Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Mislim da se to verovatno odnosi na saobracaj Beograd - Pozarevac ili eventuaaalno Beograd - Zajecar kao nekad.
 
Prilično sam siguran da bi Beograd-Požarevac imala putnike.
Beograd-Zaječar... Ne znam, ne zvuči loše, sastavio bi se "krug", kada se završi timočka pruga od Niša. To bi mogao da bude rezervni pravac, kad i ako se ozbiljnije bude radila Beograd-Niš.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=694741#p694741:1gh81smz je napisao(la):
DzonTravolta » Čet Jan 02, 2020 1:33 pm[/url]":1gh81smz]Prilično sam siguran da bi Beograd-Požarevac imala putnike.
Beograd-Zaječar... Ne znam, ne zvuči loše, sastavio bi se "krug", kada se završi timočka pruga od Niša. To bi mogao da bude rezervni pravac, kad i ako se ozbiljnije bude radila Beograd-Niš.


U vreme Simonovića je bio "Vrčin express" za Požarevac 6x dnevno i zvrjao je prazan. Do duše, brzina je bila užasna. Nakon remonta će biti 80 - 100 km/h. Mala Krsna - Požarevac je smanjena brzina pre par redova vožnji sa 80 na 50 km/h. Mislim da i posle remonta brzina neće biti konkurentna autobusu preko autoputa.

Ako misle da zatvaraju prugu za Niš zbog remonta, onda su stvarno pajseri. Pa u celoj Evropi se dvokolosečne pruge za 160 i 200 km/h rade sa jednim kolosekom u funkciji, samo naši ne mogu...
 
Inače,

čekam pre neki dan BG:voz za Batajnicu u K. Parku i sled događaja je sledeći:

- 16:07 vreme mog dolaska
- na displeju stoji BG:voz za Batajnicu u 15:56
- skretnica okrenuta u smeru Resnika
- spiker najavljuje BG:voz za Resnik na 1. koloseku
- spiker najavljuje Regio voz iz Vršca za Beograd Centar na 1. koloseku (iako BG:voz za Resnik još uvek nije stigao)
- na 1. kolosek dolazi BG:voz za Resnik
- dok BG:voz za Resnik stoji na 1. koloseku spiker najavljuje da je Regio voz iz Vršca za Beograd Centar postavljen na 1. koloseku
- 3 minuta nakon polaska BG:voza za Resnik na 1. kolosek dolazi Regio voz Vršac - Beograd Centar (na kome i dalje piše Beograd Dunav na displeju)
- nakon toga, dolazi BG:voz po redu vožnje u 16:26 za Batajnicu koji čekam
- sve vreme na displeju stoji BG:voz za Batajnicu u 15:56

Tačno se vidi tipičan javašluk i neorganizacija državnih firmi u Srbiji. Dajte, organizujte se pobogu! Na staničnom displeju jedno piše, na displeju na vozu drugo piše, spiker najavljuje treće, a u realnosti je četvrto. Ne mora putnik da zna da gleda za gde je okrenuta skretnica i koje boje je regio, a koje BG voz...

Da se zaključiti da je moguć interval sleđenja od 3 minuta na ovoj pruzi, međutim, mislim da bi bilo šta ispod 5 minuta u redu vožnje bilo jako teško održati u smislu eventualnih kašnjenja itd.
 
Zorana Mihajlovic uporno pirca o tome kako je Srbija most izmedju Male Azije i Evrope i to jeste istina,prica o tome kako su vratili onaj saobracaj koji je isao preko Rumunije i Bugarske. Stvarno ne kapiram sta oni misle da urade ako zatvore celu prugu do Nisa zbog remonta. Srbija ce u tom slucaju da izgubi opet polozaj koji je malo oporavila od 90-tih godina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=694757#p694757:7om1px9i je napisao(la):
WLABmz » 02 Jan 2020 01:34 pm[/url]":7om1px9i]Inače,

čekam pre neki dan BG:voz za Batajnicu u K. Parku i sled događaja je sledeći:

- 16:07 vreme mog dolaska
- na displeju stoji BG:voz za Batajnicu u 15:56
- skretnica okrenuta u smeru Resnika
- spiker najavljuje BG:voz za Resnik na 1. koloseku
- spiker najavljuje Regio voz iz Vršca za Beograd Centar na 1. koloseku (iako BG:voz za Resnik još uvek nije stigao)
- na 1. kolosek dolazi BG:voz za Resnik
- dok BG:voz za Resnik stoji na 1. koloseku spiker najavljuje da je Regio voz iz Vršca za Beograd Centar postavljen na 1. koloseku
- 3 minuta nakon polaska BG:voza za Resnik na 1. kolosek dolazi Regio voz Vršac - Beograd Centar (na kome i dalje piše Beograd Dunav na displeju)
- nakon toga, dolazi BG:voz po redu vožnje u 16:26 za Batajnicu koji čekam
- sve vreme na displeju stoji BG:voz za Batajnicu u 15:56

Tačno se vidi tipičan javašluk i neorganizacija državnih firmi u Srbiji. Dajte, organizujte se pobogu! Na staničnom displeju jedno piše, na displeju na vozu drugo piše, spiker najavljuje treće, a u realnosti je četvrto. Ne mora putnik da zna da gleda za gde je okrenuta skretnica i koje boje je regio, a koje BG voz...

Da se zaključiti da je moguć interval sleđenja od 3 minuta na ovoj pruzi, međutim, mislim da bi bilo šta ispod 5 minuta u redu vožnje bilo jako teško održati u smislu eventualnih kašnjenja itd.
Najava polazaka na stajalištu K. Park kao i na Prokopu je automatizovana, tj. računar vrši najave.
Tako da ume ponekad da zabaguje, tj. ako osoba koja treba da unese kašnjenja određenih polazaka to ne uradi, program sam najavi ono što je planirano po redu vožnje.
Nije najsjajnije rešenje ali tako je.
 
Na Bg vozu je totalni haos u Batajnici. Koliko vidim u funkciji su samo I i II kolosek, a uz to su ugašeni signali zbog radova. Kao što sam pomenuo otpravnik je izmešten u plastičnu baraku i do njega ne može da se priđe od terijera koji laje i reži i nije vezan, a čekaonica je u "funkciji" bez svetla i grejanja, dok od 4.12og ne radi blagajna.

Danas dolazi 8026 i staje ranije na I koloseku i otvara desno vrata. Nema perona sa te strane, dok sa leve ima i ne znam zašto nije otvorio s te strane vrata, a imam šta i da vidim. Ispred njega stoji još jedna garnitura, a nije mogao da ide na II kolosek, jer tu stoji i čeka vreme 2232 za Šid.

Onda posle 8043 i 8045 stoje, jedan na I, a drugi na II koloseku. S tim da je su na garnituri 8045 otvorena vrata i upaljena svetla, dok je garnutra 8043 na I koloseku zakapijana sa ugašenim svetlima. Ljudi ulaze u 8045 ne znajući da je taj voz, a ja pitam čoveka sa železnice u vozu (mislim da je kondukter) koji kaže da ide u 20:39, a ovaj u 20:26 stoji i ne otvara vrata. 5 minuta pred polazak u 8043 otvara vrata, a svetla ne pali, pa ja kucam na prozor od kabine da kažem mašinovođi da upali svetla. Otpravniku, rekoh, gore ne može da se priđe, a da se ne nastrada u najavi. U voz da bi se ušlo treba neka dizalcia, jer perona u tom delu I koloseka nema i ne znam zašto nisu stavili onaj privremeni peron dok je to vanredno stanje.

Totalni javašluk, neorganizacija i bezobrazluk od strane svih! Čim je nešto vanredno to je kod nas smak sveta. Toliki bezobrazluk da se čeka na otvorenom po ovoj hladnoći, da nema svetla u čekaonici i ova ludnica kompletna na stanici, potpuno neobeleža mesta gde je raskopano i gde se izvode radovi, ljudi nemaju stazu kuda da prožu, gaze kroz blato, uz to jako slabo, gotovo nikakvo osvetljenjen na samim peronima, ljudi skroz neobavešteni. Stvarno treba da ih je sramota. A, da ne pominjem da se radi priga koja je već pre nekoliko godina kompetno rekonstruisana. Dosta mi je više i ovih naših i Kineza, nek se svi zajeno nose!

izvor: gspbeograd.net
 
Naravno da jeste čista petica, ali ne u ovakvim vanrednim okolnostima. Dok nisu počeli da se igraju preslaganja pruge, bila je tačna i pouzdana kao švajcarski sat, a danas je pouzdana i funkcionalna za 1, baš kao što kaže i broj linije.
 
Pa ne, nije čista petica. Možda je bio čista petica dok je funkcionisao normalno, ali sada definitivno nije. Valjda kad o nečemu daješ sud, gledaš kakvo je u trenutku u kome ocenjuješ, a ne kakvo je nekad bilo ili kakvo može biti.
 
Ja sam lepo napisao da je bila petica, a da je danas jedinica. Ne vidim šta je loše u tome što samn uporedio te dve situacije.
 
Tren-Tranvia Cadiz. Tramvaj-voz u Cadizu. Gradi se od 2012, puni naziv "Tranvía Metropolitano de la Bahía de Cádiz".
Naručeno 7 vozila, duga 38,14 m, širok 2,65 m, kolosek širine 1668 mm i ima (po sajtu) 55% niskog poda (iako milsim da je manje). Visine poda su 380 mm i 760 mm. Tramvaj-voz je predviđen za visoke i niske stanične platfrome. Naravno, proizvođač je CAF. Korostit ćw i ulličnu trasu i trasu za vozove za visoke brzine. Sistem je u vlasništvu RENFE-a, španskih državnih železnica. Maksimalna brzina 100 km/h.

http://www.urbanrail.net/eu/es/cadiz/cadiz.htm

https://www.caf.net/en/productos-servicios/proyectos/proyecto-detalle.php?p=211

14452_tn_es-cadiz-trentranvia.jpg


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Qnnlghwe5Cg[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=hE4ZKNOU2kU[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=vEhYYIS4e3E[/youtube]

Na prvom snimku, od 3:38, možete u unutrašnjosti videti lift za osobe sa posebnim potrebama, tako oni mogu da koriste stanice sa obe visine.

Ovde se poteglo pitanje visine staničnih platformi na linijama Bg:voza, posebno stanica Vukov spomenik, Pančevački most i Rakovica. Umesto izjednačavanja tih stanica sa ostalim, možda je bolje da se na vreme naruče vozovi ovakvog tipa sa ulazima za dve visine staničnih platformi, sa liftom za osobe sa posebnim potrebama unutra. Snižavanje staničnih platformi dotičnih stanica, a naročito Vukovog spomenika, po mom mmišljenju, je dugotrajan proces koji će jedno vreme da obustavi saobraćaj i velika zaj#bancija. Vozila sa mogućnošću korišćenja visokih i niskih perona nisu novist. Koristi ih npr. San Francisco Muni i razni nemački gradovi.
 
Ја имам мало амбициозније питање, да ли ће у склопу ремонта пруге вршити радове и на прилазима железничким станицама, или то није обухваћено овим? Па ће након радова опет да изводе радове и дупле паре оперу?
 
Вероватно прилази станицама нису у надлежности железница. А како град гледа на проблем прилаза станицама види се на примеру Прокопа.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=696181#p696181:3s5gfz3j je napisao(la):
Gaspar18 » Уто Јан 07, 2020 1:09 am[/url]":3s5gfz3j]Ја имам мало амбициозније питање, да ли ће у склопу ремонта пруге вршити радове и на прилазима железничким станицама, или то није обухваћено овим? Па ће након радова опет да изводе радове и дупле паре оперу?

