Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526368#p526368:10xwicnr je napisao(la):
Bender Rodriguez » 20 Мар 2018, 11:12[/url]":10xwicnr]Da bre, zamisli na temi koja se zove ''BG voz'' i koja je usko povezana sa metroom i železnicom, ljudi opet pričaju o Prokopu.
Jedini koji su više iritantni od takvih ljudi su oni što na temi o Air Srbiji po 20. put prde i prolaze kroz jednu te istu raspravu o njenoj upravi, vlasništvu i poslovnoj politici. Mislim stvarno... :roll:

нервира ме то и тамо, што сам и истакао пар пута. а и једина разлика је што имамо посебну тему за Прокоп
 
Na forumima koji dugo postoje, imaju puno međusobno povezanih tema, i puno članova, uobičajeno je da se iste diskusije ponavljaju ili prolongiraju.

Naravno slažem se da to ne znači da treba da svi da se raspuste i pišu šta god požele u momentu, tako da stoji i to da je moglo bez mog komentara o Prokopu. Nego sam listao temu, premotao film i setio se koliko nam je taj projekat problema doneo, te sam zato napisao taj post.
 
JohnnyLee":u2jfzolf je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526368#p526368:u2jfzolf je napisao(la):
Bender Rodriguez » 20 Мар 2018, 11:12[/url]":u2jfzolf]Da bre, zamisli na temi koja se zove ''BG voz'' i koja je usko povezana sa metroom i železnicom, ljudi opet pričaju o Prokopu.
Jedini koji su više iritantni od takvih ljudi su oni što na temi o Air Srbiji po 20. put prde i prolaze kroz jednu te istu raspravu o njenoj upravi, vlasništvu i poslovnoj politici. Mislim stvarno... :roll:
нервира ме то и тамо, што сам и истакао пар пута. а и једина разлика је што имамо посебну тему за Прокоп
Gde opet vrtimo iznova i iznova kako je Prokop rupa u svakom smislu i kako je trebalo da sačuvamo GŽS , a ne da bacamo pare u Prokop (rupu bez dna).

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526421#p526421:u2jfzolf je napisao(la):
Bender Rodriguez » March 20th, 2018, 3:07 pm[/url]":u2jfzolf]Na forumima koji dugo postoje, imaju puno međusobno povezanih tema, i puno članova, uobičajeno je da se iste diskusije ponavljaju ili prolongiraju.
U tom slučaju je bezpredmetno kritikovati ponavljanje jedne te iste stvari iznova i iznova u jednoj temi , a za to isto u drugoj temi , reći da je OK.
 
Ako misliš na moju opasku o temi Air Srbija, to je bio čist reciprocitet na njegovu izjavu da ''prdimo'' o Prokopu, na temi koja se zove ''BG Voz'', i usko je povezana upravo sa Prokopom i njegovim (ne)funkcionisanjem.,

Kao što ja ne drobim drugima zbog offtopica i ponavljanja, tako isto ne volim kad neko meni drobi. I to je sva filozofija. Ako se nekome ne dopada trenutna diskusija, uvek ima opcije 1) ili da je navede na drugi pravac, ili 2) da traži drugu temu. I jedno i drugo je bolje nego traćenje vremena da se piše ''au ne mogu da verujem da opet pričate o ... '' i onda opet posle još 5 puta tako na raspravu koja se time započne. Produžiš dalje, vratiš se kasnije kad je nešto što te zanima, i problem rešen.
 
па ја сам и окренуо причу на другу страну, али си се ти ухватио тога и наставио да траћиш постове. а и прича је већ била на другој страни док се ти и Норексан нисте ухватили Прокопа

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526369#p526369:poglxx6i je napisao(la):
DzonTravolta » 20 Мар 2018, 11:14[/url]":poglxx6i]Aktuelno pitanje za upućenu raju: evo, april za 10 dana. Dokle se stiglo sa rekonstrukcijom u Rakovici? Svi čekamo puštanje druge linije :mrgreen:

ваљда има неко оданде да постави коју фотку. у сваком случају, надам се да ће ускоро бити неких вести. а када смо већ на тој причи, била би добра прича када би се увео овакав ред вожње:
(Панчево-)Овча-Батајница 3 в/х
(Панчево-)Овча-Ресник 3 в/х

