[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=563938#p563938:2q5dgstd je napisao(la):
Karlo del Ponte » Суб Сеп 01, 2018 9:22 pm[/url]":2q5dgstd]А шта између Карађорђевог парка и Прокопа? Па то је тип превоза чији су првенствен циљ дужа градска кретања, те приградска кретања. Ту опет слаб такт од 20 минута? Истовремено, не може се поредити оптерећење Панчевац - Батаја са Паневац - Ресник и Ресник - Батаја. Није могло ни у време врхунца развоја Беовоза 1995.-1997. Оснос, рецимо, 3:2:1 колико је оптерећен сваки од ових праваца појединачно.
Јесте намњен али ја овде причам о алтернативном решењу који може да се сагради са малом сумом новца без да градимо додатне метро линије које би коштале ко светог Петра кајгана! Но, 20 минута је сасвим ОК такт имајућу у виду ако ме памћење добро не служи да БГ:ВОЗ линија 1 у нормалмим околностима иде ту на 15 до 30 минута. Дакле уместо 4 или 2 поласка по сату било би 3 поласка по сату! Сасвим довољно :kafa:
Што се тиче оптерећења. Оптерећење од Земуна до Сајма би се иугубило јер се рачуна да 80% људи ишло би одатле на Метро (значи рачунај не степен отерећености 3 него 1 до Панчевца) но то је само један од примера. Дакле, није као код сада све равномерно оптерећење него људи имају избор да се крећу, да бирају алтернативне правце а то кад има једна мрежа или кад мреже ради на томе онда је то добра мрежа. Прва линија метроа је одлична као НОСАЧ самог система јер повезује толико ненасељена места (чак има и алтернативе поред себе :kk: ) а самим тим може да прими капацитет односно стално да се пуни и празни. Највеће оптерећење било би на релацији Сајам-Панчевачки мост јер:
Сајам: метроом већ би долазили сви са Југа а онда би на Сајму настала општа размена путника, излази би људи који иду са Прокоп, Земун, НБГ, Сурчин, Аердром, Батају и улазили исти људи који иду даље према Дорћолу односно Бановом брду.
Панчевачки мост: долазак из Борче, Овче према граду. Такт од 10 минута омогућава на пример да човек који иде Борча-Железник да се за 10 минута на једној од станица пребаци на воз за НБГ.
Да појасним примером, рецимо ја идем из НБГ за Вишњичку бању. Ово је пример који сам чуо из купеа. Сада човек мора да чека воз 15 до 30 минута, некад и 60 минута да дође до Панчевачког моста. Према мом систему човек може да бира да чека 20 минута воз или да чека шта му прво наиђе па 10 минута па на Сајам па до Панчевачког моста а касније даље. То је слобода избора, бирање алтернативне руте, као аутомобил да возиш, помоћу које се "распршује гужва" и управо због тога метро системи су најбољи.
Рим је један од приемера где тај дифузиони систем у метро систему не постоји! Немаш слободе избора. Линија А све трпи јер и НОСАЧ целог система и иде кроз најгушће делове града. Ући унутра је као да улазиш у неки концетровани логор у сваком смислу те речи. :twisted:
Е то је нешто што се жели избећи. :kk: