Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Mislim da treba prihvatiti mađarski model:

1) prigradski - staje na svim stanicama i stajalištima
2) brzi - tamo gde ide prigradski staje samo u važnijim stanicama, gde ne ide prigradski, staje na svim stanicama i stajalištima
3) Inter City / Euro City - staju samo na važnijim stanicama

Dakle, recimo da imamo prigradski za Mladenovac, brzi za Jagodinu i Inter City za Niš:

1) prigradski staje na svim stajalištima i stanicama
2) brzi kreće iz Zemuna, staje na Novom Beogradu, Beograd Centru, Rakovici, Mladenovcu i dalje na svim stanicama i stajalištima do Jagodine
3) Inter City kreće iz Zemuna (ili Novog Sada/Subotice/Budimpešte), staje u Novom Beogradu, Beograd Centru, Rakovici, Mladenovcu, Velikoj Plani, Lapovu, Jagodini, Paraćinu, Ćićevcu, Stalaću i Aleksincu do Niša.
 
Da.
Btw, kada neko dođe do insajderskih informacija o novom redu vožnje, neka nam predstavi hajlajtse ovde (ako ništa drugo, da se zajedno nerviramo).
Na osnovu onoga što je do sada izrečeno, skontao sam sledeće:
1. BG-NS će od novembra ići primarno iz Zemuna i to dosta ređe nego do sada.
2. Kad se završe dve preostale rekonstrukcije u Beogradskom čvoru i na barskoj pruzi, pojačaće se saobraćaj do Valjeva.
3. BG voz od aprila ide od Resnika do Prokopa, a varijante su da će naizmenično biti produžavan do Mladenovca i Lazarevca.
4. Vrlo verovatno poslednji red vožnje koji obuhvata Glavnu železničku stanicu u Beogradu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483585#p483585:17p3q6ln je napisao(la):
DzonTravolta » Pon Okt 09, 2017 11:23 am[/url]":17p3q6ln]Da.
Btw, kada neko dođe do insajderskih informacija o novom redu vožnje, neka nam predstavi hajlajtse ovde (ako ništa drugo, da se zajedno nerviramo).
Na osnovu onoga što je do sada izrečeno, skontao sam sledeće:
1. BG-NS će od novembra ići primarno iz Zemuna i to dosta ređe nego do sada.
2. Kad se završe dve preostale rekonstrukcije u Beogradskom čvoru i na barskoj pruzi, pojačaće se saobraćaj do Valjeva.
3. BG voz od aprila ide od Resnika do Prokopa, a varijante su da će naizmenično biti produžavan do Mladenovca i Lazarevca.
4. Vrlo verovatno poslednji red vožnje koji obuhvata Glavnu železničku stanicu u Beogradu.

3. neće biti ništa produžavano dalje od Resnika, to su samo nagađanja određenih forumaša. Već sam napisao zašto neće, u narednih 5 godina.

Ostalo je offtopic...
 
Nisu samo nagađanja foruma, pitao sam direktno Sekretarijat za saobraćaj, mada su rekli da to svakako neće odmah.
 
Kao što rekoh, dok se ne nabave nove garniture ako išta bude išlo dalje od Resnika može samo da usledi smanjenje i nepouzdanost takta. Dakle, u najavi loš potez. Držati se pouzdanog, kao do sad u slučaju BG:voza donosi rezultate.
 
Saglasan sam, mada mislim da Prokop u početku treba zaobići i pičiti ka stanicama na levoj obali.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483562#p483562:2l1dlt1b je napisao(la):
RioBL » Пон Окт 09, 2017 7:53 am[/url]":2l1dlt1b]
Дошљак":2l1dlt1b je napisao(la):
E сад, да вас питам за мишљење, у будућности (5-10-15 година), када се доведу у ред пруге и крене развој метроа, да ли мислите да ваља жртвовати БГ воз зарад регионалне железнице јаког такта (линије од 150-200 километара максимално са Београдом у центру, типа НС-БГ-Панчево, Рума-БГ-Велика Плана, Ваљево-БГ-Панчево/Карабурма-Миријево ако се уради продужетак/)?

Sto se ovog tice, nije mi bas najjasnije sta imas na umu.

Ako bi te linije bile sa jakim taktom i malim medjustanicnim rastojanjem onda bi one prakticno bile produzene i razvijene linije BG voza, pa bi moj odgovor bio DA.

Ali, ako bi to bile linije na sat-dva, sa po 50km rastojanja izmedju stanica, a da BG voza nema, onda je moj odgovor NE.

Prvi slucaj (moj odgovr DA), mislim da nije moguc jos jako dugo, jer srbija nema infrastrukturu za tako nesto (a ni vozova, dobro :D )
Drugi slucaj je ostvariv (moj odgovor NE) i vjerovatno je cilj "modernizacije" ali ja odbijam da to prihvatim kao opciju.

Да, линије са јаким тактом и малим међустаничним растојањем, у суштини продужен БГ/Бео воз на тзв. метрополска зона Београда која би обухватила и суседна насеља/градове који гравидирају ка њему због посла/школовања/лечења...

Инфраструктура се развија, ка Панчеву је сређен потез, ради се Барски правац а треба да крене и пруга ка НС. Наравно возна средства фале, а ја сам ово видео као неки развој градске железнице у приградску/регионалну у наредном периоду.
 
Дискутовано је доста али ја и даље не могу да схватим линију БГ:воза која би завршавала у Прокопу? Због чега не може да иде под земљу до Панчевца и стане у Крађорђевом парку и Вуковом Споменику? У ону Ријову констатацију да двоколосечна пруга не може да подржи јачи такт стварно не могу да верујем..
 
Mислим да је проблем у окретању гарнитуре, да је окретање на Панчевцу пре ремонта пруге од Панчева и додавања колосека на самом мосту било изнуђено решење а да сада није могуће, а да за линију до Овче има проблем у броју гарнитура. Мада мислим да би са редукцијом саобраћаја на прузи БГ-НС због модернизације могла да се успостави линија Раковица-Овча.
 
Dok traje rekonstrukcija pruge BG-NS, trebalo bi da ima dovoljno garnitura za Resnik-Ovča.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484047#p484047:92whsujq je napisao(la):
DzonTravolta » Sre Okt 11, 2017 8:38 am[/url]":92whsujq]Dok traje rekonstrukcija pruge BG-NS, trebalo bi da ima dovoljno garnitura za Resnik-Ovča.

Najavljeno je da 5-6 garnitura BG:voza čeka remont uskoro, tako da dok bi one bile u autu dok su na remontu...Verovatno se čeka početak radova na BG-NS.
 
Hm, nisam siguran da je to mnogo pametno iz raznih razloga. Svakako, podržavam remont garnitura, ali, ako su služile tolike godine, mogu i u ovom stanju valjda da izdrže još 3-4.
Valjda bi trebalo da bude prioritet taktnost saobraćaja, majku mu...
 
Inače, jutros na radiju "Novosti" kažu da će pruga kroz Rakovicu biti gotova možda već do marta i da će onda odmah pustiti BG voz 2 (Resnik-Prokop).
Iskreno, mene jedino zanima u kojoj meri će se sređivati usputne stanice.
 
прсто ми је невероватно да ће БГВ да смање да иде на 1 сат. зар није боље да остане на 15 минута од Овче до НБГ, а један од та 4 наставља до Батајнице?
 
Videćemo šta su smislili, za sada su još sve nagađanja.
Svakako će naši Beobilđani mvbg1 i WLABmz prvi imati konkretnije informacije šta (nam) se sprema ;)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484013#p484013:3uixo5oy je napisao(la):
abrines » Wed Oct 11, 2017 12:27 am[/url]":3uixo5oy]Дискутовано је доста али ја и даље не могу да схватим линију БГ:воза која би завршавала у Прокопу? Због чега не може да иде под земљу до Панчевца и стане у Крађорђевом парку и Вуковом Споменику? У ону Ријову констатацију да двоколосечна пруга не може да подржи јачи такт стварно не могу да верујем..

Razlog je sto se zeli omoguciti veza naselja juzno od Prokopa sa ovom stanicom jer medjugradski vozovi za Srem i dalje na sjever i zapad ne idu iz Rakovice kako je dugo najavljivano vec terminiraju u Prokopu. Prokop je zapravo prolazna stanica sa terminalnim linijama daljinskog saobracaja i svi vozovi (osim BG voza) zavrsavaju putovanja na Prokopu kao sto su i na Glavnoj.

Vjerujem kao sto i Dosljak kaze da je tehnicki izvodljivo produzenje linije u vracarski tunel i "okretanje" u Ovci, kad vec ne moze u Pancevu.

Sto se tice kapaciteta dvokolosjecne pruge tu je stvar jasna. Vozovi mogu ici sa taktom od 5 minuta u istom smjeru. To znaci da mozemo na jednoj dvokolosjecnoj pruzi imati 3 linije BG Voza, naprimjer, sa taktom od 15 minuta. No, kako je pruga tzv novog cvora namjenjena primarno daljinskom saobracaju, to znaci da bi u praksi mogli imati 1 liniju BG Voza za sa taktom od 15 minuta i prostor za 8 medjugradskih vozova na sat. Zato imamo dvije linije BG Voza koje su medjusobno razdvojene. Ovca-Batajnica, i Resnik-Prokop se krecu razlicitim prugama.

