Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Dobro sve to stoji. Ali bez sumnje je da više ljudi više voli da vidi ovo a ne ovo. Isto važi i za fasade, nadvožnjake, kućice... Da ljudi vole da gledaju sve te objekte išarane, onda bi se oni u startu, u fabrikama pravili išarani. A ideja da neko ima pravo da to uređuje na svoju ruku je kao kad bih ja došao u kuću grafitera i počeo da je preuređujem po svom nahođenju i ubeđenju.

A to da pohlepa i korupcija na svim nivoima ometaju izlaženje na kraj s tim problemom, tu si potpuno u pravu. Nego komentarišem koliko su (divlji) grafiteri i njihovi promoteri bez ikakvih validnih argumenata. A i zdravog razuma.
 
Ma štetočinama ofarbati njihovu imovinu, npr ekran kompjutera i pustiti ih da rade. To je mahom grupa žestoko iskompleksiranih osoba. Zamisli, voziš se vozom nekoliko sati i bleneš u prozor kroz koji se ne vidi ništa.

Generalno, voz da treba da je išaran izašao bi takav iz fabike, nema nikakvog opravdanja za frustracije poremećene manjine.
Pravi umetnici treba imaju prostor gde mogu da prikažu svoja dela, a ima takvih mesta i nikome ne smeta, ali uništavanje vozova, fasada itd. tek tako, to je kriminal.

EDIT: Bender Rodriguez me je malo preduhitrio sa konstatacijom ;)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527340#p527340:3e0j5q6w je napisao(la):
spatiotecte » 23 Mar 2018 09:17 pm[/url]":3e0j5q6w]+1, Karlo, nacrtaj mapu tvog predloga.
Нисам вичан цртању. Ми саобраћајци смо пре свега математичари-економисти. Ево нечега што сам раније цртао и ставио на блог.
BElGRADE_S-BAHN.jpg


Ја сам сам се предомислио у односу на две ствари, реално сагледавши ситуацију:
- Брза веза за аеродром преко доњег шпица Аде јесте бржа и јефтнија за изградњу, али Нови Београд је и сувише важан да би се заобишао.
- У центру града је ипак много вредније имати тунел од 3 километра од Савског трга до Дунав станице, јер тиме се решава ствар у духу теорије последњег километра у јавном превозу. Таква веза вреди сваки динар уложен у исту.

Могао би и ти нацртати, ако си мало вештији од мене.
 
To zabranjeno voce je najsladje zato i saraju da je dozvoljeno vatati i kaznjavati bagru
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527470#p527470:2n5u209y je napisao(la):
boca-ica » 24 Mar 2018 01:39 pm[/url]":2n5u209y]
Vozio sam se i ,,repariranom,, garniturom ... lele.. sva klizna vrata na vagonima napraviše da se otvaraju kao obična kucna na kvaku
bilo bi smešno
da čovek ne mora i u gužvi da se prevozi, te otklon-otvaranje takvih vrata zahteva svoj prostor
a onda nastaje bez potrebno guranje zbog otvranja takvih vrata u svakom vagonu istovremeno :lol:
a to onda ne bude baš ni smešno, ni zabavno, a ni prijatno ........i to sve zbog te zalosne budjevina :(
Boco,ta remontovana garnitura kojom si se ti vozio je 412-103/104 i ona je iz onog kontigenta "stotki" koje su nabavljene poslednje još za vreme sankcija.
Takva vrata koja odvajaju ulazista i same salone su fabrička i nisu nikakva budževina.
Kada su nabavljane garniture od inventarskog broja 101/102 do 105/106 zahtevano je da enterijer bude prilagodjen za dugolinijski saobracaj a ne za BG:VOZ. Otuda drugacija sedišta i njihov raspored,toaleti u svakom vagonu-motornim kolima itd itd...
Konkretno ta garnitura inventarskog broja 103/104 se najčešće koristi na putnickim vozovima ka Nišu ali zna da "upadne" u turnus na BG:VOZ-u.
Jbg. Nije namenjena za velike guzve kakve su po Bgd-u ali sta da se radi. Kada nema odgovarajućeg voza daj sta daš samo da odradi posao. Tužno ali istinito.
 
mvbg + 1 :)
Hvala , e pa drago mi je sto sam pogresio na zalost i jedan starinski pristup nepravedno okarakterisao kao budjevina
i bas tako ,, daj sta das , samo da odradi posao....
 
