Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484301#p484301:1l8zdxee je napisao(la):
JohnnyLee » Čet Okt 12, 2017 9:27 am[/url]":1l8zdxee]

аха. ја сам мислио да ће да крену од НБГ. онда имам нову идеју :) Овча-Карађорђев парк на 15 минута, два настављају до Прокопа (један завршава, други до Батајнице), два до Ресника (један до Лазаревца, други до Младеновца), када заврше ремонт до Ресника нпр.:
хх:00 - Панчево-Овча-КП-Прокоп-Батајница
хх:15 - Овча-КП-Ресник-Лазаревац
хх:30 - Овча-КП-Прокоп
хх:45 - Овча-КП-Ресник-Младеновац

е сад, једино што не знам је колико је потребно гарнитура за то

Nema ni približno dovoljno! Ne treba uvoditi ka Mladenovcu ništa dok se ne remontuje pruga Resnik - Sopot, samo će prouzrokovati kašnjenja...A Lazarevac...hm, za dalje od Resnika smatram da bi najbolje rešenje bilo na svaki sat do Valjeva i Velike Plane. Ali to je utopija. Srbija Vozu je potrebno stotinak elektro-motornih vozova da bi imali iole pristojno razvijen lokalni i prigradski putnički saobraćaj.
 
па онда нека буде само до Ресника ка југу, без Младеновца и Лазаревца. за то сигурно има довољно гарнитура
 
To se i planira. Ne bi me čudilo da ovi razni regio budu ubačeni u sistem tarifiranja, makar privremeno. Idu srazmerno često (a naročito će ići, ako bude zbog pruge BG-NS menjan red vožnje i pojačan broj polazaka ka jugu).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484402#p484402:1esrhx33 je napisao(la):
DzonTravolta » Čet Okt 12, 2017 3:02 pm[/url]":1esrhx33]To se i planira. Ne bi me čudilo da ovi razni regio budu ubačeni u sistem tarifiranja, makar privremeno. Idu srazmerno često (a naročito će ići, ako bude zbog pruge BG-NS menjan red vožnje i pojačan broj polazaka ka jugu).

To je odlična ideja, koja treba da bude uvedena za stalno. U svim većim gradovima u Evropi je standard da regionalni vozovi mogu da se koriste sa važećim kartama za gradski saobraćaj u okviru zone tarfiranja. Ja sam npr. u Berlinu koristio i podzemnu i nadzemnu gradsku železnicu i regionalne vozove za kretanje po gradu.
Vozovi za Novi Sad treba najpre da budu uključeni, pogotovo što ih na taj način koriste ljudi iz Inđije i okoline. Mislim da bi i pojedini polasci za Vršac mogli tako da se koriste.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484612#p484612:se7r9273 je napisao(la):
Wuchina » Pet Okt 13, 2017 9:49 am[/url]":se7r9273]
Vozovi za Novi Sad treba najpre da budu uključeni, pogotovo što ih na taj način koriste ljudi iz Inđije i okoline. Mislim da bi i pojedini polasci za Vršac mogli tako da se koriste.

Vozovi za NS će od novembra/decembra polaziti iz Zemuna zbog remonta u narednih 2-3 godine. Polasci za Vršac ne mogu da se koriste jer nigde ne staju od Pančevačkog mosta do Pančeva Glavne.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484634#p484634:1i6clkie je napisao(la):
WLABmz » Pet Okt 13, 2017 12:00 pm[/url]":1i6clkie]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484612#p484612:1i6clkie je napisao(la):
Wuchina » Pet Okt 13, 2017 9:49 am[/url]":1i6clkie]
Vozovi za Novi Sad treba najpre da budu uključeni, pogotovo što ih na taj način koriste ljudi iz Inđije i okoline. Mislim da bi i pojedini polasci za Vršac mogli tako da se koriste.

Vozovi za NS će od novembra/decembra polaziti iz Zemuna zbog remonta u narednih 2-3 godine. Polasci za Vršac ne mogu da se koriste jer nigde ne staju od Pančevačkog mosta do Pančeva Glavne.

Da, to menja stvari. Ali, svakako bi tako nešto bilo korisno i na relaciji Batajnica - Zemun. Što se tiče voza za Vršac, znam da ne staje nigde, ali bilo bi korisno da se uvede da pojedini polasci staju kao dopuna BG vozu.
 
да, корисно и логично. али те речи не постоје у речнику Железница Србије и Србија воза
 
Bilo bi korisno da se nabavi stotinak novih vozova, pa da onda imamo vozove za Vršac koji ne staju do Pančeva i vozove za Pančevo koji staju svugde, i da imamo vozove za Novi Sad koji ne staju do Stare Pazove i vozove do Stare Pazove koji staju svugde. Ovako možemo samo da kalkulišemo i iz svake kalkulacije donesemo isti zaključak - nema dovoljno vozova.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484956#p484956:18yfee7c je napisao(la):
JohnnyLee » Sub Okt 14, 2017 5:50 pm[/url]":18yfee7c]је л' оно 711 не може у Врачарски тунел?

