Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Dok ne stigne metro mogli bi da iskoriste taj hodnik i da naprave pešački podzemni prolaz ispod Bulevara.
 
Та станична касета није изведена. Само је иза оног мурала на том горњем нивоу станице остављен портал за станицу.
 
Pročitali ste mi misli. Nisam ulazio na ovu temu nedeljama i baš sam juče hteo da svratim da pitam da me neko podseti za stanje iza tog murala. :D

I definitivno podržavam Rolandov predlog da se to iskoristi za podzemni prolaz ka drugoj strani Bulevara. Ali nisam siguran da li bi to u bilo kojoj izvedbi moglo da se uglavi na drugoj strani. Evo vidite i sami - https://goo.gl/maps/cjyfMnNC51Q32ZCf8
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=804157#p804157:y3f2td5j je napisao(la):
Delija » 17 Dec 2020, 13:24[/url]":y3f2td5j]Та станична касета није изведена. Само је иза оног мурала на том горњем нивоу станице остављен портал за станицу.
Koja je dubina portala?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=804158#p804158:2s9xdpot je napisao(la):
Bender Rodriguez » 17 Dec 2020, 13:30[/url]":2s9xdpot]Pročitali ste mi misli. Nisam ulazio na ovu temu nedeljama i baš sam juče hteo da svratim da pitam da me neko podseti za stanje iza tog murala. :D

I definitivno podržavam Rolandov predlog da se to iskoristi za podzemni prolaz ka drugoj strani Bulevara. Ali nisam siguran da li bi to u bilo kojoj izvedbi moglo da se uglavi na drugoj strani. Evo vidite i sami - https://goo.gl/maps/cjyfMnNC51Q32ZCf8
Eventualno bi mogao da se iskoristi ovaj pasaž do juvelira, da se tu napravi proširenje. Ili da likvidiraju dva stabla. :oops:
 
Ja sam hteo da kažem da nisam siguran da bi stalo čak i kada bi se uklanjala stabla. Bile bi baš uske stepenice. :? Sam trotoar je uzak pa je uzak (mislim za podzemni prolaz). Tako da ne mogu da smislim šta se tu može uraditi.
 
Hm... Dva lifta i jedne stepenice, makar i uske? Tipa, uvučeš stepenice u pasaž, ubiješ dva stabla i postaviš dva lifta.
Mislim, saobraćajna opravdanost postoji.
 
Pa to se slažem. A za ovaj tvoj predlog - svratiću ovih dana pa ću da vidim uživo. I da fotkam naravno. :)
 
Naravno. Koliko se sećam, prostorno se tu nije ništa značajnije menjalo od 2013, kada je fotka sa Google-a nastala.

Eto, zahvaljujući Rolandu, rodila se jedna prilično lepa ideja. :kk: :kk: :kk:
 
Ne znam da li smo na forumu imali ovu fotografiju koju sam našao na netu. Dobro bi došla analiza i veštačenje zida na kome se nalazi reljef (zumiraj, izoštri) :)

vukovspomenikemetro.jpg
 
Odgovor na ovo pitanje ima verovatno Mirjana Lukic koja je projektovala stanicu Vukov Spomenik.
 
Pričao sam sa njom pre nekih 5 godina i pitao je u vezi metro dela, rekla je da joj nije poznato.
 
Meni je pokazala planove metro stanice pre desetak godina, njen deo naravno bio je vezan za infrastrukturu JZ, a ova metro kaseta verovatno nije bila u nadleznosti JZ pa otud i ne zna šta se dešava sa tim.
A za nadzemni deo sećam se njenih reči: upropastili su mi park! :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=804110#p804110:1vmgghuu je napisao(la):
Пантограф » Čet Dec 17, 2020 11:14 am[/url]":1vmgghuu]Pa normalno, al došli naopaki i projektuju te linije što maše Prokop, Vuka, Jurija Gagarina... Terazije, centar Zemuna, sve za po 500 metara.

Pa to je glavni problem šinskih sistema u Beogradu, prvo tramvaj, zatim gradska železnica, a na kraju, ako se nešto ne promeni će i metro...sva tri sistema maše ključne lokacije za malo.
 
Kada sam pomenuo razgovor mislio sam na izvedeno stanje ne na planove.

Spatio misliš li na ove crteže?

vukovspomenikstanicametropresek.jpg

07-V-S-PR-POPRECNI.jpg

08-V-S-PRESEK.jpg
 
Доказ да памети имамо кад планирамо и пројкетујемо, али кад бирамо политичаре, не. И онда они почну да пројектују и планирају
 
Čisto jedno "filozofsko" razmišljanje: Jeste da je stanica osmišljena još u vreme SFRJ, ali je realizovana u ono najgore doba, pod potpunim embargom. I danas, zahvaljujući tome, imamo saobraćajno rešenje za jedan od najvažnijih delova grada.
 