Sumnjam da ce u buducnosti u kojoj smo se odlucili za ukidanje stanica i pruga, remont magistralne dionice kroz BG, remont vozova i slicno, biti ista bolje po pitanju BG Voza. Dolazi zima, duga i hladna.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484128#p484128:3vdj1428 je napisao(la):
RioBL » 11 Okt 2017, 13:46[/url]":3vdj1428]

Sumnjam da ce u buducnosti u kojoj smo se odlucili za ukidanje stanica i pruga, remont magistralne dionice kroz BG, remont vozova i slicno, biti ista bolje po pitanju BG Voza. Dolazi zima, duga i hladna.
:roll: :roll: :roll:
 
Hoce li pojacati Pancevo - Ovca ili mozda od decembra vrate Pancevo vojlovoca - Pan most snovi ne kostaju, ali nadam se.
 
па ето, нека искомбинују, Овча-НБГ, 4 на сат, један иде Панчево-Батајница. и сви срећни и задовољни
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484134#p484134:390gpzx4 je napisao(la):
DzonTravolta » Sre Okt 11, 2017 2:18 pm[/url]":390gpzx4]Meni iskreno nije jasno zašto tu liniju ne produže sve do Prokopa...

Zato što je opslužuje samo jedna garnitura. Čak i da ima dve garniture, mnogo više bi bilo smisla da se konačno dogovore sa Pančevom da BG:voz barem na svaki sat produži do Vojlovice i da se ta jedna garnitura pripoji BG:vozu.

JohnnyLee":390gpzx4 je napisao(la):
прсто ми је невероватно да ће БГВ да смање да иде на 1 сат. зар није боље да остане на 15 минута од Овче до НБГ, а један од та 4 наставља до Батајнице?

Remont počinje od izlaznih skretnica stanice Beograd Centar, dakle remont je i između Beograd Centra i Novog Beograda. Takođe, radiće se i opsežna rekonstrukcija stanice Novi Beograd u okviru remonta. Iz svih tih razloga ne mogu ostati vozovi na 15 minuta do Novog Beograda.
 
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... -Lazarevca

Nastavak plasmana price... Ono sto ja mogu jedino da vidim ovde je to da kada krene remont kraka od NBG, prebace garniture na drugu stranu kako bi mogli da pokriju taj Lazarevac i onda posle vrate, kada se zavrsi remont, taman prosli i gradski izbori.

Pored standardnih gluposti pomenuta ukratko 4. linija BG voza Makis-Karaburma preko Rakovice koja kao treba da razvije (?!) metro. To je ta varijanta, na kraju i ostane samo ostane na BG-vozu i posle se kaze, eto, pa ide od Makisa, uradjeno je..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484279#p484279:3uown05l je napisao(la):
WLABmz » 12 Окт 2017, 01:55[/url]":3uown05l]Remont počinje od izlaznih skretnica stanice Beograd Centar, dakle remont je i između Beograd Centra i Novog Beograda. Takođe, radiće se i opsežna rekonstrukcija stanice Novi Beograd u okviru remonta. Iz svih tih razloga ne mogu ostati vozovi na 15 minuta do Novog Beograda.

аха. ја сам мислио да ће да крену од НБГ. онда имам нову идеју :) Овча-Карађорђев парк на 15 минута, два настављају до Прокопа (један завршава, други до Батајнице), два до Ресника (један до Лазаревца, други до Младеновца), када заврше ремонт до Ресника нпр.:
хх:00 - Панчево-Овча-КП-Прокоп-Батајница
хх:15 - Овча-КП-Ресник-Лазаревац
хх:30 - Овча-КП-Прокоп
хх:45 - Овча-КП-Ресник-Младеновац

е сад, једино што не знам је колико је потребно гарнитура за то
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484290#p484290:2z8misbf je napisao(la):
hiavata » 12 Okt 2017, 08:22[/url]":2z8misbf]http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:690153-Na-proleceBG-vozom-do-Lazarevca

Nastavak plasmana price... Ono sto ja mogu jedino da vidim ovde je to da kada krene remont kraka od NBG, prebace garniture na drugu stranu kako bi mogli da pokriju taj Lazarevac i onda posle vrate, kada se zavrsi remont, taman prosli i gradski izbori.

Pored standardnih gluposti pomenuta ukratko 4. linija BG voza Makis-Karaburma preko Rakovice koja kao treba da razvije (?!) metro. To je ta varijanta, na kraju i ostane samo ostane na BG-vozu i posle se kaze, eto, pa ide od Makisa, uradjeno je..
Interesantno je da se u članku NIGDE ne spominje da će BG voz ići do Lazarevca, tako da ne znam na osnovu čega je autor izvukao taj zaključak...
 
Vrh