Rade sada poslednji srednji peron na zeleznickoj stanici Rakovica, takodje menjaju i hidroizolaziju na krovu videcemo verovatno ce i srediti malo rasvetu ograde i podzemne prolaze tu daj boze to su neke estetske stvari koje malo kostaju a daju dobar efekat celoj prici takodje prilaze moraju da urede ka stanici i da komercijalizuju taj deo ciji potencijal nije ni priblizno iskoriscen

nhELI
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528432#p528432:smb35hub je napisao(la):
KartmenBG » March 28th, 2018, 3:50 pm[/url]":smb35hub]Sliku nikako da postavim
Evo ja sam uspeo. :)
Desnim klikom miša na sliku i odabereš opciju "view image" i onda iskopiraš taj link.

40_BAA200_E587_47_AF_A4_B6_10_F0_BA6_EA3_ED.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528434#p528434:3620hqy1 je napisao(la):
solecar » Sre Mar 28, 2018 3:55 pm[/url]":3620hqy1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528432#p528432:3620hqy1 je napisao(la):
KartmenBG » March 28th, 2018, 3:50 pm[/url]":3620hqy1]Sliku nikako da postavim
Evo ja sam uspeo. :)
Desnim klikom miša na sliku i odabereš opciju "view image" i onda iskopiraš taj link.

40_BAA200_E587_47_AF_A4_B6_10_F0_BA6_EA3_ED.jpg
Ma ja to preko mobilnog hvala druže
 
Danas su stranci snimali neki film ili seriju u "Vukovom spomeniku". Fino je "odglumio" metro stanicu, sa sve znacima na srpskom i engleskom jeziku :D
 
Videh neke u kostimima Arapa, ko zna šta je. :lol: A i pre možda dve-tri nedelje su isto nešto snimali na ulazu u stanicu kod Zavoda, imali su nekakve efekte, dim, ne znam da li je ista ekipa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528533#p528533:3pglupil je napisao(la):
marrecar » Сре Мар 28, 2018 11:21 pm[/url]":3pglupil]Videh neke u kostimima Arapa, ko zna šta je. :lol: A i pre možda dve-tri nedelje su isto nešto snimali na ulazu u stanicu kod Zavoda, imali su nekakve efekte, dim, ne znam da li je ista ekipa.
па то значи да је у питању СФ. Арапи су већ ту, али најављују их још, а метро ... то је прави СФ
 
Nije prvi put al izgleda uzima maha.... vozim ti se ja juče Bgvozom kad .... decko do mene na mobilnom čita Beobuild....
i to neki moj post ....jbg. sve vreme voznje pogledom tražih neke zecove pored pruge ... da se ne bi kliberio :lol:
kazem nije prvi put.... al izgleda da BGvoza polako ode ceo na Beobuild :kk:
 
Ma jok, ja u zecove odma pobegoh .... nisam ni svoj mobilni vadio... da ne pomisli da špijuniram šta dečko čita
i ako me golicalo da vožnju BGvozom iz Bataje do Pančevca prekratim
upravo prelistavanjem foruma koj baš ima dosta novotarija :kk:
a
palo mi na pamet da na svakoj stanici slikam isti taj ,,kupe,, Bgvoza i pofalim se sličicama na kojoj stanici se više prazni - puni
al mi bi frka :oops:
da me posle čudno ne zagledavaju ili neka ,,mlada,, da ne pomisli da sam od ,,onih,, nastranih ....
te držah se potrage za zecovima... :lol:
 
Ево шематске мапе коју сте ми тражили. Ускоро ће бити завршен цео чланак, са детаљнијим описима и образложењима. Одмах видите да ја нисам нешто талентован када су у питању графички алати. Ово је уједно и део стручног образлагања потребе за на железници заснован систем јавног превоза како у Београду на води, тако и у строгом центру и на ширем подручју.

Cela%2Bmapa.png
 
Dva ptanja...
1. da li bi crna linija podrazumevala izgradnju dodatna dva kolosjeka od stanice NBG ili od Tosinog Bunara
2. koja je prednost crne linije u prolasku kroz Bezanijsku Kosu umjesto kroz stanicu Zemun
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=531175#p531175:2be2kchx je napisao(la):
RioBL » 10 Apr 2018 01:42 pm[/url]":2be2kchx]Dva ptanja...
1. da li bi crna linija podrazumevala izgradnju dodatna dva kolosjeka od stanice NBG ili od Tosinog Bunara
Novi%2BBeograd.png