барем би се нешто покрили ти правци
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526410#p526410:2qvv5k03 je napisao(la):
hiavata » 20 Mar 2018, 13:41[/url]":2qvv5k03]Zatezali su onaj novi kolosek (desni iz pravca Resnika), možda su i završili na trasi Rakovica-Rasputnica (nisam siguran za skretnice iskreno). Na stanici ni pola posla nije urađeno. Grubo je završen samo prvi peron, ovih dana rade hidro izolaciju nadstrešnica, rasveta je ranije postavljena. Kontaktna mreža na istom koloseku od Rakovice do Rasputnice ni pipnuta (tj samo skinuta).
Dobro, makar nisu sasvim ignorisali stanicu.
Lično ne bih imao ništa protiv da se u aprilu pusti, što bi rekli, nešto, a onda da dovršavaju posao.
Ali da kilave, kilave. :bash:
 
Pa kad su godinu i par meseci menjali šine na Prokopu , šta očekivati od nečeg ozbiljnijeg.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526468#p526468:dghydll1 je napisao(la):
JohnnyLee » 20 Mar 2018 15:02[/url]":dghydll1]..надам се да ће ускоро бити неких вести. а када смо већ на тој причи, била би добра прича када би се увео овакав ред вожње:
(Панчево-)Овча-Батајница 3 в/х
(Панчево-)Овча-Ресник 3 в/х

барем би се нешто покрили ти правци

Koj takt je imao Beovoz Pančevo (Vojvolica) - Bgd ,
jer u medjuvremenu
PA je samo moglo da ,,poraste,, kao i nj. gravitacija ka Bgdu
te
takav takt buduceg Bgvoza do PA kao minimalna polazna tačka bi bio sasvim OK
a kasnije bi se povecvao u odnosu na uslove i potrebe
:sesir:
 
0FPk9lMaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvWXpVN01EQV8vM2JhZDFhNGVhZDEzZmUxNWMyMGJlYzA5NTA2ZmRjNTQuanBlZ5GTAs0C5ACBoTAB


https://www.blic.rs/vesti/beograd/smrt- ... aj/mgvdc3l

Gledam ovu sliku kao 300x300 ''thumbnail'' na Blicovom sajtu i mislim se ''šta je ovo, neka nova šema bojenja garnitura? Ili možda neka reklama? daj da vidim, deluje interesantno...''
Kad ono otvorim punu veličinu i provalim da nije u pitanju nikakva novina nego samo još jedan dan u Evropskom Bronksu, Srbiji, gde su nedodirljive žvrljatorske svnje uspele da usvinje još jedan voz i time potvrde svoju mentalnu degenerisanost. A njegovi operateri i vlasnici su ga pustili tako musavog u saobraćaj... :roll:

Znam da zvučim negativno ali stvarno mi je preselo kad sam video da nije nikakva nova šema niti reklama, nego samo još jedna svinajrija na točkovima. A i karakter same vesti svakako ne doprinosi lepom raspoloženju...
 
али та жврљотина, тј. комбинација боја, сасвим лепо стоји РВР-у. тако да би било паметније да СВ префарба и остале гарнитуре у ту комбинацију
 
Dopuna nekih ranijih tekstova:
Druga stavka za realizaciju do 2021. godine je „proširenje sistema BG: voza – linija 2, ka Resniku, linija 4, ka Aerodromu „Nikola Tesla“ i Surčinu, otvaranje novih stanica na liniji 1, Batajnica – Ovča na deonici od Novog Beograda do Batajnice i otvaranje nove stanice „Košutnjak“ na liniji 2 Beograd Centar – Resnik.
https://www.danas.rs/beograd/rok-se-pro ... 27-godinu/

@Sole: Evo objašnjenja - cilj su nove stanice na liniji 1, pokretanje linije 2 uz naknadno otvaranje stanice "Košutnjak" i izgradnja celokupne linije 4. Linija 3 dolazi kasnije.
 
Нисам упућен, постоји ли пруга до аеродрома? По оним мапама нешто много кружи од аеродрома. Ако би правили нову, због чега би тако кружила?
 
Постоји пруга, ал до батајничког аеродрома. А постојала је и до бежанијског, пре рата;)

Раније је било предвиђено мање кружење из правца Земуна, али би онда морали да праве тунел испод писте. А до улаза у Сурчин су је продужили да покупи путнике са шестокеца и тако поправи рентабилност.
 
Анализирао сам у доколици и предлог Јовиновог регионалног метро-а, и новог метро плана, и аргументе за опстанак железничке станице у центру Београда, и начин развоја "РЕР" и "ЕС-бан" мреже.

