Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Slažem se da je to ključno pitanje. Ali, dolazi vreme izborne mađije, ko zna šta će sve biti ugovoreno do proleća 2020. Ne isključujem varijantu da nešto od toga bude i korisno.
 
Resnik - Ovča ide na 30 minuta.
Dokle god traju radovi , stanje na liniji 1 Batajnica - Ovča , bilo je i biće kao što je napisao mikele90. Ja bih vrlo rado koristio BG: voz , jer je neuporedivo brže nego gradskim prevozom , ali džaba mi i to što stanujem pored Prokopa , kada u isti ne mogu da uđem. Na početku radova sam imao luksuz stajanja na vratima na jednoj nozi , danas nemam čak ni to. Dokle god , dražesna nam ministarka , ne završi igranje sa železnicom , za mene voz kao prevozno sredstvo ne postoji. Da sam kojim slučajem stanovnik Rakovice , i te kako bih ga koristio. Ovako mi se ne isplati , jer da bih mogao uopšte da uđem u voz , ja moram da idem do Batajnice i da hvatam leteći start ne bih li ušao u voz.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=676898#p676898:220p4bjd je napisao(la):
WLABmz » 04 Нов 2019, 13:12[/url]":220p4bjd]A ko treba da nabavi garniture, to je glavno pitanje. Srbija Voz nema u planu da nabavlja garniture za BG:voz, a drugi operater u putničkom železničkom saobraćaju ne postoji. Nisam siguran, ali mislim čak da ni zakonski putnički železnički saobraćaj još uvek nije liberalizovan.

а да на пример БМВ купи гарнитуре и ангажује Србија воз да обавља превоз са тим гарнитурама које би им изнајмили? тако се не би прекршио закон, а били би посебно брендирани БГВ возови
 
Možda nije od suštinskog značaja, ali:
Посета производном погону компаније Siemens у Kрагујевцу
04. октобар 2019. 14:25
Представници предузећа „Београдски метро и воз“ су 3. октобра 2019. године, на позив компаније Siemens, посетили производне погоне предузећа SIEMENS MOBILITY DOO CEROVAC, у Церовцу код Крагујевца.

Компанија се бави пројектовањем, инжењерингом, производњом компоненти за више видова шинска возила и део је „Siemens Mobility“ дивизије. Поред израде компоненти у фабрици је почела производња комплетних трамвајских возила типа Авенио и Авенио плус. Хале намењене за комплетирање трамваја, налазе се у оквиру МIND парка Крагујевац.

Представници „ЈКП Београдски метро и воз“ имали су прилику да у оквиру МIND парка, посете и део капацитета „MILANOVIĆ INDUSTRIES GROUP“ које послују у оквиру „МIND групе“, а која се бави производњом компоненти за ALSTOM возове као и за друге произвођаче шинских возила. У разговору са власником компаније „MILANOVIĆ INDUSTRIES GROUP“, Братиславом Милановићем, имали су прилике да се упознају са тренутним активностима компаније која се сем производње компоненти за возове бави и развојно-истраживачком делатношћу као што је стварање института за материјале, изградњом научно-технолошког парка, едукацијом и обуком кадрова и стварањем простора за старт-ап компаније.
poseta-siemens.jpg
https://www.bgmetro.rs/index.php/sr-rs/ ... 52-siemens
 
Bas zanimljivo .Mikelo90.
" kao neko ko je pre ove devastacije koristio BG voz mogu da kazem nije mi ni izbliza super.Katastrofalno je u poredjenju sa stanjem od pre nekoliko god."
Potpuno si u pravu pa ne moze da bude red voznje kao tad jer trenutno nema jednog koloseka, stajalista u haosu sve se renovira .
I meni se ne svidja izgled staniceNBG moglo je dosta bolje i moralo ali mi se jos manje svidjalo stanje od pre .
Sve si svesno izokrenuo ...
Potpuno je legitimno raspravljat o roku, kvalitetu radova ali rec da se ovim radovima vrsi devastacija je najblaze smesno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=676916#p676916:3qxwl8n2 je napisao(la):
JohnnyLee » 04 Nov 2019, 13:45[/url]":3qxwl8n2]можда град реши да узме њихове трамваје?
Bila je priča o tome da bi njihovi tramvaji zamenili Katice. Ali, to svakako nije u ingerenciji BGMV.
Imao sam prilike da službeno odem u "Siemens" prošlog novembra. Tada su još uspostavljali proizvodnju, a imali su rok do sredine februara da "osvoje" novi tip vagona za Austrijske železnice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=676902#p676902:1p5d0f9v je napisao(la):
solecar » Pon Nov 04, 2019 2:21 pm[/url]":1p5d0f9v]Resnik - Ovča ide na 30 minuta.

Resnik - Ovča već više od godinu dana ide na 60 minuta.
 
Valjda je ubačena samo jedna garnitura u špicu koja "uleti" na 30 minuta, inače na po 60.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=676918#p676918:300ni0k5 je napisao(la):
DzonTravolta » 04 Нов 2019, 13:52[/url]":300ni0k5]Bila je priča o tome da bi njihovi tramvaji zamenili Katice. Ali, to svakako nije u ingerenciji BGMV.


