je od Pančeva Vojlovice do Vukovog Spomenika,Novog Beograda i Zemuna postojao voz na svakih sat vremena,direktan voz do Batajnice i Nove Pazove na svaka dva sata,a do Stare Pazove i Inđije otprilike na svaka tri sata,bilo je takođe i direktnih vozova do Mladenovca,Male Krsne i Valjeva nekoliko puta dnevno. Danas o takvom vidu prevoza možemo samo sanjati i ovde davati korisne predloge,koje niko od političara i rukovodilaca železnice neće ni pogledati,a kamoli uvažiti.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=807401#p807401:3e60kh0j je napisao(la):Express » Sub Dec 26, 2020 3:17 pm[/url]":3e60kh0j]Već sam pominjao da se malo toga radilo na unapređenju sistema gradsko-prigradske železnice od uvođenja lokalnog saobraćaja u tarifnom sistemu BusPlus. Godine su prolazile, stajalo se u mestu uz divljenje dosad neviđenoj punktualnosti u poslednjih pola veka na ovim prostorima. Nakon tog "wow" perioda usledila je spora rekonstrukcija koja je celu zamisao oslanjanja velikog broja ljudi na ovaj vid javnog prevoza bacila u vodu. Kao da ništa nije postignuto, vratili smo se u mračno doba Beovoza.
O novim voznim sredstvima, o rekonstrukciji/prilagođavanju perona, o faznim radovima na deonici skroz od Prokopa do Batajnice (dakle ne od novog Beograda) trebalo je razmišljati pre rekonstrukcije. Nije uzeta u obzir duplikacija koloseka pre rekonstrukcije kako bi i lokalni i dugolinijski sistem saobraćali dvokolosečno tokom obavljanja građevinskih radova duž trase, iako je to bilo predviđeno prostornim planom. Ceo sistem je stavljen u "hibernaciju", na čekanje boljih dana po završetku makiškog kompleksa u sklopu novoformiranog preduzeća BMV.
Topčiderska trasa pogodna kao alternativa u slučaju problema na novom delu čvora olako je odbačena.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=807420#p807420:14hhokmt je napisao(la):Putnik95 » Sub Dec 26, 2020 5:26 pm[/url]":14hhokmt]
Doba Beovoza nije bilo mračno,tada je od Pančeva Vojlovice do Vukovog Spomenika,Novog Beograda i Zemuna postojao voz na svakih sat vremena,direktan voz do Batajnice i Nove Pazove na svaka dva sata,a do Stare Pazove i Inđije otprilike na svaka tri sata,bilo je takođe i direktnih vozova do Mladenovca,Male Krsne i Valjeva nekoliko puta dnevno. Danas o takvom vidu prevoza možemo samo sanjati i ovde davati korisne predloge,koje niko od političara i rukovodilaca železnice neće ni pogledati,a kamoli uvažiti.
Putovao sam u to vreme Beovozom relativno često,možda jednom mesečno,i baš se ne sećam da je nekada bilo neko ekstremno kašnjenje. Mnogo grđe su kasnili obični međugradski vozovi. Verovatno ima i drugačijih iskustava,ali meni je Beovoz bio omiljeno sredstvo prevoza na relaciji Pančevo-Beograd,i obrnuto. Vozovi su tada išli sporije,jer pruga PA-BG i BŽČ još nisu bili remontovani,ali koliko se ja sećam,red vožnje Beovoza je uglavnom poštovan.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=807452#p807452:3s48s9on je napisao(la):WLABmz » Sub Dec 26, 2020 6:47 pm[/url]":3s48s9on][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=807420#p807420:3s48s9on je napisao(la):Putnik95 » Sub Dec 26, 2020 5:26 pm[/url]":3s48s9on]
Doba Beovoza nije bilo mračno,tada je od Pančeva Vojlovice do Vukovog Spomenika,Novog Beograda i Zemuna postojao voz na svakih sat vremena,direktan voz do Batajnice i Nove Pazove na svaka dva sata,a do Stare Pazove i Inđije otprilike na svaka tri sata,bilo je takođe i direktnih vozova do Mladenovca,Male Krsne i Valjeva nekoliko puta dnevno. Danas o takvom vidu prevoza možemo samo sanjati i ovde davati korisne predloge,koje niko od političara i rukovodilaca železnice neće ni pogledati,a kamoli uvažiti.
Da, samo su kašnjenja vozova postala takva, da je Beovoz izgubio svaku svrhu.
Pisao sam pre izvesnog vremena o ovome, različita visina perona se može rešiti i naručivanjem vozila koja imaju posebne ulaze za svaku visinu perona, kao tram-train za Cadiz, proizveden u CAF-u. Čak takvo vozilo unutra ima lift za osobe sa posebnim potrebama koji ga spušta/podiže na visinu unutar vozila, tj. priprema ga za izlaz na stanicu sa visokim ili niskim peronom.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=807136#p807136:17fzghia je napisao(la):JohnnyLee » 25 Dec 2020 02:20 pm[/url]":17fzghia]и нема ни у траговима планова за спуштање тих перона
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=807899#p807899:nfchz3a0 je napisao(la):Прле » Pon Dec 28, 2020 11:32 am[/url]":nfchz3a0]Права ставар!
Додуше, било би паметно срачунати колико је код нас перона којима би требао мењати висиу, нолико би то коштало, и колико коштају овакве гарнитуре. Али генерално, мени се идеја јако допада.
dexx0101":nfchz3a0 je napisao(la):Da li ima nekih najava kada bi se BG Voz mogao vratiti na raniji red voznje? Da li po zavrsetku dela do Batajnice, ili mozda skroz do Novog Sada?
Izbacen je (vrlo slican) red voznje pre dve nedelje za sledecih godinu dana. Da li to znaci da nema sansi ranije?
dexx0101":nfchz3a0 je napisao(la):Jasno je da mora da se zavrsi do Batajnice, nego da ne kazu "ne vracamo dok ne bude gotovo do N.S."
Или руска Иволга, тај воз је, рекло би се, као створен за високе пероне попут оних на Вуковом споменику. Иначе, мали парадокс је то што су га Шпанци дизајнирали колико негде видех, као што својевремено рекох, верзија 2.0 је најлепша. Савршенство, само што би наши морали да буду сужени са руског ГОСТ на европски RIC профил, због различитих ширина колосека у Русији (1520 mm) и код нас (1435 mm), а ту је и разлика у напону - московски користе 3kV, а наши би морали да користе 25kV. 8)Pisao sam pre izvesnog vremena o ovome, različita visina perona se može rešiti i naručivanjem vozila koja imaju posebne ulaze za svaku visinu perona, kao tram-train za Cadiz, proizveden u CAF-u. Čak takvo vozilo unutra ima lift za osobe sa posebnim potrebama koji ga spušta/podiže na visinu unutar vozila, tj. priprema ga za izlaz na stanicu sa visokim ili niskim peronom.