Знам да је на цртежу пројекта за станицу Земун нацртано чак и аутобуско стајалиште са сређеном улицом одмах код перона. Ако се то стварно деси, свака част.
 
Mislim da bi za tako nešto morao da se sruši ceo red kuća uz stanicu.
 
По неком футуристичком и предизборном плану из деведестих на једну од платформи Прокопа требало је да сиђу и тролејбуси
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=696221#p696221:usz3e2os je napisao(la):
mikelo90 » Уто Јан 07, 2020 11:20 am[/url]":usz3e2os]Mislim da bi za tako nešto morao da se sruši ceo red kuća uz stanicu.

Тачно, али мислим да су таква преседања и генерално нормални транспортно-преседачки чворови оно што веома недостаје овом градy

@branik То би свакако било феноменално, али ја мислим да је и спуштање бар до овог стајалишта 34, 36 и 38А добар потез. Али, нажалост, чини ми се да је градској управи у интересу да нико не иде железницом и да нико не иде тролејбусима, тако да не знам колико је то реално.
Видећемо шта ће бити после овог можда доласка нових 40 трола са батеријама.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=696179#p696179:26r1vwp9 je napisao(la):
Siniša » Uto Jan 07, 2020 2:01 am[/url]":26r1vwp9]

Ovde se poteglo pitanje visine staničnih platformi na linijama Bg:voza, posebno stanica Vukov spomenik, Pančevački most i Rakovica. Umesto izjednačavanja tih stanica sa ostalim, možda je bolje da se na vreme naruče vozovi ovakvog tipa sa ulazima za dve visine staničnih platformi, sa liftom za osobe sa posebnim potrebama unutra. Snižavanje staničnih platformi dotičnih stanica, a naročito Vukovog spomenika, po mom mmišljenju, je dugotrajan proces koji će jedno vreme da obustavi saobraćaj i velika zaj#bancija. Vozila sa mogućnošću korišćenja visokih i niskih perona nisu novist. Koristi ih npr. San Francisco Muni i razni nemački gradovi.

Peron u Rakovici je spušten prilikom nedavnog remonta. Snižavanje perona uopšte nije dugotrajan proces i može se odraditi bez obustavljanja saobraćaja.
 
Železnička stanica Zemun od pre neki dan... Deluje postapokaliptilčno, sa ovim novim prolazom - bunker style umesto starog prolaza koji je zatrpan zbog radova.. :D Noću nema teorije da provališ kako preko pruge, trebalo mi je pola sata sam šetao gore dole po blatu, a ove slike sam napravio u povratku kad je već svanulo...

Kod starog prolaza od putokaza samo jedna strelica na levo i to je sve.. Dokle levo i gde posle, pitaj boga u 4h ujutru... U povratku (gledano od strane Zmaj pumpe) je bolje obeleženo gde je novi ulaz na stanicu... i lakše se čovek snađe, ali po danu...

A bio mi je smešan ovaj prvi natpis. Ulaz u stanicu je ovde... Kao ono deca kad nacrtaju konja koji ne liči ni na šta pa napišu pored, ovo je konj. Ovo je stanica :D ako ste kojim slučajem u sumnji to je hehehe...

Razumem, radovi su u toku, ne očekujem bog zna šta, samo bolji putokaz ka novom prolazu iz pravca Zemuna...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=696192#p696192:32icxafa je napisao(la):
Дошљак » Uto Jan 07, 2020 7:46 am[/url]":32icxafa]Вероватно прилази станицама нису у надлежности железница. А како град гледа на проблем прилаза станицама види се на примеру Прокопа.

Eklatantan primer nebrige su prilazi toj stanici koja je 5 puta zvanično otvarana do sad :D

Ovo je najblizi put od stanice do trola, malo kroz šiblje, a onda 'stepenicama' (u odsustvu boljeg izraza) do stanice :D

Pogledajte prilog 1
 
Vrh