Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Izvor: Novosti.rs

U Mladenovac BG vozom od septembra
bg-u-mladenovac-n-skenderija%20(2)_620x0.jpg

Putovanje gradskom železnicom iz Beograda ka obodnim opštinama na jesen. U planu je da interval polazaka u budućnosti bude pola sata. Putovanje će trajati 55 minuta, stanice kao za putničke vozove.

LINIJA BG voza od Mladenovca do Beograda počeće da saobraća u septembru, saznaju "Novosti"! Tri meseca kasnije, vozom će u prestonicu stizati i Lazarevčani.

Iako je prvo najavljeno da će vozovi iz Mladenovca početi da saobraćaju početkom leta, žitelji ove opštine na prve polaske moraće da sačekaju septembar.

Na liniji od Mladenovca do stanice Beograd centar odnosno Prokopa, saobraćaće jedna vozna kompozicija, a biće šest polazaka na ovoj liniji - kaže, za "Novosti", v. d. direktora JKP "Beogradski metro i voz" Stanko Kantar. - Ujutru će biti tri polaska iz Mladenovca i tri po podne iz Beograda. Tada su najveće gužve, a voz može da "povuče" 1.200 ljudi, koji bi, inače, do prestonice stizali autobusima na liniji 493. U decembru će biti uvedeno još polazaka na liniji do Mladenovca. Putovanje će trajati 55 minuta, a kompozicija će stajati na svim stanicama na kojima pristaju i putnički vozovi.

Kako sagovornik "Novosti" objašnjava, u planu je da interval polazaka BG voza na liniji do Mladenovca bude pola sata, ali to je moguće tek kad se završi rekonstrukcija pruge Jajinci - Mala Krsna.

- Tom prugom saobraćali su samo teretni vozovi. Sada su svi putnički i teretni vozovi preusmereni na prugu Beograd - Mladenovac - Velika Plana. I zato je bilo nemoguće uklopiti i polaske BG voza. Kad se pruge srede, vozovi će ići do stanice Beograd centar, a onda će putnici moći da hvataju vezu sa Batajnicom i Ovčom - navodi Kantar.

Uprkos trenutnoj rekonstrukciji pruge do Male Krsne i činjenici da je deonica od Beograda do Valjeva, koja vodi i do Lazarevca, u potpunosti obnovljena pre dve godine, rešeno je da prvo proradi linija BG voza do Mladenovca. Objašnjenje za to su preopterećeni autobusi na liniji 493.

Do Lazarevca će od decembra saobraćati dve vozne kompozicije. Lazarevac će imati tri odlaska i dolaska na relaciji Ovča - Lazarevac, a tri odlaska i tri polaska na relaciji Resnik - Lazarevac.

JKP "Beogradski metro i voz" sledeće nedelje potpisaće protokol o saradnji sa Sekretarijatom za javni gradski prevoz, "Srbija vozom" i "Infrastrukturom Železnica Srbije" o međusobnoj saradnji na razvoju BG voza.

- Prvo što ćemo uraditi po potpisivanju tog protokola jeste snimanje stanica i stajališta, kako bi se uradio plan njihove obnove. Moramo i da vidimo kako da ih osposobimo za naplatu karata. Razvoj BG voza zavisi i od nabavke novih garnitura. Trenutno, na dve linije BG voza, koje imaju 79 polazaka, saobraća devet, plus dve rezervne garniture. Ali za ozbiljniji razvoj gradske železnice potrebno je kupiti od 13 do 15 garnitura, što bi koštalo oko 60 miliona evra - ističe sagovornik "Novosti".

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... -septembra
 
Koliko je ovo realno i kako bi uticalo na liniju 2? Mislim i na kupovinu novih kompozicija.
 
Dobro, ni Septembar nije tako daleko, ali me je baš razočaralo što će Bg-voz za Mladenovac ići tek do Prokopa, i to sa predviđenim vremenom putovanja od 55 minuta. Tri stanice u gradu, sa najvećim protokom putnika (Karađorđev park, Vukov spomenik i Pančevački most), ostaju van dometa. Lazarevačka linija će ići čak do Ovče, što je za pohvalu, mada samo tri polaska kako vidim, dok će tri ići samo do Resnika. No, njima voz može baš mnogo značiti, s obzirom da se do Lazarevca putuje i po sat i po vremena. Mladenovčanima, sa druge strane, baš i nisam siguran da će značajnije rasteriti liniju 493, sa kojom se od Franša do Mladenovca putuje oko 45 do 50 minuta u proseku, ali sa guranjem u prepunim autobusima. Elem, dosta je velikih naselja usput, pa će bar rasteriti pojedine linije avalskog poteza, pogotovu kad bude saobraćala celodnevno u pravilnim vremenskim intervalima. Ali, opet, valjalo bi da ide dalje od stanice Beograd centar.
 
Ако линија до Младеновца не буде продужена до Овче онда нема смисла. Како они мисле да људи наставе од Прокопа ка граду, 36ицом??
 
To ni meni nije jasno. Ponašaju se kao da je BG Voz aposlutno nezavisan sistem i samo se gleda presedanje sa voza na voz. To nije sistem javnog prevoza. Posebno jer vozom nije moguće stići u svaki deo grada pa se potpuno neopravdano poveća i broj presedanja. Videli su sa linijom 2, kolika je bila popunjenost kada je radila do Prokopa a kolika je sada, neuporedivo.
 
Руководиоци јавног превоза као да су оперисани од сваке логике. Два соло аутобуса и минибус за централну железничку станицу главног града која је заменила главну железничку станицуу, два соло аутобуса која мењају четири јаке тролејбуске линије на њеним трасама кроз строги центар, мењају зглобна возила соло возилима ...
 
