Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Taman tako i toliko da ti se ni ne isplati da koristiš , a onda mogu da pričaju kako su uveli , jer je narod tražio , ali pošto ga taj isti narod nije koristio , jedeino logično je bilo da se ukine. :)
 
Ишао сам са 54-ом до станице Кијево, прво сам спуст до станице је јако опасан јер кола иду као блесава низ ону низбрдицу па је препоручљиво да се кретате онако како би се кретали пешаци по коловозу који није обележен а то је уз ивичњак тако да гледате ауто који вам надолази у сусрет. Значи док сам се спуштао до доле а то треба неких 2-3 минута пешака прецрко сам да ме нешто не премрљави. Стигао сам воз у секунд тако да је путовање од Сремчице до Вука веровали или не трајало свега 40 минута! Значи једва чекам да отворе линију 3 Железник - Карабурма јер оно је нестварно.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674590#p674590:2z3uevcf je napisao(la):
Norexan » 28 Oct 2019 03:27 pm[/url]":2z3uevcf]Ишао сам са 54-ом до станице Кијево, прво сам спуст до станице је јако опасан јер кола иду као блесава низ ону низбрдицу па је препоручљиво да се кретате онако како би се кретали пешаци по коловозу који није обележен а то је уз ивичњак тако да гледате ауто који вам надолази у сусрет. Значи док сам се спуштао до доле а то треба неких 2-3 минута пешака прецрко сам да ме нешто не премрљави. Стигао сам воз у секунд тако да је путовање од Сремчице до Вука веровали или не трајало свега 40 минута! Значи једва чекам да отворе линију 3 Железник - Карабурма јер оно је нестварно.
54-om do okretnice tramvaja i onda malo nazad do stajališta Kneževac. Postoji trotoar, sve je ravno i mnogo bliže.
 
Jedna zanimljivost - linije BG voza se zovu po brojevima jedino u medijima kad nešto hoće da naglase u smislu pohvale i ovde na forumu :lol:
I na stanicama ih najavljuju kao ''Bg voz za Ovču/Resnik/Batajnicu dolazi na ___ kolosek'', broj linije ne spominju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674754#p674754:2445nz7r je napisao(la):
kojekude » 29 Okt 2019, 09:11[/url]":2445nz7r]Jedna zanimljivost - linije BG voza se zovu po brojevima jedino u medijima kad nešto hoće da naglase u smislu pohvale i ovde na forumu :lol:
I na stanicama ih najavljuju kao ''Bg voz za Ovču/Resnik/Batajnicu dolazi na ___ kolosek'', broj linije ne spominju.
Pa dobro, koliko sam čuo na Zapadu, isto retko kada spominju broj linije. Npr. u Beču ti kaže "S-Bahn nach Schwechat fährt ab"...
 
Bolje je što se kaže dokle ide voz , zato što ima polazaka koji idu samo do Prokopa , nekih koji idu samo do Zemuna... , pa čisto da ne bi bilo zabune , jer se svi vode pod istu liniju.
 
Upravo tako, ja sam svakodnevno u vozu poslednjih 5-6 godina i kad ovde pročitam ''linija 1'' ili ''linija 2'' moram dobro da razmislim o kojoj liniji se radi...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674806#p674806:2uus2su2 je napisao(la):
solecar » 29 Okt 2019, 12:03[/url]":2uus2su2]Bolje je što se kaže dokle ide voz , zato što ima polazaka koji idu samo do Prokopa , nekih koji idu samo do Zemuna... , pa čisto da ne bi bilo zabune , jer se svi vode pod istu liniju.
Objektivno, dok se neko seti koja je koja linija, ode voz.
 
Velika je steta sto se Beovoz ne pretvori u nesto ozbiljno. Ulaganja su mnogo manja od metroa. Vec postoji dosta pristojnih stanica, potrebno je prosiriti pruznu mrezu po gradu, nabaviti niskopodne vozove, povecati ucestalost polazaka i kvalitet zivota u Beogradu bi se drasticno promenio.
 
Када се већ спомиње воз за Младеновац на претходној страници, једино логично решење за исти је да, по ступању на снагу новог реда вожње у децембру, без и најкраћег размишљања буде преусмерен са Прокопа на Панчевачки мост. Број путника би тиме драстично скочио, а многе аутобуске линије би биле озбиљно растерећене, зато што су Вуков споменик и Карађорђев парк најважнија преседачка чворишта, што Прокоп, пак, није.
 
Гледао сам нешто ред вожње и ствар је таква да ако желите да идете возом за Мледеновац а идете из града онда можете да ухватите онај воз за Ресник и онда идете до Раковице или до Ресника а друга опција јесте да сачекате још неких пар минута и да уђете у воз за Батајницу с тим што тада на Прокопу биће из воза на воз преседање.

Воз за Ресник такође можете чекати ако идете неким возом који иде из Топчидера према Југу јер сви стају у Раковици. :)
 
Мислио сам за путнике које иду за Бар а проблем им је доћи до Топчидера.
 
Napokon su popravljene stepenice u stanici vukov spomenik nakon vise od godinu dana skoro ako se ne varam..

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Posto svaki dan idem vozom gledao sam koliko im je trebalo vremena da ponovo poprave taj rukohvat i nije bilo ni punih nedelju dana..

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Šta se čudiš, treba neki Mića odozgo da ustane na desnu nogu, shvati da je dosta dokazivao koliki je autoritet time što dve godine neće da potpiše radni nalog, tako da tog jutra reši da potpiše radni nalog i pazi čudo...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674803#p674803:sf0qlqr4 je napisao(la):
DzonTravolta » 29 Oct 2019 11:58 am[/url]":sf0qlqr4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674754#p674754:sf0qlqr4 je napisao(la):
kojekude » 29 Okt 2019, 09:11[/url]":sf0qlqr4]Jedna zanimljivost - linije BG voza se zovu po brojevima jedino u medijima kad nešto hoće da naglase u smislu pohvale i ovde na forumu :lol:
I na stanicama ih najavljuju kao ''Bg voz za Ovču/Resnik/Batajnicu dolazi na ___ kolosek'', broj linije ne spominju.
Pa dobro, koliko sam čuo na Zapadu, isto retko kada spominju broj linije. Npr. u Beču ti kaže "S-Bahn nach Schwechat fährt ab"...

U Berlinu lepo kaže S5 nach Erkner. Ali njihova mreža S-bahna je toliko razgranata da svi pamte po brojevima. BG voz sa svoje 3-4 linije i bednim frekvencijama nije za poređenje.
 
Znaš li ti da Berlin ima S-Bahn od 1924. godine? Gotovo četiri generacije koriste taj vid prevoza, linije su im već deo gradskog arhetipa.
 
Da naravno, ali ne zaboravi da je od 50-ih do ranih 90-ih bio podeljen u dva sistema sa odvojenim numeracijama. Ring linije nose brojeve 41 i 42 jer su poslednje uvedene tek po rušenju zida.
 
Imajući u vidu nove "tendencije" u gradskom prevozu, a naročito novonastali krkljanac oko ukidanja i redukcije pojedinih linija, sve više postajem uveren da treba aktuelizovati pitanje železničke stanice u Makenzijevoj. Rešilo bi određen problem, dok Beograd nekada ne dobije metro.
Dodatno, mislim da bi ceo taj kraj ispod Čubure dobio čitav novi potencijal (čak i u komercijalnom smislu).
 
Vrh