Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Ja sam u Beogrdu zbog obaveze prema Srbiji, i odem par stanica BG:VOZ-om, kada vidim u Vuku sklonili barijere. O čemu se radi? Datum 29.6.2018.
 
Evo fotografije. Ne stigoh ranije da je postavim. Inače , od juče je.

Pogledajte prilog 1

A evo i slike Prokopa. Konačno su se udostojili da sklone šljunak iza kupole i postave stepenice.

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548243#p548243:2hyj38bg je napisao(la):
Karlo del Ponte » Пет Јун 29, 2018 11:22 pm[/url]":2hyj38bg]Ja sam u Beogrdu zbog obaveze prema Srbiji, i odem par stanica BG:VOZ-om, kada vidim u Vuku sklonili barijere. O čemu se radi? Datum 29.6.2018.
Крећу дизел Рускиње од Прокопа за Банат, па ће користити и стајалишта Карађорђев парк, Вуков споменик и Панчевачки воз.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548254#p548254:1w17hcjv je napisao(la):
Дошљак » Sub Jun 30, 2018 1:10 am[/url]":1w17hcjv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548243#p548243:1w17hcjv je napisao(la):
Karlo del Ponte » Пет Јун 29, 2018 11:22 pm[/url]":1w17hcjv]Ja sam u Beogrdu zbog obaveze prema Srbiji, i odem par stanica BG:VOZ-om, kada vidim u Vuku sklonili barijere. O čemu se radi? Datum 29.6.2018.
Крећу дизел Рускиње од Прокопа за Банат, па ће користити и стајалишта Карађорђев парк, Вуков споменик и Панчевачки воз.

dizelas kroz tunel???
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548257#p548257:28kjjhql je napisao(la):
nekianonimnilik » Sub Jun 30, 2018 1:36 am[/url]":28kjjhql]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548254#p548254:28kjjhql je napisao(la):
Дошљак » Sub Jun 30, 2018 1:10 am[/url]":28kjjhql]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548243#p548243:28kjjhql je napisao(la):
Karlo del Ponte » Пет Јун 29, 2018 11:22 pm[/url]":28kjjhql]Ja sam u Beogrdu zbog obaveze prema Srbiji, i odem par stanica BG:VOZ-om, kada vidim u Vuku sklonili barijere. O čemu se radi? Datum 29.6.2018.
Крећу дизел Рускиње од Прокопа за Банат, па ће користити и стајалишта Карађорђев парк, Вуков споменик и Панчевачки воз.
dizelas kroz tunel???
To ti je korak napred u modernizaciji železnice i približavanju rekama.
 
Cekaj sada, ulozili novac da se postave barijere zbog Bus Plus-a, a sada se sklanjaju. Znaci, opet free prevoz u BG Vozu? :)
 
Koji su to diletanti rampe su uklonili zbog svoje gluposti
 
Ako je ventilacija u tunelskim stanicama dobro rešena u čemu je problem prolaska dizel motornog voza sa modernim MTU dizel motorm kroz tunel? Nije to stara Kenedi lokomotiva.
 
Ne znam čemu večito čudjenje oko toga kada se spomene da dizel ide kroz tunel. Kako su dizeli godinama vukli putničke vozove po Barskoj pruzi pa se ništa spektakularno nije desilo. Kao što WLAB napisa gore,MTU motori neće biti problema kroz Vračarski tunel zbog prolaska 711.
 
Dizelke ispuštaju razne ugljenične tvari koje u dodiru sa vodom postaju kiseline koje ipak najgrizaju sve što dodirnu
te redovna upotreba dizelki a da ne bi mozda uticalo na
tunelske i stanične instalacije
stanični eterijer
a svi znamo kako ,,piri,, iz tunela u podzemnoj stanici kada voz nailazi , očigledno taj vazduh ne ide kroz ventilaciju na gore
nego udara u stanicu , bojim se da bi svi putnici u podzemnim stanicama se malko ogaravili ?
 
sto je manja koncentracija kiseonika to je veca koncentracija ugljen monoksida koja se oslobadja, znaci svaki sledeci dizelas kad prodje sve ce vise i vise ugljen monoksida oslobadjati, ugljen monoksid je ekstremno toksican i akumulira se u krvi, znaci ako je cak i mala koncentracija dovoljno je da te ubije (ili ti osteti mozak jetru bubrege ko zna sta) da cekas voz par sati, a ovi tuneli apsolutno sigurno nemaju ventilaciju sto je @boca-ica reko jer te udari vazduh kad prodje voz

@boca-ica nije problem u kiselinama i ugljen dioksidu nego u ugljen monoksidu najveci jer on direktno moze da ubije ali i u kancerogenim mikrocesticama cadji koje oslobadjaju dizeli

bas verujem da se ti nasi servisiraju kako bog zapoveda, neko se ugradi par stotina evra da ne zameni filter a zamenu naplati, tako je kod nas u srbistan
 