Ovo sa linijom za Mladenovac se može odraziti na to ili da budu i dalje gužve u 493 ili da 36 / trole budu preopterećeni , jer u liniju 1 je maltene nemoguće ući na Prokopu. Kada ulazim u voz , samo se molim da imam za šta da se držim , kako ne bih ispao.
Inače , na svaki pomen okretanja neke linije koja ide ka Savskom trgu , da to bude Prokop , odgovor je da to ne može zato što je planirana okretnica na Mostarskoj petlji kod TC na BNV.
 
Просто људи немају реалну слилу о функционисању превоза нити здраву логику.
 
не може даље од Прокопа док се не среде пруге, она ка Батајници и други колосек преко Панчевачког моста. тек онда могу да се продуже возови даље
 
Па шта чекају више с тим колосеком на Панчевцу??
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=625597#p625597:z6niasbh je napisao(la):
JohnnyLee » 28 May 2019 01:07 pm[/url]":z6niasbh]не може даље од Прокопа док се не среде пруге, она ка Батајници и други колосек преко Панчевачког моста. тек онда могу да се продуже возови даље
Drugi kolosek na pančevcu je sređen još pre nekoliko meseci i vozovi normalno saobraćaju preko njega.
 
стварно? нешто се не сећам да сам видео. ако је тако, онда стварно нема препрека да воз за Младеновац иде из Овче. можда би могао БГВ 2 да се продужи за Младеновац. у почетку пар полазака, а после, када се набаве гарнитуре, сваки други
 
Kolosek na Pančevačkom mostu je sređen, tako da je brzina na oba koloseka 50 km/h. Ali i dalje ostaje problem sa opterećenjem mosta te se na mostu u isto vreme ne mogu naći teretni i putnički voz ili dva teretna voza. Sav teret za Mađarsku i Rumuniju ide tuda i ići će do IV kvartala 2022. kada se planira puštanje saobraćaja Inđija - Novi Sad. Na kraju ispade da je drugi kolosek Pančevački most - Pančevo glavna vrlo neophodan u ovo vreme modernizacije glavnog koridora.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=625649#p625649:1nosux5u je napisao(la):
solecar » 28 May 2019 04:52 pm[/url]":1nosux5u]A šta je sa situacijom "dva putnička voza" u isto vreme?
Nema ograničenja za tu kombinaciju. Redovno se dešava takva situacija sa dva BG-VOZ-a na Pančevcu.
 
И оба возе по 50км/ч?

Мени се чини спорије.. Или ја мало брже возим :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=625776#p625776:xyeut8yt je napisao(la):
Прле » 29 May 2019 10:26 am[/url]":xyeut8yt]И оба возе по 50км/ч?

Мени се чини спорије.. Или ја мало брже возим :lol:
Preko samog pančevca na oba koloseka je Vmax 50km/h.
Postoji lagana vožnja sa 30km/h preko ona dva nadvožnjaka po levom koloseku,neposredno ispred stajališta Krnjača most.
 
За Сопот и остали тај регион би најбоље било до Панчевца да иде, шта њима значи Прокоп, јер по тим терминима ће воз за Батајницу и остале делове града чекати 30 минута... Народ без мозга у шта се упушта... Воз до Прокопа, 34 и 36 иду ко аспирин, тролејбус 40 далеко, на све то пруга није видела ремонта дуго... Питалица дана гласи, ако уведу ову накараду од линије, како они мисле да објасне грађанима из тог региона, да је боље користити 70 и Ласту уместо воза? Па и ја да живим у Сопоту и Младеновцу би пре дошао са неким колима до Икее, па оданде на 70 па докле ми треба, јер опет и интервал и све је на страни истог!
 
Не схватам шта је проблем да се спусти контектна мрежа тролејбуса до прокопа.. (осим пара наравно)
 
Треба Драгана Манцеа да се прошири. Мени није јасно зашто се то одуговлачи?
 
Око 16м је широка на улазу и око 5м када се раздвоји на две једносмерне траке. Колико још треба да се шири? И зашто?
 
Pisano je o tome ranije , ali pošto si nov , predlažem ti da probaš da potražiš u temi o Prokopu , tamo ima plan širenja oko Prokopa. Suština je u sledećem. Da se ulica Dragana Mancea proširi na 2+2 sa razdelnim ostrvom , gde bi se na to u budućnosti nadovezivala saobraćajnica koja bi se protezala preko Gučevske i pasarele preko autoputa , i dela Deligradske koji ide pored teniskih terena i Medicinskih ustanova u Dr. Subotića. Ulica bi se širila tako što bi se četvrta traka pravila na strani ka soliterima u Stejepava / Stevana Filipovića. Pravila bi se i nova raskrsnica sa Humskom , tako što bi Humska ulica produžavala pravo , preko terena za balote do kolovoza u Stevana Filipovića , čime bi se postojeći ulaz u naselje iz Dragana Mancea , koji je tik uz skretanje za izgrađenu saobraćajnicu do Prokopa , zatvorio , a koristio novi u nivou Humske. Ovim je predviđeno i da se trenutna "okretnica" na dnu Dragana Mancea ukine u potpunosti , kao i da se napravi da iz Zvezačnske ulice može da se skreće samo desno u Gučevsku , za razliku od sadašnje situacije gde može u oba smera da se skrene (i ka Dragana Mancea).

 
Хвала друже!

Ово је ок план, једино што је време његове реализације велико, потребно је припремити земљиште, откупити порушити.

Али, док се то не деси мислим да би могла да се постави контактна мрежа како би могли и тролејбуси да долазе. Или, као минимум, контакте за пуњење па туда оне електроаутобусе...

Поента овог писања је да је већ сада потребно озбиљније повезати Прокоп са градом.
 
Vrh