Заједничка мана и Јовиновог регионалног метро-а, и метро линије један по новом плану је мањак гранања! Сам Јовин је смислио специфично лудило ка Панчеву, да од 7 кракова мреже регионалног метро-а, чак три иду за Панчево преко 3 моста!

Ако ћемо о крацима, сада имамо:
1) Батајнички крак
2) Железнички крак
3) Реснички крак
4) Панчевачки крак

Град предлаже још:
5) Вишњички крак
6) Аеродромски крак

Оно што је додатни проблем, у случају укидања половине централног железничког чвора, као најважнијег дела мреже, само по једна високофреквентна линија ће моћи саобраћати на делу од Карађорђевог парка до Новог Београда и од Карађорђевог парка до Раковице! То значи да би предложене линије Карабурма - Ресник и Карабурма - Железник могле на 20 мин у шпицу, 30 ван шпица као максимум могућности у односу на капацитет! За тако нешто не постоји оправданост за градњу скупе подземне станице Церак. Из истог разлога је аеродромска линија скраћена до Новог Београда, иако источно одатле токови не опадају него напротив, расту!

А шта ја предлажем концепцијски? Још три крака мреже, и други централни коридор преко Савског трга и Трга републике.

7) Борчански крак на стубовима изнад Зрењанинца, 8км.
8 ) Винчански крак ка новом мосту код Винче.
9) Обреновачки крак, за разлику од Јовиновог директно по средини Макишког поља, и наравно, десном обалом.

На централној мрежи потребно је:
- двоколосечно решење за Стари железнички мост (један колосек се може користити у првој фази са интервалом продуженим на 15 минута)
- спуштање по два колосека из правца Раковице и Новог Београда у плитак тунел у Савском амфитеатру у зони Мостарске петље.
- двоколосечни тунел са подземним станицама Савски трг, Трг републике, Дорћол, до изласка на Дунав станицу. Сам Савски трг треба да има и 6 чеоних колосека. због мешовите функције.

Мрежа линија?

Б1 - Борча - Аеродром/Сурчин: Борча збег - Борча Кикиндска - Борча Трстеничка - Котеж Пакрачка - Котеж Сутјеска - Крњача мост - Панчевачки мост - Дунав станица - Дорћол - Трг републике - Београд главна - Нови Београд - Омладинских бригада - Тошин бунар - Бежанијска коса - Бежанија Т6 - Ледине (гранање) - Аеродром ( Ледине - Сурчин Аеродромски пут - Сурчин Марка Рада - Сурчин железничка - Железничка станица Сурчин)

Интервал: 10 минута, по 20 минута на гранама. Рано ујутру, касно увече недељом и празником 15 минута, 30 на гранама.
Напомене: Траса највећим делом на естакади преко Новог Београда, са кратком плитком тунелском деоницом испод Николе Добровића. Колосечним везама омогућити да део возова типа Нови Сад - Ужице директно опслужује аеродром. Пругу радити паралелно са садашњом и будућом другом пистом, без обзира што би се она радила тек након пар деценија, можда. Са друге стране, предвидети да возови великих брзина из Београда за Беч и Венецију полазе из станице на Савском тргу. Ова линија би захтевала врло специфичне композиције сличније метро-у него класичним приградским возовима због оштријих успона и кривина на прилазу Панчевачком мосту, двосистемска због великог приближавања насељима и штетног утицаја високог напона класичне железнице.

Б2 - Батајница - Миријево: Батајница - Камендин - Земун поље - Алтина - Земун - Тошин бунар - Нови Београд - Сајам - Београд Клинички центар - Карађорђев парк - Вуков споменик - Панчевчки мост - Карабурма - Роспи ћуприја - Миријевски булевар - Миријево.

Интервал: 10 минута, 20 минута рано ујутру, касно увече, недељом и празником.

Б3 - Панчево Војловица - Стари Железник: Панчево Војловица - Панчево Стрелиште - Панчево варош - Панчево главна - Овча - Себеш - Крњача - Крњача мост - Панчевачки мост - Вуков споменик - Карађорђев парк - Раковица - Церак - Беле воде - Макиш ранжирна - Железник - Стари Железник.

Интервал: 10 минута између Панчево главне и Белих вода, на остатку 20 минута. Рано ујутру, касно увече, недељом и празником 20 минута.
Напомена:Потребна градња другог колосека теретне обилазнице, како би се постигла висока фреквентност кроз Макишки тунел. Због огромне висинске разлике, а реално малог растојања, од подземне станице боље и јефтиније је направити жичару или успињачу између Кнеза Вишеслава и Железничке станице Раковица. Уз то, путницима се са Железничке станице Раковица пружа велики број транспортних веза, а "пут у средиште земље" од 110 метара би трајао око 4 минута ескалаторима. Безбедносни стандарди одређују максималну брзину, а бржи лифтови би представљали проблем са аспекта капацитета. Колосеке водити најбоље са стране ранжирне станице ближе садашњим насељима.