Неће ту бити више штетних гасова него што их има по главним саобраћајницама у центру града. А и станица Вуков споменик има добар вентилациони систем, док су друге две станице на улазима у тунел.
 
i još pride djabalesku eko domacu struju da prodajemo , kako bi smo skupu naftu kupovali
koliko je to ekonomski opravdano ?
tuneli su elektificirani i dizel moze ponekd da prodje , ako su neki vanredni uslovi , nece nama kruna spasti sa glave
al u redovnim uslovima ... čemu ? :roll:

Fali žel. obilaznica ?
pa fali , ne može sve preko Pančevca , pravismo i pravimo mostove sve brez pruge
a sad kuku-lele , samo Pančevac pa u tunel jer ni oko Kalemegdana nema višnje :lol:
e pa malo morgen.... :evil:
dizelke kuci u selo neka nose , može i pod prozor da im dime, kad nisu ni misli a ni kadri Bgdu drugi žel. most da naprave
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548314#p548314:3rfq8abv je napisao(la):
mvbg1 » 30 Jun 2018, 11:17[/url]":3rfq8abv]Ne znam čemu večito čudjenje oko toga kada se spomene da dizel ide kroz tunel. Kako su dizeli godinama vukli putničke vozove po Barskoj pruzi pa se ništa spektakularno nije desilo. Kao što WLAB napisa gore,MTU motori neće biti problema kroz Vračarski tunel zbog prolaska 711.
Dizelka u tunelu...nije problem. Dizelka u tunelu gde je i podzemno putnicko stajaliste - problem. Cim dosad nisu dizelke tuda isle, znaci ni ventilacija mozda nije predvidjena za tu namenu. Sva sreca pa ti vozovi za Vrsac idu ko antibiotik. I vagoni sa opasnim zapaljivim i eksplozivni materijama idu kroz tunele, ali ne kroz tunel gde je i putnicko stajaliste.
 
Tacno. Pitanje je da li je Vracarski tunel odnosno stajaliste kod Vuka projektovan za dizel lokomotive. Ne vjerujem. A ako nije onda je dodatno pitanje da li ga i kako treba adaptirati.

EDIT:
podzemna zeljeznica u New Yorku koristi dizel lokomotive za odrzavanje ali sa posebno napravljenim sistemom za smanjenje emisije CO2.

https://www.youtube.com/watch?v=GTX7EG5UBZo
 
Ljudi, dajte ne pravite se pametni bespotrebno. Sve je probano i testirano pre par meseci...
 
Ne razumem šta je probano , prevoz opasnih zapaljivih i miomirisne (isparljivih) cisterne kroz podzemne putničke stanice :roll:

Prvi ja često zapalim upaljačem ,,iza,, kamere cigaru , što istovremeno bez skivanja čine još desetine putnika i ako nije dozvoljeno pušenje. :oops:
U zatvorenom prostoru mala koncetracija je potrebna za dobijanje zapaljive smeše
Pa nadzemne šečerane eksplodiraju zbog tog malog procenta , a da nema opasnosti u podzemnoj stanici :shock:
Sad kad skidaju i poselednju prugu iza Bgd na vodi , kuda ce cisterne da idu sa Pančevca ?
epohalno i genijalno kroz podzemnu stanicu Vuk ....

To ne bi odobrilo ni jedno stručno lice ni nadležna služba , osim ako se iznudi pod ogromim pritiskom
te nije lepo nenormalnost prikazivati kao u običajeno rešenje
:sesir:
 
Мислим да нема логике да дизелка вуче цистерне више, целокупна траса од рафинерије до Топчидера је електрификована кроз тунел и ваљда је план да теретњаци Врачарским тунелом пролазе само ноћу, када нема путника на станицама. А опет је урађена она подужа обилазница Орловат-НС.
 
Da li ste sigurni da ovi, mada generalno važi za većinu vlasti, imaju bilo kakav plan? Dugoročan? Mogao bih da se kladim da kada su pregovarali oko ukidanja pruge nisu se ni setili ovog mogućeg problema.
 
Па може се рећи да последњих 50 ако не и воше година имамо гомилу привремених полурешења са трајањем од по неколико деценија.
 
А зар није боље да возови до Зрењанина и Вршца полазе из Овче али тако да се поласци БГ:ВОЗ-а ОБЕЛЕЖЕ за даљи трансфер? На пример када чекате воз за Вршац у Прокопу или Вуку да пише БГ:ВОЗ у напонмени трансфер Вршац. У исти да важе карте за Вршац. Ја бих тако организивао док се не прокопа нови тунел испод за прљави саобраћај. :twisted:

Eво сад гледам, према реду вожње из Прокопа иде само воз за Вршац, док за Зрењанин пише и даље Београд Дунав. Оно што је интересантно је што карта за Панчево из Београд Центра кошта пазите сад 74 динара! :vops:
 
Можда на тој станици не буде пријема путника на возовима за Вршац и Зрењанин?
 
Vrh