Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=567415#p567415:32s4bwbi je napisao(la):
JohnnyLee » 14 Sep 2018 10:21 am[/url]":32s4bwbi]ово треба да буде модел за све станице и стајалишта у земљи, не само у Београду
Ovo je miljama daleko od modela stanice. Ovo je 5% para koje treba da se porose na stanicu. Ne moze i stanica i da se finansira BnaV.
- stanica mora da bude povezana sa drugim saobracajem
- mora da ima sigurnu pesacku vezu sa tramvajem, autobusom
- liftovi i rampe za invalide, da bi dosli do tramvaja morate valjda da preskocite ogradu i prodjete kroz stovariste.
- mora da ima parking za automobile i bicikle, kao i taksi stanicu
- mora da ima rezervisan prostor za funkcije centra bar 50% od povrsine same stanice
- izlazi stanice idu u haustore i necije baste, mora da postoji siguran trotoar sirine 2m na 150 m od stanice.
- sama stanica mora da ima logicno radno mesto, ovde se ne vidi to radno mesto kontrole nadzora i kombinovano radno mesto.
- stanica mora da ima uvek dostupan, odrzavani WC
- mora da postoji sistem v/a komunikacije, da li je problem staviti tu displej...svaki veci lanac kladionica u Sr. ima sistem koji moze da primeni Zeleznica
- pp instalacije ovde su na nivou zemljoradnicke zadruge.
- ova stanica sigurno nema projekat ili je procedura (zakoni) potpuno zanemarena.
- ne postoji zastita od buke
- ne postoji shelter za putnike u hladnim mesecima
- ne postoje kante za smece, odvodnjavanje prakticno ne postoji, led ce se sigurno pojaviti na platformi, ne postoje bankovi za tehnicku so.
- pasarela nije po propisima
itd itd.

Behaton i tipske nadstresnice su tu smanje cenu i to je OK, ali poenta nije pogodjena a to je integrisanje saobracaja i upotrebljivost stanice.
Ovo sto se vidi to je od prilike redovno odrzavanje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=568180#p568180:3jv747w4 je napisao(la):
dosen » 17 Сеп 2018, 22:51[/url]":3jv747w4]Ovo je miljama daleko od modela stanice. Ovo je 5% para koje treba da se porose na stanicu. Ne moze i stanica i da se finansira BnaV....

говорим о изгледу перона, дакле полочање перона, надстрешице и слично. не о повезаности и ванстаничним садржајима. ово, и како су урадили Овчу, Крњачу и Себеш
 
Šta će ti izgled perona kada za početak do njega ne može svako da dođe (stotinu i kusur stepenica), nema kante za smeće, nema sistem najave vozova.. O nastrešnici ne bih da govorim (a svaki dan koristim istu stanicu), izbliza igleda kao običan lim koji će se saviti prilikom prvog udara vetra i snega. I ono staklo/plastika je već popucala na određenim mestima gde su šrafovi, slikaću ovih dana.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=568275#p568275:1apmk3t8 je napisao(la):
JohnnyLee » Uto Sep 18, 2018 12:23 pm[/url]":1apmk3t8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=568180#p568180:1apmk3t8 je napisao(la):
dosen » 17 Сеп 2018, 22:51[/url]":1apmk3t8]Ovo je miljama daleko od modela stanice. Ovo je 5% para koje treba da se porose na stanicu. Ne moze i stanica i da se finansira BnaV....

говорим о изгледу перона, дакле полочање перона,

Peron je odrađen katastrofalno za zatvor! Ivica perona je talasasta kao more na buri! Umesto poslednjeg reda pločica urađeno je neko zabetonavanje koje talasa malo iznad, malo ispod, malo u nivou pločica. Idealno da neko padne pod voz!
 
Kako li bi tek pančevac opisao kad ovako opisuješ Kneževac :D

Najveći je problem ako je nepristupačna i ako je onemogućen prilaz invalidima, ostalo se sve da istolerisati... Ja iskreno na slici ne vidim te talase oko ivice, zbog kojih bi neko pao pod voz, ali moguće da se nisam udubio dovoljno..
 
file.php


Mogli su da urade jednu normalnu nadstresnicu kao na svim zeleznickim stanicama sveta.
Umesto toga, stavili su 4 autobuska stajalista.
Zasto tako retardirano? Valjda neko zna u CIP-u da projektuje nadstresnicu?
Ovo vec nije problem finansijske prirode vec nesto drugo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=568475#p568475:3l87t95u je napisao(la):
WLABmz » 19 Сеп 2018, 13:18[/url]":3l87t95u]Peron je odrađen katastrofalno za zatvor! Ivica perona je talasasta kao more na buri! Umesto poslednjeg reda pločica urađeno je neko zabetonavanje koje talasa malo iznad, malo ispod, malo u nivou pločica. Idealno da neko padne pod voz!