Ти радови су изгурани на мишиће. Извођачи су били још увек државна предузећа, а само финансирање се доводи у везу са банкарским махинацијама. Али је свакако урађена велика ствар.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=804471#p804471:3feseo1y je napisao(la):
Прле » 18 Dec 2020 12:31[/url]":3feseo1y]Доказ да памети имамо кад планирамо и пројкетујемо, али кад бирамо политичаре, не. И онда они почну да пројектују и планирају.
Zato što smo im mi dozvolili da se bave time.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=804482#p804482:24h50rsl je napisao(la):
Дошљак » 18 Dec 2020, 13:09[/url]":24h50rsl]Ти радови су изгурани на мишиће. Извођачи су били још увек државна предузећа, а само финансирање се доводи у везу са банкарским махинацијама. Али је свакако урађена велика ствар.
Nesumnjivo, Dafina je platila sav onaj mermer i dekoraciju dobro propranim parama, ali... Beograd je dobio stanicu, koju nijedan režim od tada nije umeo ni da održava. :bash:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=804382#p804382:2k55ompa je napisao(la):
Igor » 18 Dec 2020 12:40 am[/url]":2k55ompa]Kada sam pomenuo razgovor mislio sam na izvedeno stanje ne na planove.

Spatio misliš li na ove crteže?

vukovspomenikstanicametropresek.jpg

07-V-S-PR-POPRECNI.jpg

08-V-S-PRESEK.jpg

Da Igore, pokazala mi je te crteže, mislim da sam video i jos neke druge ali sada ne mogu da se setim sta tačno, davno je bilo.
 
Pozdrav.

Nov sam na ovom forumu,a prijavio sam se jer me posebno zanimaju vozovi i železnički saobraćaj uopšte.
Često putujem na relaciji Beograd-Pančevo,kad god mogu putujem vozom,jer je daleko jeftinije i prijatnije nego putovanje autobusom. Nažalost,pada u oči da je Beograd sa Pančevom prilično slabo povezan železnicom,ako se uzme u obzir da se radi o gradu od skoro 100.000 stanovnika,koji je sa Beogradom urbanistički spojen skoro koliko i Zemun. Dok je postojao Beovoz,od Pančeva Vojlovice je bilo polazaka na svakih sat vremena,čak se moglo putovati do Valjeva ili Inđije bez presedanja. Danas postoji samo 6 pari DMU-117 vozova koji dolaze iz Vršca,a u Pančevo već stižu prepuni,i staju samo na stanicama Pančevo Varoš i Pančevo Glavna,dok stajališta Strelište i Pančevo Vojlovica zarastaju u korov.
Nadao sam se da će sa novim redom vožnje od 13. decembra ove godine možda produžiti BG:VOZ do Pančeva Vojlovice,ali to se nije desilo. Zvanično obrazloženje zašto Pančevo nema BG:VOZ je to da ono administrativno ne pripada Gradu Beogradu,pa stoga ne može ući u BusPlus sistem. Ali ni Opovo,Sefkerin,Čenta,Šimanovci takođe nisu deo Beograda,pa ipak postoje autobuske linije GSP-a koje do tih mesta voze.

Možda bi najbolje rešenje za ovaj problem bilo da se uvede 7-8 pari REGIO međugradskih vozova dnevno na relaciji Beograd Centar-Pančevo Vojlovica,koji bi stajali još na stanicama Karađorđev Park,Vukov Spomenik,Pančevački Most,Ovča,Pančevo Glavna,Pančevo Varoš i Strelište,a naplata karata bi se vršila po REGIO tarifi kao i za sve druge međugradske vozove(a ne u BusPlus sistemu kao BG:VOZ). Time bi i Ovča dobila železničku vezu sa Pančevom,jer sa njim nije saobraćajno povezana još od ukidanja one kratke linije Pančevo Vojlovica-Ovča 2017. Uz trenutno postojeće vozove Beograd Centar-Vršac,mislim da bi ovo znatno rasteretilo i prebukirani drumski saobraćaj između Pančeva i Beograda.

Da li postoje infrastrukturne mogućnosti da se uvede ovakva linija? Znam da je BŽČ od Prokopa prema Batajnici sada dosta opterećen zbog izgradnje brze pruge Beograd-Novi Sad,zato bi vozovi i terminirali na Prokopu,a između Pančeva Glavne i Prokopa već godinama postoji rekonstruisana dvokolosečna pruga. Problem može biti nedostatak garnitura,čujem da Štadleri ne mogu do Pančeva,jer postoji problem sa visinom perona,ali RVR-ovi bi bili idealni,pod uslovom da ih ima dovoljno.
 
Морате ви Панчевци да инсистирсте на том питању код града. Проблем територијалности би могао да се реши тако што би од Овче до Панчева и обрнуто воз саобраћао као обичан воз са картом уз симболичну цену.
 
Jedna stvar mi nije jasna što se tiče druge i treće linije BG Voza: stari Beovoz je stajao bukvalno na svim stajalištima između Resnika i Mladenovca,uključujući stajalište Ripanj Tunel,koje se nalazi usred ničega. A po donedavnom redu vožnje,gotovo svi međumesni vozovi osim brzih su stajali na stajalištu Ripanj Tunel,ali ne i treća linija BG Voza,koja inače staje i na sličnim stajalištima Klenje i Ripanj Kolonija.

Takođe,kada je uvedena linija BG Voza do Lazarevca,stajališta Leskovac Kolubarski i Veliki Borak su vraćena u funkciju,ali ne i stajalište Nenadovac(između Bele Reke i Barajeva),koje je uvek koristio Beovoz. Potpuno je napuštena i stara stanica Barajevo,koja se nalazi pre stajališta Barajevo Centar. Zbog čega?
 
Vrh