можда пребаце њима трамваје?
 
Ne verujem, mada, ko zna.
Mislim da sam svojevremeno pisao o zanimljivom rešenju saobraćaja u Hagu. U predgrađima ide tramvaj isto kao kod nas. Kad uđe u grad, spušta se pod zemlju i postaje neka vrsta lakog metroa (ima prave metro stanice).
Potom se neke linije podižu do najvišeg nivoa glavne železničke stanice.
 
Занимљива идеја, ја сам баш и размишљао о тзв. преметроу укопавањем трасе круга двојке изузев у Карађорђевој улици, затим пруга у Ресавској, на Булевару, у Рузвелтовој и у Булевару ослобођења. Тиме би се изгубила нека од најзначајнијих места кочења трамвајског саобраћаја, а добило би се неколико подземних станица са подземним пешачким прелазима тамо где баш фале.
 
Nama bi daleko pre došla varijanta da premetro bude BG Voz. Da se izgradi stanica Mekenzijeva, dokupi jedno 10ak garnitura i pokrenu nove linije, to bi čak i bilo realno. U centralnoj zoni (Prokop-Pančevac) bi bio visok takt.
 
Iako ima puno prostora za napredak, BG voz je po mom mišljenju ubedljivo najbolji oblik javnog saobraćaja u Beogradu danas. Na stranu priča o potencijalima, eventualnim rešenjima i problema oko poštovanja reda vožnje zbog rekonstrukcije pruge. Ja živim na 10 min peške od Vuka i koristim ga i kad idem na Voždovac gde sam odrastao, da prekratim vožnju tramvajem okolo, preko Slavije sa 20tak i više min. na 4 minuta do Karađorđevog parka a onda uzmem tramvaj jer tu imam više opcija za dalje ka Banjici i izbegao sam sam centar grada. Koristim ga uvek za Novi Beograd, Bežanijsku kosu, a onda dalje tramvajem ili busom zavisi gde idem.. Koristio sam ga jednom do Ovče i 105l do blizu Shoppija u Borči i brže stigao tako zaobilzno (i bez gužve) nego busom nazad u špicu preko blokiranog Pančevca i naposletku sam umesto standardno u Ušće pre neki dan otišao u onaj mall park u Rakovici i bez ikakve gužve razgledao i kupio trenerku i vratio se i milina mi je bila da oko podneva i bez ljudi okolo kupim sve što mi treba a sve isto ima u Ušću do koga bi mi trebalo ne znam koliko i ne znam kako od Vuka uz radove u centru.. Ovako mi je trebalo 15tak min od Vuka do Rakovice i posle sam peške prošetao neke 2 kratke stanice do tog tržnog centra kako su ga već nazvali mrzi me da guglam...

Prednosti su ogromne, podržavam ideju da umesto metroa koji je projekat na duge staze se prvo izgradi ta stanica u Makenzijevoj i dodatno proširi trasa bg voza gde može.. i odličan mi je izbor i bez klime i koječega još.. i ne zagađuje grad što je takođe važno..
 
Tu je pruga baš duboko, pa bi podzemna stanica koštala užasno mnogo, otprilike kao ukopavanje kilometar-dva tramvaja ispod kolovoza neke ulice.
Inače, po prvom projektu BG čvora je i bila planirana stanica kod Hrama i Biblioteke, ali se odustalo. Zbog toga se ona kod Veterinarskog zove "Karađorđev park", koja je izvedena tako što su stavljene skretnice manjeg radijusa od projektovanih, a dobijeni prostor iskorišćen za peron. Po meni odlično rešenje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=676902#p676902:3bwb71n2 je napisao(la):
solecar » Pon Nov 04, 2019 2:21 pm[/url]":3bwb71n2]Resnik - Ovča ide na 30 minuta.
Dokle god traju radovi , stanje na liniji 1 Batajnica - Ovča , bilo je i biće kao što je napisao mikele90. Ja bih vrlo rado koristio BG: voz , jer je neuporedivo brže nego gradskim prevozom , ali džaba mi i to što stanujem pored Prokopa , kada u isti ne mogu da uđem. Na početku radova sam imao luksuz stajanja na vratima na jednoj nozi , danas nemam čak ni to. Dokle god , dražesna nam ministarka , ne završi igranje sa železnicom , za mene voz kao prevozno sredstvo ne postoji. Da sam kojim slučajem stanovnik Rakovice , i te kako bih ga koristio. Ovako mi se ne isplati , jer da bih mogao uopšte da uđem u voz , ja moram da idem do Batajnice i da hvatam leteći start ne bih li ušao u voz.


Kanda ipak nisam jedini. Evo i tebi čestitke, da se ne čestita samo meni :)
 
Нажалост, реална је чињеница да је воз последњи превоз за који ће се ико определити, било у градском саобраћају било у међуградском.
 
Знам да је било раније, али шта смета да се такт беовоза смањи испод 15 минута? Неодстатак гарнитура или радови или пак постоје нека друга инфраструктурна ограничења?
 