Б4 - Клење - Миријево: Клење - Рипањ - Рипањ колонија - Пиносава - Ресник - Кијево - Кнежевац - Раковица - Кошутњак - Топчидер - Сајам - Београд главна - Трг републике - Дорћол - Дунав станица - Панчевачки мост - Карабурма - Роспи ћуприја - Миријевски булевар - Миријево.

Интервал: 20 минута, 30 минута рано ујутру, касно увече, недељом и празником.
Напомена: Просторним планом је предвиђена нова двоколосечна траса пруге од Ресника до Клења, касније на Мали Пожаревац одакле се дуплира колосек до Велике Плане. Као и код Раковице, пожељно је направити жичару или успињачу Видиковац терминус - Кнежевац стајалиште.

Б5 Винча - Миријево: Винча - Смедеревски пут - Лештане - Бубањ поток - Бели поток - Јелезовац - Јајинци - Кнежевац - Раковица - Кошутњак - Топчидер - Сајам - Београд главна - Трг републике - Дорћол - Дунав станица - Панчевачки мост - Карабурма - Роспи ћуприја - Миријевски булевар - Миријево.

Интервал: 20 минута, 30 минута рано ујутру, касно увече, недељом и празником.
Напомена: Потребна ревизија пројекта железничке обилазнице у целини. Како су житељи Општине Гроцка у великој мери оријентисани ка Звездари, очекује се да оваква линија може повући тек трећину путовања. Није неопходно на свих 20 километара од Раковице до Винче имати дупли колосек, али обавезно од Распутнице К до Белог Потока, и од Лештана до Винче.

Б6 - Београд главна - Обреновац: Београд главна - Сајам - Ада циганлија - Остружница - Пећани - Умка - Барич - Обреновац.

Интервал: 10 минута у шпицу, 20 минута ван шпица. Касно увече, викендом и празником 30 минута.
Напомена: Постоји неколико варијанти решења, али највећи ефекат остварује физички најкраћа траса преко нове обалоутврде Умка-Барич. У истој варијанти, формира се брзи правац Београд - Ваљево, којим је могуће до Ваљева стићи за око 40 минута, скраћујући време путовања за Црну гору, Босну и целу Западну Србију.

Следи предлог регионалних линија Р1-Р9, а све водећи рачуна о капацитету пруга. Само са Новим железничким чвором могуће је остварити пола овог плана, и то са сниженим стандардима учесталости полазака. Висока учесталост преко целог дана је врло важна, јер се рачуна да већина корисника преседа. Рецимо, неко из Борче 3 иде на Фармацеутски факултет. Прво преседа (или иде бајсом) до Борча Кикиндска. Затим Б1 до Крњача мост или Панчевачког моста, па на Карађорђевом парку 33 или 39.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527091#p527091:j5uufx2b je napisao(la):
Bender Rodriguez » 23 Мар 2018 01:43 am[/url]":j5uufx2b]
0FPk9lMaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvWXpVN01EQV8vM2JhZDFhNGVhZDEzZmUxNWMyMGJlYzA5NTA2ZmRjNTQuanBlZ5GTAs0C5ACBoTAB


https://www.blic.rs/vesti/beograd/smrt- ... aj/mgvdc3l

Gledam ovu sliku kao 300x300 ''thumbnail'' na Blicovom sajtu i mislim se ''šta je ovo, neka nova šema bojenja garnitura? Ili možda neka reklama? daj da vidim, deluje interesantno...''
Kad ono otvorim punu veličinu i provalim da nije u pitanju nikakva novina nego samo još jedan dan u Evropskom Bronksu, Srbiji, gde su nedodirljive žvrljatorske svnje uspele da usvinje još jedan voz i time potvrde svoju mentalnu degenerisanost. A njegovi operateri i vlasnici su ga pustili tako musavog u saobraćaj... :roll:

