dosen
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 16.04.2009.
- Poruke
- 551
- Pohvaljen
- 598
Ovo je miljama daleko od modela stanice. Ovo je 5% para koje treba da se porose na stanicu. Ne moze i stanica i da se finansira BnaV.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=567415#p567415:32s4bwbi je napisao(la):JohnnyLee » 14 Sep 2018 10:21 am[/url]":32s4bwbi]ово треба да буде модел за све станице и стајалишта у земљи, не само у Београду
- stanica mora da bude povezana sa drugim saobracajem
- mora da ima sigurnu pesacku vezu sa tramvajem, autobusom
- liftovi i rampe za invalide, da bi dosli do tramvaja morate valjda da preskocite ogradu i prodjete kroz stovariste.
- mora da ima parking za automobile i bicikle, kao i taksi stanicu
- mora da ima rezervisan prostor za funkcije centra bar 50% od povrsine same stanice
- izlazi stanice idu u haustore i necije baste, mora da postoji siguran trotoar sirine 2m na 150 m od stanice.
- sama stanica mora da ima logicno radno mesto, ovde se ne vidi to radno mesto kontrole nadzora i kombinovano radno mesto.
- stanica mora da ima uvek dostupan, odrzavani WC
- mora da postoji sistem v/a komunikacije, da li je problem staviti tu displej...svaki veci lanac kladionica u Sr. ima sistem koji moze da primeni Zeleznica
- pp instalacije ovde su na nivou zemljoradnicke zadruge.
- ova stanica sigurno nema projekat ili je procedura (zakoni) potpuno zanemarena.
- ne postoji zastita od buke
- ne postoji shelter za putnike u hladnim mesecima
- ne postoje kante za smece, odvodnjavanje prakticno ne postoji, led ce se sigurno pojaviti na platformi, ne postoje bankovi za tehnicku so.
- pasarela nije po propisima
itd itd.
Behaton i tipske nadstresnice su tu smanje cenu i to je OK, ali poenta nije pogodjena a to je integrisanje saobracaja i upotrebljivost stanice.
Ovo sto se vidi to je od prilike redovno odrzavanje.