Пре свега недостатак гарнитура. Даљи проблеми мислим да су због инфраструктуре и тога што се пруге деле и са међумесним саобраћајем.
 
Ако би се превазишао проблем гарнитура, који би био најмањи могући такт са постојћеом инфраструктуром?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=676909#p676909:1w1m4ymm je napisao(la):
DzonTravolta » 04 Nov 2019 01:33 pm[/url]":1w1m4ymm]Možda nije od suštinskog značaja, ali:
Посета производном погону компаније Siemens у Kрагујевцу
04. октобар 2019. 14:25
Представници предузећа „Београдски метро и воз“ су 3. октобра 2019. године, на позив компаније Siemens, посетили производне погоне предузећа SIEMENS MOBILITY DOO CEROVAC, у Церовцу код Крагујевца.

Компанија се бави пројектовањем, инжењерингом, производњом компоненти за више видова шинска возила и део је „Siemens Mobility“ дивизије. Поред израде компоненти у фабрици је почела производња комплетних трамвајских возила типа Авенио и Авенио плус. Хале намењене за комплетирање трамваја, налазе се у оквиру МIND парка Крагујевац.

Представници „ЈКП Београдски метро и воз“ имали су прилику да у оквиру МIND парка, посете и део капацитета „MILANOVIĆ INDUSTRIES GROUP“ које послују у оквиру „МIND групе“, а која се бави производњом компоненти за ALSTOM возове као и за друге произвођаче шинских возила. У разговору са власником компаније „MILANOVIĆ INDUSTRIES GROUP“, Братиславом Милановићем, имали су прилике да се упознају са тренутним активностима компаније која се сем производње компоненти за возове бави и развојно-истраживачком делатношћу као што је стварање института за материјале, изградњом научно-технолошког парка, едукацијом и обуком кадрова и стварањем простора за старт-ап компаније.
poseta-siemens.jpg
https://www.bgmetro.rs/index.php/sr-rs/ ... 52-siemens

Ovo je više za temu o tramvajima pošto su sanduci u pozadini (uključujući i onaj ispred koga stoje) Siemens Avenio. Nisam siguran da li su u pitanju ovi za BSAG Bremen:

https://railcolornews.com/2018/02/01/10 ... ms-bremen/

Ova kratka dvodelna verzija koju je Minhen već naručio idealna je zamena kako za KT4 tako i za GT6. Moguće je kuplovanje radi postizanja kapaciteta većeg od potojećih Urbosa 3 što znači da petodelne tramvaje više nije potrebno nabavljati. Dovoljno je nabaviti 30+30 dvodelnih, moguće i 15-ak prikolica (moguće zglobnih na bazi dvodelnog tramvaja).

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=a8TxrE57It4[/youtube]

Beograd samo treba da naruči uskokolosečnu varijantu.

Išli da se slikaju s tramvajima u pozadini a vozova ne samo što nema nego niti imaju po čemu da voze niti gde da budu održavani (mislim na metro). Isto i za BG:Voz. Da su ozbiljni dosad bi već nabavili garniture, ne ovako da se zavitlavaju s narodom da ide kao antibiotik. Ajde rade prugu na NBG, ali zašto Resnik-Ovča ne ide na 15min? Da nisu krive nečije pokojne babe možda? Do dana današnjeg se prave blesavi da bi se sad slikali, čitaj reklamirali.

Simensu reklama nije potrebna, on dobro zasluženu reputaciju odavno ima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=677329#p677329:l41lxfmf je napisao(la):
Прле » Уто Нов 05, 2019 7:37 pm[/url]":l41lxfmf]Ако би се превазишао проблем гарнитура, који би био најмањи могући такт са постојћеом инфраструктуром?
То је условљено другим саобраћајем, али мислим лаички да би такт од 15 могао да се оствари на сва три крака чвора са преклапањима по две линије на сваком краку.
 
Ponovo se vracam na temu pokretnih stepenica u stanici vukov spomenik. Vratilo se na staro samo kranje leve i desne stepenice su u upotrebi a na srednjim stoji rampa.

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=677329#p677329:2rdpbb5j je napisao(la):
Прле » 05 Нов 2019, 19:37[/url]":2rdpbb5j]Ако би се превазишао проблем гарнитура, који би био најмањи могући такт са постојћеом инфраструктуром?

мислим да би, у теорији, сваким краком могао да иде воз на сваких пет минута
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=677512#p677512:2urzi5nu je napisao(la):
JohnnyLee » Sre Nov 06, 2019 11:23 am[/url]":2urzi5nu]
мислим да би, у теорији, сваким краком могао да иде воз на сваких пет минута

Moglo bi ako bi ukinuli kompletan međugradski i međunarodni putnički saobraćaj u Beogradu i teretni za Banat... :laugh:

Elem, bilo šta ispod 15 minuta je nerealno. No, o čemu pričamo kad nema dovoljno garnitura ni za 30-minutni takt na jednoj liniji. Zato ima za par puta dnevno za politički BG:voz za Mladenovac. Zna li neko uopšte kakva je popunjenost Mladenovčanina?
 
Vrh