Ne može dizel zbog protivpožarne zaštite stanice Vukov Spomenik.
 
Za normalan takt postojece i dodatne lineje Beo/Bg voza verovatno su potrebne dodatne garniture.

Za kredit za garniture je potrebna studija izvodljivoti koja ce da kaze da se postojece linije koriste sa 10%, i cenom karte koja pokriva 10% troskova. Sto znaci da garniture kupac kupuje ne zbog prevoza nego iz drugih razloga.

Davalac kredita to naravno zna, i trazi garanciju ne od Zeleznice, niti od Grada nego od drzave. Grdno zlo nastaje kada se ta kupovina posle 5 godina refinansira.

Drzavu ne interesuje javni prevoz, vec dilovi sa Arapima/Karicima. Rezultat je da cemo dobiti liniju do Makisa (korisnik verovatno Karic), bez stanice na Vidikovcu, produzetak od Zemuna do Aerodroma ( korisnk BnV) sa odgovarajucim garniturama, koje placamo svi.

Resnik i Krnjaca ce u medjuvremenu da se zabavljaju ubadanjem cevi od kanalizacije u komsijsko dvoriste i glasanjem ( sa taktom od 6 meseci).

Cak i da postoje garniture sistem ne bi funkcionisao jer upravljace on u stvari ne zanima, a za privatnike kao sistem nije interesantna. Trude se da zeleznicu svi polako napuste, da je polako ukidaju i rasprodaju imovinu. Raju zeleznica takodje ne zanima, ko ce da aka po gudurama i haustorima na kraj sela ( sto nase stanice i jesu ), kada auto ide od vrata do vrata. I jos pritom benzin puni budzet, a ti ne radis nista.
 
Da li je loša PP zaštita stvarni razlog što ne može dizel u Vračarski tunel? Jer dizel gorivo nije baš lako zapaliti dok ga ne raspršite, ali dim može biti mnogo veći problem u tako dubokoj stanici ako ventilacija nije dovoljno jaka da sve izbaci napolje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=487019#p487019:2rf9y85g je napisao(la):
tragac » 25 Oct 2017 01:11 am[/url]":2rf9y85g]Da li je loša PP zaštita stvarni razlog što ne može dizel u Vračarski tunel? Jer dizel gorivo nije baš lako zapaliti dok ga ne raspršite, ali dim može biti mnogo veći problem u tako dubokoj stanici ako ventilacija nije dovoljno jaka da sve izbaci napolje.
Ne znam za PPZ, ali izduvni gasovi su skoro sigurno razlog. Malo koji metro tunel ima toliko dobru ventilacij da moze da eliminise izduvne gasove od dizel lokomotiva. Dize lokomotive se u metroima koriste samo kod popravki/sanacija, kada nema struje, a nema ni putnika.
 
Jedino da ugasi vuču, ide pod zaletom od Pančevačkog mosta do Karađorđevog parka i usput ne staje nigde. Samo da ne rikne neki gorbačov ispred, onda smo naj... :laugh:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=487019#p487019:1wgs3s1f je napisao(la):
tragac » 25 Окт 2017 12:11 am[/url]":1wgs3s1f]Da li je loša PP zaštita stvarni razlog što ne može dizel u Vračarski tunel?
Има истине у томе, сличну сам причу и ја чуо.
 
Не знам, ја не бих баш да удишем продукте сагоревања дизел горива у затвореном простору... А, чекај, то већ чиним у Теразијском тунелу, зар не?
 
Ugraditi ili unaprijediti ventilacioni sistem na stanici i rjesen problem. No, kome je jos do ulaganja u srpsku zeljeznicu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=487100#p487100:po264heb je napisao(la):
Пантограф » 25 Oct 2017 03:13 pm[/url]":po264heb]Не знам, ја не бих баш да удишем продукте сагоревања дизел горива у затвореном простору... А, чекај, то већ чиним у Теразијском тунелу, зар не?
Garaža TC Ušće....
 
Mnogo fali onaj voz sto je prošle godine išao u pola 6 popodne. Ovaj u 17:18 je prenatrpan, a sledeći je tek u 17:48. Tokom celog leta nije bilo gužve, čak ni kada su krenuli radovi na Slaviji i u Bulevaru Oslobodjenja. Kao da su ljudi “provalili” voz u poslednjih mesec-mesec ipo dana. Što je još ludje, čini mi se da su gužve još veće od utakmice Zvezda Arsenal jer su tada svi tražili alternativu standardnim linijama sa NBG prema gradu. Onda su i tada oni provalili voz i sada se jedva ulazi na Novom Beogradu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Zato ćemo uskoro da ga krajcujemo na sat vremena preko celog dana. Jer tako smo u mogućnosti.
 
Vrh