Znam da zvučim negativno ali stvarno mi je preselo kad sam video da nije nikakva nova šema niti reklama, nego samo još jedna svinajrija na točkovima. A i karakter same vesti svakako ne doprinosi lepom raspoloženju...
У питању је још један одличан wholetrain 8) :gobb:
https://www.instagram.com/p/BgemOOWHLQg/?taken-by=ice_ice_baby_1312
https://www.instagram.com/p/BfajEzpgp9c/?taken-by=ice_ice_baby_1312
https://www.instagram.com/p/BeN1HlSglpZ/?taken-by=ice_ice_baby_1312
 
Realno kad bolje razmislim, zeleznica bolje da napravi dil sa tim likovima. Recimo da se dogovore da nema saranja prozora i da moraju registarski i drugi brojevi biti vidljivi. A dizajn da se bira na nekom internom konkursu. Recimo svaki taj zvrljac dobije mogucnost jedne garniture da oslika, i tako da se menja na mesec dana recimo. Mogu da im ponude i teretne vagone po istom principu. Bilo bi cak i kul imati "dizajnirane" vozove. Tako bi uveli kakav takav red, napravili bi kao neki brend, promovisanja i zeleznice na neki nacin ali i street arta, na uredjen nacin. Ko legalizovana prostitucija.
 
Nema šta da se pravi dil sa infantilnim degenericima. To je voz, ne bojanka. Ko i sa 30 godina sanja bojanke, nek ide kod psihijatra da se leči.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527346#p527346:21v00be0 je napisao(la):

Aaaa znači tako se zove praksa kad neko pukne par hiljada dinara iz džepa da bi isfarbao ceo voz i stavio na njega svoj nick sa iluzijom da je nekoga briga ko je on...

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=g_FCirVz8X4[/youtube]
 
Рекао бих да тебе брига ;)

Миланче, одличан предлог!

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
Cek cek, pa sam mislio da je ideja iza tog grafitiranja da se da do znanja sta je radio STU, sta je radio FAGS, sta je radio Djox... a ja cak ni ne gledam koji su potpisi, samo vidim pokretnu svinjariju koju su unakazili neki infantilni degenerici. Tako da cak I sa tog aspekta, plan im je neuspeh, jer to sto je mene briga za stanje grada I njegove infrastrukture, ne znaci da cu da se zanimam za lik I delo bolida koji ih ruze. Bolid je bolid, sad koji je tacno u pitanju, to mi je nebitno. A isto je I sa drugim ljudima. Tako da na kraju im dzaba sve to. Niko ne razlikuje jel STU, Djox, Cox, Fags, Pigs... za sve nas, to su isti pacenici.

A da ne pricam tek kakva je to tragikomedija iz svakog drugog aspekta. Prvo, da neko traci pare da bi prekrio ceo voz svojom bojom I potpisima. Drugo, da ulaze vreme I trud u tako nesto za sta nikog nije briga. I trece, sama cinjenica da neko u 20 I 30 godina ponovo prozivljava predskolski uzrast. Sto moze da bude znak ili psihickih poremecaja ili jako praznog zivota.

Meni je samo cudno, ako je tim "ljudima" do paznje I isticanja, pa I ponovnog prozivljavanja detinjstva, sto ne idu u neki rijaliti sou? Tamo bi briljirali. Em bi zaradili pare, em bi stekli slavu. A ovako je malo degenericno, mislim pucas vreme, pare a I zdravlje da bi napravio nesto sto nikog ne zanima. Da se pokazes pred ljudima koje apsolutno zabole za tebe I to sto radis. :lol:
 
Znas kako, ima dva resenje. Prvo je da se kupe i dresiraju psi koji bi cuvali depo, da se nabave ic kamere, da se angazuje jos ljudstva na stanicama gde se najcesce vozovi zadzavaju po par minuta i slicno.

Druga opcija je da "legalizujes prostituciju", tj da to zvrljanje uvedes nekako u neke "normalne" okvire. Kao sto je gsp dao svoj tramvaj artezu da ga oslika.



U tom smislu moze da se uvede i neki red. Nema zvrljanja preko prozora, preko onih registarskih brojeva, mogu radovi da se biraji na nekom konkursu pa da bidu neki dobri, mogu cak i da se iznajmljuji mesta za te crteze, recimo mesecno 500e... mislim to su samo predlozi. Cinimi se da je jednom garnitura bg voza bila namenski oslukana, valjda neki vitezovi ili tako nesto, valjda nisam nesto pomesao

U jednij recenici da pojasnim, mozda bi mogla da se napravi ptica kao sa muralima u bg
 