2. koja je prednost crne linije u prolasku kroz Bezanijsku Kosu umjesto kroz stanicu Zemun
Има неколико предности. Прво, не граде се тунели већ за градњу једноставнија и јефтинија мостовска конструкција. Друго, не прелази се аутопут. Треће прилазак аеродромском терминалу из правца Ледина, између садашње и у даљој будућности планиране паралелне писте, без тунела испод писти. Четврто, код најважнијих аеродрома, ексклузивна зона хотела и пословних зграда се прави управо између писта! Као и систем мега-паркинга. У ту сврху је могуће имати још рецимо 2-3 станице осим терминалне у оквиру лонгитудиналне развојне зоне. Изузетно, за другу писту би могао постојати Терминал 2 у некој будућности, који би могао имати засебну станицу (не знам детаље око планова за градњу друге писте). Пето, правац који је погодан за повезивање Сурчина на тај начин да се аеродромски путници не мешају са Сурчинским. Није у питању снобизам, већ карактеристике токова. Шесто, оваква веза је најпрактичнија за Сурчин. Седмо, да се, када се већ граде 4 колосека на запад, покрије више делова града. Видиш да сам само на аеродромској линији ставио стајалиште Омладинских бригада. И то воз који иде 3 минута после овог без проблема може да се укључи на колосеке ка Београд Клинички центар.

У суштини, аеродром би имао на сваких 20 минута приградске возове који стају на доста станица и иду у центар Београда, и на сваких 20 минута регионалне возове који на запад иду до Шапца, Шида и Новог Сада, а на исток за Смедерево, Велику Плану и Ваљево(преко Лазаревца), узпут покривајући Сајам, Београд Клинички центар, Раковицу и Ресник. Појединачне три линије имају интервал сат времена.

Разлози зашто сам предложио регионалне, а не интерсити линије на аеродром:
1) Детур за Аеродром свакако продужава време путовања у односу на најкраћу путању преко Земун поља, укључујући и додатно стајање. Када сами велики градови, а не аеродром генеришу убедљиво највећи део интерсити путовања, то треба испоштовати и при планирању линија.
2) Сам неки ултра-гига-мега развијени аеродром ће генерисати много радних места, и самим тим је погодно то повезати са местима становања.
3) Покривеност директним линијама заиста великог броја насеља представља огромни развојни потенцијал за утицај аеродрома на туристичке и пословне активности тих места!
4) Регионални путници из западног правца имају погодне могућности да брже стигну у Београд преседајући у Старој Пазови на интерсити, а да дођу до разних дестинација у самом Београду преседајући у Батајници. Са истока би се такође воз доста испразнио на Железничкој станици Нови Београд, тако да на самом аеродрому, где се маса путника појављује у налету, у возовима би увек било места.

Изузетно, неки интерсити возови би могли полазити са аеродрома, али само ка Банату и јужно од Београда. Ако се у Бачкој жале, могао би се Новосадски редефинисати као регио експрес Суботица-Нови Сад-Ародром-Смедерево, са убрзањем између Новог Сада и Суботице, и између Раковице и Умчара.
 
Пошто је дошао Април, а радови на обнови пруге од Распутнице Г до Ресника још трају, чисто сумњам да су све службе (Дирекција, Железница..) припремиле терен за пуштање линије 2 одмах по завршетку радова. Моја процена је да ће дај боже до јесени да пусте линију 2. Никаквих обавештења нема, какав је то безобразлук, зар је могуће да и они ништа не знају?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=531393#p531393:35fr9ct2 je napisao(la):
abrines » Sre Apr 11, 2018 1:40 pm[/url]":35fr9ct2]Пошто је дошао Април, а радови на обнови пруге од Распутнице Г до Ресника још трају, чисто сумњам да су све службе (Дирекција, Железница..) припремиле терен за пуштање линије 2 одмах по завршетку радова. Моја процена је да ће дај боже до јесени да пусте линију 2. Никаквих обавештења нема, какав је то безобразлук, зар је могуће да и они ништа не знају?

A kakav teren treba da se pripremi? Vrlo je logično:

1) Završetak remonta Rasputnica G - Resnik, kineske mašine se prebacuju na deonicu Beograd Centar - Stara Pazova
2) Redukuju se polasci BG:voza za Batajnicu zbog remonta Beograd Centar - Stara Pazova i oslobađaju se garniture za novu liniju ka Resniku
 
Мислио сам на терен типа бирократија, да је све спремно са те стране да крене линија чим се заврши пруга. То код нас највише кочи ствар. Да ли је град урадио све да линија 2 крене..Нигде никакве информације.
 
Vrh