какав је квалитет, то не знам, нисам био. овако на слици изгледа сасвим пристојно. исто важи и за надстрешице
 
Upravo se vozih 4 minuta sa otvorenim vratima. Tek tad dolazi do izražaja onaj znak "Ne naslanjaj se".....
 
Ili su mogli da smanje troškove nadstrešnice tako što bi umesto 4 jednostrane stavili 2 dvostrane bez problema, ali boli ih uvo za trošenje para jer su se ovako više ugradili.
 
Mislim da nisu bili u stanju da naprave nadstresnicu jer im je bilo lakse da imaju bandere i autobuska stajalista da postave izmedju nego da projektuju nadstresnicu sa ugradjenim osvetljenjem.

Ovako bilo lakse, izabrali model nadstresnice i bandere i zavrsili posao.
Bilo im mnogo tesko da ukluce mozak i da se projektni zadatak uradi kako dolikuje.
 
Да ли је могуће направити неку линију Бг Воза Батајница - Ресник?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=568852#p568852:2mae460n je napisao(la):
direktor » Пет Сеп 21, 2018 2:13 am[/url]":2mae460n]Presjednes u prokopu i imas je

Мислиш на Карађорђевом парку. :kafa:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=568838#p568838:ten5982z je napisao(la):
Gaspar18 » Fri Sep 21, 2018 12:13 am[/url]":ten5982z]Да ли је могуће направити неку линију Бг Воза Батајница - Ресник?
Bila je devedesetih.
:grand:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=568838#p568838:1bn8akwa je napisao(la):
Gaspar18 » Пет Сеп 21, 2018 12:13 am[/url]":1bn8akwa]Да ли је могуће направити неку линију Бг Воза Батајница - Ресник?
Мислим да фале гарнитуре за трећу линију.
 
Ако би направили гарнитуре Бг Воза за линију Батајница - Ресник, да иде 24/7 са преседањем на Блоку 42 и Тошином Бунару имало би смисла, јер доста људи ту има, а премало полазака у току ноћи...
 
BGvoz ni sada ne ide 24 / 7 nego 18 / 7
to znači od 06,00 do 23,00

Veliki pomak i napredak za ovaj grad bi bio dodavanje svega 30 minuta
da prvi polazak krece bar od 05,30 h

Al to je samo dodatna muka mašinovodjama i kondukterima
koj su i i ovako ne prekidno požrtvovani preko redovnih napora i ne može se tražiti od njih ni kap više

Rešenje nakon rekonstrukcije je uvodjenje tj zaposlenje dodane ekipe (mašinovodja i konduktera)
koja bi imala par vožnji sa jednom garniturom u toku noci, te i pokrivali u nocnom redu vožnje
taj dodatni prvi i poslednji polazak

Jedino tako i u tom slučaju bi za Bgvoz mogl da kažemo da radi 24 / 07

:sesir:
 
Rešenje je kupiti tehnologiju vozova bez mašinovođa koja se već primenjuje u svetu i sadašnje mašinovođe i konduktere osloboditi tih nepotrebnih poslova. Ovo bi se za par godina sigurno isplatilo uz nenormalnu uštedu u vremenima ljudi jer nije normalno da neko ustaje u 2 da bi išao na posao jer takav čovek posle toga nije ni za šta
 
To je за сада за наше целокупне услове велика научна фантастика. Пазите, многи људи раде и ноћну смену и многи устају што се каже пре првих петлова да би стигли на посао много пре него што то чини већина становништва, и тако је увек било. Генерално ноћни превоз треба учинити приступачнији грађанима, а моја нека идеја јесте да и ноћне линије буду исте као дневне, само да их одржавају приватници (где су аутобуси, а где су трамваји и толејбуси ГСП) и да имају неки такт од пола сата до сат времена, зависно од оптерећења. Наравно не би ту биле све линије, оне које су изразито слабе дању, не би имале ноћну линију. Али то је за неку другу тему.
 
