Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Па не пењу се на Монт Еверест. Мало је узбрдо на почетко али после је ок. Ја стварно не разумем неке људе. Живе у Београду а жале се на брда.
 
Pa put od žel. st. do Vidikovca i liči poput penjanja na Mont Everest samo zbog uzbrdice i tu je uspon konstantan s tim što je bliže Vidikovcu to je sve strmije i ne možeš očekivati da starija lica, roditelji sa kolicima... bez problema pređu taj put. Što se tiče udaljenosti linija 42, 501 i 502 od žel. st. tu već ne bih mogao da se složim da je nepremostiva za većinu. To jeste ista ta ulica koja vodi do Vidikovca ali je dosta bliže tj kraća. Tu treba produžiti 502 do Ceraka pa i Vidikovac i Cerak I Labudovo brdo spojiti sa Bg Vozom. Sa druge strane je još lakše jer je sve ravno i postoje linije 3, 37, 54, 94, 501, 504 na samo 2 minuta hoda. Da je bilo pameti osamdesetih pa umesto što su tu samo ukinuli rapmu i sklonili statičnu zgradu, ostavili pružni prelaz na neki način, i javni prevoz bi ovde dio daleko drugačiji.
 
Vecina putnika bi se pre odlucila za bus sa sve guzvom i presedanjem nego za pesacenje dodatnih 5-10min do voza, pogotovo sto je u pitanju brdo.
Varijanta sa ulazom i autobuskom stanicom na nadvoznjaku bi bila idealna. Mada, plasim cemo i metro pre videti nego tako nesto...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535347#p535347:3i1ro0db je napisao(la):
Express » Tue May 01, 2018 8:56 pm[/url]":3i1ro0db]
Udžbenički primer fidera je stanica Ano Liosia u Atini. Tako treba da bude organizovan pristup stanici Rakovica koja je na 400+m od stajališta Marička. Čudi me da ništa nisu pokušali da urade po tom pitanju. Na stanici Ano Liosia imamo stajalište opsluženo lokalnim solo fiderima 713 i 723 kao i jačom zglobnom radijalnom linijom do centra grada kao što je B12.

https://www.google.com/maps/@38.070...=203&h=100&yaw=131.39119&pitch=0&thumbfov=100

Rakovica i Atina... :kk:

Pogledajte prilog 1

 
Provozao sam se drugom linijom BG:Voz-a po prvi put u mračnom "gorbačovu" (mašinovođa je zaboravio da upali unutrašnju rasvetu) i kroz rasputnicu G prema Rakovici. Bez veze je otvorena u sred radova na trasi, samo se vrti prazna garnitura tokom većine polazaka. Ono što me je najviše iznenadilo jeste jezivo prljava stanica Beograd centar. Video sam mali broj putnika i primetno je zapuštena po pitanju estetskog održavanja.
 
Može , viđao sam više puta da ulaze sa biciklama. Mislim da se ne plaća , jer nikad nisam video da im neko traži da plate posebnu kartu.
 
Питање је само како кроз рампу за очитавање бус плуса са бициклом, а исте су ваљда у плану за сва стајалишта у будућности.
 
Vecernja fotografija osvetljene stanice Rakovica
 
Sinoc se bg voz u 22 h nije pojavio na prokopu u smjeru ka ovci
Mozgovi iz zeljeznice cekali su zadnji minut da najave da izuzetno ne saobraca
Pritom mamlaz za razgasom nezna da koristi isti da se jedva razumjelo sta pokusava da kaze
Bagrovi jedni nesposobni
 
Sto se nije ukljucila rezervna garnitura u Prokopu?
Ona treba da uksoci u tom slucaju.
 
Nzm zasto nije nisam mogao da idem da se svadjam sa genjalcima iz zskrsvoza
 
Na zalost nisam obratio paznju bilo je dosta flirtova kad sam polazio.juce sa prokopa oko 13 h rezerva je bila na stanici
 
Ovaj Bg voz je teški geto. Vozila sam se pre neki dan posle 100 godina od Nbg (ljudi naglas komentarisu koliko je zapustena stanica i da ima estetiku javnog wc-a iz doba čučavaca) do Dunav stanice (ono je tek budibogsnama na šta liči i kako se iz nje izlazi). Voz da ne komentarišem raspala krntija u koju ulaziš ko alpska koza sa prefarbanim prozorima kroz koje se ništa ne vidi. Opušteno bi mogli da ga iznajme holivudu za neki SSSR špijunski film ili postapokaliptični totalitaristički sci fi.
 
Pa Beograd ceo i jeste postao nešto poput turističke i filmske destinacije za one koji bi da dožive/snime/rekreiraju ambijent Istočne Evrope s kraja 80ih i početka 90ih.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=538038#p538038:2myy88y2 je napisao(la):
11030 » Mon May 14, 2018 1:10 pm[/url]":2myy88y2]Ovaj Bg voz je teški geto. Vozila sam se pre neki dan posle 100 godina od Nbg (ljudi naglas komentarisu koliko je zapustena stanica i da ima estetiku javnog wc-a iz doba čučavaca) do Dunav stanice (ono je tek budibogsnama na šta liči i kako se iz nje izlazi). Voz da ne komentarišem raspala krntija u koju ulaziš ko alpska koza sa prefarbanim prozorima kroz koje se ništa ne vidi. Opušteno bi mogli da ga iznajme holivudu za neki SSSR špijunski film ili postapokaliptični totalitaristički sci fi.

