Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

a11569fdd3d9e24e0ce9dd8f7d13f6c4_4056707243.JPG


Izgleda pristojno i nista vise.
Povratak arhitekture 90ih.
 
Pa cip je u tome ostao zarobljen to je poznato arhitektura zadnja rupa na svirali
 
Je l' završiše pružni prelaz u Resniku? Bilo je da se čeka njegov završetak da bi se linija 507 produžila do Rušnja.
 
Sta mislite koliko ce stoci biti potrebno da ove pothodnike isaraju onim idiotskim "grafitima" ?? :oops:
 
Divno, napravili su pokretne stepenice i na gore i na dole :kk:
 
Станица одлично изгледа. Е сад, то што ће нам неке од централних станица као што су НБГ и условно Земун изгледати исто овако је друга прича.
 
mene je malo sramota. zar smo dosli dotle da se na beobildu hvale i pozdravljaju osvetljeni hodnik i stepenice sa gelenderom. da li je vama jasno da su ovim resenjem stanovnici koji se spominju vesti sustinski trajno uskraceni za pristojan bezbedan prelaz preko ili ispod sina? prakticno, iako se ovde nakot frlja 21. vekom oni su ovim resenjem vraceni u rani dvadeseti.

znaci ne pitam za sebe nego za druga, da li je normalan neko ko misli da je ovo sramotno i bedno, samar u lice svakom mislecem bicu?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=569357#p569357:3v06i3es je napisao(la):
Delija » 23 Sep 2018 03:12 pm[/url]":3v06i3es]Станица одлично изгледа. Е сад, то што ће нам неке од централних станица као што су НБГ и условно Земун изгледати исто овако је друга прича.

Delija, ne moze se reci da stanica izgleda odlicno, odlicno bi bilo kad bi bile i pokretne stepenice i liftovi i sve sto se ocekuje od stanice u 21om veku. O arhitekturi tek da ne pricam, ovo je miljama daleko od stanica na zapadu.
Mozemo reci da izgleda pristojno za nase katastrofalne uslove u Srbiji na koje smo navikli do sad i to bi bilo to.
A da izgleda odlicno, svakako ne izgleda.

A o tome kako ce centralne stanice poput Zemuna i NBG izgledati kao ova je tek posebna bruka.
 
То је сурова реалност наших железничких станица, да је мало боља хигијена са кречењем велики искорак. Ја се надам редовном одржавању.
 
Miki BGD":3mbkid1n je napisao(la):
Je l' završiše pružni prelaz u Resniku? Bilo je da se čeka njegov završetak da bi se linija 507 produžila do Rušnja.
Zavrsen je pruzni prelaz.
Prelaz vozilom je sad jako pristojan.
Ne mogu reci 'dobar', ali najbolji MOGUC. Ovo zbog toga sto bi se za bolji prelaz morale raditi nivelacije obe pruge sto je za prelaz ovakvog intenziteta saobracaja realno neopravdano.

A bus... pa ja se prvobitno nadah da ce 13. septembra (dan oslibodjenja Rusnja u drugom svetskom ratu) pustiti produzenu liniju, al onda se setih da je 'ipak' resnik postao jedno od najbitnijih naselja u i oko Beograda
Stoga, nadamo se da ce produzenje linije biti na svecanosti 13(14) oktobra, na godisnjicu oslobodjenja Resnika.

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
Nije nikakvo istiskivanje vec nema se para stednja a ovdje sve radje*******o novo samo ne koriste svoj jz font i prije su bili svjeeci natpisi sa tamnim slovima na bjelom
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=569586#p569586:20oq06hk je napisao(la):
Noki » Пон Сеп 24, 2018 12:12 pm[/url]":20oq06hk]Moram da pohvalim paralelnu upotrebu srpske ćirilice i srpske latinice u natpisima.. Na stajalištima Karađorđev park i Vukov spomenik primetna je tendencija istiskivanja srpske latinice iz zvaničnih natpisa, ali srećom se vraćamo na staru praksu kad su natipisi u železnici u pitanju.. Prvo ćirilica, pa latinica, istom veličinom slova..
Да али чему уопште натпис "потходник" или "pothodnik". Ајде онда да на зид напишемо "ЗИД ZID" на степенице "степенице stepenice" итд. Ваљда треба да пише где тај потходник излази а не нешто што је очигледно.
 
Тачно тако, на Вуку пише лепо где се излази, технички факултети и сл. на Карађорђевом пише булевар ЈНА и нацртани су аутобус и трамвај како би људи знали да се ту преседа (ја бих додао и списак линија на самом стајалишту као и на свим стајалиштима мапе као што су на самим аутобуским стајалиштима где су уцртане само линије.
 