Sta vredi masinovodji da krene na poso i u 04 h
da bi stigao na početnu u Ovču i Bataju u 06,00
kad nema čime da se preveze
A samo za njega i sl. ceo autobuski sistem aktivirati u 03,00 je besmisleno

Zato treba da štrapacira i jedna nocna garnitura bar na 2 - 2,5 h kako bi pokrila i jutarnji polazak u 05,30 h
struje imamo, šine imamo, garnitura koja u toku dana stoji kao rezerva nocu moze da radi dok dnevne garniture odmaraju.
tako mozda fali samo mašinovodja, a kondukter-ka ce se vec nekako naci :D
 
Железнице имају возаче за машиновође за ванредне догађаје, могли би слично да организују и возаче за посаде тих првих полазака. Иначе сви они не треба да иду у Батајницу или Овчу за први полазак, већ у Земун.
 
Trenutno od 22 do 6 je totalni zatvor pruge Beograd Centar - Zemun zbog remonta. Zbog toga i BG voz ne može da ide kasnije. Poslednji prođe noćni za Budimpeštu i prazne garniture BG voza za TPS Zemun.
 
Vesić: Izgradnja pothodnika u Resniku zbog bezbednosti građana

Zamenik gradonačelnika Goran Vesić obišao je danas u Resniku završen pothodnik koji povezuje ulice Aleksandra Vojinovića i Ljubiše Jelenkovića. Novoizgrađeni pothodnik obišli su i direktor JKP „Javno osvetljenje” Aleksandar Cincar Poposki kao i predsednik Gradske opštine Rakovica Vladan Kocić.

Pothodnik je izgrađen ispod devet koloseka u sklopu rekonstrukcije pruge Rasputnica-Rakovica-Resnik, a njegovom izgradnjom održano je obećanje dato stanovnicima Resnika, posebno naselja Ljubiša Jelenković.

Vesić je istakao da je uvek zadovoljan kada se reši neki konkretan problem građana, kao i da je ovo dobar primer kako zajednički rad opštine, grada i republike dovodi do dobrih rezultata.

– Problem sa bezbednošću, jer su stanovnici ovog naselja prelazili preko pruge, imalo je posredno čak 40.000 ljudi, a najdirektnije 500 domaćinstava naselja Ljubiša Jelenković. Upravo zahvaljujući njihovoj inicijativi i opštini Rakovica, grad je inicirao predlog ka Vladi, Ministarstvu saobraćaja i „Železnici” i došli smo do izgradnje pothodnika koji će rešiti problem stanovnika ovog naselja. Možda će nekome ovo izgledati kao mala investicija, ali ljudima koji ovde žive ona je najveća, jer su ovuda prolazili sa svojom decom svaki dan. Sada mogu bezbedno da prođu, imaju i uređene koloseke, stanica izgleda lepo i ovo je bio dobar način da se da primer kako se ovakvi problemi rešavaju u 21. veku – rekao je Vesić, zahvalivši se svima koji su zajednički radili da se ovaj projekat realizuje na najbolji način.

Predsednik opštine Rakovica Vladan Kocić istakao je da ovaj objekat veoma mnogo znači žiteljima Resnika.

– Inicijativa je potekla od prethodnog predsednika opštine, Milosava Miličkovića koji je „Železnica” prihvatila, a podržali grad i republika, i treba još jednom ponoviti da je za stanovnike Resnika ovo veoma značajna stvar, jer se svi osećaju bezbednije – istakao je Kocić.

Radovi na rekonstrukciji pruge Rasputnica G-Rakovica-Resnik u dužini od 7,5 kilometara počeli su u martu 2017. godine. Kao jedno od najvećih unapređenja na ovoj deonici je upravo izgradnja pothodnika, dok je u sklopu rekonstrukcije stanice „Resnik” izgrađena nova pomoćna zgrada. Rekonstrukcijom čitave deonice poboljšano je i funkcionisanje Beovoza.

Osim pothodnika, u ovom delu Resnika je u poslednjih nekoliko meseci realizovano i više drugih infrastrukturnih projekata. Novi asfalt dobile su ulice Ljubiše Jelenkovića, Aleksandra Vojinovića, Todora Marinkovića Solunca i Saše Filipovića, dok je malo dalje izvršena obimna rekonstrukcija, dogradnja i proširenje Podavalske ulice. Veliki deo kanalizacije izgrađen je u naselju Ljubiša Jelenković, dok su u toku radovi da se kanalizacijom pokrije i ostatak naselja. Osim toga otvorene su dve nove autobuske linije 506 i 507. Linija 506 povezuje udaljeni deo Resnika, Patin Majdan sa okretnicom u Edvarda Griga u ovom naselju, dok linija 507 povezuje Resnik i Kneževac. Takođe, naselje Ljubiša Jelenković je u prethodom periodu dobilo i prvo dečije igralište.











izvor: beograd.rs
 
Vrh