Kad bih mogao ,,žvrljace ,, da stignem, a trče ko zecovi , rado bi im podelio po jednu vaspitnu :lol:

ajd sad iz dr. ugla
Naše prestare garniture u odnosu na NEodržavanje su u neku ruku tako i produžile ,,život,, od strane tih ,,žvrljaca,, :)
Koliko košta farbanje garniture ?
zapravo svaki sloj farbe preko stare, čini bolju zaštitu i sprečava da nam ih rđa pojede
Ne održavanjem-uštedeli smo toliko para na farbanju ,
od kojih mozemo bez ikakvih problema placati bar česta pranja prozora koj su vrlo bitni putnicima koj su u vozu

Meni kao putniku koj se prevozi u BGvozu više u oko upada - smeta NEzašrafljena zidna lajsna, nego nego žvrljotina spolja
lepo je kad je i spolja i unutra uredno , činjenica jeste nit je spolja nit je unutra

Vozio sam se i ,,repariranom,, garniturom ... lele.. sva klizna vrata na vagonima napraviše da se otvaraju kao obična kucna na kvaku
bilo bi smešno
da čovek ne mora i u gužvi da se prevozi, te otklon-otvaranje takvih vrata zahteva svoj prostor
a onda nastaje bez potrebno guranje zbog otvranja takvih vrata u svakom vagonu istovremeno :lol:
a to onda ne bude baš ni smešno, ni zabavno, a ni prijatno ........i to sve zbog te zalosne budjevina :(

Iz tog ugla gledano, ispade da od svih štetocina ti zvrljaci nisu baš ni štetni nego u odnosu na stanje u jednu ruku i korisni
al ipak bi im , da se ja ne razmišljam -jesu korisni ili nisu -za svaki slučaj dao po ,, jednu vaspitnu,, :lool:
 
Ma stvar je prosta. Ako 95% ljudi smatra da vozovi, fasade, stubovi, podvožnjaci, ograde, rampe, trafo stanice... izgledaju lepše bez kojekakvih natpisa, ukrasa, dodataka, trte mrte... onda ima takve da ostanu i kraj priče. Pa neće većina da se prilagođava (opičenoj) manjini. A kome je do bojenja, ko ne može da ugleda čist beli jednobojni zid, ili vozilo, ili šta god, i mora da ga nečim ''ukrasi'' nek ide lepo kući pa nek tamo krasi i farba do mile volje. Kakvi bre dilovi, kakvo razumevanje. Ako neko 3 decenije živi u društvu i još uvek nije prerastao predškolski uzrast, još uvek se nije osposobio za život u zajednici i ne može da izdrži da ne ostavi svoj potpis gde god da prođe, onda treba da se leči. A ne da se nagrađuje i motiviše za svoje svinjarije.

Doduše ovo što je milanche okačio, ovaj ukrašeni tramvaj, e to je sasvim na mestu. Jer je skladno i lepo. I urađeno u saradnji sa vlasnikom/nadležnim. I takve stvari treba povremeno dopuštati. To i profi murale urađene uz saradnju sa vlasnikom objekta, i/ili na napuštenim lokacijama. Ali tu često nastane onaj čuveni problem - daš im prst, traže ti celu ruku. Daš nekolicini normalnih da ukrase tramvaj. I oni to urade korektno. E al onda dođe 50 divljaka, koji bi da urade isto, ali na svoj način, i pod svojim uslovima. I naprave štetu. Zato treba dati tim normalnim da naprave nešto lepo, ali divljake i štetočine koji rade mimo toga (na objektima i stvarima koje se aktivno koriste) najstrože kažnjavati. Oćeš da ostaviš nešto svoje? Ok, izvoli prijavi se lepo na konkurs, dobiješ neki tramvaj ili zid, i crtaš lepo na miru do mile volje. Napraviš mini remek delo koje će ljudi rado gledati i slikati. A ove divlje ''samoinicjative'', to nek nose kući pa nek tamo mami farbaju kupatilo i sebi sobu. Na kraju krajeva, i red bi bio, mislim kad već troše mamine pare za sve te sprejeve, red je da joj bar okreče stan. :lol:
 
...Ako 95% ljudi smatra .... onda ima takve da ostanu i kraj priče....
Na žalost nije tako , nit je vladvina vecine, nit je vladvina politike .... vec vladavina interesa novca i samo novca ... :(
kako to
sa jedne strane čak neuhvatljive najteže počinioce ipak ,,fataju,,
a da godinama ne dodirljive švrljace BGvozova ne pronalaze, :roll:

jest malo prašnjavo ali dobro poznato

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=PIAXG_QcQNU[/youtube]

:sesir:
 
Vrh