Pa da ne bi ljudi pomislili da se tu ulazi u "Метро Metro".

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
 
Cisto iz radoznalisti ako moze neko da mi odgovori, koliko bi trebalo vremena da se stigne iz Mladenovca do Beograda sa usputnim stanicama tipa Sopot, Ralja, Ripanj itd. kada bi se produzio BG voz?Jel realno negde oko pola sata?
 
Pa jeste jedan deo do Sopota i sad ne znam dalje kako stoje stvari.Ali ako treba sat vremena onda gubi smisao jer npr Mladenovac-Beograd autoputem treba nekih 50 min.Naravno jeste da se putuje komfornije u vozu i nema guzve ali ja mislim da bi ipak brze stizao voz, ako bi isao izmedju 80-100 kmh sto i nije neka brzina za danasnje vreme.Taj voz bi pokupio tri opstine i automatski bi se smanjila guzva, jer na npr iz mladenovca za beograd busevi polaze na svakih 10 min a ujutru na svakih pet minuta, stvarno veliki broj buseva.
 
Direktor

I da jeste i da nije utegnuta, opet treba bar jedan sat sigurno. Mladenovac ne može mnogo da inkasira od železnice, što se vremena putovanja tiče, ali može da se spase guranja u prepunim autobusima. Idu u špicu u intervalu manjem i od 10 minuta, al to ništa ne vredi. Da su zglobna vozila, bilo bi drugačije, a sa druge strane bi se još dodatno produžilo vreme putovanja. Sad im treba oko 45 minuta do Franša, što uopšte nije mnogo s obzirom na kilometražu.

Nešto nevezano za železnicu, a moglo bi mnogo da znači za prigradska naselja, koja imaju vezu sa gradom preko autoputa. Naš zakon o bezbednosti saobraćaja je pomalo nakaradan, a i kao takvog ga malo ko poštuje. Za gradske autobuse, predviđeno je ograničenje od 70km/h, ako nema stajaćih putnika, a 50km/h sa putnicima koji stoje. SOR-ovi onako puni idu stotku, što im je i maksimum. Znači debelo prekoračenje. S druge strane, moderni niskopodni zglobni autobusi se sputavaju bez ikakve potrebe. Dosta snage, nisko težište, uglavnom kvalitetno vešanje, uz snažne kočnice i uvek prisutan retarder, a vuku se ko mrcine po autoputu, jer su ograničeni na 60km/h (važi za autobuse GSP-a). Time ugrožavaju i bezbednost ostalih učesnika u saobraćaju, stvarajući velike gužve u srednjoj traci. Imao sam prilike da i zglobna vozila u inostranstvu vidim da se kreću većim putnim brzinama na autoputu. Dovoljan broj zglobnih autobusa sa prenosom podešenim za veće putne brzine, spasao bi Mladenovac velike torture. Naravno, za prigrad bi železnica u većini bila daleko prikladnija od autobusa, al eto ima i jedno rešenje koje nije niti tako komplikovano, niti skupo, a mnogo bi pomoglo pomentom naselju.

Koristim i linije koje idu za Vrčin autoputem. OTOKAR-i nisu limitirani na 60km/h, ali ih sputavaju menjači sa skraćenim prenosom. Međutim, voze ih i brzinama oko 80km/h, što je u principu i dovoljno za zglobno gradsko vozilo. Nema tih gužvi, kao prema Mladenovcu. Naravno, ne treba divljati po svaku cenu kad je autobus dobro popunjen, ali smatram da brzine do 90km/h ne mogu ugroziti bezbednost putnika, ništa više nego kod autobusa prigradskog tipa, koji neretko voze i preko 80 putnika.
 
Jedno pitanje samo, 50 minuta do kog dela Beograda? Meni treba ponekad unutar Beograda u špicu sa kraja na kraj po pola sata/45 minuta, tako da i to treba uzeti u obzir. Sa druge strane voz te dovede (manje/više) u centar grada bez obzira da li je špic, kiša itd.
 
Po mom iskustvu, treba oko 45 minuta do Franša, a pedesetak do Savskog trga. Naravno, gužve mogu povećati vreme putovanja, al retko kad drastično. Plus minus deset minuta obično. Železnica ima veliku prednost u komforu i pouzdanosti na prvom mestu, al vreme putovanja prema Mladenovcu, teško da može osetno da skrati, al zato bi mnogo značila Ralji, Ripnju, pa i Đurincima i Sopotu. Od Sopota autobus dosta kruži da bi se dočepao autoputa, pa iako je bliži u odnosu na Mladenovac, vreme putovanja je vrlo slično.
 
Vrh