Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Onda bi međugradski voz Beograd-Požarevac trebao da staje na svim stajalištima koje je koristio nekadašnji Beovoz,čak i onim najmanjim: Jajinci,Beli Potok,Zuce,Zuce Uksrnica,Lipe,Dražanj-Šepšin. Naravno,tim stajalištima je sigurno potrebno renoviranje,jer nisu bila u upotrebi dugi niz godina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=810503#p810503:3ruo4iju je napisao(la):
Рипањац 405 » Уто Јан 05, 2021 9:04 pm[/url]":3ruo4iju]
Или руска Иволга, тај воз је, рекло би се, као створен за високе пероне попут оних на Вуковом споменику. Иначе, мали парадокс је то што су га Шпанци дизајнирали колико негде видех, као што својевремено рекох, верзија 2.0 је најлепша. Савршенство, само што би наши морали да буду сужени са руског ГОСТ на европски RIC профил, због различитих ширина колосека у Русији (1520 mm) и код нас (1435 mm), а ту је и разлика у напону - московски користе 3kV, а наши би морали да користе 25kV. 8)

Толико је потребно измена да то више не би била иволга... Сандук си зароваио да напоменеш да код њих се смешта по три човека у седећем положају са сваке стране коридора. А код нас по два... а то му је 1м +/-
 
Uvоđenje 2-3 polaska na prigradskoj liniji dvomilionskog grada je bacanje prašine u oči neukom narodu. BG voz za Mladenovac treba ukinuti dok se ne remontuje pruga na deonici Resnik - Sopot, a garniture iskoristiti za pojačavanje takta na ostalim linijama, a u međuvremenu obezbediti veći broj garnitura za BG:voz kako bi kasnije linija za Mladenovac imala razuman takt koji bi mogao prebaciti značajan broj putnika sa autobusa na voz, koji bi dozvolio ukidanje jednog broja autobusa i doprineo smanjenju zagađenja vazduha.

Planirano je 4 polaska Beograd Centar - Požarevac i nazad kada se završi zaboravljeni remont Jajinci - Mala Krsna.
 
Trenutna 3 BG Voz polaska dnevno do Mladenovca su slična nekadašnjem Beovozu koji je saobraćao do tog grada,ni on nije imao veći takt na toj liniji,samo je razlika što je BG Voz faktički besplatan prevoz. Ali pruga danas jeste u katastrofalnom stanju,na mesečnom nivou iskače po nekoliko cisterni uvek na istom mestu,zbog bezbednosti saobraćaja bi bilo bolje da su te EMV 412 garniture pridodali prvoj liniji od Batajnice do Ovče,mesto što su uvodili novu izrazito niskofrekventnu liniju do Mladenovca. Kada se deonica Ripanj-Sopot Kosmajski jednog dana remontuje,to će biti druga priča.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=814422#p814422:2ikqraiv je napisao(la):
WLABmz » 18 Jan 2021 11:02 am[/url]":2ikqraiv]Uvоđenje 2-3 polaska na prigradskoj liniji dvomilionskog grada je bacanje prašine u oči neukom narodu. BG voz za Mladenovac treba ukinuti dok se ne remontuje pruga na deonici Resnik - Sopot, a garniture iskoristiti za pojačavanje takta na ostalim linijama, a u međuvremenu obezbediti veći broj garnitura za BG:voz kako bi kasnije linija za Mladenovac imala razuman takt koji bi mogao prebaciti značajan broj putnika sa autobusa na voz, koji bi dozvolio ukidanje jednog broja autobusa i doprineo smanjenju zagađenja vazduha.

Planirano je 4 polaska Beograd Centar - Požarevac i nazad kada se završi zaboravljeni remont Jajinci - Mala Krsna.

