Na Bg vozu je totalni haos u Batajnici. Koliko vidim u funkciji su samo I i II kolosek, a uz to su ugašeni signali zbog radova. Kao što sam pomenuo otpravnik je izmešten u plastičnu baraku i do njega ne može da se priđe od terijera koji laje i reži i nije vezan, a čekaonica je u "funkciji" bez svetla i grejanja, dok od 4.12og ne radi blagajna.
Danas dolazi 8026 i staje ranije na I koloseku i otvara desno vrata. Nema perona sa te strane, dok sa leve ima i ne znam zašto nije otvorio s te strane vrata, a imam šta i da vidim. Ispred njega stoji još jedna garnitura, a nije mogao da ide na II kolosek, jer tu stoji i čeka vreme 2232 za Šid.
Onda posle 8043 i 8045 stoje, jedan na I, a drugi na II koloseku. S tim da je su na garnituri 8045 otvorena vrata i upaljena svetla, dok je garnutra 8043 na I koloseku zakapijana sa ugašenim svetlima. Ljudi ulaze u 8045 ne znajući da je taj voz, a ja pitam čoveka sa železnice u vozu (mislim da je kondukter) koji kaže da ide u 20:39, a ovaj u 20:26 stoji i ne otvara vrata. 5 minuta pred polazak u 8043 otvara vrata, a svetla ne pali, pa ja kucam na prozor od kabine da kažem mašinovođi da upali svetla. Otpravniku, rekoh, gore ne može da se priđe, a da se ne nastrada u najavi. U voz da bi se ušlo treba neka dizalcia, jer perona u tom delu I koloseka nema i ne znam zašto nisu stavili onaj privremeni peron dok je to vanredno stanje.
Totalni javašluk, neorganizacija i bezobrazluk od strane svih! Čim je nešto vanredno to je kod nas smak sveta. Toliki bezobrazluk da se čeka na otvorenom po ovoj hladnoći, da nema svetla u čekaonici i ova ludnica kompletna na stanici, potpuno neobeleža mesta gde je raskopano i gde se izvode radovi, ljudi nemaju stazu kuda da prožu, gaze kroz blato, uz to jako slabo, gotovo nikakvo osvetljenjen na samim peronima, ljudi skroz neobavešteni. Stvarno treba da ih je sramota. A, da ne pominjem da se radi priga koja je već pre nekoliko godina kompetno rekonstruisana. Dosta mi je više i ovih naših i Kineza, nek se svi zajeno nose!
izvor: gspbeograd.net