A, nisi vidjela "Novu Glavnu Stanicu". WC ko bombona. Fino i uredno. Mir i tisina.
 
A nis' ni ti video WC na "Novoj glavnoj stanici" , tako da tvoj komentar baš i ne pije vodu. Bolje ti nama objasni kakav su utisak ostavile na tebe pokretne stepenice kod Vuka , kad se već naveliko hvališ kako si samo to video od Beogradske železnice. :)
 
Сви тоалети на железници као и остала инфраструктура су на редовном удару исте банде хулигана, као и мафије секундараца. Одржавање хигијене и ФТО на свим железничким објектима теже нули.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=538038#p538038:17e86zu7 je napisao(la):
11030 » Pon Maj 14, 2018 2:10 pm[/url]":17e86zu7]Ovaj Bg voz je teški geto. Vozila sam se pre neki dan posle 100 godina od Nbg (ljudi naglas komentarisu koliko je zapustena stanica i da ima estetiku javnog wc-a iz doba čučavaca) do Dunav stanice (ono je tek budibogsnama na šta liči i kako se iz nje izlazi). Voz da ne komentarišem raspala krntija u koju ulaziš ko alpska koza sa prefarbanim prozorima kroz koje se ništa ne vidi. Opušteno bi mogli da ga iznajme holivudu za neki SSSR špijunski film ili postapokaliptični totalitaristički sci fi.

Pozdrav svima. :sesir: Postapokaliptični da, ali u novom društvu koje niče iz pepela.. Ko voli utopijske varijante uređenog društva sa video nadzorom iznad svakog sedišta, zvučnim najavama jednoličnog automata i kartama koje moraju da se plate, tu su štadlerovi vozovi.. Neki pritajeni osećaj straha i neslobode, mnogo bliži totalitarizmu stvaraju upravo ti novi vozovi, dok mnogo više života i raznolikosti ostaje u BG vozu kakav jeste, pa bio i išaran, meni ne smeta.. Pogotovo kad ga urade kao novu kolor šemu, pa ga celog prefarbaju.. Primetio sam da se na te mlade nadarene ljude i njihove akcije ovde baš i ne gleda sa odobravanjem :D Sve u svemu neko voli krš i krntiju i besplatnu vožnju, išarane vagone i svetla koja retko rade... osećaj geta.. a mogli bi to i da komercijalizujemo poput Šarganske osmice ili voza Romantika, i ovi SSSR vagoni zdelani u Rigi 1980 su uveliko retro i zaslužuju posebno mesto u železnici Srbije..

Setio sam se i Gospodara pakla, ne znam koji deo, poslednji vagon u bukureštanskom metrou.. :D beskućnici, džankiji, promiskuitet, sav ološ sa društvene margine okupljen u jednom vagonu..
 
A, nisi vidjela "Novu Glavnu Stanicu". WC ko bombona. Fino i uredno. Mir i tisina.

Videla sam, ne fali mu ništa.

Ko voli utopijske varijante uređenog društva sa video nadzorom iznad svakog sedišta, zvučnim najavama jednoličnog automata i kartama koje moraju da se plate, tu su štadlerovi vozovi.. Neki pritajeni osećaj straha i neslobode, mnogo bliži totalitarizmu stvaraju upravo ti novi vozovi, dok mnogo više života i raznolikosti ostaje u BG vozu kakav jeste, pa bio i išaran, meni ne smeta.. Pogotovo kad ga urade kao novu kolor šemu, pa ga celog prefarbaju.. Primetio sam da se na te mlade nadarene ljude i njihove akcije ovde baš i ne gleda sa odobravanjem :D Sve u svemu neko voli krš i krntiju i besplatnu vožnju, išarane vagone i svetla koja retko rade... osećaj geta.. a mogli bi to i da komercijalizujemo poput Šarganske osmice ili voza Romantika, i ovi SSSR vagoni zdelani u Rigi 1980 su uveliko retro i zaslužuju posebno mesto u železnici Srbije..
Setio sam se i Gospodara pakla, ne znam koji deo, poslednji vagon u bukureštanskom metrou.. :D beskućnici, džankiji, promiskuitet, sav ološ sa društvene margine okupljen u jednom vagonu..

Iskreno ovo ne može da voli niko kome prevoz služi da se preveze od kuće do posla, i da to prodje sa minimumom dostojanstva. A masovni prevoz tome valjda i služi, da svako može bezbedno da predje od tačke a do tačke b. I školarci, i žene sa malom decom, i stari i invalidi, a ne samo džankiji sifilisari i kurve valjda. Ne vidim ni trunku romantike u tome.

Ne znam kako povezuješ osećaj straha i neslobode sa čistim mirišljavim vagonom koji ide u minut, a kad stane razglas kaže razlog što se stoji duže od 2 minuta (opisujem švedski i danski voz jer sam jedino njime imala priliku da se vozim u civilizaciji). I da, karta mora da se plati, i ne, ne možeš da premlatiš konduktera ako ti se to ne sviđa.

Vozila sam se i Šarganom, taj vozić je carski, preporučujem svakom ko može da se provoza, bio je pun stranaca. :sesir:
 
Vrh