To, a do tada će senilno biračko telo aplaudirati rešavanju problema zagađenja BG:Vozom na sat vremena kojim do pijace i doma zdravlja ići u životu neće, najavom 10 elektrobusa, 20 trola s kojih će se presedati na dizel. :bash:

Ja o toj neozbiljnosti godinama govorim, a nisam ni jedini. Već par godina nakon uvođenja postalo mi je sumnjivo stajanje u mestu. Redukcija uz otvaranje antibiotika koje je usledilo samo je potvrdilo sumnju u ozbiljnost čitavog "projekta". Garniture je trebalo da nabave pre rekonstrukcije - nove, polovne, zakupljene, nebitno. Pa što onda Resnik-Ovča ne saobraća makar na 15min i van špica? Zašto je linija na trasi s znatno ograničenim protokom uopšte u funkciji? Na stranu svega predviđenog GUP-om kako je 2021 došla tako će i proći. Bar ih vreme ne čeka. Ma ni metar se aerodromu približili nisu, još uvek maštajući o nekom stadionu ni na nebu ni na zemlji.

I čekaj sad šta je "otvoreno", a šta zatvoreno? Eno "otvoriše" pustu stanicu koju je od "ceremonijalnog puštanja u funkciju" više golubova po**alo nego što je putnika uopšte koristilo (koji vidim da je godinama i neće koristiti ako ovim tempom nastave "da napreduju"), zatvoriše stanicu koja nije skupljala paučinu. Spustiše perone u Zemunu i Rakovici, nisu na Vukovom Spomeniku i P.Mostu. Najavljuju nove garniture, najavljuju neka otvaranja ko zna kad, samo nikako da prestanu s tim, da ih provozaju po ostalim deonicama neometanih rekonstrukcijom.

Jeste veliki pomak postizanje visoke pouzdanosti, no poražavajuće je bilo gledati kako je vremenom sve ostalo zapostavljano, iz godine u godinu.
 
DSC_0032.JPG
 
Da li u kratkoročnom planu razvoja i širenja BG Voza možda postoji namera da se sagradi novo nadzemno stajalište Sajam/Bulevar Vojvode Mišića,na vijaduktu između Prokopa i Novog Železničkog Mosta? Dosta ima putnika koji odatle putuju u pravcu zapadnog i severoistočnog Beograda,a pruga prolazi tačno iznad njih. Autobusi su pretrpani i užasno spori u vreme špica,a Sajam već dve godine nema tramvajsku vezu sa centrom grada,pitanje da li će je dobiti i po otvaranju Savskog Trga.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=816427#p816427:8h46ggo3 je napisao(la):
Вожд » Sun Jan 24, 2021 6:11 pm[/url]":8h46ggo3]
file.php
Nesrećna rasputnica G, koju nikako da raspredu tako da "u pravcu" bude Rakovica - tunel, a ne gotovo napušteni pravac ka narkomanima, žabama i zmijama.
 
Negde baš kod rasputnice G se nalazi zaboravljena železnička stanica Košutnjak,u prilično oronulom stanju. BG Voz prolazi kroz tu stanicu,ali ne staje,doduše mislim da tu nikada nije stajao ni stari Beovoz. Možda bi ta stanica u perspektivi mogla da se osposobi da tu staje BG Voz linija 2, ali bi bilo neophodno da se renovira i da se sagrade betonski peroni. Inače ta stanica baš dugoooo dugoooo nije služila svojoj svrsi,ko zna kada su još tu stajali međumesni vozovi.
 
Vidi se da si nov, pa ćemo ti oprostiti što nisi pratio na času :D
Iz Direkcije za saobraćaj su rekli da je najpre planirano da se stanica aktivira posle rekonstrukcije pruge kroz Rakovicu. Od toga se odustalo, i rečeno je da je to predviđeno u daljoj perspektivi.
 
ЖсТ "Кошутњак" из 1939.



А преко Топчидерке на траси старе пожаревачке пруге станица "Дедиње".

unnamed.jpg
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=WruzhUils-I[/youtube]
 
Зар није лакше продужити метро од Железника до Обреновца?
 
И који мост преко Саве по реду? Значи укупно 5 железничких колосека преко Саве на територији Београда? :D
 
На овим визуализацијама су кракте композције од 4 вагона. Гледајући овај народ од кога су узимали интервју, мислим да ће и два вагона да буде мало. Најмлађа је водитељка, а ово све људи, пред пензијом израубовани. Нигде младих.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=817343#p817343:2ehxc2an je napisao(la):
Вожд » Uto Jan 26, 2021 8:26 pm[/url]":2ehxc2an]ЖсТ "Кошутњак" из 1939.



А преко Топчидерке на траси старе пожаревачке пруге станица "Дедиње".


file.php
Neverovatno,živim u Beogradu već par godina,i nisam imao pojma da postoji železnička stanica Dedinje. Na nekim starim mapama sam video da je još pre rata postojala stanica Čukarica kod šećerane,na staroj uzanoj pruzi prema Obrenovcu i Valjevu,ali ona je odavno srušena. Zgrada stanice Beograd Donji Grad na Dorćolu postoji i danas,ali pruga oko Dorćola zvanično više ne postoji. Surčin,Ostružnica,Boljevci,Železnik,Beograd Donji Grad,Beograd Dunav,Jajinci,Topčider,Košutnjak,Padinska Skela,Jabučki Rit,kada bi sve pruge i stanice na teritoriji Beograda bile dvokolosečne i elektrificirane,BG Voz bi bio toliko razgranat da bi ličio na pravi metro.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=817354#p817354:1w6cnhxi je napisao(la):
Igor » Uto Jan 26, 2021 9:50 pm[/url]":1w6cnhxi][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=WruzhUils-I[/youtube]

Slušam ovo i ne mogu se čudom načuditi idiotizmu novinara. Sve vreme pričaju nekakvom mostu preko Kolubare kao da je Misisipi, a to što treba Savu da premoste nikom ništa. Alo novinari, gde ste, muć muć malo glavicama...ne, a? :laugh:

Da ne pričam o ilustraciji na kojoj je ICE3... :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=817350#p817350:3m1nu7tu je napisao(la):
DzonTravolta » Tue Jan 26, 2021 8:37 pm[/url]":3m1nu7tu]Da, prisećam se iz ranog detinjstva ostataka stare požarevačke pruge.
I kad trojka stane na rampu, gde je sada žandarmerija.
:grand:

...inače BeoVoz nije stajao na Košutnjaku, koristio sam ga često iz Rakovice za Tošin Bunar. Mnogo je to blizu Rakovice, dve stanice tramvaja. Tu je i ona skalamerija za odvajanje zona napajanja u kojoj voz ide na ler.
Možda na na početku mosta, čim prođe rasputnicu G, ispred Plavog voza, ali to jedino ako naprave Topčider na vodi ili nasele šumu gore....


edit;
evo mape
bg.png
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=817404#p817404:3it41f6u je napisao(la):
Вожд » Uto Jan 26, 2021 10:40 pm[/url]":3it41f6u]
file.php
Gde se tačno nalazi stanica Senjak? Da pruga od Topčidera ka severu nije ukinuta,mogla je i tu da se provuče linija BG Voza do stare glavne stanice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=817357#p817357:1kyo2zxl je napisao(la):
Дошљак » 26 Jan 2021 08:54 pm[/url]":1kyo2zxl]Зар није лакше продужити метро од Железника до Обреновца?

Овакав метро какав је планиран не можеш да продужиш до Обреновца као воз.
 
Mislim da garniture Alstom Metropolis koje planiraju da nabave za metro koriste manju širinu koloseka od standardnih koloseka kakve koristi RVR u sistemu BG:Voz. Nisu međusobno kompatibilni.
 
Користе исту ширину колосека, али користи нпр. напајање преко треће шине, а нема ни машиновођу. Итд.
 
Vrh